TADAA .. HUomentA ! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Hyvää Huomenta!

Tää mamma on valvonut jo kahdesta asti... ei olis kannattu juoda niin paljoo kokista illalla :ashamed:

Ohhoh, enpä oo kuullu et kukaa olis noi herkkä valvoo kokiksen takia... :o

Joo mä tossa 4 aikaa nousin ylös, on muutenkin menny koko yö susille niin isännän puhelimen pirinä sitten ajo kokonaan ylös..Miten onkin ihmisestä tullu herkkäuninen.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Hyvää Huomenta!

Tää mamma on valvonut jo kahdesta asti... ei olis kannattu juoda niin paljoo kokista illalla :ashamed:

Ohhoh, enpä oo kuullu et kukaa olis noi herkkä valvoo kokiksen takia... :o

En tiedä johtuuko kokonaan siitä vai mistä... Täysikuu? nousevakuu? taikka liian pitkät päikkärit
=)

:wave: Hyvät huomenet. Ihan niin aikanen en ole kuin te :ashamed: Monelta te aamuvirkut käytte illalla petiin?? Mies heräs kyllä jo 04 ja mä heräsin just 07 kellonsoittoon..

Tytöt vielä nukkuu, esikoinen vetää nakkikääröjä aamupalaksi ja mä juon kahvia.. Aurinko pilkistää, päivä alkakoon!

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
:wave: Hyvät huomenet. Ihan niin aikanen en ole kuin te :ashamed: Monelta te aamuvirkut käytte illalla petiin?? Mies heräs kyllä jo 04 ja mä heräsin just 07 kellonsoittoon..

Puol 10 aikaa mentiin sänkyyn..Mä en todellakaan normaalisti ole 4 aikaan ylhäällä..On vaan unet menny ihan saakelin huonoiks mitä pitemmälle tää raskaus menee..Nyt mä sit nuokun täällä... :ashamed:

Huomenta!

Mie taas vaihteeks sain niin hyvin nukuttua ettei tosikaan. Vaikka meninkin vasta puol 12 nukkumaan, niin vasta puol 8 heräsin kun esikoinen tuli viereen ja pussas poskelle.
Mies oli yön töissä ja tuossa kun törmättiin niin sanoi että kateellisena kattoi kun emäntä sai vallata koko parisängyn nukkuessaan :D
Yleensä kun mein sängyssä nukkuu useinkin aamuyöstä ainakin 3,ellei jopa 4 henkeä..

c045.gif

Yhteistyössä