4
44v mummi
Vieras
tyttärelläni on 2 vuotias tytär, aivan ihana mumminkulta. mutta viime kesänä alkoi jo tämä lapsenvahti ruljanssi.Itse olen työelämässä ja viime kesä lomastani meni puolen lapsenvahtina ollessa. olen jo 3 lasta aikuiseksi kasvattanut 1 vielä koululainen ja kotona ja kaipaan vähän omaakin aikaa. viikonloput tyttären tytär on useinkin meillä kun hänen pitää päästä jos johonkin... mies on vuorotöissä mutta he haluavat mennä molemmat. sanoin jo silloin kun tyttäreni odotti että omat lapset on sitten hoidettava minä katson kyllä ja autan jos on tarpellista menoa.
Alan väsymään tähän. sanoin tytölle että ensi viikonloppuna me lähdemme isän kanssa tanssimaan ja hotelli viikonloppua viettämään. kesäloma on parhaillaan ja lähdemme ensi viikolla ASUNTOAUTOLLA VIIKON REISSUUN.Tyttäreni nyt mököttää kun lapsenvahdit poistuvat kuvioista hetkeksi.
Älkää hyvät nuoret äidit kiikuttako niitä lapsianne aina mummille hoitoon. Omat lapset on hoidettava itse.
Alan väsymään tähän. sanoin tytölle että ensi viikonloppuna me lähdemme isän kanssa tanssimaan ja hotelli viikonloppua viettämään. kesäloma on parhaillaan ja lähdemme ensi viikolla ASUNTOAUTOLLA VIIKON REISSUUN.Tyttäreni nyt mököttää kun lapsenvahdit poistuvat kuvioista hetkeksi.
Älkää hyvät nuoret äidit kiikuttako niitä lapsianne aina mummille hoitoon. Omat lapset on hoidettava itse.