taas lapsenvahtina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 44v mummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

44v mummi

Vieras
tyttärelläni on 2 vuotias tytär, aivan ihana mumminkulta. mutta viime kesänä alkoi jo tämä lapsenvahti ruljanssi.Itse olen työelämässä ja viime kesä lomastani meni puolen lapsenvahtina ollessa. olen jo 3 lasta aikuiseksi kasvattanut 1 vielä koululainen ja kotona ja kaipaan vähän omaakin aikaa. viikonloput tyttären tytär on useinkin meillä kun hänen pitää päästä jos johonkin... mies on vuorotöissä mutta he haluavat mennä molemmat. sanoin jo silloin kun tyttäreni odotti että omat lapset on sitten hoidettava minä katson kyllä ja autan jos on tarpellista menoa.
Alan väsymään tähän. sanoin tytölle että ensi viikonloppuna me lähdemme isän kanssa tanssimaan ja hotelli viikonloppua viettämään. kesäloma on parhaillaan ja lähdemme ensi viikolla ASUNTOAUTOLLA VIIKON REISSUUN.Tyttäreni nyt mököttää kun lapsenvahdit poistuvat kuvioista hetkeksi.
Älkää hyvät nuoret äidit kiikuttako niitä lapsianne aina mummille hoitoon. Omat lapset on hoidettava itse.

Voi kun olisi noin päin meilläkin...Että saataisiin itse huolehtia omista asioista, eikä lapsen mummi olisi koko aikaa niskaan hönkimässä ja puuttumassa asioihin...

Kuule, mummi sen kuin aukaisee suunsa ja kertoo miten paljon on valmis hoitamaan! Teette aikamoisen karhunpalveluksen, jos opetatte tyttönne siihen, että lapsen voi kyörätä teille ihan milloin vain ja hoitotakuu on voimassa 24/7.

anna mököttää. kyllä se siitä leppyy. eihän isovanhemmat ole mitään hoitokoneita. jokainen hoitaa lapsensa itse. ja isovanhemmat sen mitä jaksaa ja viitsiivät. itsekin olen kahden lapsen mummo ja osaan kyllä halutessani sanoa että ei hoitoa tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Voi kun olisi noin päin meilläkin...Että saataisiin itse huolehtia omista asioista, eikä lapsen mummi olisi koko aikaa niskaan hönkimässä ja puuttumassa asioihin...

No sanos muuta! Meilläkin toinen mummi vetää herneet heti nenäänsä jos lapsi ei ole ollut hänellä hoidossa! :O Onhan lapsella monen monta tätiä ja toinenkin mummi jotka haluavat lapsen välillä hoitoon. Ja tää mummi yrittää päättää meidän lapsen huoneen sisustuksenkin! PITÄÄ olla PUNAISTA!! Meillä on koko huone maalattu vihreäksi ja lattialle tulee sininen matto, samoin siniset verhot. Niin, ja verhot ei hänen mielestä käy tietenkään KUN NE ON SINISET! Ei tytöllä VOI olla sinistä..HUOH!! Välillä NIIN ärsyttää..Juu ja tässä yks kerta oli kylässä, niin johan tää arvosteli koko meijän huushollin kun on niin sekaista! Meillä siis remontti koko alakerrassa tällä hetkellä niin tottakai tavarat nyt on miten sattuu kun on yksi huone vähemmän käytössä kunnes remppa on ohi.
Ja kiva jos joku tunnisti mut xD Ei tarvii sit etiäpäin taas levitellä :D

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja t:

No sanos muuta! Meilläkin toinen mummi vetää herneet heti nenäänsä jos lapsi ei ole ollut hänellä hoidossa! :O Onhan lapsella monen monta tätiä ja toinenkin mummi jotka haluavat lapsen välillä hoitoon. Ja tää mummi yrittää päättää meidän lapsen huoneen sisustuksenkin! PITÄÄ olla PUNAISTA!! Meillä on koko huone maalattu vihreäksi ja lattialle tulee sininen matto, samoin siniset verhot. Niin, ja verhot ei hänen mielestä käy tietenkään KUN NE ON SINISET! Ei tytöllä VOI olla sinistä..HUOH!! Välillä NIIN ärsyttää..Juu ja tässä yks kerta oli kylässä, niin johan tää arvosteli koko meijän huushollin kun on niin sekaista! Meillä siis remontti koko alakerrassa tällä hetkellä niin tottakai tavarat nyt on miten sattuu kun on yksi huone vähemmän käytössä kunnes remppa on ohi.
Ja kiva jos joku tunnisti mut xD Ei tarvii sit etiäpäin taas levitellä :D

Ja muoks. Meillä ei oo lapsi ollu muualla hoidossa kuin muutaman kerran tässä puolen vuoden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Kuule, mummi sen kuin aukaisee suunsa ja kertoo miten paljon on valmis hoitamaan! Teette aikamoisen karhunpalveluksen, jos opetatte tyttönne siihen, että lapsen voi kyörätä teille ihan milloin vain ja hoitotakuu on voimassa 24/7.

Peesi!!!

Voi mummi..

Sano ihmeessä millon et halua lasta hoitaa.. Turha sitä täällä on porata. Ja tuskimpa yhden lapsen kanssa ihan hirveän rankkaa on olla, vaikka sitten useamminkin.

Sinun täytyy osata sanoa tyttärellesi ei. Mä en ole koskaan kehdannut kysyä lapsia vahtimaan, vuorotellen mennään miehemme kanssa jos tarvetta on mennä ja anoppi silloin tällöin kysyy lapsia luokseen ja osaan kyllä olla siitä kiitollinen!

Yhteistyössä