Hae Anna.fi-sivustolta

Tälle illalle vaihtoja

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Vakkari-korttikatselija, 11.10.2018 klo 18.24.

1. Noin 56-vuotias kaljuuntuva yrittäjämies mielessä. Kymmenisen vuotta minua vanhempi. Vaikka hänellä on ikää enemmän, tuntui yllättävässä kohtaamisessa, ah niin miehekkäältä ja turvalliselta. Hän tuijotti minua - pitkään... Voih, tähän koko juttu kai jäi, kun en osaa muina miehinä tuttavuutta tehdä. Kohdataanko enää koskaan? Miten voisin yrittää uutta kohtaamista? Olisiko kiinnostunut minusta? En hae parisuhdetta vaan "nautintoon" keskittyvää suhdetta. Olen ollut kiltti tyttö koko ikäni ja nyt se saa loppua! Minulla on kapina päällä. ;) Jos tämä ei kehity, niin tuleeko muuta vastaavaa tunnetta ja ihmistä vastaan?

Anna taustoja. Vastaan varmuudella.

2. vierailija Vierailija

Sinun mietintäsi on siinä vaiheessa, että tiedät mitä haluat ja ajatuksesi ohjaa sinua toimimaan. Mies ilmaantuu näköpiiriisi ja jotain jännää tässä on mikä saa miehenkin tuntosarvet nousemaan. Jos vähän ilmaiset kiinnostustasi, hän lähtee tunnustelemaan lisää. Kipinä on jo syttynyt. Silti ei ole kovin rohkea liikkeissään, kun ei varmuudella tiedä sinun ajatuksiasi asiasta. Toinenkin vaihtoehto ilmaantuu joulunalla, jota mietit.

Kerro mitä vain kerrottavaksi tulee jatkosta parrakkaan harmaantuneen miehen ajatuksista minusta ja meistä. Ei tunneta hyvin, mutta kiehtoo.

3. Korteista tulee sanomana: kohtalaiset mahdollisuudet. Tällä ihmissuhteella on siis mahdollisuuksia jatkoon, mutta suhteen eteen tulee myös haasteita. Sinusta hänellä on kuva naisellisesta naisesta, johon voi luottaa. Kaikki siis hyvin teidän välillä. Koen, että hänellä on jonkinlaista menneisyyden taakkaa. Tai niin ainakin asian tulkitsen. Joku jo päättynyt suhde tummaan tai ristiveriseen naiseen ei hänellä ole aivan selvä. Kuitenkin niin, että hän ei haikaile suhdetta enää entisen kanssa, mutta jokin käytännön asia, joka pitää hoitaa, tuo haastetta tähän hetkeen.

4. vierailija Vierailija

Vau, sinulla kapina päällä;
    niin saakin olla :)
    Kyllä yrittäjän kanssa saat
    nautinnon hetkiä viettää,
    kunhan vähäsen vinkkaat
    hänelle kiinnostustasi.
    Silleen jännästi, että hän
    ymmärtää, mistä kyse.
    Osaat varmasti, kun vain
    luotat viehätysvoimaasi.
    Voi tulla vastaan toinenkin
    herra, uuden vuoden alussa.

Minäkin olen ollut kiitti
    tyttö ja vähän vanhempi sinua.
    Kapina kiinnostaisi myös,
    mutta mahtaisinko pystyä?
    Kymmenen vuotta vanhempia
    miehiä on kaksi. Tässä kaupungissa
    kaikki tahoillamme asumme.
    1. Pituutta hänellä paljon ja
    hiuksissaankin. Autojen ja
    moottoripyörien kaveri.
    Kaloista pitää myös. Ollut
    parisuhteessa, lapsia.
    -- Hänestä olen kiinnostunut
    ja seksikin kävisi. Mitä hän haluaisi?
    2. Painoja nostanut/nostava,
    ulkomaillakin asunut. Monesti
    eronnut, lapsia. Poliittinen.
    -- Mitä hän oikein yrittää minun
    suhteeni? Naistenmieskö?
    Onko hän huomannut, että
    olen kiinnostunut tuosta ekasta?

5. Numero 1 on kiinnostunut myös sinusta. Ehkä enemmän seksistä kiinnostunut kuin parisuhteesta. Onko teillä jotakin yhteyttä jo kauempaa, kun tulee menneisyyteen ja hyviin muistoihin liittyvä kortti. Voi olla, että muistutat jotakin hänen nuoruuden tuttuaan - vähintään. Hän taitaa kuitenkin pitää naisten seurasta tai sitten hän on mustasukkainen tyyppi. Selvitä tämä asia tarkemmin, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Jotakin luottamukseen liittyvää ongelmaa hänellä menneessä, ja se voi vaikuttaa uusiin suhteisiin. Vielä kolmantena vaihtoehtona se, että joku tässä kuviossa on mustasukkaista ja omistavaa tyyppiä. Se voi olla myös tuo painonnostaja. Nimittäin tuo painonnostaja vaikuttaa naistenmieheltä, mutta aivan kuin ei suvaitse naiselle samaa vapaamielisyyttä kuin itselleen. Kyllä minäkin tuon ykkösen sinulle nostaisin ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri