Taas mamut tappaneet:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
Ior Bock puukotettiin kuoliaaksi kotonaan
Lauantai 23.10.2010 klo 11.52 (päivitetty 24.10.2010 klo 13.29)

Kaksi miestä on otettu kiinni Ior Bockin taposta epäiltynä.

Ior Bock vuonna 1984 (IL-ARKISTO)
Suomenlinnan oppaana tunnetuksi tullut Ior Bock on kuollut. Bock joutui henkirikoksen uhriksi kotonaan Helsingin Munkkiniemessä lauantaina iltapäivällä.

68-vuotias Bock surmattiin puukottamalla. Poliisi on vanginnut taposta epäiltyinä samassa asunnossa asuneet 19- ja 28-vuotiaat miehet.

Rikoskomisario Kari Martikaisen mukaan miehet olivat ulkomaalaisia

Alustavissa puhuttamisissa veriteolle ei löytynyt motiivia. Poliisi kuulustelee miehiä tarkemmin sunnuntaina.

Suomen historiaan ja skandinaaviseen sekä kalevalaiseen muinaisuskoon perehtynyt Bock vietti suuren osan talvistaan Intian Goalla ja kesät Suomessa. Julkisuudessa värikkäänä henkilönä esiintynyt Bock julkaisi vuonna 1996 kirjan Bockin perheen saaga: Väinämöisen mytologia.

Bock joutui puukotuksen uhriksi myös vuonna 1999. Hänen asuntoonsa tunkeutui mies, joka puukotti Bockia neljästi selkään. Pahasti haavoittunut Bock menetti liikuntakykynsä hyökkäyksen seurauksena. Puukottaja tuomittiin vankeuteen.

olivat Ior Bockin itse Intiasta tuomia avustajia, Ior Bock sai kaupungilta jotain avustusta näiden "omaishoitajien" ylläpitoon koska ei ikinä toipunut täysin edellisestä puukotuksesta jonka kerrotaan olleen kosto erään hörhön itsemurhan aiheuttamisesta.
Bockin piireistä jos on yhtään lukenut niin ei ole mikään yllättävä tapaus. Huumeita ja mytologia -hömppää, itsemurhia ja tappokaan ei ole ihan uusi juttu niissä piireissä.

Missä on sanottu että ovat mamuja - mielestäni jutussa sanottiin että ovat ulkomaalaisia... voivathan olla tuolta Virosta tai Ruotsista tai ihan mistä vaan tilattuja tappajia, eivät välttämättä maahanmuuttajia...

Alkuperäinen kirjoittaja monesti mietityttänyt;22303551:
Miks muuten mamut tappavat ja raiskaavat suomalaisia, mutta suomalaiset eivät raiskaa ja tapa mamuja?

ruotsissa sensijaan on "kunnostauduttu" tässäkin asiassa, olin aika järkyttynyt lukiessani lehteä että sielä on joku jo pidemän aikaa ammuskellut maahanmuuttajia eikä tekiää ole saatu kiinni : /

Missä on sanottu että ovat mamuja - mielestäni jutussa sanottiin että ovat ulkomaalaisia... voivathan olla tuolta Virosta tai Ruotsista tai ihan mistä vaan tilattuja tappajia, eivät välttämättä maahanmuuttajia...

"68-vuotias Bock surmattiin puukottamalla. Poliisi on vanginnut taposta epäiltyinä samassa asunnossa asuneet 19- ja 28-vuotiaat miehet.

Rikoskomisario Kari Martikaisen mukaan miehet olivat ulkomaalaisia"

Eihän tuo tietenkään vielä kerro että nämä miehet on tappaneet, vielä nyt ovat epäiltyjä.

ruotsissa sensijaan on "kunnostauduttu" tässäkin asiassa, olin aika järkyttynyt lukiessani lehteä että sielä on joku jo pidemän aikaa ammuskellut maahanmuuttajia eikä tekiää ole saatu kiinni : /

Hehheh. Nyt on taas median propaganda uponnut hedelmälliseen maaperään. Onko ampuja/t saatu kiinni? Ei ole ja on viitteitä siitä että ampuja/t ovat mamuja.

