Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

tässä ketjussa saa keskustella musta mutta muistakaa asiállisesti jos joku loukkaa kunniaa

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä KARSJEDISENSEIOPETTAJA, 19.02.2016.

1. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Jos kyseessä ei olisi Sithi neito en laittaisi vastaan lisäisin siihen mua ei kuitenkaan yhden illan jutut kiinnosta puolivakava suhde tai vakava suhde ´, no mulle ei tota sanottu mutta on sanottu haistavittu ystävällisesti , siihen oon vastannut että mielelläni mut mä haluun muuta ku yhdenillan jutun . Mulle on sanottu oot sä mun hoito no toinen puri huulesta näykkästen ´sanoin älä pure toinen näykkäs uudestaan sillä kertáa vetöydyin irti se sano sä arastelet sonoin en pidä et mua purraan . Ja lisäsin vain Shit neidot puree ja raapii . Kyllä mut saaa iskeä suo´rin sanoin mut käytöäs pitää olla muuta ku Sith Neidon ei purra huuleen ei raavita selkää . Ollaan pehmeitä ja helliä .
    Mutta en pahastu dicco rock tanssi lambadasta enkä kielisuudelmista se on ihan jees mutta huulen purenta ja selän raavinta on múlle liikaa sellaset naiset on Sith Neitoja mä oon niitä aikanaan paljon pelastanu varjoista pimeydestä valoon mutta en tee ,sitä työtä enään valonalieneille vaan , etsin sitä oikeaa tai puolivakavaa suhdetta.
    En pahaistuidi vaikka nainen sanoisi lähdetäänkö naimaan vastaisin siihen mikäs siinä jos oot sinkku ja haluat muuta kun yhdenillan panot . mä oon rock jätkä jedimestarina ymmärrän ronskia suoraa kieltä eritäin hyvin tykkään kyllä ronskeista naisista aina tykännyt jedimestarina

2. Onpas noloa Vierailija

Valehtelijalla pitää olla hyvä muisti.

Kars on täällä kertonut seksistä, himosta ym. täysin eri asioita kuin mitä tässä ketjussa nyt selittelee.

• Tykkään Tykkään x 2
  3. 125 Vierailija

On teillä halvat huvit.

4. 755 Vierailija

Ajattelin ihan samaa. Ja typerät.

5. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    ei jedi tunne himoa mutta kyllä minä aimakin jedinä rock disco labambadasta nautin ja mut saa todella iskeä myös suoralla rock kielellä ronskillaklin en pahastu siitä.

6. tylsä realesman Vierailija

Toisaalta, jos asiaa tarkastelee pelkkänä asiana ja ilman tunteita, on helposti nähtävissä, että nämä huvittelijat vain ovat Karsin oman toiminnan tulosta. Meillä on täällä palstalla _ihminen_, joka väittää olevansa mestari ja että hän on ylivertainen muihin nähden. Onhan se kuitenkin hauskaa, että ylivertainen ihminen ei kuitenkaan ole missään kyennyt ylittämään edes sitä tavistasoa. Tältä osin huvittelijoiden huvit ovat hyvin ennakoitavissa ja ennustan, että se jatkuu aina, jos tänne eksyy joku itse itsensä ylentänyt mestari, joka ei kuitenkaan pysty täyttämään niitä saappaita, joissa tahtoisi kernaasti kulkea. Noin karma toimii.

Karsin esittämä tanssityyli on seksuaalista ahdistelua eikä suinkaan mitään rock-tanssia. Naisia ei aleta lääppimään tanssilattialla, jos on toiveena saada joskus tehdä lähempää tuttavuutta naisen kanssa. Jokainen mies tietää, että jos puute on suuri, voi käydä vetämässä käteeen ennen hitaita, niin pippeli ei kovetu pahalla hetkellä.

• Tykkään Tykkään x 1
  7. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Nóin ajattelee ehjö tavis ei aliensielú korkeampi sellanén

kiihottuminen ei ole himoa mil´lääm lailla jedi ei tunne exes mítään himoa raksastelessa himoa ei voi sotkea rakassteluun. EI tansissa ei edes disko rock lambadassa .

