Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:Meillä tyttö nyt 1v3kk ja aina on päikyt nnukkunu meidän (vanhempien) sängyssä ja usein meen itekki vieree nukkuuIte kun osaa tulla sängystä pois tippumatta niin ei ongelmaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Meillä laitettiin jatkettava meidän sängyn ja seinän väliin,kun pinnis heivattiin ekalta aikanaan.
Siitä vaan vaihtoon jos pinnat pientä ahistaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:Alkuperäinen kirjoittaja tyty:Meillä tyttö nyt 1v3kk ja aina on päikyt nnukkunu meidän (vanhempien) sängyssä ja usein meen itekki vieree nukkuuIte kun osaa tulla sängystä pois tippumatta niin ei ongelmaa
![]()
Juu tän itekki huomannu et sillon nukkuu pitemmästi, vaikka en ois vierellä. Joskus nukun itekki, mut monesti tuo on se mun hetkonen hengähtää ja sen ajan haluis vaik rauhassa syleksiä kattoon
Onko teil viel pinnis käytössä?
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:Mua taas harmittaa, kun oma lapseni ei oo pitkään aikaan nukkunut mun vieressä. Olen yrittänyt vaikka kuinka nukuttaa häntä siihen, mutta ei, nousee vaan koko ajan seisomaan ja yrittää kontata ties minne. Mä niin haluaisin nukkua hänen vierellään edes päiväunet, mutta siitä saakka kun oppi liikkumaan, on liikkunut aina pois mun luotani... NYYH! :'( Omaan sänkyyn nukahtaa heti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meillä nukkunut 1v2kk lähtien jatkettavassa. Ja osan yötä meidän sängyssä... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meillä nukkunut 1v2kk lähtien jatkettavassa. Ja osan yötä meidän sängyssä... :snotty:
Juu näin meilläkin, siis pinnis kuitenki, mut aamuyöstä siirtyy äipän viereen.. Joskus en ees aamulla muista, et oon nostanu toisen siihen viereen..Nyt alon miettiin, et jos tosiaan hommais jatkettavan.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Meill nukutaan rattaissa päikkärit, 1 v 4 kk. Jos ei nukuta pitkään, nukutaan sitt toiset vielä myöhemmin, sohvalla tai vaikka sylissä, ihan miten vaan. Anna nukkua siinä sohvalla, jos siinä nukkuu parhaiten.![]()