Tädin kanssa

  • Viestiketjun aloittaja tädin poika
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
tädin poika
Onko teillä naiset/miehet kokemuksia tai fantasioita vastaavasta? Ollessani n. 18vuotias kävin aina tätini mökillä kun hän oli siellä yksin. Katselin häntä ja haaveilin hänestä. Kävin sitten vessassa runkkaamassa. Iltaisin hiivin mökille pusikkoon odottamaan kun meni saunaan ja kurkin tyydyttäen itseäni. Kävin pikkuhiljaa rohkeammaksi ja kun tätini tuli vilvoittelemaan alasti niin kävelin hänen luokse, hän kyllä kietoi sit aina pyyhkeen ympärilleen. Kerran kun olin yötä siellä niin otin peiton pois päältäni toivoen tädin katselevan kun runkkaan. Kerran sitten mentiin saunaan yhdessä ja en voinut olla kaskematta häneen ja sanoi että ei näin voi tehdä mutta jatkoin tissien koskettelua. Kiimassani ruikutin että haluan nussia häntä. Käski minun lopettaa mutta suostui ottamaan kullini käteen kun tarpeeksi pyysin, laukesin välittömästi ja kyllä hävetti sen jälkeen.
 
Tiina 60
Onko teillä naiset/miehet kokemuksia tai fantasioita vastaavasta? Ollessani n. 18vuotias kävin aina tätini mökillä kun hän oli siellä yksin. Katselin häntä ja haaveilin hänestä. Kävin sitten vessassa runkkaamassa. Iltaisin hiivin mökille pusikkoon odottamaan kun meni saunaan ja kurkin tyydyttäen itseäni. Kävin pikkuhiljaa rohkeammaksi ja kun tätini tuli vilvoittelemaan alasti niin kävelin hänen luokse, hän kyllä kietoi sit aina pyyhkeen ympärilleen. Kerran kun olin yötä siellä niin otin peiton pois päältäni toivoen tädin katselevan kun runkkaan. Kerran sitten mentiin saunaan yhdessä ja en voinut olla kaskematta häneen ja sanoi että ei näin voi tehdä mutta jatkoin tissien koskettelua. Kiimassani ruikutin että haluan nussia häntä. Käski minun lopettaa mutta suostui ottamaan kullini käteen kun tarpeeksi pyysin, laukesin välittömästi ja kyllä hävetti sen jälkeen.
Minun siskonpoika kävi aikoinaan minun luona usein ja kävimme myös yhdessä saunassa. Sitten pojan ollessa 19vuotias kerran saunassa hänellä rupesi seisomaan, ja pukuhuoneessa hän tarttui takaapäin rintoihini kiinni ja painoi seisovan kullinsa peppuani vasten. Kysyin että mitä sä oikein teet ja sanoi että haluan sua ja kosketti kädellään alapäätäni joka oli hieman kostea koska olin kiihottunut jo saunassa katsellessani hänen nuorta vartaloa ja penistään. Tietenkin sanoin että en voi suostua seksiin mutta poika hieroi pilluani edelleen sillä tuloksella että päädyimme harrastamaan suuseksiä kun sanoin että saa nuolla minua jos haluaa ja minä otin myös häneltä suuhun. Tämä jäi ainoaksi kerraksi.
 
Viimeksi muokattu:
petri
Onko teillä naiset/miehet kokemuksia tai fantasioita vastaavasta? Ollessani n. 18vuotias kävin aina tätini mökillä kun hän oli siellä yksin. Katselin häntä ja haaveilin hänestä. Kävin sitten vessassa runkkaamassa. Iltaisin hiivin mökille pusikkoon odottamaan kun meni saunaan ja kurkin tyydyttäen itseäni. Kävin pikkuhiljaa rohkeammaksi ja kun tätini tuli vilvoittelemaan alasti niin kävelin hänen luokse, hän kyllä kietoi sit aina pyyhkeen ympärilleen. Kerran kun olin yötä siellä niin otin peiton pois päältäni toivoen tädin katselevan kun runkkaan. Kerran sitten mentiin saunaan yhdessä ja en voinut olla kaskematta häneen ja sanoi että ei näin voi tehdä mutta jatkoin tissien koskettelua. Kiimassani ruikutin että haluan nussia häntä. Käski minun lopettaa mutta suostui ottamaan kullini käteen kun tarpeeksi pyysin, laukesin välittömästi ja kyllä hävetti sen jälkeen.
Minä olin kerran kun oli sukujuhlat majouttunut tätin kanssa samaan hotellihuoneeseen. Yöllä kun tultiin nukkumaan katsoin tätiäni himoiten kun tämä riisuitui. Meillä oli parivuode ja siinä 50vuotias täti nukkui alasti vieressäni, päätin riisua myös itseni alasti. Täti oli jo unessa kun hivutuin hänen peitonalle painaen kyrpäni hänen persettä vasten ja toisella kädellä aloin hyväillä hänen rintaa. Olin varma että hän oli jo hereillä kun aloin hyväillä hänen pilluaan, tunsin kuinka se kostui ja otin käden pois työntäen sitten kyrpäni hänen pilluunsa ja aloin tynnellä edestakaisin. Täti ei sanonut mitään mutta vastasi liikkeisiin ja kuulin hänen kiihtyneen hengityksen. Jatkoin siihen asti kun sain orgasmin. Täti ei vieläkään sanonut mitään kääntyi vaan toiselle kyljelle kasvot minuun päin hymyillen. Aamulla hän oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:
nyt jo mies
Ollessani ehkä n.15vuotias aloin kiinnostua tädistäni, vakoilin häntä aina salaa suvun kesäpaikalla joka sijaitsi meidän kodin lähellä. Seurailin salaa hänen auringonottoa ja puuhia pihalla. Usean kesän ajan tein tätä ja olin jo yli parikymppinen kun menin kerran pihaan kun hän otti siellä aurinkoa. Täti sanoi että tulitpa sopivasti että hieroppa hartioita ja selkää, asetuin shortseissa istumaan hänen pepun päälle ja aloin hieroa hartioita. Minulla alkoi heti kalu kovettumaan ja tätin oli pakko huomata se kun kova kalu oli peppua vasten. Kalu tuli lahkeesta ulos ja olin jännittynyt ja lähellä siemensyöksyä kun täti sanoi että voit lopettaa ja just silloin sain orgasmin ja spermat ruiskahti pepulle ja takareisille. Minä vapisin ja tärisin orgasmin vallatessani minut, tuo on ollut yksi rajuimmista orgasmeista jonka olen saanut vaikka siinä ei tapahtunut mitään, mutta johtui varmasti jännityksestä. Tätini pyyhkäisi kädellään spermat pois ja kysyi että mites se nyt noin pääs käymään. Kerroin että olen pitkään ihaillut hänen muotojaan ja että kiihotuin kun sain istua pepulle. Ihmetteli hieman että miten laukesin niin herkästi vaikka en edes runkannu.
 
Heidi
Minä vietän paljon aikaa siskoni kotona joka asuu maalla ja olen huomannut kuinka hänen nuorempi 20 vuotias poikansa katselee minua. Olen nähnyt hänet kurkkimassa pesuhuoneen ikkunantakana kun käyn suihkussa. Kerran oli pusikossa rannalla tyydyttämässä itseään kun olin uimassa. Yhtenä päivänä olimme kaksin ja kun menin rannalle ottamaan aurinkoa poika hiipi taas katselemaan minua. Kiihotuin kun näin suhteellisen isonkullin kädessään. Ajattelin että annetaan pojalle katseltavaa ja riisuin uimapukuni, käännyin siten että poika näki suoraan pimppiini. Aloin hyväillä rintojani ja pimppiäni jolloin poika tuli puskasta minun viereen kysyen haluanko kyrpää. Onpas sulla jutut tuumasin ja sanoin että runkkaa siinä niin voit katsella mua ja minä katselen kun runkkaat. Poika seisoi edessäni runkaten ja katsellen kun hyväilin pilluani. Sitten nousin js menin kontilleni ja sanoin että nussi mua, poika työnsi kyrvän sisääni ja alkoi eläimellisen ja kiihkeen nainnin. Sitten sanoi että kohta tulee ja otti kyrvän ulos pyytäen että saa tulla rinnoilleni, ruiskutti kunnon lastit ja sanoin että minä haluan että nussii minua lisää. Hetken päästä kyrpä oli taas naimakunnossa ja menin pojan päälle, ratsastin kunnes minä ja poika lauettiin. Poika käy minun luona aina välillä naimassa minua vai nainko minä häntä, mutta hyvältä tuntuu saada niorta miestä joka jaksaa useamman kerran peräkkäin. Niin ja turha moralisoida koska aion antaa hänelle pillua niin kauan kun kelpaan hänelle.
 
Jussi
Minä vietän paljon aikaa siskoni kotona joka asuu maalla ja olen huomannut kuinka hänen nuorempi 20 vuotias poikansa katselee minua. Olen nähnyt hänet kurkkimassa pesuhuoneen ikkunantakana kun käyn suihkussa. Kerran oli pusikossa rannalla tyydyttämässä itseään kun olin uimassa. Yhtenä päivänä olimme kaksin ja kun menin rannalle ottamaan aurinkoa poika hiipi taas katselemaan minua. Kiihotuin kun näin suhteellisen isonkullin kädessään. Ajattelin että annetaan pojalle katseltavaa ja riisuin uimapukuni, käännyin siten että poika näki suoraan pimppiini. Aloin hyväillä rintojani ja pimppiäni jolloin poika tuli puskasta minun viereen kysyen haluanko kyrpää. Onpas sulla jutut tuumasin ja sanoin että runkkaa siinä niin voit katsella mua ja minä katselen kun runkkaat. Poika seisoi edessäni runkaten ja katsellen kun hyväilin pilluani. Sitten nousin js menin kontilleni ja sanoin että nussi mua, poika työnsi kyrvän sisääni ja alkoi eläimellisen ja kiihkeen nainnin. Sitten sanoi että kohta tulee ja otti kyrvän ulos pyytäen että saa tulla rinnoilleni, ruiskutti kunnon lastit ja sanoin että minä haluan että nussii minua lisää. Hetken päästä kyrpä oli taas naimakunnossa ja menin pojan päälle, ratsastin kunnes minä ja poika lauettiin. Poika käy minun luona aina välillä naimassa minua vai nainko minä häntä, mutta hyvältä tuntuu saada niorta miestä joka jaksaa useamman kerran peräkkäin. Niin ja turha moralisoida koska aion antaa hänelle pillua niin kauan kun kelpaan hänelle.
Oispa minulla tuommoinen täti!
 
Viimeksi muokattu:
Tirkistys
Meillä oli mummolassa ulkovessa ja aina kun tätini oli siellä käymässä kyttäsin vessannurkalla kun tuli vessaan. Sieltä alta pystyi kurkkimaan kun istui reiälle, hyvin näky pillu kun istuitui siihen. Kerran sain kyllä vähän pissaa päälleni mutta oli näkymät sen arvoiset! Ollessani jo kolmekymppinen täti oli jo yli viidenkymmenen kun oltiin juhannusta viettämässä sukulaisten kanssa, osa lähti tansseihin osa järvelle ja me jäimme kaksin niin tätini sanoi mulle että mennään saunaan ja että olethan sinä minua ennenkin katsellut että ei häntä ujostuta. Minua nolotti mutta menimme ja humalainen täti kysyi saunan jälkeen pukuhuoneessa että onko se vielä yhtä nätti kun ennen. Minä että mikä niin tämä levitti haaransa näyttäen pimppinsä, tokaisin että onhan se. Täti sanoi että olin silloin niin nuori kun kurkin niin ei välittänyt mutta nyt kuulemma voisin tutkia pillua lähempää jos haluaisin. No en nyt tiedä tuumin jolloin se sanoi että näytäppäs se kulli nyt kunnolla tätille ja tempas pyyhkeen päältäni ja otti puolijäykänkyrvän käteensä puristaen toisella kädellä hellästo kiveksiä, muuta ei tarvittu jun olin valmis. Täti meni pöydälle selälleen ja sanoi että pane mua jolloin työnsin kyrvän sen ruskeidenkarvojen peittämään pilluun. Nussin kovaa ja täti äänteli voimakkaasti, hän hieroi klittaansa samalla kun nussin. Minä sanoin että nyt tulee meinaten vetää kyrvän ulos niin täti huusi että et varmasti lopeta nyt että kestä vielä hetki, laukesin sisään ja pystyin jatkamaan hetken jolloin täti sai myös ja piti niin kovas ääntä että en ole kenenkään kuullut pitävän. Seuraavana iltana kun oltiin hetki kahden pyysi että nussin takaapäin, oltiin juuri saamassa kun kuultiin jonkun tulevan meidän luokse ja jouduttiin lopettamaan kesken. Onneksi kukaan ei nähnyt.
 
