Hae Anna.fi-sivustolta

täsmää mutta aitoa vaihtoa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä ulpukka., 18.05.2018.

1. ulpukka. Vierailija

Lähetin illalla tummalle miehelle työhön liittyvää postia. Vastaako ja miten reagoi postiini?

2. vierailija Vierailija

Illalla ärsyyntynyt haihtuu pois pilvet mustat pään päältä.
    Takajaloilleen nousi luettuaan viestin voi pitää puoliaan puolustella ärjyäkkin lopussa kuitenkin juhlaa ?

Eräs mies rv vanhempi mies ajatuks eilen ja tänään jännäl energioil mitä salaa ?
    Lomaviikkoon ?

3. vierailija Vierailija

Miten se ihmeessä joku voi pyytää aitoja vaihtoja kun ei itse vaivaudu vastaamaan. En jaksa tajuta näitä omaan napaan tuijottelijoita.

4. vierailija Vierailija

Se aito voi olla sellainen houkutteleva sana, jolla voi saada useammankin vastauksen. Harmillista, mutta totta.

5. vierailija Vierailija

Näitähän täällä on paljon. En ole tuo vaihtaa, vain surullinen ihmisten käytöksestä. Olen ajatellut, että ehkä näille törkeille huijareille tehdyt vaihdot ei toteudu, kun ovat itse valheellisesti mukana.

6. Ulpukka. Vierailija

Vaikuttaa olevan henkilökohtaisia asioita, ei halua puhua ääneen, ei halua jakaa asioitaan.
    Lomasta tulee henkistä virkistystä, mutta heittäytymistä johonkin uuteen, vanhasta luopumista ensin.

7. Ulpukka. Vierailija

Kyllä minä vastaan, olen vain ollut koko päivän 95-vuotiaan ystäväni apuna, palasin juuri kotiin.

8. Kukkapenkki Vierailija

Vastaa viiveellä. Miettii ehdotustasi, on kahdenvaiheilla,mutta lopputulos on myönteinen. Joku kompromissi tulee kuitenkin tehtäväksi, suoraan ei suostu johonkin asiaan.

Sinkkunaiselle jos katsot yksinäiseen kesään?

9. Ulpukka. Vierailija

Kesään kaksi erityyppistä asiaa; ihmisten välinen asia, tietää sinulle matkaa sen johdosta, enemmän sukulaisten välistä. Ammatillista tietoa, joka johtaa pidemmässä juoksussa työhön muutosta.

10. Ulpukka. Vierailija

Kiitos. En tarvitse enempää vaihtoja.
    Luin tänään postiani, siellä oli mieheltä vastaus ja ehdotus, jota pyysi minun miettimään.
    Ihan hyvä tilanne.:)

11. vierailija Vierailija

Alkuun on ärsyyntynyt. Se haihtuu aikanaan. Vastaa asialliesti.

Sorry mulla ei olä tämän täsmempää, mutta kerro mitä näet minulle lähi tulevaan päälimmäisenä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri