Taas ihmettelen naisia: Tapaus Tauski

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23808040]Miksi haluat naisen itsellesi. Eikö saman asian aja kotiapu ja sitten maksulliset naiset? Saisit seksissä vaihtelua paremmin.[/QUOTE]

No joo. Itseasiassa mä oon tottunut asuu yksin ja hoitaa kodin. Eli siin suhteessa toi ei oo ongelma. Mutta kyl sitä haluu kuitenkin muutakin kuin seksiä, mutta ei sillä hinnalla, että akka nalkuttaa koko ajan korvan juuressa ja vaatii että asiat tehdään niinkuin mä.

Mul on kotona aina suht. siistiä ja ruokaakin osaan laittaa jotenkuten. Jos jaksan. Töis tulee vedettyä se pääateria jne...

Emmä ny niin kusipää kummiskaan ole, että naisia vaan seksileluina aattelisin. Katotaan mimmosia fiiliksiä tuolla Thaikuis tulee....

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23811280:
No ei oo miehelle sama asia. Mutta mieluummin toi kun asuisin jossa Vinku-Intiassa mutamajassa syöden jotain kärpäskeittoa. Vapaaehtoisesti moni nainen tuohon suostuu ja tottakai mua sais käyttää seksuaalisesti hyväksi :)

Pystyisitkö elämään sen tiedon kanssa, että nainen on kanssasi vain sen takia että pääsi pois köyhistä oloista? Eikö olisi kiva, että kumppani on siinä koska oikeasti arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa sinua?

Yhteistyössä