Aina pystyssä
Minun kokemukset tädistäni. Täti on hyvä vartaloinen arviolta c koon rinnoilla, kauniilla pyllyllä ja hyvännäkösellä häpykummulla varusteltu nainen. Nuorena kävin aina kun mahdollista tätini luona kun tiesin olevan yksin kotona. Huomasin että oli välillä vaivaantunut kun katselin häntä. Kerran muistan kun siivosi alusasussa kun menin sinne, sanoi että hän siivoo nyt mutta kerroin että ei oo mitään tekemistä että voinko jäädä, ei tietenkään kieltänyt. Silmä ja kulli kovana katselin häntä ja kun pesi pesuhuoneen lattiaa kontusillaan niin pilluvako näkyi upeasti ja myös nännit loisti kiihottavasti liivien läpi. Olisi tehnyt mieli runkata. Siivouksen jälkeen meni suihkuun ja olin niin kiimainen että raotin ovea ja kurkin sieltä. Täti huomasi ja kysyi että mitä nyt, äkkiä keksin että on päästävä vessaan, käski odotta hetken että on kohta valmis. Jäin ovenrakoon seisomaan ja täti lopetti suihkuttelun ja kietoi pyyhkeen ympärilleen. Menin vessaa ja otin housut lattialta nuuhkin ja nuolin niitä samalla runkaten, kun laukesin laskin spermat tädin housuille ja laitoin takasin lattialle. Menin vessasta pois niin täti laittoi läpikuultava yöpaita oäällä kahvia. Sitten meni vessaan viemään pyyhkeen ja otti pikkuhousut lattialta laittaakseen pyykkiin, katsoin jännittyneenä että huomaako spermat housuilla. Huomasi koska sotki kätensä niihin sen verran isolasti minulta niihin lensi. Hän hymyili vähän kun tuli sieltä pois mutta ei puhunut mitään. Tiesin että hän on lauantaina yksin kun mainitsi siitä. Menin sitten illalla käymään, täti katsoi telkkaria ja kehui että menee kohta saunaan, ehkä vihjasten että voisin lähteä. Keräsin rohkeutta ja sanoin että minä voisin kans tulla, hän sanoi että tule nyt sitten jos haluat. Kun riisuttiin vaatteet ja mentiin suihkuun niin minulla alkoi seisoa terhakasti. Täti meni lauteille ja minä jäin suihkuun toivoen että kulli löystyisi mutta ei. Täti huusi että enkö tuukkaan ja menin kulli pystyssä saunaan, huomasin kuinka hän katsoi kulliani ja istuin hänen viereensä lauteille. Täti kävi vilvoittelemassa välillä ja tuli takaisin. Sitten kun mentiin suihkuun en enää malttanut vaan tein mitä olin halunnut, tätin ollessa suihkussa menin hänen seläntaa seisomaan niin että kulli osui välillä hänen peppuunsa ja hän kääntyi ja sanoi olevansa valmis että mene sinä nyt pesulle. Otin pikasuihkun ja katselin kun täti kuivaili itseään. Silloinben enää kestänyt vaan menin hänen taakse tarrate rinnoista kiinni puristaen kovaa ja painaen kovan kullini takapuolta vasten. Hän kysyi että mitä minä oikein meinaan, sanoin ääni väristen että haluan kosketella sua ja laitoin toisen käden hänen haaroihinsa. Ei taida nyt onnistua hän sanoi mutta olin niin kiimassa että hyväilin hänen rintoja ja kaulaa ohjaten hänen käden kullilleni. Hämmästyin kun otti siitä kiinni ja alkoi vedellä esinahkaa eestaas. Ei mennyt kuin hetki kun laukesin hänen käteensä ja pyysin anteeksi. Hän sanoi että tämänkun ei toistu niin ei kerro kellekkään.
 
Satu
Minulla ei muuta kokemusta kun olen nähnyt serkkuni tätinsä kanssa sängyssä. Oli iljettävää mutta kumminkin niin kiihottavaa että katselin vaikka tuo täti oli äitini. Ehkä jotenkin hyväksyin sen siksi kun äiti oli hiljattain eronnut. Tämä tapahtui joskus 80luvulla meidän kesäpaikassa, äiti oli silloin jo 51vuotias, minä 30 vuotias ja serkkuni 25 vuotias. Minä siis yllätin äitini ja serkkuni sängystä kun tulin kaupasta. He eivät kuulleet tuloani ja jäin katsomaan hridän touhuaan. Ensimmäinen mitä näin oli että serkkuni imi äidin nännejä äidin tyydyttäessään itseään kurkulla. Sitten serkku asettui selälleen äitini meni nelinkontin hänen päälle alkaen nuolla kullia ja serkku työnteli kurkkua äidin sisään. Sitten näin kun serkku laukesi äidin suuhun. Äiti asettui selälleen pyysi serkkuani hyväilemään rintoja ja samalla tyydytti taas itseään kurkulla, serkulla alkoi taas seisomaan jolloin äiti sanoi että mene makuulle. Äiti meni päälle ohjaten kullin sisäänsä ja aloitti ratsastamisen serkun puristellessa rintoja. Tätä jatkui hetken ja näin kuinka äitini kouristeli ja huusi saadessaan orgasmin, näytti että serkkupoika sai myös samalla. Minua kyllä iljetti myöhemmin tuo mitä näin ja että vielä katdoin sitä kiihottuneena.
 
