\
Mulle tuo on normaalinkokoinen. Meillä on aina ollut noita mittaihanteiden ylittäneitä yksilöitä, joten niihin on silmäkin tottunut. Noi 60-65cm:iset on taas mun silmissä kaikki liian pieniä...tai narttuja
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:44 Daim harmaana kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:19 Miri kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:15 riks raks poks kirjoitti:Minun silmissä ainakin ISO, ei normaalin kokonen ainakaan.
hyvin selitetty![]()
En ole kellään nähny tuommosta että en usko että ihan tästä läheltä ois.
sen näkönen että ei olis ulos asiaa \|O
välillä häipyy ja taas tulee takas :headwall:
Öh..mikä on normaalin kokoinen? Mun mielestä toi meidän sakupoika on normaalinkokoinen, säkä 72cm. Tanskalaiset on isoja.
Mut joo, bullmastiffi se tietenkin voisi olla...hmmmh. Joo, kyl varmaan kandee soittaa sinne paikallisille rankkureille, että hakevat talteen sen sieltä, jollet itse uskalla koiraa lähestyä. Panta kuitenkin varmaan on kaulassa?
Eipä taida sinulla olla normaalikokoinen saksanpaimenkoira! Nartut on 55-60cm ja urokset 60-65cm. =)
Mulle tuo on normaalinkokoinen. Meillä on aina ollut noita mittaihanteiden ylittäneitä yksilöitä, joten niihin on silmäkin tottunut. Noi 60-65cm:iset on taas mun silmissä kaikki liian pieniä...tai narttuja