A,liensielu naiselta saa kyllä lisäpistreitä siitä että kamgistuu tansiessa ei se ole koskaan lähermpää tuttvatta eastänyt päin vastoin se antaa naiselle tietoa joka lisää kiinnostusta eikä silitelyt sen jälkeen monesti vaihdettu numerot . Tiedetään rettä te tavikxet olrtte niin estoisia kaikessa teolle tasvikdsille on kuisalldsta jos tanssilattialla seisoo ehjkä siki te vedsröte kuivat korkerammataliensielut ei tee sitä koskaan . Aliensielu náinen ei moisesta pahastu siiitä saa lisä pisteitä aliensielu naíset nauttii itsekin täysinpalkein disco rock lambasdasta .

mutta tämä seksuaalnen aihe a´lue on käsitelty kaiklta osin . huomaam kyllä ette ymmärrä korkeampien aliensielujen tapoja laimnkaan en voi sille mitään en tienytkään etä te tavikset olette nboin estoisia .,

kellä olisi muista aiheista kysymyksiä .

tää aihe alue on tän jedi´mestsrin osalta käsitelty eli

muita kysymyksiä peliin kiitos,

seksualisuus on käsitelty kaikiltas osin .

t. KARS SKYWALKER SUUR JEDIMESTARI

8. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Me jedit emme ole milään,muota katkeria me emme tunne mitään negatiividuutta tioedämme jedin elämä on kovaa monesti yksinäistä kumppani< saa etsiä todella kaun me jedit hyväksymmew sen jo jedin tielle lähdettäessä .

9. 1409 Vierailija

Me tavikset olemme tietoisia yksilöitä ja tuomme valoa sinne missä on pimeyttä ja rauhaa sinne missä on epäsopua. Lohdutamme ja rohkaisemme heitä, jotka sellaista tarvitsevat ja kuljemme tietämme ollen korkeimman palveluksessa kaiken aikaa. Pidämme matalaa profiillia kyvyistämme ja tiedämme, ettemme ole itsessämme yhtään mitään. Pidämme ajatuksemme puhtaina, koska tiedämme, että se on ainut tie rakentavaan toimintaan. Läheisyys ja seksi kanssamme on kunnioittavaa, koska ilmaisemme ja kunnioitamme pyhyyttä fyysisessä yhteydessämme. Emme kersku tiedoillamme, mutta koetamme oikaista hyvällä ja toista kunnioittaen. Elelkäähän ihmisiksi sekä sithit, loordit että kaikenkarvaiset mestarishenkilöt

• Tykkään Tykkään x 1
  10. T.Tavallinen Vierailija

Minusta taviksena on ihan hyvä olla.En kaipaa sankarin tai julkkiksen elämää.Nousen aikaisin, laitan perheelle aamupalaa ja lähden töihin.Sitten kauppaan ja kotona laitan ruokaa.Illalla rentoudun lukien ja telkkaa katsellen.Viikonloppuisin lenkkeilen.
    Olen kiitollinen, että on työtä ja terveyttä riittänyt, ja jälkikasvukin on varttunut jo lähes aikuiseksi.Olen antanut ja saanut rakkautta ja huolenpitoa.Elämä on tarjonnut haasteita ja on täytynyt ponnistellakin.Me tavikset olemme arkipäivän sankareita, jos nyt sankareita ylipäätänsä ollaan.Rakkaus, huolenpito, suvaitsevaisuus - siinä tärkeitä asioita, joissa me taviksetkin voimme osoittaa olevamme aktiivisia hyvän elämän ja paremman maailman tekijöitä.

• Tykkään Tykkään x 1
  11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Tässä kuvaillaan musta todellisia sankareita ja mestareita.:)

Last edited: 26.02.2016
  12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Tässä taas todellisia sankareita kuvattiin.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Ja Kars, en minä niin jyrkkä ole että lääpppimisenä pitäisin jos varovasti siirtää pari senttiä? kättä "pyllylle", mutta edes noin herrasmiehet ei tee. Siis jos tanssipartneri ei ole tyttis tai muu vastaava. Emmä tommosesta järkyty, mutta mä todnäk en reagoisi kuinkaan, sä kun odotat joko myönteistä tai kielteistä reaktiota, siirtää käden pois tai "elehtii halukkaasti":) Meikä ei tekisi kumpaakaa, mutta ton jälkeen jos enemmän alkaisit lääppiä, niin sanoisin "lopeta", jos et lopettais, jättäisin siihen yksin seisoskelemaan keskelle tanssilattiaa.

Ja kun ihmettelit että ei voi perustella raiskausta sillä että "nainen antaa sanattoman luvan", kun jumatsuka tuolla lailla niitä perustellaan, mm. lyhyt hame on "sanaton lupa", tai nainen muka haluaa raiskausta...

Kyllä sunkin tulkintas "sanattomista luvista" saattaa olla useinkin ihan sun omaa tulkintaas tai toiveajattelua. Ei nyt toki aina, kyllähän sanattomaa viestintääkin on, mutta sen on oltava todella selvää. Tässäkin on se vaara että toinen kuvittelee sen paljon selvemmäksi kuin se on, tai ei edes ole mitään vaikka toinen kuvittelee.

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Winkin muussakin osassa viestiään oli asiaa, mutta tuo kohta, KARS, SÄ VÄHÄTTELLET MEITÄ NOIN, silti sä kyselet miks sulle suututaan? Etkö todella tajua miten typerästi alennat meitä? Ei ollenkaan henkisen mestarin käytöstä.

Last edited: 27.02.2016
  15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    No ilmoittautukaa te halukkaiksi ehdokkaiksi Karsin soturiprinsessoiksi jos noin muutenkin olette häneen lääpällään.:)

Teillä tuntuu kun olevan halu mennä jonkun gurun "alamaisiksi".:)

Last edited: 26.02.2016
  16. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    sanotaan näin vaikka olisi kyseessä nakubileet tai uutta muotioa alostonhame elo ihan läpinäkuyvä naisella on itsemääräämis oikeus omaan kehoonsa aina . ,mútta suora sanaton rock kieli on selkeä kieli jota aliensielut ymmärtää hyvin . No kutsuja seksipartuihin on tullut ulkomaankielidsiä muutama kotimaankielinen ei oo kiinnostanut . En ole vakuuttunut partuihin osallistuvien puhtaudesta seksuaalisesta.

No miksi tummaihoiset no oon huomannut että tummaihoiset ymmärtää hyvin jedejä , paremminkun monet perus suomaiset toki on suomalaisissa niitä jotka ymmärtää mutta paljon vähemmän . mutta tämän tiedon tuonti tähän keskusteluun ei musta ollut kovin asialinern veto, ja kun haetan kunppania muta kuva voi olla myös hieman seksy . eli ilmanpaitaa , no kyllä minäkin vastaan ilmoituksiin joissa nainen on tuikassa topissa tai asussaa jossa näkyy muodot eikä piilota muotojaan väljään puseroon se henkii terveestä vahvasta itsetunnosta Jolla on vain kasvojen kuva sellasen yleensä sivuutan . Samaten kun se että mies on kuvassa ilman puseroa henkii vahvasta itsetunnosta deitti ilmoituksessa.

Kuten sanoin jokainen jedi hyväksyy jo jedin tielle lähdettäessä että kumppania saa etsiä todella kaun sen teidon jedin elämä on monesti kovaa kurinalaista yksinäistä ja kovaa sen jopa tulevan kumppanin pitää hyväksyä .

että jedi kuluttaa todeella paljon aikaa jediasoiden parissa ja jedin eri jedityö tehtävien parissa johon mm mulla kuluu kristallipalilla kirjoittelu tää on mulle työtä valonkansojen valtuuttamaa .

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Ilmanpaitaa ei kovinkaan usein ole seksy, nimittäin "heti kaiken näyttää" ei ole seksy, pitää olla "salatusti näyttävä";)

Ei hengi. Minä sivuuttaisin tuommoset heti. Typeriä itseään täynnä olevia.

18. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    on myös kokeiltu paidan kanssa ihan sama tulos tuntuu vaib e´ttä nuo deitit on tehty taviksille star wars henkiset aidot jedisoturit ei kiinnosta olen myös tährteläisten deitti jutussa mukana mutta sitä ei ole moni löytänyt eli siellä'on pieni määrä deitti ilmoituksia . vaikka tähteläiset ovat olleet paramessuilla mukana he eivät óle saaaneet isoa joukkoa mukaan . Vain ulkomaan kielisässä deitti palstioissa on kiinnostusta ollut no vaikka ne asuu toisét suomessa niin no ne ei ymmärrä súomenkieltä musta todella typerää jos asuu suomesa niin pitäisi olla valmis opiskelemaan suomenkieli .