suku on pahin
Minulla ei muuta kokemusta kun olen nähnyt serkkuni tätinsä kanssa sängyssä. Oli iljettävää mutta kumminkin niin kiihottavaa että katselin vaikka tuo täti oli äitini. Ehkä jotenkin hyväksyin sen siksi kun äiti oli hiljattain eronnut. Tämä tapahtui joskus 80luvulla meidän kesäpaikassa, äiti oli silloin jo 51vuotias, minä 30 vuotias ja serkkuni 25 vuotias. Minä siis yllätin äitini ja serkkuni sängystä kun tulin kaupasta. He eivät kuulleet tuloani ja jäin katsomaan hridän touhuaan. Ensimmäinen mitä näin oli että serkkuni imi äidin nännejä äidin tyydyttäessään itseään kurkulla. Sitten serkku asettui selälleen äitini meni nelinkontin hänen päälle alkaen nuolla kullia ja serkku työnteli kurkkua äidin sisään. Sitten näin kun serkku laukesi äidin suuhun. Äiti asettui selälleen pyysi serkkuani hyväilemään rintoja ja samalla tyydytti taas itseään kurkulla, serkulla alkoi taas seisomaan jolloin äiti sanoi että mene makuulle. Äiti meni päälle ohjaten kullin sisäänsä ja aloitti ratsastamisen serkun puristellessa rintoja. Tätä jatkui hetken ja näin kuinka äitini kouristeli ja huusi saadessaan orgasmin, näytti että serkkupoika sai myös samalla. Minua kyllä iljetti myöhemmin tuo mitä näin ja että vielä katdoin sitä kiihottuneena.
Minä olen myös nähnyt kun serkkuni nai tätiään eli minun äitiä. Serkkuni vietti paljon aikaa kesäidin meillä, minä olin tapahtuma kesänä 17 vuotias ja serkkuni 19 vuotias, äitini oli 46 vuotias. Olin tulossa kotiin kun näin serkkuni kurkkimassa äitini makuuhuoneen ikkunan takana, ennen kun hän huomasi minut lähti hän sisälle ja minä menin ikkunan taa katsomaan että mitä se sillä näki. Kun katsoin sisälle äitini makasi alasti sängyllä ja hyväili itseään, samassa huomasin kun serkku seisoi makaahuoneen ovella kasellen äitiäni. Serkku meni äidin luo asettui s hänen päälle ottaen käsistä kiinni. Äiti selvästi pisti ensin vastaan ja he puhuivat jotain mutta en kuullut. Sitten serkku riisuitui ja alkoi hyväillä rintoja. Seuraavaksi laittoi käden äidin pillulle alkaen hyväilemään sitä ja sitten meni selälleen makuulle ja äiti otti hänen kyrvän käteensä runkkasi hetken ja meni serkun päälle ohjaten kyrvän pilluunsa. En tykännyt katsoa mutta jostain syystä katsoin. Äiti ratsasti ja serkku puristeli rintoja, sitten äiti nousi äkkiä pois päältä ja otti serkun kyrvästä kiinni , samantien rupesi spermaa roiskuun kyrvästä. Äiti nuoli vielä tuota spermaista kyrpää ja asettui selälleen, serkku alkoi taas hyväilemään rintoja, imi ja nuoli nännejä. Seuraavaksi työnsi sormet pilluun ja alkoi runkata sitä. Tässä vaiheessa minulla oli myös oma kyrpä kädessä ja runkkasin. Sitten serkku meni äidin päälle ja työnsi kyrvän sen pilluun alkaen nussia vauhdikkaasti. Äiti otti peiton reunan suuhunsa nytkähteli hetken ja työnsi serkun pois päältään. Tässä vaiheessa olin itse jo lauennut. Serkku meni hajareisin äidin naaman eteen työntäen kyrpää äidin naaman eteen, äiti otti kyrvästä kiinni ja alkoi nuolemaan sitä. Sitten serkulta tuli ja spermaa lensi äidin kasvoille sekä hiuksiin, myös suusta valui spermaa. Illalla käytiin saunassa, äiti kävi ensin yksin ja minä serkun kanssa. Serkku oli vaan hetken ja kuulin ikkunasta kun oli ulkona ja sanoi äidilleni että haluaa vielä yöllä tulla sen huoneeseen, äiti kielsi. Sitten serkku sanoi että runkka ja ota edes suihin nyt äkkiä. Menin kurkkaamaan saunan ovelta että aikooko todella tehdä sen mutta istuivat vaan tuoleilla. Pari päivää myöhemmin yksi kaverini kertoi että minun toinen kaveri oli käynyt meillä ja nähnyt takapihalla kun joku nuorimies oli nussinut äitiäni takaapäin ja kertoi vielä että oli suuttunut kun oli lauennut pillun sisään. Minulla kävi joskus mielessä että jospa minä pääsisin nussimaan myös tätiäni eli tuon serkun äitiä. Tilaisuutta ei ikinä tullut mutta usein runkkasin ja ajattelin nussivani häntä. Minä epäilen että serkkuni kävi nussimassa äitiä aika usein.
 
