Taas muistin miksi en miehistä pidä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
feissarissä yks mies laitto tosi halventavan kuvan naisen perseestä ruutuun. Ei siis ollu mitenkään kaunis tai esteettinen kuva, vaan pelkästää naisia halventava. Kun sitten päätin sanoo mielipiteeni kyseisestä kuvasta, kauhea ukkolauma alko sättiä ja käyttäytyä todella ala-arvosesti mua kohtaan.
Tietysti syyttivät samalla myös kateudesta (samanlailla ku täällä syytellään jos jotain kritisoi), ja antoivat ymmärtää et olen katkera jne jne. Siis yhden (hyvin miedon) poikkipuolisen kommentin takia, ne miehet muuttuivat ihan hirviöiks ja tämä kuvan laittanut mies viel lähetti yksityisviestin, et mun ei tarvi tulla kommentoimaan mitään "jos on huono päivä". Poistin saman tien kaverilistalta koko runkkarin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27572353:
voi olla. en kuulu laumoihin.

Hyvä. Enkä mä väitä etteikö naisistakin tulis naislaumoissa urpoja, kyl tulee. Mutta tollasta naisvihaa en jaksa ymmärtää. Varsinkaan, kun kommenttini ei edes ollu mitenkään ilkeä.

[QUOTE="vieras";27572356]Hyvä. Enkä mä väitä etteikö naisistakin tulis naislaumoissa urpoja, kyl tulee. Mutta tollasta naisvihaa en jaksa ymmärtää. Varsinkaan, kun kommenttini ei edes ollu mitenkään ilkeä.[/QUOTE]

No, mutta puutteessa olevat äijät joilla ei käy flaksi, on ilkeitä. Ja sellaset, jotka vihaa itseään ja tuntee itsensä tyhmiksi ja huonoiksi. (ja siis niinhän ne onkin)

Ja selvennän siis että olen ihan hetero,en lesbo,mutta pakko sanoa että miehet vaan on ärsyttäviä,toki varmasti löytyy muutamia poikkeuksiakin.enkä siis ole mikään katkera tai muutakaan,mutta kyllä miehet yleensä kohtelee naisia epäkunnoittavasti just noilla perse ja tissi kuvillaan ja jutuillaa ja vaativat että naisen pitäis aina olla niin meikattu ja huoliteltu ja kävellä 10 centin koroissa,tikkulaiha mutta isot tissit,huulet ja tukka..ohhoh..ite sit kulkevat minkänakösenä sattuu persvako vilkkuen,oon omasta tahdostanin aainakin jonkin aikaa vielä sinkku,harrastan mieleummin sitten irtosuhteita kun ottaisin jonkun sian saman katon alle asumaan

No, mutta puutteessa olevat äijät joilla ei käy flaksi, on ilkeitä. Ja sellaset, jotka vihaa itseään ja tuntee itsensä tyhmiksi ja huonoiksi. (ja siis niinhän ne onkin)

Niin se taitaa olla.
Kaikkein surullisinta on, että siihen feissariketjuun tuli vielä kaks naista puolustelemaan niiden sikojen räävittömiä kommentteja. Missä on naisten itsekunnioitus?

[QUOTE="vieras";27572350]Te ootte yksittäin ihan kelpo ihmisiä, mutta laumassa miehistä tulee (näköjään aina) täys urpoja. :([/QUOTE]

Samoin tulee naisistakin. Täälä palstallakin on jo lykattu monta ihmistä vaikkapa seksifantasioiden tai "väärän" lastenkasvatuksen takia.

Ehkä ne naiset yritti sanoa, että ne vois vaikka antaa? Mimmonen kuva se sitten oli? Linkitä?

On melkein kaikki naisetkin ihan karseita.

Tyypillisiä miesten mielistelijöitä ne oli, aina tollasille mulkuille löytyy niitä perseennuolijanaisia jostain kumman syystä, en tiiä mistä koloista ne aina ryömii esiin. En yhtään tiedä mikä niitä sit motivoi, kunnen ite kuulu samaan kategoriaan sellasten kanssa.
En voi linkittää sitä kuvaa, kun poistin sen ukon kavereistani. Sellane pyllistyskuva se oli.

[QUOTE="yökkö";27572431]neitokainen.....persus pystyssä:D ilmeisesti tälläisestä kuvasta kyse?? Näyttää liikkuvan lähes kaikkien fb sivuilla![/QUOTE]

Ei ollu semmonen kuva.

Yhteistyössä