Taas kerran: ärsyttävimmät/huvittavimmat fb-päivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
todellakin ärsyttää nuo ällömakeat rakkauspäivitykset, varsinkin kun kyseessä on reilusti yli 4-kymppinen usemman lapsen äiti joka on niiiiiin rakastunut uuteen poikaystäväänsä...

Minua ärsyttää eniten se kun niin monet tuntuvat ottavan niin tosissaan tuon fb:n. Mulla taitaa olla aika terve suhtautuminen koko touhuun kun se on vain 1 juttu elämässä, ei mitään sen kummempaa. Jos minua alkaa tökkimään jonkun tyypin päivitykset niin pidän lomaa fb:stä viikon, pari. Eiikä tee ollenkaan tiukkaa. :D

Mua ärsyttää nää kaikki kiertoviestit tyyliin; Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Sitten niitä ei malta olla lukematta ja sitten kun niitä alkaa yöllä miettiin niin joo kyllä pelottaa vaikka oonkin lähemmäs kolmekymppinen ja noita kiertää muuallakin kuin FB:ssä, ärsyttäviä. Samoin ne missä toivotaan kaikkea pahaa jollei lähetä sadalle kaverilla sekunnin sisään :/

[QUOTE="kyllästynyt";27925612]Mua ärsyttää nää kaikki kiertoviestit tyyliin; Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Sitten niitä ei malta olla lukematta ja sitten kun niitä alkaa yöllä miettiin niin joo kyllä pelottaa vaikka oonkin lähemmäs kolmekymppinen ja noita kiertää muuallakin kuin FB:ssä, ärsyttäviä. Samoin ne missä toivotaan kaikkea pahaa jollei lähetä sadalle kaverilla sekunnin sisään :/[/QUOTE]

jo mun mielestä sairaita, ja todella ärsyttäviä.

Positiivisuus on hieno asia, ei ne ainaiset valittajatkaan kivoja ole!
Mutta menee vähän yli se jatkuva hymy pyllyyn -meininki kun positiivisuutta revitään ihan kaikesta ja ihan joka päivä.

Jaa tämä vasaralla hengiltä hakatun kissanpennun kuva jos vastustat eläinrääkkäystä! Vain täydellisen kylmät ja tunteettomat ihmiset eivät jaa tätä! Jakamalla toimit eläinten asialla! (miten? O_o)

• Tykkää
Reactions: hippimamma
-Katsotaan kymppiuutisia
- menen saunaan
-Keitän kahvia
-Juon kahvia
ja sit kaiket niiin mukamas "hassunhauskat"lasten sanonnat esim. Narrasin 4v tytärtäni,että äitin masussa on vauva(narrasin tyttöä),niin tyttäreni tokaisi siihen,että "Tapa Se" ja sata nauravaa hymiötä perää.

Yhteistyössä