taas tällänen, johon kukaan ei osaa varmaks vastata/ovis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiinu123

Jäsen
15.10.2007
429
0
16
menkat oli 23.10... tikuttaan aloin kp 10-11 paikkeilla.. en oo saanu vahvaa viivaa ainoastaan ihan himmeen. ei limoja ei mitään.. viikko sitten alko sattuu nipistelee ja viiltelee mahaa, ajattelin et jos olis ovis, mut eipä ollu tikkujen mukaan.. lääkärissä kävin ku viime kierrossa samantapaista ja ja löyty tulehdus. mut nyt kaikki puhtaita. eilen alko limaa ja valkovuotoo tulemaan paljon mut ei tikuta taaskaan näyttäneet mitään.. eli olisinko voinut ovuloida jo ennen kp 10 tai voiko olla niin et se ihan himmee viiva olis mulla tarkottanut ovulaatiota..? ku muuten en oo saanut mitään tikkuihin.. en edes viivanpaikkaa.. kuukautiskipuja minulla ei ole koskaan ollut. vai olisko ovis vasta tulossa..?

yrittäkää sanoo jotain.. sanokaa vaikka et ole hiljaa ja lakkaa miettimästä..

No heitän arvailun.. Eli jos testiviiva on himmeämpi kuin kontrolliviiva, ovulaatiota tuskin on tapahtunut.. Itse sain ovistestiin selvän plussan, enkä silti ovuloinut.. Seuraile tilannetta :) Onko sinulla säännöllinen kierto?

Varmaan vasta tulossa, jos et tiedä kierron pituutta, etkä ole saanut ovistesteihin plussaa. Sitten ,kun sulle tulee menkat, niin siitähän voit laskea n. 15 vrk taaksepäin ja joskus niilä main ois ollut ovis.

Yhteistyössä