Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

tässä ketjussa saa keskustella musta mutta muistakaa asiállisesti jos joku loukkaa kunniaa

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä KARSJEDISENSEIOPETTAJA, 19.02.2016.

1. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    tässä ketjussa SAA keskustella musta asiallisti mutta muistakaa jos joku loukkaa kunniaa tai haiukkuu saa olla varma että tulee takaiain sanan säolää kovaa valosapeli sanan säilää tein tämän jotta inken kertju rauhoiiutuu alkuperäisen aiheeseen . Toivon tässä asiallista keskustelua asialliaia kysymyksiä ei haukkuja ei jedin kunnian louikkauksia kyseen alaiatamalla jedyittä tyai filosoviaamme sana on vapaa

t.Kars Skywalker Jedimestari

VOIMA OLKOON KANSSANNE

2. ikkan Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    193
    Ihan luvan sitten annoit. :D Mitä puhumista sinussa on?

• Tykkään Tykkään x 1
  3. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Niin, miks SUSTA pitäisi puhua?

Sorry Kars, tää ketju on itserakkauden huippu.

Henkinen mestari ei todellakaa sortuisi tälläiseen.

Kannattaisiko sun pitää hieman taukoa? Meinaan alkaa vaikuttaa jo siltä että pyörit pahasti ylikierroksilla.

Ja jos täytät etusivun taas ketjuillas niin ei ylläpitokaan tykkää.

• Tykkään Tykkään x 1
  4. sapeli Vierailija

Minunkin piti jotain sanoa, mutta ei tullutkaan mitään mieleeni. :D

• Tykkään Tykkään x 1
  5. sapeliton Vierailija

Mitähän sanoisin? Te alamaiseni, tavikset ja kurjat narisijat. Olkaa kuuliaisia minulle. Minä olen Kars Suuri 1. :LOL::ROFLMAO:

6. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    tarkolitan enenää_n voisitte olla kuin toimittajia ja haastatella mua samalla opiia tuntemaa mut paremmiin niin katoaisivaty ennakoasetelmat . mua kohtaan

myönnän olen joskus ylimielinen ylpeä no pyrin olemaan silti mahdollisimman nöyrä korkeumman voimanpaljelija ylpeys ja ylimielidyys on osa minua aina tiedän sen kyllä . vastaus 1. Sapelittomalle

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    MINKÄ IHMEEN TAKIA???

Kysyy nimim. onko tässä nyt narsismi huipussaan?

Ai katoaisi ennkkoasetelemat, ei ne mitään ennakkoasetelmia ole kun ne on tulleet selviksi sun käyttäytymisestäs täällä JOKA ON HUONOA. Ennakkoasetelma on sellainen joka tulee ihmisestä ennenkö se on avannu suutaankaan.

8. kerro Vierailija

Kerro ihan omin sanoin mitä haastattelemista sinussa on? Olen kyllä useamman vuoden ajan, ehkä jopa kauemmin kun sinä lueskellut kristallipallolle, mutta vieläkään näiden vuosien jälkeen en todellakaan tiedä mitä niin mielenkiintoista sinussa olisi että esim. minä vaivautuisin sinua haastattelemaan. Ensinnäkin ennen kun sinua voisi haastatella sinun tulisi oppia kirjoittamaan niin että tekstisi olisi luettavissa, siihen ei paljon tarvittaisi, riittäisi kun vaivautuisit oikolukemaan kirjoittamasi ja korjaisit virheet, se jo osoittaisi jonkinlaista kunnioitusta muita kirjoittajia kohtaan, mutta sitähän sinä et tunne, sinä olet ainutlaatuinen, valonlähettiläs jne. jota kaikkien pitäisi kunnioittaa ja ihailla.

9. Psykkaa... Vierailija

On niin hieno tilaisuus tehdä nettidiagnoosi ettei vaan voi jättää sanomatta...Kars on bipolaarinen ja nyt on viikon verran ollut maaninen vaihe päällä.

Ja ei kun asiaan. Kars, sut on kyllä opittu tuntemaan, haluttiin tai ei, kun olet vuosikausia tunkenut tänne joka ketjuun niitä metrin mittaisia sepustuksia (lue: kehuskeluja) itsestäsi.

Mä EN HALUA oppia tuntemaan sua enempää. Sä et ole kiinnostava ihminen. Sulla ei ole mulle mitään annettavaa etkä sä tuo keskusteluihin mitään lisäarvoa, vaan ihan päinvastoin. Mä olen siirtynyt pääasiassa ihan muille palstoille, koska MÄ EN JAKSA SUN SOOPAA! Se on siis sun vika.

Mä en enää usko että sä tuosta miksikään muutut. Kuuden vuoden aikana mä oon tajunnut sen, että sä yksinkertaisesti et vaan ymmärrä. Etkä osaa.

Ai niin, ois mulla yx kysymys. Voisitko sä siirtää noi juttus sinne omille jedisivuilles, kyllä ne joita kiinnostaa, voi tulla sinne lukemaan.

10. tämäkin vielä Vierailija

Jessus sentään, tää enää puuttuki Kars sun tempauksiesi joukosta. Tosiaan Kars, oisko sun oikeesti aika koittaa hillitä tota vauhtia. Oot viikossa saanu sen verran pahaa aikaan jo nyt et älä nyt enää oikeesti jatka.

11. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    No sanotaan näin mua on haastateltu keskiuusimaahan suosikkiin iltasanomiin paperi iltalehteen , on tehty jopa emaili haastatteluja . voitte toki kysellä jedyidestäkin asiallisesti eli . Moni on sanonut joka tuntee mut paremmin on sanonut sinä jos kuka ansaitsisin oman rakkaan olet niin jalo . epäitsekäs mies .

nyt on teidän tilaisuus haástatella mua kuin olisitte lehtitoimittajia . no pari viikkoa vastaan kysymyksiin sen jälkeen en ianoaankaan missään koko palstalla henkilö kohtaseen nyt on tilaisuutenne olla kuin lehtitoimittaja lupa on anettu ja spyykalle en koskaan elämäsäni ole ollut maanisdepresiivinen enkä dipolaarinen . Olen tavannut kyllä sellaisia¨ Jedimestarina jopa toisia auttanut löytämään positiivisia asioita elämään . Sekin on eräänlaista varjoista auttamista valoon.

12. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Paramessuilla eräs selvänäkijä sanoi sinäkin olet lähettiläs olen lukenut juttujassi kristallipalolla hienoa että teet sitä . sinun juttusi on mielenkiintoidia luettavia jatka samaan malliin .

ps psykkaa en ole täällä' itsddni vuoksi olen valonkansojen nettilähettiläs täällä on tehtävän anto trämän elämän mittainen valonkansoilta

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Okei, kyssäri:

Koska lopetat itsekehumisen?

14. ikkan Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    193
    Onneksi rekkautunut voi olla seuraamatta.

15. tawis Vierailija

1. Koska tajusit olevasi jedimestari? Olitko ns. erilainen nuori?
    2. Millaista ravintoa jedit syövät?
    3. Onko jediys periytyvää eli tuleeko jedien lapsista automaattisesti jedejä?Jos ei, niin voiko jedi-vanhemmat hyväksyä ja rakastaa tavislapsiaan?
    4. Poikkeaako jedien seksi ja lisääntyminen jotenkin tavisten vastaavista?

Kiitän jo etukäteen vastauksista.

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    :ROFLMAO::LOL:

17. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Tiesdän että minunussa on ylpeys ja ylimielissyys osana minua , mutta pryrin olemaan mahdolldsimman nöyrä ,olen muutanut ylpeden ja ylimeilisyyden terveeksi itsetunnoksi ja itsetietoisuu´deksi , joskus on vain tilanteita jolloion ei voi olla olematta ylpeä tai ylimielinen . Tämä on yksi luonteenpiirre Heradesianvalonlohikäärmeissä jopa meidän suvússa ´papassa , isässä siskoissa . Äidissä meillä on vain se tietty ylpeys ja ylimielisyys luo´ntessamme tässä suvussa . On ollut aina . Se on minun helmasyntini .
    Vaikka pyrin olemaan mahdollisimman nöyrä . Mutta se ei tee minusta pahaa jokainen jedi aina läpi elämänmsä tarkkailee itseään . en ole luontee´lta siis ihan täydellnen jedi mutta hyvin moneslta osin kyllä mutten helma syntini ósalta .

Pappa on raatteentien sankari , Isä matemaaikko ,äiti näkijä .

Ehkä sanon Yodan sanoin : yleinen juttu jedéissö niin ylpeitä ja yli´mielisä he ovat jopa vanhemmat ja nuoremmat, tiedsän sen itsestänikin en ole täydellnen jedi, lisäksi mussa on quin jinn gonia kiivautta obi wamia jäärä päisyyttä ´mutta samalla päättäväisyyttä tekemisessä toki yodan rauhallidutta soturina mase windua . Mutta´ valonkansat hyväksyvät minut tälläidenä , sillä he tietävät en tämän täydellisemmäksi voi tulla timanttina hiottunas eka vastaus vesimiehelle .

18. Kiinnostaa Vierailija

Nuo ovat hyviä kysymyksiä, etenkin tuo 4 kysymys.

19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Tuo vois olla kauniin kehityksen alku. Tuo myöntäminen siis.

Kuhan sitten vielä lakkaisit määräilemästä.

20. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    1. Koska tajusit olevasi jedimestari? olin pitkään opiskellut jo Jedimiekkailua ja kungfua já nostanut energiaa ja ollut valonkansojen opissa eräänä yönä nukahdin niin että olin huonessa jossa oli kaikki sateenkaareen värit hohtona Sirjuksentähdistönvalonkansalainen kysyi kysymyksen me annamme sinulle voiman miten käytät sitä ? Vastasin oikeuden kunnian rauhan arvojen puolesta . Tämän jälkeen sain kultaisen hengenviitan he sanoivat olet nyt saanut Jedimestarin kasteen silloin tiesin olevani Jedimestari. Olitko ns. erilainen nuori? Kyllä olin hiljainen vähä puheinen , ujo , mutta pienestä saakka kun , kävin laskemassa mäkeä pulkalla tiigalla saatoin tuijottaa vain tunteja tähtiä koitin jo silloin nähdä aluksia tiesin että ne ovat siellä . Tiesin olevani muualta kun maasta kotoisin .
    Kun olin yläasteella välitunnit tuijottelelin etäisyyteen horisonttiin kuin luke tatoinelle kaus taivaalle ja .
    Mulla oli eräs jonka kanssa leikkisästi nyrkkeilimme kuin taitsi treenissä hän oli karateka tosin vähän itsekäs muttá ihan hyvä tyyppi . Tähtienlapsi itsekin juttelimme kosmisista asioista välillä loppu ajan leikkisästi nyrkkeilimme . Kävi toki tanssimassa teini diskoissa no mä olin jo silloin tosi herkkä luonne rakastuin nopeasti jopa tanssilattialla , pettymys oli suuri kun toiset kieltäyty hitaista . No oli ihana löytää joku , mutta ku se jätti olin todella pitkään onneton pahasti varjoissa . Jossain vaihessa tajusin sen tanssialle tullaa n pitämään hauskaa ja siinä sivussa löytyy kumppani jos löytyy . Kun löysin jedyiden en surrut yhdenkään naisen vuoksi enään . Pystyin jättämiseni käsittelemään nopeasti kun ,moni nainen ilmoitti jättävänsä yksi erokirjeellä mailasin toiselle samana iltana en jää suremaan sua lähden rock ravintolaan etsimään uutta . No teininä piirsin avaruus sarjakuvaa taisteluplaneetta zeloni silloin kun taisteluplaneetta Galaktica tuli telkasta hyviksillä ja pahiksilla oli eriväriset alukset ja eri näköiset tein kolme sarjakuvaa lehtistä kyseisestä aiheesta innostuksen sain myös piirtää erinäköisiä ufoja kun sain joululahjaksi lehden ufotapauksia ne oli tehty sarjajuva muotoon .

opettelin piirtämään aluksia paperille erinäköisiä . Ufoja joiksi silloin niitä kutsuin . Olin soittanut kittaa kymmenen vuotiaásta lähtien . No pappani soitti vuilua korvartuntumalta todella hyvin .

Alienit tarkkaílivat he eivät vielä tulleet uniini näin enne unia ja ja välähdyksiä entisistö elämistä , se oli kovaa silloin nuorena nähdä katakombeista unta vainoista nähd´ä itsensä avaruus taisteluissa , samuraina , englanissa pyöreänpöydänritarina ne oli pelottavia unia teininä ollessa , jotku oli kauniita Kuten . Muistan aina Kun Juhan af Grann juttuja tuli telkasta ymmärsin kaiken jo täydellisesti buddhatemppeliisä oleskelu Egyptin ja atlantiksen aika. aiemmista elämistä kauniita unia.
    2. Millaista ravintoa jedit syövät? Kasvisruokaa tai puoli kasvisruokaa kanaa , kalaa kananmunaa juustoa maitoa ,pähkinöitä , siemeniä rahkoja mm oma lemppari on thaikana chilillä , ja tonnikalapitsa kokiksen kanssa. toki jätskiä peruna lastuja
    3. Onko jediys periytyvää eli tuleeko jedien lapsista automaattisesti jedejä? Ei automaattisesti kutsupitää tuntea mutta vahvoja aliensileluja he ovat aina . Toisista voi tulla musikanteja rock tähtiä , vaattureita ammatteja jotka on taiteelisuuteen pohjautuvia ,huismuotoilijoita YM. jääkiekkoilijoita siinä mestareita . Toki me pyrimme lelujen kautta saada kiinnostusta heräämään jo pienenä jedyiteen ostin neljä ja kolme vuotialle siskon lapsille tytölle ja pojalle lahjaksi valosapelit star wars aluksia jedi nukkeja pehmo Yodan
    He molemmat ovat tosi tänä päivänä soturiseiluja poika näkijä ja meedion taipumusta tyttö hyvin insensiivinen ja aistikas. Voimalle hyvin herkkä . Ovat nähneeet lego star warsit kaikki myös uusimman legona.

Jos he joku päivä haluavat oppia Jediksi ja tuntevat siihen kutsun olen Valmis opettamaan heitä silloin .

Molemmat ovat nähneet minut täydessä Jedivaatetuksessa .

Myös siskon mies on star wars fani voimassa todella vahva .

Jos saan joku päivä omia lapsia aion lelujen kautta opettaa heidät star wars maailmaan leikkien kautta tuntemaan voiman ja saada kiinnostumaan Jedin tiestä ja pelien siskon lapsilla on nyt myös wii pelikonsoli ja lego star wars peli siinä ovat tasolla kaksi . Otin heille myös Badmanin ja Sormusten herra pelin
    Jos ei, niin voiko jedi-vanhemmat hyväksyä ja rakastaa tavislapsiaan? Jedin lapset ei oo koskaan taviksia ne on voimakkaita valonaliensieluja riippuu teiniässä tai nuorana aikuisena saako ne kutsumusta Jedintielle tuleeko heistä Jedéjä vai jotain voimién teihen liittyvää Taiteilija sielujen ammattia tai kutsumus työtä .
    4. Po ikkeaako jedien seksi ja lisääntyminen jotenkin tavisten vastaavista? No poikkeaa Jedi ei tunne intohimoa me vain nautimme sulautumisesta tantramaisesti pitkillä rakastelu tuokioilla väliin pitkiä suuteluita ja nostamme Kundaliinnin vahvalle aktiivi tilaan .

