TAAS kemiallinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Mulla oli kolmas kemiallinen raskaus puolen vuoden sisään :( Tai no, eka taidetaan laskea ihan keskenmenoksi, kun tapahtui 5+3. Mutta seuraavissa menkat ovat olleet myöhässä, olen tehnyt plussatestin, joka on kuitenkin ollut haalea. Sitten parin päivän päästä vielä haaleampi ja sitten tuleekin kuukautiset.

Olisiko täällä kohtalotovereita näin ikävässä asiassa? Miksei alkio kiinnity kunnolla? Onko pitkällä kierrolla ja myöhäisellä ovulaatiolla vaikutusta? Yksi lapsi on, joten todistetusti voin kuitenkin tulla kunnollakin raskaaksi. Tämä on vain niin surullista, kohta vuosi yrittämistä takana :(

:hug: Vuosi voi tuntua pitkältä, mutta on vielä lyhyt aika. Ehkä jatkossa kannattaa testata vasta vähän myöhemmin, niin ei tule niin paljon pettymyksiä. Yritä ajatella niin päin, että tuut raskaaksi sitten, kun alkio on todella elinkelpoinen :)

Olen kaikilla kerroilla tiennyt jo hyvissä ajoin, että taas on jotain tapahtunut. On niin selvät raskausoireet. Siksi sitten olen testannutkin. Mutta joo, eipä tässä auta kuin niellä taas kyyneleet ja alkaa alusta :´(
Haluaisin vaan tietää, että voisko esim ovulaatiota aikaistaa.. Onko kohtu enää vastaanottavainen, jos ovulaatio tapahtuu noin kp 22?

Yhteistyössä