Taasko keskeytynyt keskenmeno?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MeaMimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MeaMimosa

Jäsen
31.08.2008
179
0
16
Hei!

Eli minulla on takanani 2 kemiallista raskautta ja 1 keskeytynyt km rv 11+5, menehtynyt oli jo pari vk aiemmin. Kaavittiin elokuun lopulla ja nyt olen sitten taas raskaana, nyt tosin viikkoja vasta 6+0.

Olen ollut plussasta saakka aivan ihmeissäni tästä, kun minulla ei ole käytännössä mitään oireita. Vain erittäin paljon lisääntynyt valkovuoto, toisinaan pääkipu, tihentynyt pissaamistarve. Ruokahalussa tai hajuaistissa ei mitään muutoksia:( Pelottaa, että taas on keskeytynyt km tullut! Ensi viikon tiistaina menen ultraan yksityiselle - ei aiemmin ruvenneet tekemään, kun pitää olla 7 rv täynnä.

Tuntuu, että tulen suorastaan hulluksi - pelkään niin kamalasti! Varsinkin öisin alan miettimään synkkiä... Yritämme siis ensimmäistä lasta, mikä tuntuukin sitten ylivoimaiselta projektilta... Saa nähdä kestäänkö edes parisuhteemme tällaisia toistuvia vastoinkäymisiä:(

Voikohan olla enää mitään mahdollisuuksia, että alkio olisikin elossa?

Tietenkin on mahdollista että alkio olisi elossa.. Itselläni myös oli alussa vaikeuksia uskoa raskauden jatkumiseen neljän epäonnistuneen raskauden jälkeen mutta kyllä se siitä.. Tuo alkuaika menee vaan niin pirun hitaasti.. Tsemppiä ja uskoa tulevaisuuteen! :hug:

kleo rv 16+5

Minulla on kaksi lasta ja minulla ei ollut kummassakaan raskaudessa mitään oireita.
Ei se että ei ole oireita tarkoita etteikö alkio olisi elossa.Kaikkille ei vain tule oireita raskaus aikana.
Tsemppiä!!
:hug:

Yhteistyössä