Hae Anna.fi-sivustolta

Täsmävaihtoa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Syksyn tuoksu, 16.09.2018.

1. Syksyn tuoksu Vierailija

Hyvää huomenta! Vaihtaisin parit täsmäjuttuihin. Omani koskee tummaa, nuorempaa miestä. Hän on todella sympaattinen. Onko minulle vaan kohtelias vai onko jotain tunteita, kiinnostusta kohtaaminen?
    Mihin voin sinulle tunnustella ja katsella?

2. Syksyn tuoksu Vierailija

Onpas hiljaista. Käyn kurkkimassa täällä pitkin päivää.

3. hopli Vierailija

Hitautta asioiden etenemisessä. Kohteliaisuus on hänelle ominaista. Ikävä kyllä, minulle näyttäytyy pysähtyneenä tilana.
    Sellainen räväkkä aloitteentekijä ei ole.
    Keväälle hauskempia fiiliksiä nousee sinulle miesasioissa:)

4. hopli Vierailija

Ai niin, kysyisin tässä, löysin erään työnhakuilmoituksen, vankka työnantaja taustalla, joskin konservatiivinen sellainen, toisaalta uuden luomista paljon. Miten hakuskabassa kävisi?

5. Syksyn tuoksu Vierailija

Kiitos. Tähän haetaan paitsi innovatiivista niin myös sellaista hlöä, jolla on taito pitää hyppysissään monta lankaa yhtä aikaa. Hakemuksista luetaan luovuus, joten normihakemus ei riitä. Sinulla on oikeanlaista kipinää, mutta jotain jää puuttumaan.

6. vierailija Vierailija

Kiinnostusta hänellä on sinuun. On hän kohtelias luonteeltaankin, mutta on tässä muutakin. Seksuaaliväritteisenä se minulle nousee. Ikäero ei tunnu lainkaan ratkaisevasti tässä vaikuttavan, joten otaksun ettei sitä ihan hirveästi ole. Ei näyttelee ainakaan mitään roolia välillänne.

Tutustu ihmeessä paremmin, jos sinusta tuntuu siltä. Parisuhdetta tähän en saa, mutta muuten kyllä tutustumisen arvoinen. Itse päätätte mihin johtaa ja millä tasolla. Epävarmuutta vielä päätöksessään.

Haen rahoitusta. Miten näkisit että onnistuu? Paljon vaihtoehtoja, mutta vähän toteutuvia/onnistuvat varmaankin?

7. Syksyn tuoksu Vierailija

Kiitos. Asiasi nousee positiivisena. Kiinnitä huomio yksityiskohtiin. Näkisin, että menee läpi heti ja vastaus myönteinen. Aikataulullisesti voi mennä marraskuun puolelle.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri