Tädin kanssa

  • Viestiketjun aloittaja tädin poika
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
poju20
Kiinnostava ketju. En ois ikini itsestäni uskonu että naisin omaa tätiä. Olinhan katsellut häntä sillä silmällä usein mutta en kuvitellutkaan muuta. Mutta sattui niin että hain tätini marjametsästä ja käytiin sitten läheisellä järvellä uimassa. Kulli seisoi kun uitiin. Tätini pyllisti edessäni alasti, silloin menetin itsehillintäni ja painauduin tätiin kinni puristaen rintoja. Yllätyin täysin kun täti kääntyi ja otti kyrvästä kiinni alkaen runkata sitä. No niinhän siinä kävi että naitiin ja tätini jutteli avoimesti myös fantasioista. Yksi sitten toteutettiin, täti halusi että pissaan sen pillulle kun se hyväilee itseään. Palkkioksi sain vielä nauttia suihinotosta. Saa nähdä tapahtuuko jatkossa mitä. Tädin fantasioita toteuttaisin mielelläni. Yksi kiinnostais muokin paljon. Haluais että sitä naitais jossain missä ulkopuolinen katselis.
 
atte
Mun täti flirttaili ja myös paljasti itseään mulle kun olin suunnilleen parikymppinen. Kävin usein niillä kun sen poika oli samanikäinen kun minä. Täti oli eronnut ja poika asu vielä kotona. Tätini oli usein läpinäkyvässä yöpaidassa eikä todellakaan yrittäny peitellä mitään. Kerrankin kun oltiin sen pojan kans ottamassa pohjia siellä ennen baariin menoa se meni vessaan pissalle ja jätti oven auki. Sen poika sano että laita se nyt kiinni mutta täti sano että ei tykkää oven takaa meille jutella ja että eihän se ketään haittaa. No sen poika oli intissä ja mä tiesin että ei tuu lomille. Menin kysyyn sitä niin kun en olis muka tienny että ei oo kotona. Täti sano että ei ole kotona. Minä harmittelin että kun en keksi mitään paikkaa missä olisin juonu oluitani. Täti samo että kyllä sä tänne voit jäädä ottaan. Istuttiin parvekkeella join oluita ja tätikin otti pari ka teki meille myös paukkuja. Mentiin sisälle syömään ja täti sano käyvänsä suohkussa ruuan jälkeen. Se tuli sit suihkusta pelkkä pyyhe ympärillä. Nyt istuttiin keittiössä ja täti siivos ruokailun jäljet. Kun se pyyhki pöytää sen rinnat pursuili näyttävästi. Mulla alko tehdä mieli mutta annoin asian olla. Sit täti meni makuuhuoneeseen ja huys mut makutuomariksi kun sovitteli mekkoja. Sillä oli keltanen mekko päällä kun menin. Sit se sano että kokeilee toistakin niin että sano kumpi on parempi. Se riisu mekon eikä sillä ollu vaatteita alla. Täti huomas kun jäin tuijottaan sitä. No eihän mun tarvi pukee jos näin on parempi se sano hymyillen. Juu ei tai siis....No en saanu sanotuks oikein mitään. Täti tuli mun luo ja laitto käden mun housunetumukselle. Sit se sano oho. Eipä mun taida kannattaa pukea ja alko riisuun mua. Kohta olin alasti. Kourin tätiäni joka puolelta. Sit se pilvistu ja otti kulli suuhun. Nuoli hetken ja meni sänkyyn. Levitti jalkansa sanoen että tuu sisään. Mä nussin sitä. Mä laukesin tätin sisään. Täti ei ehtiny saamaan. Mutta ei harmitellu kun se sano että meillä on koko yö aikaa. Sinä yönä nussittiin monta kertaa ja monessa eri asennossa. Parhaalta tuntu kun täti oli mun päällä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä