V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuohan ovat perinteisiä pehmittelyjä toista jätettäessä. "Sinä olet ihana ja täydellinen, vika on minussa".Miten voi olla liian kiltti ja Ihana?Ja että se on huono juttu?
En kanssa ymmärrä, mutta kai toiset miehet kaipaavat itselleen naista joka pistää heidät ojennukseen vaikka väkisin?Miten voi olla liian kiltti ja Ihana?Ja että se on huono juttu?
Tällä kertaa miehen mielestä olin liian kiltti ja ihana. Meinaa vähän jo masentaa.
Ei kai kukaan oikeasti usko, että jos jättäjä erotessa sanoo jotain sokerista syyksi iskua pehmentääkseen, syy olisi oikeasti se että sori kulta, oot ihan liian kaunis ja älykäs ja siksi en halua olla sun kaa.Tällä kertaa miehen mielestä olin liian kiltti ja ihana. Meinaa vähän jo masentaa.
Vieläpä niin että jätät miehen saamatta loppuhuipennustaan viimehetkellä.Ehdota uusia treffejä ja sido (luvalla toki) tyyppi sängynpäätyyn. Sit hoidat sen hitaasti kiduttaen ja session päätteksi kerrot miehen olleen "kovin suloinen" ja hyvästelet.
Vieläpä niin että jätät miehen saamatta loppuhuipennustaan viimehetkellä.
Sattuu kuulema jonkun verran, kun jöpöttää ja juttu keskeytyy.
Ohhoh... minua niin väsyttää![]()
Naiset käyttävät ihan samaa konstia ja sanovat ihan samaa: ”Olet liian ihana, sinussa ei ole mitään vikaa, vika on minussa”
Suomennettuna: ”ei kiinnosta, etsin parempaa”
Rautalangasta väännettynä: ”et ole tarpeeksi hyvännäköinen/kroppainen ja menestynyt/rikas/muuten houkutteleva”
Sattuu kuulema jonkun verran, kun jöpöttää ja juttu keskeytyy.![]()
Kyllä...siinä vaan sitte toinen ihmettelis velikulta pystyssä, että mitäs nyt.Muistan kuulleeni jotain tämänsuuntaista... kamalan koskettavaa![]()
Ei kai kukaan oikeasti usko, että jos jättäjä erotessa sanoo jotain sokerista syyksi iskua pehmentääkseen, syy olisi oikeasti se että sori kulta, oot ihan liian kaunis ja älykäs ja siksi en halua olla sun kaa.[/QUOTE
Kyllä kai kaikki tietää ettei tuo mikään oikea syy ole. Kuulostaa jo niin älyttömältä, että huhhuh