Taas menkat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ken guru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ken guru

Vieras
Kai tämä on ihan normaalia että synnytyksen jälkeen tulee menkat viikon välein?
Mulla nimittäin oli ekat tuossa viikko sitten, ja tänään taas alkoi uudestaan |O.

Kellään muulla tällaista, vai kipaisenko lääkärille?

Ihana kun ehdin jo ajatella että eipä ainakaan jouluna tarvitse kärvistellä menkoissa...blaah.

Pääsinpä minäkin valittamaan näin joulun alla edes jostain :D. :xmas:

Mulla vasta loppu reilu 5 viikon vuoto maratoni, toivottavasti ei ihan heti ala varsinaiset menkat. Esikoisen saatuani jälkivuoto kesti myöskin 5 viikkoa ja menkat yritti moneenkin otteeseen tulla, maha oli järkyttävän kipeä ja pientä vuotoa aina silloin tällöin, lääkäri silloin tuumas että onpi ihan normaalia. Oikeat menkat tuli vasta imetyksen päätyttyä n. 10 kk synnytyksen jälkeen.

[QUOTE="vieras";27753249]Mulla vasta loppu reilu 5 viikon vuoto maratoni, toivottavasti ei ihan heti ala varsinaiset menkat. Esikoisen saatuani jälkivuoto kesti myöskin 5 viikkoa ja menkat yritti moneenkin otteeseen tulla, maha oli järkyttävän kipeä ja pientä vuotoa aina silloin tällöin, lääkäri silloin tuumas että onpi ihan normaalia. Oikeat menkat tuli vasta imetyksen päätyttyä n. 10 kk synnytyksen jälkeen.[/QUOTE]

Ai jaa, tosi hyvä kuulla että tuollaistakin voi olla. Vähän mietinkin, että ehkä tämä vaan on jotain kropan omaa sekoilua.

Nyt on vauva taas herännyt, ja lähdetään anoppilaan joulun vietton joten en ehdi enää kommentoimaan jos tähän vielä joku vastailee.

Kiitos teille kahdelle, ja hyvää joulua :)!

Mullakin oli kuukautiset viikon välein, kun synnytyksestä oli 2kk. Kesti jonnekin 4kk asti sellasena. Kävin lääkärit ja ultrat ja kaikki ok. Nyt ei oo sitten kuukautisia ollut kohta kolmeen kuukauteen =) ja en oo raskaana.

Yhteistyössä