Voimme jatkaa tätä kaun Ac/Dc sanoin Shook me Night a long kikan sanoin aikaa pitää olla koko yö , toki voimme otaa väliin pitkät tuokiot 69 asennossa . Haluamme antaa kumppanille pitkän esileikin . Jedimiehille on todella tärkeää että nainen on kuuma ja todella märkä . Väliin voi huilata pääll'ä loikoileen nostean energiaa meditoiden . Rakastelu on Jedille kokonaisuus ei pelkkä naiminen vaan se kaikki yhdessä kokonaisuus . Niin naisille ku miehille Lisääntyminen ei poikkea yhtään muista mutta rakastelu kyllä poikkeaa paljon .

Last edited: 20.02.2016
  21. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Nyt mun täytyy alkaa valmistelemaan huomista suomen jediyhdistys ry vuosikokousta

22. 1. Mikä on toimeentulosi lähde? Työttömyysturva, eläke, hoitotuki tai kuntoutustuki?
    2. Asumismuoto. Asutko vanhempiesi kanssa, yksin tai jossain palveluasumisen piirissä?
    3. Mitä kouluja olet käynyt?
    4. Oletko ollut työelämässä, jos olet niin pisin työsuhteesi?
    5. Oletko käynyt armeijan?
    6. Pisin seurustelusuhteesi, kauanko se kesti?
    7. Onko sinulla liveystäviä, joita tapaat netin ulkopuolella?
    8. Onko sinulla yhtään konkreettista todistetta jedi-kyvyistäsi, muuta kuin suuret puheet? Siis sellaista minkä voi jotenkin tarkistaa jostain tai joltain toiselta ihmiseltä?
    9. Onko sinulla jokin fyysinen tai psyykkinen sairaus, johon tarvitset säännöllisen lääkityksen?
    10. Onko sinulla lukihäiriö?

23. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Tatjaana meillä jedeillä on kestävä jedipaalu . Tarkoitan haluamme että nainen saa pitkän esileikin, mies ei tarvi mutta, nainen tarvii ainakin valonaloemsielu , no jos koko yön rakastelee liki niin alkuun vaikka tunnin rakastelu tantramaisesdti niin kyllä nainen sen jälkeen haluaa huilata itdekin hetken ´vwtää henkeä . ennenmu uudestaan rakastelaan intohimo on voimanpimeää puolta sitä ei tunne yksikään jedi koskaan jedi ¨nauttii sulautumisen tunteesta ei intohimosta.

24. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Hellää hidasta pehmeää ei kovaa ei rajua pehmeää hellää pitkitt'vää . esileikki alkaa energia tyylill' jedimäiseti voidaan puhua energia silittelystä pehmeästä kodketteludya voimalla alkuun toki voidaan hyväillä rintoja , peppua , selkää samalla virrattean voimaa puolin toisin seksuaaliuenrgiaa eli kundaliinia nostean selkuaalienergia tason korkealle korkeuksiin . Hellästi kiihottean . Molemmat nostavat energia tason kundaliinintason aktiivin korkeaale . Silitellen helliien suudellen . tätä on tantramainen esileikki .

ps mulla on ollut yli 10 tyttöystävää yhden kanssa menin melkein kihloihin . Lísäksi oon toiminut pitkään aikanaan varjoista valoon auttajana . yli kymmenen vuotta.

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Ei Kars sun itsestäkertomiset auta, jos kuitenki jatkat samaan malliin täällä. Määräilet mistä saa keskustella, toitotat kokoajan "paremmuuttas" ja "ylemmyyttäs" jne. Se että sulle suututaan johtuu SUN KÄYTÖKSESTÄ, ei siitä ettei sua tunneta.

Itse asias annat tuommoisella avautumisella vain aseet sellasten käsiin jotka
    haluaa niitä käyttää.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri