Taas multa jää näkemättä kaupungin ilotulitus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Sen jälkeen ku muutettiin tähän taloon, on se jääny multa näkemättä... Ja ku mun mielestä ne raketit on niin kauniita!
Tuo typerä kerrostalo on just siinä tiellä et en nää räiskettä |O
Jos menisin äitin ja isin pihaan kahenkymmenen metrin päähän, näkisin ilotulituksen, mutta ei voi jättää lapsia yksin... :/

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Sen jälkeen ku muutettiin tähän taloon, on se jääny multa näkemättä... Ja ku mun mielestä ne raketit on niin kauniita!
Jos menisin äitin ja isin pihaan kahenkymmenen metrin päähän, näkisin ilotulituksen, mutta ei voi jättää lapsia yksin... :/

ta lapset mukaan, ei kai se nyt oo niin vakavaa jos uudenvuoden takai unirytmimenee pariksi päviävksi sekaisian. jos meillä lapet ei jaksa valvoa, herätän sitävaten että pääsevät katselemaan ilotulitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

ta lapset mukaan, ei kai se nyt oo niin vakavaa jos uudenvuoden takai unirytmimenee pariksi päviävksi sekaisian. jos meillä lapet ei jaksa valvoa, herätän sitävaten että pääsevät katselemaan ilotulitusta.

no en varmaan herätä sen takia, että pääsisivät kattoon muutaman minuutin räiskeen jota pieneinki pelkää :D
Tuota kolmikkoo ei saa katos takasin nukkumaan enään ja se herättäminenki tuottaa tuskaa :whistle: