Taas pahoitin hiukan mieleni(raskausjuttuja)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olin saattelemassa ekaluokkalaista kouluun ja tuossa meidän pihatiellä jäin naapurin kanssa(vanhempi mies) juttelemaan.Kun kuuli että meille on viides lapsi tulossa niin tokaisi vain että "ai viides,olisitte kyllä voinut vielä odottaa".

Ja vaikka oon tuhan ja yksi kertaa päättänyt että en anna ihmisten kauhistelujen/kommenttien ym vaikuttaa niin kyllä se silti taas pahalta tuntui.Ja tää on ihan toivottu raskaus ja halutaan pienillä eroilla.Välillä vaan hormonihöyryissä itekin alkaa ajatella noista kommenteista että oikeessa ovat ym...

Mitä se muille kuuluu :o Itseäkin harmittaa jos joku tölväisee jotain typerää, niin itse en saa sanottua takaisin, vasta jälkeenpäin ajattelen että olis pitänyt sanoa niin ja näin :(

En ole edes hormonihöyryissä, mutta silti noita asioita ei mun mielestä saa laukoa. Olisit tokaissut takasin, että anteeksi kun en tiennyt, että asiaa olisi pitänyt sinun kanssa suunnitella. :)

Älä välitä tuollaisista kommenteista. Itse en ole halunnut kuin 1 lapsen (miehellä 2 jo ennestään) Toisillaon voimavaroja ja halua moneen lapseen. Se on ihan oma päätös. Jos katsoo, että haluaa ja jaksaa niin miski ei. Iso perhe on ihana, mutta itse olen varmaan niin mukavuudenhaluinen(tai mikä sana tähän kävisi???) että haluan keskittyä täysin vain yhteen lapseen. Kukin taplaa tyylillä. Kohauta olkia tuollaisille idiooteille. MIstä he tietävät mitä TE HALUATTE.
Jaksamisia raskauteen, hormonit ne heittelee!

Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:
Mitä se muille kuuluu :o Itseäkin harmittaa jos joku tölväisee jotain typerää, niin itse en saa sanottua takaisin, vasta jälkeenpäin ajattelen että olis pitänyt sanoa niin ja näin :(

No "selväjärkisenä" hetkenä minäkin ajattelen että se on ihan meidän oma asia ja valinta!Ja vaikka kuinka varaudun näihin kommentteihin niin aina ne vaan yhtä paljon yllättää...."pelottaa" oikein aika jolloin raskaus näkyy takin alta,nyt masun pystyy vielä kätkemään uteliailta(rv 19+);)