Taas tuo lapsi on kipee (turhis valitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
*huoh* Kiukuttelee eikä jaksa kävellä ja pitäis kantaa kokoajan lasta. Polvessa turvotusta ja tuo hoidettiin kuukausi sitten ja taas :headwall: :headwall: Olis vasta kuukauden päästä seuraava sairaalakeikka, minä en jaksa odottaa niin pitkään |O |O Ja laskettu aika on tiistaina.. ei jaksa :ashamed: :snotty:

ja kohta sulla siis kaksi lasta? joten tulevaisuudessa saattaapi olla kaksi lasta kipeänä, yhtäaikaa tai perä jälkeen. Suosittelen hermojen venytys kurris tms itse hillintää. Ota järki käteen-lapsesi on perusterve ja kaipaa sinua-olet äiti! älä valita!

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!!!:
ja kohta sulla siis kaksi lasta? joten tulevaisuudessa saattaapi olla kaksi lasta kipeänä, yhtäaikaa tai perä jälkeen. Suosittelen hermojen venytys kurris tms itse hillintää. Ota järki käteen-lapsesi on perusterve ja kaipaa sinua-olet äiti! älä valita!

älä sössötä. äiti-ihminenkin saa valittaa

Minä oon jaksanu sairaan poikani hoitaa loistavasti eikä oikeestaan oo tiukkaakaan tehnyt ajoittaisesta väsymyksestä huolimatta. Valitan nyt vai sitä, kuinka surullinen olen pojan puolesta, kun on taas kipuja eikä tunnu helpottavan. Ei ole kiva katsella kipeää lasta ja vaan odottaa että pääsee sairaalaan, en minä hermojani sillä tavalla menetä tuohon.

Ja tiedän toki ja kovasti pelkään, että toinenkin lapsi voi olla sairas, toivon vaan kovasti ettei olisi. Mutta elämästä ei koskaan tiedä..

Ota järki käteen ja ole hiljaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
*huoh* Kiukuttelee eikä jaksa kävellä ja pitäis kantaa kokoajan lasta. Polvessa turvotusta ja tuo hoidettiin kuukausi sitten ja taas :headwall: :headwall: Olis vasta kuukauden päästä seuraava sairaalakeikka, minä en jaksa odottaa niin pitkään |O |O Ja laskettu aika on tiistaina.. ei jaksa :ashamed: :snotty:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Tiedän tasan tarkkaan, miltä susta tuntuu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
mahtaisiko tälläisten äitien syytä olla nämä nykyiset valittaja lapset jotka lähes psyykkisesti oireilevat.

anteeks? selittäisitkö tarkemmin?

Ärsyttää tälläset että tullaan heittämään ketjuun komenttia jota ei voi sit paremmin perustella vaan ollaan hiljaa :/

mahtaisiko tälläisten äitien syytä olla nämä nykyiset valittaja lapset jotka lähes psyykkisesti oireilevat.

Ärsyttää tälläset että tullaan heittämään ketjuun komenttia jota ei voi sit paremmin perustella vaan ollaan hiljaa :/

No kun ei sillä varmaan ollut mitään muuta motiivia sille kommentille, kuin se että pahoittaa sinun mielesi :|

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

No kun ei sillä varmaan ollut mitään muuta motiivia sille kommentille, kuin se että pahoittaa sinun mielesi :|

Niin se taitaa olla :/

(ja huomasin muuten kirjoitusvirheeni niin ei tarvi siitä jonku "fiksun" koMMentoida.)

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:hug: :hug: :hug: Mikä poikaa vaivaa? Mikä sairaus? :flower: :hug:

Ootkohan sie vielä paikalla kun jokin aika sit oot tuon kirjotellu, kesti vähän vastata tähän kun me käytiin vuokraamassa elokuvat ja mässyä ostamassa, leffailta tiedossa :)

Tuo lastenreumahan se vaivaa :/ ja päälle vielä karsastus pahenemaan päin ja tuntuu että tuo toinen silmä ei nää enää yhtikäs mitään, se on menee iha tonne silmän sisänurkkaan ja tuntuu kuin se silmä olis ihan sokea, heti huomenna soitan silmälääkärille jos sais aikaa aikaistettua :'(

Ja juuh syntyä voi hetkenä minä hyvänsä, ja todellakin jännittää. Viime yönäkään ei oikein uni tullu ku miettii vaan sitä synnytystä ja kaikkea hömppää :xmas: Toivoo että syntyispä jo ja toisaalta taas että pysyis vielä mahassa, kun on niin tuttu ja turvallinen olo näin vaikkakin tietenkin tukala :D Varmaan sekin osaltaan lisää tätä surkuttelua kaikista asioista, vaikka surkuttelisinhan minä tuota poikaa muutenkin mutta nyt on kaikki asiat x100.

Yhteistyössä