Tukholmassa 90-luvulla mamuja ampunut ns lasermies oli itsekin mamu.

RIP Ior! En oikeastaan edes paljoa tiedä ko. miehestä, mutta saunasolmu on jäänyt ikuisesti mieleen :D Ja samassa ohjelmassa hän neuvoi että naiset voivat saunasolmun asemasta tyydyttää itsensä esim. porkkanalla ja sitten syödä sen porkkanan koska naisetkin ejakuloivat sen verran ettei sitä kannattaa haaskuun pistää...

Alkuperäinen kirjoittaja onkonäin?;22303674:
tästäkin minulla on epäilys! alueella on huumejengejä jotka lahtaavat toisiaan, ja ruotsin media hehkuttaa rasismilla.

Mä en sen enempää asiasta tiedä kun että sielä on räiskitty ja uusimpana joku mennyt ampumaan ihmisten olohuoneeseen ikkunan läpi.
Kuka lie, mutta ei varmaan kiva jos ei omassa kodissaankaan voi olla pelkäämättä.

Mä en sen enempää asiasta tiedä kun että sielä on räiskitty ja uusimpana joku mennyt ampumaan ihmisten olohuoneeseen ikkunan läpi.
Kuka lie, mutta ei varmaan kiva jos ei omassa kodissaankaan voi olla pelkäämättä.

Semmostahan se on. Edellisessä vuokra-asunnossa naapurissa asui mustamies ja pois piti muuttaa ku meno oli semmosta, että tuntui että kohta tapahtuu jotain.

[QUOTE="vieras";22303845]Mitä järkeä tällaisissa aloituksissa on? Mä alan nyt postaamaan tänne joka kerta kun suomalainen tappaa jonkun, eli usein...[/QUOTE]

Iso peesi,tätä mä just ajan takaa. Joku persu postaa täällä näitä jotta sais kannatusta ja pelko kylvättyä.
Suomalaiset tappaa,tuhopolttaa,ryöstää,raiskaa päivittäin eli usein ja kohta postaa minäkin näitä aloituksia.

Kyllä suomalaiset hakkaavat mamuja, turvakodit täynnä suomalaisten import vaimoja.
LOL

Oli puhetta tappamisesta ja raiskaamisesta, ei hakkaamisesta. Jos sulla on tiedossa tapausksia joissa suomalainen on raiskannut tai tappanut mamun niin linkkiä kiitos.

On siellä turvakodeissa nykyään myös mamujen vaimoja niin suomalaisia kuin mamuja, ja mamujen osuus turvakodeissa olevista on huomattavasti suurempi kuin suomalaisten. Se on vain kovin arka aihe, joten siitä ei julkisuudessa puhuta kuin korkeintaan sivulauseessa.

[QUOTE="vieras";22303862]Oli puhetta tappamisesta ja raiskaamisesta, ei hakkaamisesta. Jos sulla on tiedossa tapausksia joissa suomalainen on raiskannut tai tappanut mamun niin linkkiä kiitos.

On siellä turvakodeissa nykyään myös mamujen vaimoja niin suomalaisia kuin mamuja, ja mamujen osuus turvakodeissa olevista on huomattavasti suurempi kuin suomalaisten. Se on vain kovin arka aihe, joten siitä ei julkisuudessa puhuta kuin korkeintaan sivulauseessa.[/QUOTE]

Persu mikä persu, ei ole mitään arkoja aiheita puhu suus puhtaaks.
Populismia.

Mutta kun näitten maahanmuutajien väestömäärä on suomessa muutama prosentti ja silti otsikoissa on jatkuvasti mamu sitä ja mamu tätä. eikö se kerro teille pässeille yhtään mitään?
esimerkiksi raiskaukset tuntuu olevan yksinomaan näitten maahamuuttajien harrastus.
Enkä ole kyllä kuullutkaan että suomalainen mies raiskaisi jotain etiooppialaisemäntää.

Yhteistyössä