Viimeksi muokattu:
kummitäti
Minä olin 48vuotias ja kummipoikani 21vuotias kun hän kerran tuli makuuhuoneeni ovelle juuri kun olin laittamassa pikkuhousuja jalkaan. Poika oli katsellut auringonottoani koko päivän ja nyt pääsi yllättämään minut alasti. Poika otti minua olkapäistä kiinni ja työnsi minut sängylle alkaen kourimaan rintoja ja alapäätä. Yritin työntää poikaa pois mutta otteet vaan koveni. Sitten sanoin että et voi tehdä näin, johon poika sanoi että haluaa minua. Yritin päästä alta pois mutta en onnistunut joten yritin puhumalla. Sanoin että voi katsella minua ja tyydyttää itseään. Poika rauhoittu hieman, meni sängynpäähän seisomaan ja pyysi minua levittämään jalkoja. Tein mitä pyysi ja katsoin kun poika hyväili kulliaan. Sitten käski minut kontalleen ja käski pyllistää, kohta tunsin hänen kädet takapuolella hyväilemässä minua. Seuraavaksi kosketteli alapäätäni ja työnsi sormen sisääni. Ensin kielsin mutta samalla halusin ja poika huomasi kuinka kostuin. Poika sanoi että sä haluut tätä ja minä käskin lopettaa. Samassa tunsin kun hän työnsi kullinsa minuun, käskin lopettaa mutta poika kiihdytti tahtia. Inhotti mutta samalla kiihotti niin että aloin hyväilemään klitorista. Poika nussi rajusti ja minä sanoin että lopeta, poiks jatkoi ja itse tunsin lähestyväni huippua. Samalla poika sanoo että kohta tulee, minä että kestä vielä hetki ja silloin tunsin kun poika laukesi sisääni. Huusin että nyt et kyllä lopeta, nussi, nussi lujaa, vielä hetki ja samassa sain rajun orgasmin lysähtäen mahalleni. Poika käänsi minut selälleen yrittäen työntää kullin suuhuni, en ottanut mutta poika kysyi että missä asennossa seuraavaksi, sanoin ei missään eikä koskaan ja käskin hänen poistua. Menin suihkuun ja tunsin kuinka speraa valui reisilleni, itkin ja kaduin tekoani. Välillä on käynyt mielessä että pyytäisin käymään ja että tekisimme sen uudestaan mutta en ole tehnyt sitä.
 
anna1968
Olin kesällä veljeni mökillä viikon lomailemassa ja veljenpoika tuli yhtenä iltana mökille kalaan. Olin saunasta juuri tullut kun poika palasi järveltä. Oli juonut olutta järvellä ja sanoi että voisi jäädä mökille yöksi jos minulle sopii. Kerroin että ihan ok ja sanoin että sauna on vielä lämmi jos haluat käydä. Poika kävi saunomassa ja istuttiin sohvalle juttelemaa. Pojalla päällä bokserit ja minulla kylpytakki. Huomasin kuinka poika katseli minua tai lähinnä rintojani jotka välillä tahtoivat näkyä kun takki pysyy huonosti kiinni. Minä katsoin kun boksereiden etumus oli mukavasti pullollaan. Ilta oli jo myöhä ja sanoin meneväni nukkumaan ja kysyin että tuleeko minun viereen nukkumaan kun ei oikein muuta paikkaa ole. Poika sanoi että voi tulla että eiköhän me siihen mahduta molemmat. Mentiin sänkyyn, minä riisuin kylpytakin ja pojan katse hyväili vartaloani. Poika makasi kyljellään ja minä myös selkä poikaan päin. Menin pojan peiton alle sanoen että palelee ja näin on lämpöisemi ja työnsin takamukseni sen kullia vasten. Pojalla seisoi edelleen. Tunsin hänen hengityksen kiihtyvän ja poika kääntyi selälleen oli siinä hetken ja pyysin että tule takaisin viereen kun palelen edelleen. Poika kääntyi mutta ei painautunut minuun kiinni joten työnsin peppuni taas häntä vasten ja yllätyin kun poika oli ottanut kullin ulos boksereista ilmeisesti hän oli aikonut runkata kun kääntyi aiemmi selälleen. Me ei puhuttu mitään muut otin häntä kädestä kiinni ohjaten sen pillulleni. Hän hyväili häpyhuuliani ja koitti vähän sormella pimppiä sisältä ja sanoi että ootpa ihanan märkä. Pyllisti vielä enemmän ja ohjasin kullin sisääni. Hän alkoi työnnellä rauhallisesti ja muutaman työnnön jälkeen lopetti, sanoin että jatka vaan ja poika työnsi parikertaa oikein syvälle laueten sisääni. Minä en päässyt vielä vauhtiin ja pyysin ett hyväilee pilluani. Poika alkoi hieroa märkää pilluani ja sain kohta orgasmin. Sitten menin vessaa ja poika tuli kiireesti kulli pystyssä perässä ja sanoi että hänellä olisi sellainen pyyntä että pissaisin seisaaltani hänen päälle kun makaa lattialla. Kysyin että ootko tosissas ja aneli minua tekemään tämän. Minä tein näin kun poika tahtoi. Hän näytti kiihottuvan siitä hirveesti ja pyysi että minä menen vuorostani makuulle. Ensin en suostunut mutta sitte sanoi että lämmin pissa tuntuu hyvältä ja että pissa rinnoille ja vatsalle. Kieltämättä kiihottava kokemus ja palkitsin pojan suihinotolla. Aamulla heräsin ensin ja otin hänen nukkuessa kalun suuhun ja kun heräsi niin menin päälle alkaen nussimaan häntä. Nyt kesti pidempään ja saimme kumpikin orgasmin.
 
Serkuttelija
Kyseessä ei oikeastaan ollut tätini, vaan enoni vaimo, joka sai minut 17-vuotiaana kiinni tyttärensä, eli serkkuni päältä. Olimme serkutytön kanssa melkoisessa paniikissa suhteemme paljastuttua, mutta yllätykseksemme hänen äitinsä hetken meitä katseltuaan totesi vain rauhallisesti, että jotakin tällaista hän oli osannut odottaakin, koska olimme aina olleet erittäin läheisiä toisllemme. Käski meitä vielä pitämään huolen ehkäisystä sekä siitä, ettemme jäisi kiinni kellekään muulle ja jätti meidät hämmästelemään tilannetta.

Olisihan minun pitänyt arvata, että jotakin tuosta seuraisi. Tätini (kutsuin häntä tädikseni, vaikka ei hän sitä sukulasissuhteen puolesta ollutkaan), joka oli seksikäs pakkaus uhkeine rintoineen ja kauniin pyöreine takamuksineen, alkoi käyttäytyä minua kohtaan aivan uudella tavalla. Hän flirttaili minulle aina, kun tilaisuus tuli ja alkoi pukeutua läsnäollessani rohkeammin, paljastavammin kuin ennen. Ajoittain hän ilmestyi saunaan samaan aikaan kuin minä tai tuli saunasta kylpytakki paljastavasti raollaan, jos ei muita ollut läsnä. Selän pesuun pyydettiin yhä useammin ja hän selvästi nautti kiusoittelemisestani ja tuijotti kiihottuneena kivikovaa kaluani. Totesi keŕran tuntiessaan terskani selkäänsä vasten, että oli hyvillään tyttärensä puolesta, kun tämä sai tuollaista aisaa.

Väistämätön oli edessä, mutta eri tavalla kuin olin osannut kuvitella. Olin ollut ihan varma, että se tapahtuisi saunassa, koska noita kertoja tuli yhä useammin, mutta tätini yllätti minut yhtenä uutena vuotena ollessani heillä kylässä. Hän kuiskasi minulle ilotulitusta katsoessamme, että halusi minut sinä yönä. Hän aikoi juottaa enoni sammuksiin ja odottaa minua takkahuoneessa, kunhan joutaisin serkkuani naimasta. Kyrpäni seisoi jo kivikovana ja kotona serkkuni herkutteli useaan otteeseen kestoerektiollani ennen kuin nukahti tyytyväisenä.

Odotin hetken ja hiivin hiljaisen talon poikki takkahuoneeseen. Siellä minua odotti tätini seitinohuessa yöpaidassa, joka ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Ensin hän pyyssi minua nuolemaan pilluaan, minkä tein enemmän kuin mielelläni ja sitten hän ohjasi minut sohvalle ja nousi hajareisin päälleni tarjoten upeat, täyteläiset rintansa suudeltaviksi ja näykittävksi nännit pystyssä törröttäen, otti sitten räjähtämäisilään olevan kyrpäni käteensä ja ohjasi minut sisäänsä. En ole montaa kertaa eläessäni saanut sellasita samettipillua kuin tädiltäni. Se oli kuuma, tiukkana sykkivä pillu, joka tuntui olevan aivan kyltymätön. Tätini ratsasti kahdet varvit sisäänsä ja kieahti sitten sohvalle spermaiset reidet levällän ja nuoletti uudestaan pillunsa. Siiinä vaiheessa minun itsehillintäni petti ja työnnyin häneen himosta täristen. Kourin noita upeita rintoja, sormeilin hänen turvonnutta, sykkivä klitoristaan ja laukesin sisään, kun tuo vagina kouristeli rajuimmillaan orgasmien aalloilla.

Huohotimme pitkään sohvalla ja menimme sitten suihkuun. Tätini takamus oli niin vastustamattoman upea, että en voinut vastustaa kiusausta nussia häntä takaa päin. Se oli paras varvi sinä yönä, molempien mielestä. Luulin, että kivekseni räjähtäisivät, niin rajusti tuo himokkaasti keinuva perse ja sykkivä vagina minuun vaikuttivat.

Kun tätini hellästi hyväillen kuivasi kyrpääni suihkun jälkeen, hän totesi, että jos ei minulla olisi mitään sitä vastaan, niin tästä voisi tulla kiva tapa. Pitäähän äidin tietää, millaista munaa tytär saa. Minulla ei todellakaan ollut mitään suhdetta vastaan, olinhan saanut selville, mistä serkkuni oli omat avunsa perinyt.

Olen ollut kyseisen serkkuni kanssa naimisissa jo 20 vuotta (neljä tervettä lasta, jos kenen tekee mieli kommentoida sukurutsasta). Muu suku ei oikein hyväksynyt asiaa, joten asumme eri puolella Suome kuin sukumme, mutta anoppi käy meillä säännöllisesti kylässä.
 
Tero
Minä kuvasin parikertaa salaa tätiäni kun oli pihasaunassa ja uimassa. Tädillä suuret nännit ja kauniit isot häppärit. Katselin näitä videoita ja runkkasin. Kerran sitten olin kurkkimassa taas kun oli saunan edessä vilvottelemassa ja huomasi minut, sanoi että mitäs minä täällä ja että haluanko saunaan. Sanoin et voin tulla ja kun riisuin ja menin saunaan niin täti aivan varmasti näki et mulls seisoo. En yrittänyt peitellä sitä. Kun tätini meni pesulle menin perässä ja katselin hänen upeaa vartaloa. Pukuhuoneessa kun täti alkoi pukea tarrasin hänen rintoihin kiinni ja otin nännin suuhun. Täti sanoi että lopeta ja minua nolotti. Illalla kumminkin kun näin tädin yöpaidassa iski taas himo, täti sanoi menevänsä nukkuun ja monä sanoin lähteväni kotio. Jäin kurkkimaan ikkunasta häntä ja runkkasin.
 
Täti 52v.
Minun jo aikuinen siskonpoika käy usein minun luona kylässä ja katselee minua sekä kosketta joskus peppuani muka vahingossa. Kerra olin tiskaamassa niin haki vettä ja painoi itsensä minua vasten, tunsin että on kovana. Vessassa on käynyt pöyhimässä likapyykkejä ja ainakin kahdet pikkarit on hävinny.
 
