Taas se ero pyörii mielessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
En ole onnellinen liitossamme, mutta eroaminen tuntuu tosi työläältä toteutta ja tuo liikaa muutoksia lastenkin elämään (muutto ihan toiselle paikkakunnalle) .
Hitto vie kun on vaikea tilanne. :kieh:

Mulla on pörinyt ero mielessä melkein koko kolmivuotisen liittomme aikana. Vähän lapsen takia naimisiin mentiin. Jossain vaiheessa päätettiin hankkia toinen ja taas tuntui siltä ettei liitto toimi enkä ole onnellinen. Yhtä alamäkeä vaan. Hain jopa eroa ja harkinta-aika päättyi, edelleen asutaan yhdessä ja IHME tapahtui kun sinnikkäästi yritettiin. Onni alkoi jostain löytyä ja nyt en enää aio hakea lopullista eroa. Eli nyt ymmärrän sitä kun sanotaan ettei saa erota liian helposti. Tsemppiä sulle. Mulla auttoi se et tosiaan hain sen eron mutta asuttiin viel yhdessä. Sit ehkä tajusin että mun paikka on vielä miehen rinnalla ja perhe pysyy koossa.

jos suhde ei toimi niin kannattaa erota koska loppujen lopuks lapset kärsii enemmän siitä tulehtuneesta ilmapiiristä kun siitä että vanhemmat eroaa. meillä ainakin varsinkin poika muuttu silmissä kun heitin niiden isän pihalle. poikaa oli sillon 5-v ja jopa terapeutilta tuli palautetta että poika on muuttunu parempaan suuntaan kun isä muutti muualle.

Alkuperäinen kirjoittaja lellu74:
jos suhde ei toimi niin kannattaa erota koska loppujen lopuks lapset kärsii enemmän siitä tulehtuneesta ilmapiiristä kun siitä että vanhemmat eroaa. meillä ainakin varsinkin poika muuttu silmissä kun heitin niiden isän pihalle. poikaa oli sillon 5-v ja jopa terapeutilta tuli palautetta että poika on muuttunu parempaan suuntaan kun isä muutti muualle.

Ei meidän ilmapiiri ole tulehtunut. Aika harvoin meillä riidellään. Mutta minä en vaan tunne itseäni onnelliseksi.
Meillä ei ole seksielämää enää ollenkaan ja mies on jättänyt vauvan kokonaan minun vastuulle ja tuntuu etten edes omaa aikaa saa tarpeeksi. Vielä vähemmänhän sitä omaa aikaa on jos muutamme pois.

Olen niin väsynytkin, etten senkään takia jaksa ottaa irtiottoa parisuhteesta. :'(

Kyllä se onni voi vielä löytyä, kuten koo kirjoitti. Oottekste jutellu tilanteesta miehesi kanssa? Yksin asioita pyörittelemällä saatat väsyä vielä enemmän.. Käy katsomassa netissä eroneuvo.fi ja eroretki.fi, saitit on vanhemmille, jotka on eronnu tai miettii eroa. Näistä asioista voi käydä juttelemassa ilmaiseksi esimerkiksi Eroneuvoissa, netistä näkee missä&milloin.. Voimia ja valoa sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja koo:
Mulla on pörinyt ero mielessä melkein koko kolmivuotisen liittomme aikana. Vähän lapsen takia naimisiin mentiin. Jossain vaiheessa päätettiin hankkia toinen ja taas tuntui siltä ettei liitto toimi enkä ole onnellinen. Yhtä alamäkeä vaan. Hain jopa eroa ja harkinta-aika päättyi, edelleen asutaan yhdessä ja IHME tapahtui kun sinnikkäästi yritettiin. Onni alkoi jostain löytyä ja nyt en enää aio hakea lopullista eroa. Eli nyt ymmärrän sitä kun sanotaan ettei saa erota liian helposti. Tsemppiä sulle. Mulla auttoi se et tosiaan hain sen eron mutta asuttiin viel yhdessä. Sit ehkä tajusin että mun paikka on vielä miehen rinnalla ja perhe pysyy koossa.

Hanki nyt ensin vain liuta niitä lapsia, eihän kahden kanssa toinna vielä erota.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lellu74:

Ei meidän ilmapiiri ole tulehtunut. Aika harvoin meillä riidellään. Mutta minä en vaan tunne itseäni onnelliseksi.
Meillä ei ole seksielämää enää ollenkaan ja mies on jättänyt vauvan kokonaan minun vastuulle ja tuntuu etten edes omaa aikaa saa tarpeeksi. Vielä vähemmänhän sitä omaa aikaa on jos muutamme pois.

Olen niin väsynytkin, etten senkään takia jaksa ottaa irtiottoa parisuhteesta. :'(
Onko vauva teidän esikoinen? Oletko lukenut tilastoja joiden mukaan alle 2v lasten vanhemmat eroaa eniten? Se johtuu just siitä elämän muutoksesta, oman ajan puutteesta, suhteen uudelleen miettimisestä. Nyt kun jaksatte tämän hankalan alun kahlata niin josko se päivä taas paistaisi. Tiedän mistä puhun, mulla ollu samat fiilikset. Kuopus nyt vuoden ja meillä päättyi juuri 1½ vuoden selibaatti. Kun ei kiinnostanu eikä jaksanu eikä huvittanu. En väitä vieläkään olevani onnen kukkuloilla mut näin mennään nyt.

Yhteistyössä