ai että vihaan miehen kolmivuorotyötä.. aamuvuorossa kun on, niin menee nukkumaan yhdeksältä, jolloin minä en saa vielä unta -> joten istun yksin surffaamassa/katsomassa tv:tä. iltavuorossa kun on, niin tulee klo 23 kotiin ja melkein heti nukkumaan. ehdin siis istua reilu 3 tuntia yksin kun lapsetkin nukkuu. yövuorossa taas lähtee illalla yhdeksältä ja taas olen yksin. Ei tee kovin hyvää tälle muutenkin kituvalle parisuhteelle.
sitten jos ei mies ole töissä tai nukkumassa, niin ei keksitä mitään muuta tekemistä kuin tv:n katsominen. köyhää joo o.
ja toisekseen ei paljon enää innosta olla edes miehen lähellä. Itse lopetin tupakan polton vuosi sitten ja viimeiset kuukaudet olen miettinyt, että miten mies voi aina haista niin pahalle. Tänään tajusin että se on se tupakka mikä haisee. :/ ei innosta mennä miehen viereen nukkumaan kun koko makuuhuone haisee ihan tunkkaiselle ja tänään kaupan kassajonossakin haistoin sen ja rupes ihan hävettämään.. mies on luvannut lopettaa (en painostanut vaan mies itse sanoi ennen uutta vuotta, että kun tupakat loppuu niin ei poista uutta) ja ostin miehen pyynnöstä hänelle nicorettea, mutta ei tänään osti taas lisää tupakkaa.
ja olen sanonut miehelle tuosta että haisee pahalle, mutta vastaa samalla tavalla kuten yleensä joka juttuun: joko höh tai mm-m.. ärsyttää. .
ja toisekseen ei paljon enää innosta olla edes miehen lähellä. Itse lopetin tupakan polton vuosi sitten ja viimeiset kuukaudet olen miettinyt, että miten mies voi aina haista niin pahalle. Tänään tajusin että se on se tupakka mikä haisee. :/ ei innosta mennä miehen viereen nukkumaan kun koko makuuhuone haisee ihan tunkkaiselle ja tänään kaupan kassajonossakin haistoin sen ja rupes ihan hävettämään.. mies on luvannut lopettaa (en painostanut vaan mies itse sanoi ennen uutta vuotta, että kun tupakat loppuu niin ei poista uutta) ja ostin miehen pyynnöstä hänelle nicorettea, mutta ei tänään osti taas lisää tupakkaa.