Mervi
Olin kesällä veljeni mökillä viikon lomailemassa ja veljenpoika tuli yhtenä iltana mökille kalaan. Olin saunasta juuri tullut kun poika palasi järveltä. Oli juonut olutta järvellä ja sanoi että voisi jäädä mökille yöksi jos minulle sopii. Kerroin että ihan ok ja sanoin että sauna on vielä lämmi jos haluat käydä. Poika kävi saunomassa ja istuttiin sohvalle juttelemaa. Pojalla päällä bokserit ja minulla kylpytakki. Huomasin kuinka poika katseli minua tai lähinnä rintojani jotka välillä tahtoivat näkyä kun takki pysyy huonosti kiinni. Minä katsoin kun boksereiden etumus oli mukavasti pullollaan. Ilta oli jo myöhä ja sanoin meneväni nukkumaan ja kysyin että tuleeko minun viereen nukkumaan kun ei oikein muuta paikkaa ole. Poika sanoi että voi tulla että eiköhän me siihen mahduta molemmat. Mentiin sänkyyn, minä riisuin kylpytakin ja pojan katse hyväili vartaloani. Poika makasi kyljellään ja minä myös selkä poikaan päin. Menin pojan peiton alle sanoen että palelee ja näin on lämpöisemi ja työnsin takamukseni sen kullia vasten. Pojalla seisoi edelleen. Tunsin hänen hengityksen kiihtyvän ja poika kääntyi selälleen oli siinä hetken ja pyysin että tule takaisin viereen kun palelen edelleen. Poika kääntyi mutta ei painautunut minuun kiinni joten työnsin peppuni taas häntä vasten ja yllätyin kun poika oli ottanut kullin ulos boksereista ilmeisesti hän oli aikonut runkata kun kääntyi aiemmi selälleen. Me ei puhuttu mitään muut otin häntä kädestä kiinni ohjaten sen pillulleni. Hän hyväili häpyhuuliani ja koitti vähän sormella pimppiä sisältä ja sanoi että ootpa ihanan märkä. Pyllisti vielä enemmän ja ohjasin kullin sisääni. Hän alkoi työnnellä rauhallisesti ja muutaman työnnön jälkeen lopetti, sanoin että jatka vaan ja poika työnsi parikertaa oikein syvälle laueten sisääni. Minä en päässyt vielä vauhtiin ja pyysin ett hyväilee pilluani. Poika alkoi hieroa märkää pilluani ja sain kohta orgasmin. Sitten menin vessaa ja poika tuli kiireesti kulli pystyssä perässä ja sanoi että hänellä olisi sellainen pyyntä että pissaisin seisaaltani hänen päälle kun makaa lattialla. Kysyin että ootko tosissas ja aneli minua tekemään tämän. Minä tein näin kun poika tahtoi. Hän näytti kiihottuvan siitä hirveesti ja pyysi että minä menen vuorostani makuulle. Ensin en suostunut mutta sitte sanoi että lämmin pissa tuntuu hyvältä ja että pissa rinnoille ja vatsalle. Kieltämättä kiihottava kokemus ja palkitsin pojan suihinotolla. Aamulla heräsin ensin ja otin hänen nukkuessa kalun suuhun ja kun heräsi niin menin päälle alkaen nussimaan häntä. Nyt kesti pidempään ja saimme kumpikin orgasmin.
Hei, siis tuo lämmin pissa tuntuu ihanalle!
 
Viimeksi muokattu:
petri
Pääsin toistamiseen naimaan tätiäni kun kävin auttamassa remontissa. Illalla täti lämmitti saunan ja sen jälkeen sanoi että tehdäänkö uudestaan se mikä tehtiin hotellissa. Nyt tätini otti minulta ensin suihin ja minä nuolin pillua. Sitten pyllisti ja panin häntä takaapäin mutta laukesin ennen häntä. Täti hoiti lopun itse sormin, pyysi minua vasn imemään nänniä ja puritelemaan rintoja. Täti kyllä sanoi sitten että kun tämä oli jo toinen kerta niin ei kai me tätä lopeteta vaan voitaisiin sillon tällön harrastaa seksiä vaikka välillä tuntuu pahalta naida sukulaista.
 
jones
Kyllä näitä kiimasia tätejä tuntuu piisaavan. Oma tätini keimaili paljastavissa vaatteissa kun oltiin hänen mökillä vaikka olin jo aikuinen. Saunasta tuli aina nakuna vilvoittelemaan vaikka minä olin ulkona istuskelemassa. Kyllä siinä miehellä hslut herää vaikka kyseessä on oma täti. Tädillä on kauniit rinnat ja nätti karvoitus. Aluksi minä runkkailin salaa katsellen häntä, sitten kävin rohkeammaksi niin että itsekin tulin nakuna vilvoittelemaan enkä peitellyt kun kulli oli seisokissa. Kerran sitten kun oltiin vähän juotu mentiin yhdessä saunaan, mukana oli tätini nais ystävä, minulla alkoi seisomaan ja kyllä sen molemmat huomasi mutta ei siinä mitään tapahtunut. Seuraavana iltana oltiin kaksin ja täti pyysi saunaan, menin mielelläni. Kömmin itse ensin saunaan ja täti perässä, hän nojasi seinään ja en voinut olla katselematta noita kauniita rintoja ja kyllä siinä kulli nousi juhlakuntoon. Kun mentiin vilvoittelemaan täti nojasi terassinkaiteeseen ja katsoin sen persettä niin en voinut enää hillitä itseäni. Menin häneen niin kiinni että painoin kullin takapuolta vasten ja otin rinnoista kiinni, täti kääntyi minuun päin ja katsoi kulliani ottaen siitä kiinni. Yllätyin hieman ja otin kunnon otteen rinnoista puristellen ja sitten laitoin käden alapäähän alkaen hyväillä. Mentiin sisälle jatkaen hyväilyä ja kun puristelin ja imin rintoja täti sanoi että purista kovempaa, piti näköjään kovista otteista. Pillua kun hyväilin hetken niin tätini käski minut selälleen ja otti kullin suuhun samalla hyväillen peppureiän suuta sormella. Yhtäkkiä hän työnsi sormen peppuuni ja imi kullia entistäkin rajummin, samassa tunsin laukeavani ja täti otti kullin suustaan ohjaten spermat rinnoilleen. Hetki maattiin ja täti hyväili kullia niin että taas seisoi, tuli sitten päälleni alkaen ratsastaa. Pillu oli tosi märkä litinä kuului ja erittritä valui kun täti nussi minua. Sitten pyysi että purista samalla rinnoista tosi kovaa ja voisin välillä repiä tukasta. Tunsin että kohta taas saan mutta onneksi myös täti sai, nytkähteli rajusti päälläni ja samalla minä myös laukesin.
 
