Taas näitä päiviä/aamuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Aamulla oli sellainen olo, et olis tehnyt mieli vaan viedä lapset johonkin hoitoon, kaivaa suklaalevy kaapista ja käpertyä sohvalle, viltin alle lukamaan kirjaa tai katsomaan elokuvaa. Mutta, kun se ei ollut mahdollista, niin unohdin koko ajatuksen. Nyt on hieman pirteempi olo, kun olen syönyt pari leipää ja teetä, ja nyt hörpin kahvia. Uuninkin olen jo lämmittänyt. =) Iltapäivällä pitäis jaksaa lähteä vielä jumppaan, mut nyt tuntuu siltä, etten millään viitteis. :ashamed: Kaverilla olis kyllä tupperitkin, ja siellä olis herkkuja... :whistle: Jumppa vai tupperit, jumppa vai tupperit?? :xmas:

Mä ehdotan kyllä jumppaa. Mulle itselle kun tuo liikunta on sellainen henkireikä. On ihana lähteä salille, lukea siellä rauhassa lehtiä samalla kun alkulämppäriksi polkee kuntopyörää ja kotimatkalla käydä vielä itsekseen jonkun kaupan kautta. Meinaan itse tänään mennä salille, kunhan mies tulee töistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Tupperit, onpahan ainakin vaihtelua. Toisaalta jumppa on hirveän hyvä juttu, mutta jumppaa sitten kotona.

En mä kuitenkaan kotoa jumppaa. En ole käynyt jumpassa tai siis pacessa ku viimeks ennen joulua, nyt olis jo korkee aika mennä. :ashamed: Toisaalta, voinhan mä sinne paceen mennä vaikka keskiviikkona. :D

Yhteistyössä