19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Eli mikä? Tulos siis? Kyllä kuitenki suosittelisin paidan kanssa. Mä kun en nettideittaile millään sivustolla niin en tiä mitä niillä vaaditaan. Mutt kyllä kai itsensä esittelyä sanallisesti? Jos ei nappaa, veikkaan että tuossa on vika. Naiset ei ole niin tyhmiä että vaan kuvaa katsoo, itsensä esittely teksti myös merkkaa. Itsensä helevetinmoinen kehuminen ties miksi supersankariksi on miinusta. Jos esittelet ittes heti kaikkivoipana jedinä niin en ihmettele ettet ketään saa. Esittele ittes tavallisena miehenä niin heti varmaan saat yhteydenottoja.

Niin ja kirjoita ILMAN JEDINOPEUTTA, kirjotusvirhe joka sanassa on yhtä kun et saa ketään.

20. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    no miksi valehdella koska en oo tavallinen ja se tulisi kumminin välittömästi ilmi mä oon aína jedi se näkyy kuuluu mista joka hetki jedi ei valehrelew no oon esitelklyt itseni näin olen star wars fani ja paljon enemmän en suoraan siis sano olevani jedi mytta annan ymmärtää että olen paljon enemään kun tavalinewn fa´ni se ei kerro kaikkea mutta on rehellistä ja aitoa . ennhae miutään tavista niiden kanssa ei löydý mitään yhteistä ,

kokeiltu on aikanaan kuukauden seurustele sen jälkeen tavis ilmoitti että ei kestä mun kosmisia juttuja yhtään enempää . no sen jälkeen en oo yhtään tavis naista kelpuuttanut , sillä se on turhaa ei löydy mitään ýhteistä ku seksi ja sen pohjalle ei mitään rakenneta raavintolassakin kysyn heti ootko star warsin ystävä jos ei oo ei oo mitään yhteistä mistä pohjata . lisäksi oon tyo,ki aina täydessä jeditunifornmussa eli saappaissa ja tunikassa jediritari logon kanssa tanssimassa . Sillä haluan löytää sen aidon soturiprinssan aidolle pesunkestavälle star wars henkiselle soturiprinsessalle kolohtaa mun profiili ja tyyli .-

toki mun profioissa on mun lemkkieläinen kuva ja jediviitta kuvat kaikki mä haluan olla aito ja rehellinen suora selkäinen jedi . vaikken profiilissa sanokaan olevani jediritari vaan star wars fani ja paljon enemmän .

21. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Normi tapaus nuo asiát mitä luettelit on teille taviksille tärkeitä . työ mulla on varasto työ mutta vittuakkan sillä 'ei le mulle muuta väliä ku se että rahaa tulee . ja tavallista talukkaa ilman suuria voimia ja kykyjä en edes kumppaniksi kelputtaisi , niillä ei oo saappaita töyttämää paikkaa jedimestarin vierellä . Eikä ne´ kestä eikä ymmärrä meidän kosmista maailmaa ehkä kestää kuukauden sit ilmoittaa mulle riittää . Ja sivustolta jolla on se sexy paidatonm kuva oon saanut runsaasti viestejä , mutta valitettavbazti siellä on paljon pesyityunyt huijareita ne kyllä huomaa muutaman viestin tai emailin vaihdon jälkeen . Tulee mieleen normitapaus mitä sinä siletä haet mustaa miestäkö eikö niitä ole suomessa paljon ravintoloissa vapaana . mutta naisia ei juuri pahemin ole mustia kaunottaria ku islamilaisia mä kunniotan sitä islamin sanontaa islamilainen nainen ei voi mennä ku islamilaisenmiehen kanssa suhteesen tai nainmisiin. ainakaan mun vakio rock ravuntolassa jossa edustus uniformussa käyn . pahemmin mustia naisia käy niitä pitää etsiä deíttien kautta . ja ku ne ymmärtää niin paljon paremmin jedejä ku suomineidot toki on poikkeuksia tiedän jopa useitakin mutta ,ne on olleet varattuja . mutta yhdekään taviksen kanssa en suhteeseen rupeaisi . ja kyllä me jeditkin perheitä perustetaan mutta pitää vaan löytää se isot saappaat omaava soturiprinsessa ja mä haluun jedi häät kaikkien häävieraiden pitää olla pukeutunut valonpuolen star wars teemaan ja aion omissa häissäni pitää päällä jedisaappaat tunikan ja jediviitan ja yanin voitto biisi hää marssi kappaleeeksi eli star ´wars episodi 4 voitto biisi ja valosapeli kuja vähintään kymmenen valosapelia molemilla puolilla ennen vihkimis paikkaa .

