Taas angiina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermo menee..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermo menee..

Vieras
Nyt on kuukaden sisällä jo toinen antibioottikuuri menossa angiinaan. oireena ainoastaan lievä kurkkukipu. mulle väläyteltiin jo risojen poistoa jos tulee perään vielä yksi.
onko muilla kokemusta samasta.? olen ennen tätä saanut kunnon angiinan vaan lapsena. miksi nyt ja eka ab ei edes tehoa.
lähisuvussa samaan aikaan muutama angiina.
menee hermot ja äänikin meinaa nyt lähteä vaikka kuuria olen jo hetken syönyt :(

Risat poistetaan vasta jos on ollut viisi tai jopa useampi kurkkutulehdus/infektio vuoden aikana. Angiina on muuten väärä nimi sellaiselle... tiedän kyllä että sitä käytetään Suomessa, mutta muualla maailmassa angina tarkoittaa sydänkipua.

Itseasiassa en ollut vaihtanut edellisen kuurin aikana,kun ei kukaan sanonut enkä tietenkään tajunnut.
Voiko se muka olla syy että sain sen heti uudelleen??
Nyt on vaihdettu ja kuurin lopussa vaihdan uudeelleen.

Minulla oli lyhyen ajan (varmaan noin 1-2kk) sisään 3 angiinaa ja joka kerta oli tosi raju. Meinasin toivoni menettää. Kolmannella kerralla lääkäri sanoi, että jos vielä tulee uudestaan, voidaan miettiä risojen leikkaamisen mahdollisuutta. Mutta onneksi ei kuitenkaan tullut enää neljättä kertaa.

Yhteistyössä