Taas on ihmisten typeryys nähty,prkl!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pamppelsson

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
20 482
6
38
Kertokaa mulle, että minkä helvetin takia lyhytkasvuisia ihmisiä jengi jää tuijottamaan, jopa osoittamaan ja nauramaan heille?
Mikä siinä on niin outoa, että ihmisiä on kaikenpituisia?

Hitto mikä myötähäpeä ja ärsytys iski, kun eilen taas huomasin, kuinka "normaalista poikkeavia" ihmisiä todella tuijotetaan.
MIKSI, prkl?

kotoa se kaikki lähtee, yhtään en ihmettele että tuollaisia ihmisiä on vielä olemassa jos nämä äidit käyttäytyy kotona kuten täällä esim nimi-ketjuissa tai kun puhutaan jonkun ulkonäöstä :/

Juu kyllä omasta kokemuksesta pienen kehitysvammaisen lapsen äitinä olen tämän huomannut,miten pieni ihana aurinkoinen ihminen voi saadakaan välillä aikaiseksi hyvinkin myrkyllisiä katseita,pelkällä ääntelyllä :( No meille hän on rakas ja en jaksa enää välittää katseista,hymyt kyllä huomaan ja ne saakin aina hyvälle mielelle :)

Millaisista miehistä et pidä

Pamppelsson:

-liian lyhyistä sori,oli pakko laittaa tää:)
-liian pitkistä.
-liian laihoista -liian lihavista
-epäsiisteistä
-itsekkäistä
-lapsellisista
-saamattomista
-punatukkaisista
-pisamanaamaisista-
-pitkätukkaisista
-nörteistä
-hevareista
-kieroista
-vaimonhakkaajista
-pettäjistä
-narsisteista
-karvaisista
-junteista

On se kyllä kummallista tosiaan!!!
Sama myötähäpeä kaikkia palstalaisa kohtaan, jotka osallistuu sankoin joukoin haukkumaan muiden lapsilleen antamia nimiä!
Kilpaillaan ikäänkuin jostakin paremmuudesta. Ei voisi huonompi itsetunto olla kun näin käyttäydytään.

Alkuperäinen kirjoittaja kyttääjä:

Pamppelsson:

-liian pitkistä.
-epäsiisteistä
-itsekkäistä
-lapsellisista
-saamattomista
-punatukkaisista
-pisamanaamaisista-
-pitkätukkaisista
-nörteistä
-hevareista
-kieroista
-vaimonhakkaajista
-pettäjistä
-narsisteista
-karvaisista
-junteista

Mitäs tuo mistään kertoo? Jos ei jostain pidä ni eihä se tarkoita, et niitä siltikään tuijottais. Ja tuohan oli, et millaisista miehistä, ei ihmisistä yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:

Pamppelsson:

-liian pitkistä.
-epäsiisteistä
-itsekkäistä
-lapsellisista
-saamattomista
-punatukkaisista
-pisamanaamaisista-
-pitkätukkaisista
-nörteistä
-hevareista
-kieroista
-vaimonhakkaajista
-pettäjistä
-narsisteista
-karvaisista
-junteista

Mitäs tuo mistään kertoo? Jos ei jostain pidä ni eihä se tarkoita, et niitä siltikään tuijottais

Huumoria peliin nainen,kunhan laitoin mitä ap oli aiemmin vastannut.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja kehariäiti:
Juu kyllä omasta kokemuksesta pienen kehitysvammaisen lapsen äitinä olen tämän huomannut,miten pieni ihana aurinkoinen ihminen voi saadakaan välillä aikaiseksi hyvinkin myrkyllisiä katseita,pelkällä ääntelyllä :( No meille hän on rakas ja en jaksa enää välittää katseista,hymyt kyllä huomaan ja ne saakin aina hyvälle mielelle :)

Pahastutko, jos lapsi jää katsomaan ja kyselemään että miksi lapsesi on sellainen kun on?
Me olemme nimittäin vastikään törmänneet erilaisista vammoista kärsiviin ihmisiin ja joka kerran olen lapsille koittanut selittää mistä on kyse. Olen myös painottanut, ettei saa tuijottaa/osoitella (kuten ei ketään muutakaan) ja että kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita vaikka olisi vihreä.

järkyttävää, että oikein myrkyllsisä katseita! voi itku!
teillä varmasti on ihana lapsi.

Jos huomaan, että jään katsomaan tavallista pitempään jota kuta, tervehdin... minulla välillä jää "katselukko" päälle ja unohdun tuijottamaan. Ja jos lapseni ihmettelevät esim. pyörätuolia, lyhytkasvuisuutta tms, rohkaisen kysymään asiasta henkilöltä itseltään. Yksikään ei ole vielä näyttänyt loukkaantuneensa. Päin vastoin.

Mä en tajua tätä: Mä kerran erehfyksissäni hymyilin yhdelle pienelle kehitysvammaiselle pojalle, niin sen pojan äiti tuhahti mulle että onko mun mielestä lapsen erilaisuus joku naurun asia. Ja mä siis vaan hymyilin, ihan ystävällisesti, kun se poika kerta katseli meitä päin. En uskalla enää katsoa edes päin ketään erilaista, saati sitten jäädä katsomaan vielä jälkeen, kun heti aletaan hyppiä nenille. Ettäs nih. :snotty:

Mun tytär näki kaupassa lyhytkasvuisen naisen ja kyseli koko ajan äiti, missä se pieni äiti on. oli suurinpiirtein saman mittaisia. tyttö on 3-v. kyllä mua vähän hävetti, mutta nainen vain naureskeli tytön jutuille.

Alkuperäinen kirjoittaja ex kyttääjä:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Huumoria peliin nainen,kunhan laitoin mitä ap oli aiemmin vastannut.

:)

No jaa.. toi sun nikkis ja juttus ei vaa siltä kuulostana :p

Anteeksi,kunhan senkin alitoin mielestäni huumoriklla,ihan tyhmä juttu,anteeksi pamppelson...!

Enkä osaa enään kirjoittaakaan,kivakiva.

Heh, en kyllä tosiaan miehekseni haluaisi minua lyhyempää miestä, en sitä kiellä.
Silti en jää tuijottamaan, osoittamaan enkä nauramaan lyhyille ihmisille.

Nyt siis tällä avauksella tarkoitin siis ei vaan lyhyitä ihmisiä, vaan todella lyhytkasvuisia ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä en tajua tätä: Mä kerran erehfyksissäni hymyilin yhdelle pienelle kehitysvammaiselle pojalle, niin sen pojan äiti tuhahti mulle että onko mun mielestä lapsen erilaisuus joku naurun asia. Ja mä siis vaan hymyilin, ihan ystävällisesti, kun se poika kerta katseli meitä päin. En uskalla enää katsoa edes päin ketään erilaista, saati sitten jäädä katsomaan vielä jälkeen, kun heti aletaan hyppiä nenille. Ettäs nih. :snotty:

Jollekin taisi oman lapsen vammaisuus olla niin kova pala, että ei osannut ajatellakaan, että ystävällisiäkin hymyjä on olemassa tai jotain.

Niin. Minusta tuo tuijottaminen on epäkohteliasta ja kertoo aika paljon tästä tuijottelijan pääkopan sisällöstä.
Hymyillään kun tavataan!

Yhteistyössä