Seija
Minun siskonpoika kävi nuorena aina kyttäämässä minua kun tein pihatöitä tai otin aurinkoa. Nurkalla kurkki tyydytti itseään. Kerran otin yläosattomissa aurinkoa niin poika tuli mun luo, jutteli ihan normaalisti mutta halusi ilmeisesti nähdä rinnat lähempää. Kerran sitten yllätin sen kun olin suihkussa niin tämä kurkki ikkunasta. Sanoin että tuu tänne vaan, älä ujostele. Poika tuli suihkuhuoneeseen ja sanoin että miks se mua katselee ja runkkaa. Kertoi sit lopulta että himoitsee mun rintoja ja persettä. Sanoin että ei onnistu mutta katso nyt ja näytä tätille sitä kullias. Poika näytti ja minä annoi koskettaa rintoja mutta en enempää. Autoin tuon ainoan kerran poikaa saamaan orkun runkkaamalla sitä.
 
Miia
Minä koin kerran semmosen herätyksen että olisi saanut olla kokematta. Olin siskolla yötä, sisko yövuorossa töissä ja minä pojan kanssa kaksin. Katseltiin telkkaria ja olin laittanut yöpaidan päälle mikä oli ehkä liian paljastava. Huomasin kuinka poika katseli rintojani jatkuvasti. Mentiin nukkumaan luonnollisesti eri huoneisiin, huomasin että poika kurkki huoneeseen kun riisuin yöpaidan. Ensin tietenkin luulin näkeväni unta mutta heräsin siihen kun poika hyväilee sääriäni sekä jalkoväliä. En voi kieltää ettenkö ollut kiihottunut mutta johtui täysin siitä että olin unessa kun olkoi hyväillä minua. Pyysin että lopettaa mutta poika pyysi saada kosketella minua. Sanoin että kerron äidillesi ellet lopeta, lopetti mutta pyysi että voisinko minä edes koskettas hänen kullia. Kieltäydyin ja sanoin uudestaan että jos nyt ei jätä minua rauhaan niin varmasti kerron äidilleen. Poika meni omaan huoneeseen ja hetken kuluttua sieltä alkoi kuulua puhetta, minä menin uteliaisuuttani katsomaan mitä tapahtuu. Ovi oli auki ja poika puhui ilmeisesti seksilinjoille, kuulin kuinka selitti ja kuvaili miten haluaisi minua naida. Sitten huomasin myös tabletin sängyllä mitä hän katsoi puhuessaan. Poika oli ottanut minusta nukkuessani alastonkuvia. Aioin juuri mennä huoneeseen kun sai siemensyöksyn, odotin hetken ja menin hänen luokse sanoen että nyt se tabletti tänne ja poistetaan minun kuvat. Väitti ettei mitään kuvia ole mutta antoi periksi, katsoin kuvat ja totesin itsekseni että onneksi sain tietää niistä. Osassa näkyi kasvot, sitten oli kuvia rinnoistani ja alapäästä. Poistin ne ja kävin pitämässä puhuttelun, lupasin että asia jää meidän väliseksi kunhan mitään vastaavaa ei tapahdu enään ikinä. Sovittiin että ei.
 
Mara
Meitä miehiä on varmasti paljon jotka on nuorena kiinnostuneet tädistään. Itse vakoilin omaa tätiäni usein, näin myös monesti hänet alasti ja kyllä siinä tuli usemman kerran runkkailtua. Minulla on saman ikäinen serkkupoika kun minä ja vietimme paljon aikaa meidän mökillä. Hän myös vakoili minun äitiä ja olen nähnyt hänet runkkaamassa kun äiti otti aurinkoa. Me nukuttiin aina mökin vintillä ja kerran kun katseltiin pornolehtiä niin se sanoi yhdestä kuvasta että ihan saman näköset rinnat kun mun äidillä. Oltiin kiihottuneita ja minä sanoin sille että sun äidillä on paremmat ja isommat sekä komee perse. Serkku sanoi että pääsispä joskus kastamaan kullia äidin pillussa. Aikamme kun juteltiin näistä niin aloin hyväillä serkun kulli ja hän minun, sit sanoin sille että kuvittele että oon nainen ja pane mua perseeseen. No ei se kulli sinne menny kun liian ahdas eikä mitään liukua mutta otimme toisiltamme suihin. Mahtava kokemus imeä kullia, tuon jälkeen en ole päässyt kenenkään kullia imeen mutta nykyään oon monesti taas haaveillut että kun sais ottaa joltain suihin.
 
kokemuksia
Itse 18 kesäisenä, juurikin syntymäpäivänäni, eksyin tätini, äitini isosiskon, kanssa baarista kämpälleni. Aamusella hieman kumpaakin nolotti, mutta varovaisen utelun sekä tilanteen kartoituksen jälkeen päätimme viettää krapulapäivän tutustumalla oikein perusteellisesti toisiimme.

Tuosta on aikaa jo 14 vuotta, mutta edelleen ollaan satunnaisesti seksiä harrastettu. Vaikka olemmekin parisuhteessa, kumpikin tahoillaan, niin silti pidän tätiäni ja suhdettamme kaikkein tärkeimpänä. Tädin luokse on aina miellyttävä palata ja hän on muutoinkin hyvää seuraa. Viihdyn hänen kanssaan muutoinkin, enkä pelkästään halua vain hänen pikkuhousuihin (vaikka yleensä sinne päädynkin :p).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä