Taas monikulttuuriset lieskat nuolevat Tukholmaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rikkaus ja voimavara...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumma kun tuota ei ole voinut uutisissa "paljastaa". Arvasin tämän ja yritin etsiä vastausta että ketkä hullut siellä mellakoi, eivät ainakaan ruotsalaiset itse. Kyllä nuo löytävät syyn mellakoilleen, sehän on heidän elämäntehtävänsä ja suolansa. Suomi tulee perässä ja ei muuta kuin lisää näitä kulttuurinrikastuttajia tänne!

[QUOTE="huoh";28500211] Suomi tulee perässä ja ei muuta kuin lisää näitä kulttuurinrikastuttajia tänne![/QUOTE]

Johan olet hölmö, jos toivot tuollaisia tänne. Mikä sinua oikein riivaa?

[QUOTE="vieras";28500438]Jos se oli sarkasmia?[/QUOTE]

Tuskin oli. Ei aloittajan ÄO riitä siihen. Mitä sarkasmia se on joka päivä kymmenen kertaa päivässä kirjottaa samaa potaskaa?

Idioottimaisuutta se on. Ei mitään muuta.

Mene ap sinne hommaforumille takaisin. Siellä olet omiesi joukossa.

[QUOTE="vieras";28500489]Tuskin oli. Ei aloittajan ÄO riitä siihen. Mitä sarkasmia se on joka päivä kymmenen kertaa päivässä kirjottaa samaa potaskaa?

Idioottimaisuutta se on. Ei mitään muuta.

Mene ap sinne hommaforumille takaisin. Siellä olet omiesi joukossa.[/QUOTE]

Hommalaiset haluavat Suomen lopettavan huonon maahanmuuttopolitiikan ja koska sinä et ole hommalainen sinä olet huonon maahanmuuttopolitiikan kannalla, eli olet viemässä Suomea etnisten konfliktien tielle.

[QUOTE="vieras";28500511]Hommalaiset haluavat Suomen lopettavan huonon maahanmuuttopolitiikan ja koska sinä et ole hommalainen sinä olet huonon maahanmuuttopolitiikan kannalla, eli olet viemässä Suomea etnisten konfliktien tielle.[/QUOTE]

Yritä nyt vatipää jo tajuta, että minä kannatan työperäistä maahanmuuttoa.

Tässä maassa monet muutkin kannattavat työperäistä maahanmuuttoa. Ei vain ole mitään mieltä toimia kuten sinä toimit. Sinä käännät ihmiset omaa puoluettasi vastaan. Se kyllä sopii minulle hyvin.

Mutta sinun kanssasi asiasta ei tule valmista - koskaan. Sinulla on joka päivä, viikko, kuukausi ja vuosi täsmälleen samat jutut ja kommentit. YÖKS KYÖKS!

[QUOTE="vieras";28500533]Yritä nyt vatipää jo tajuta, että minä kannatan työperäistä maahanmuuttoa.

Tässä maassa monet muutkin kannattavat työperäistä maahanmuuttoa. Ei vain ole mitään mieltä toimia kuten sinä toimit. Sinä käännät ihmiset omaa puoluettasi vastaan. Se kyllä sopii minulle hyvin.

Mutta sinun kanssasi asiasta ei tule valmista - koskaan. Sinulla on joka päivä, viikko, kuukausi ja vuosi täsmälleen samat jutut ja kommentit. YÖKS KYÖKS![/QUOTE]

Amen!

[QUOTE="vieras";28500533]Yritä nyt vatipää jo tajuta, että minä kannatan työperäistä maahanmuuttoa.

Mutta sinun kanssasi asiasta ei tule valmista - koskaan. Sinulla on joka päivä, viikko, kuukausi ja vuosi täsmälleen samat jutut ja kommentit. YÖKS KYÖKS![/QUOTE]

Nykyisestä maahanmuutosta noin kymmenisen prosenttia on työperäistä ja sinä olet selvästi hommalainen: hommalaisetkin haluavat maahanmuuton olevan työperäistä.:)

[QUOTE="vieras";28500629]Nykyisestä maahanmuutosta noin kymmenisen prosenttia on työperäistä ja sinä olet selvästi hommalainen: hommalaisetkin haluavat maahanmuuton olevan työperäistä.:)[/QUOTE]

Mikä hemmetin homma? En ole koskaan kuullutkaan :O

[QUOTE="vieras";28500666]http://yle.fi/uutiset/espanjalaiset_sairaanhoitajat_hylkaavat_vaasan/6651223[/QUOTE]

En ollenkaan ihmettele, etteivät halua tänne jäädä..

Tässä maassa monet muutkin kannattavat työperäistä maahanmuuttoa. Ei vain ole mitään mieltä toimia kuten sinä toimit. Sinä käännät ihmiset omaa puoluettasi vastaan. Se kyllä sopii minulle hyvin.[/QUOTE]

Hommalaisetkin kannattavat yleisesti ottaen työperäistä maahanmuuttoa.

Siinä olet kyllä oikeassa, että ap kääntää muut itseään vastaan hokemalla joka viestissä sarkastiseen sävyyn rikkauksista ja voimavaroista tms.

[QUOTE="vieras";28500699]Pieni tunnelmapala Husbystä, rukouskutsu viime tammikuussa:

Det här somande jag till inatt - böneutrop Husby Stockholm 2013-01-17 - YouTube[/QUOTE]

Miten on mahdollista, että et vieläkään ymmärrä aiheuttavasi vain hallaa ajamillesi asioille? Kuvitteletko oikeasti, että joku siirtyy perussuomalaisten äänestäjäksi tai maahanmuuttokriittisten joukkoon näiden jatkuvien linkityksiesi takia? Mitään oikeaa asiaahan sinulla ei ole, toistelet vain papukaijamaisesti mukahauskoja sutkautuksia vuodesta toiseen.

Oletko huomannut että ketjuihisi harvoin vastaa sinun itsesi lisäksi kukaan muu kuin me, jotka ystävällisesti yritämme saada sinut ymmärtämään, että lähestymistapasi ei toimi?

[QUOTE="vieras";28500719]Hommalaisetkin kannattavat yleisesti ottaen työperäistä maahanmuuttoa.

Siinä olet kyllä oikeassa, että ap kääntää muut itseään vastaan hokemalla joka viestissä sarkastiseen sävyyn rikkauksista ja voimavaroista tms.[/QUOTE]

Näin just. Ehkä sen takia se roikkuukin täällä, jos vaikka hommalla ovat tajunneet hänen jorinoidensa vain huonontavan yhteisön mainetta.

[QUOTE="vieras";28500719]Hommalaisetkin kannattavat yleisesti ottaen työperäistä maahanmuuttoa.

Siinä olet kyllä oikeassa, että ap kääntää muut itseään vastaan hokemalla joka viestissä sarkastiseen sävyyn rikkauksista ja voimavaroista tms.[/QUOTE]

Mieti: jotkut ihan oikeasti uskovat nykyisen maahanmuuttopolitiikan olevan rikkaus ja voimavara, ja se jos mikä on todella pelottavaa.

[QUOTE="vieras";28500747]Näin just. Ehkä sen takia se roikkuukin täällä, jos vaikka hommalla ovat tajunneet hänen jorinoidensa vain huonontavan yhteisön mainetta.[/QUOTE]

Hommalla on kohtuullisen tiukka moderointi ja tuollaisella perseilyllä sieltä on varmasti lentänyt ulos. Persuissa on ihan liikaa näitä hakkaraisia, niin eduskunnassa kuin kannattajissa.

Yhteistyössä