pitää olla vain tarkka selvöänäössä ja viesteissä että löytää muun kuin huijari tapauksen . tuOLLA AFRIKKALAIS DEITISSÄ JOSSA jossa muujlla se sexy kuva .

suomalaisessa deitissä on mulla tavallinen kuva .

22. hmph Vierailija

Ahaa, Kars on siis rasisti naistenahdistelija kaiken muun lisäksi.

23. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    anteeksi vaan en todellakaan ole rasisti musta on mustien itsensä käyttämä nimi itsestään jos etsin mustaa naista kumppaniksi miten ihmessä voit väiitää mua rasistiksi . hmph

Eikä yksikään jedi ei naisia ahdistele . toi on jo törkeä vale.
    me puolustamme naisten kunniaa monewti jopa tanssi lattialla . Taiteilija aliensieliulla on oma sanoton kieli se ei ole ahidtyeklua vaan on kunnoittava tyyli sanaton rock kieli .
    kunoitamme naisia todella paljon Siht Lordit enämäkin voi ahdsitella jopa exiä kokemusta on siitä eräästä teht'västä jossaa pitä auttaa erästä pääsemään irti exästä . Joka pahoinpoiteli ja löi ex kumppaniaan piti toista pihdeissä niin sanotusti . Enää ei hän on onellisesti kohta mainisissa hyvän miehen kanssa .

24. Sorry vaan mutta... Vierailija

No eihän ole kun itse kerrot miten käyt naisia kourimassa tanssilattialla. Sä voit itse väittää sitä ihan miksi vain mutta ahdistelua se on. Mitä jos joku tekisi susta vaikka ilmoituksen poliisille jostakin syystä, selittäisitkö sä niillekin että "se on vaan jedien tapa"?

25. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Anteeksi vaan ei ole me ei kourita me kysytään rock kielellä lupa sanattomallakielellä ei kuorién vaan vaaka suorassa käden laskemalla muutaman sentin alemmas. ps eikäme kystäölupaa jos esim nainen ei elkeoilä tyyleillä esim kielisuudellamalla tai tuikasti itseään vasten puristamalla hitaissa käsiä voimakkaammin purista kyllä sen huomaa jos nainen on toiseen kuumana tanssiessa , siloiin voi kysyä sanatonta lupaa . Kyllä sen huomaa naisen tanssi tyylistä onko toinen aidosto toiseen kuumana tanssiessa monesrsti nainen itse alkaa luittaa itseään jalkaa pitkin . ylös alas . puridtaa iteään trodella tuikasti vasten antaa kieli suudelmaa . Tälööin voi kysyä kunnuottavala tavalla lupaa silittelyyn . Sanatomasti Eikä se ole kourintaa vaan silittelyä . Hellää pehmeää . Sen sijaan Sith lordit nojaa tai kourii takaapöin takana ollessa ilman lupaa se on törkeää . Siinä ei ole kunnoitavyutta yhtään . Eri asia jos huomaa hidasta tai nopeaa tanssiessa että nainen todella lujaa puristaa kiihkeästi itseään toista vasten pitää kädestä todella lujaa kiinni luittaa itseeän toisen jalalla ylös alas . Myäs ne sanattomat merkit naisella on niin selkeitä . Niitä ei voi olla huomaamatta ja lisäkdsi nainen voi antaa kielisuudelman ym . va´staavaa . Ei tulis mieleekään kysyä sanatonta lupaa jos ei huomaa naisesta sitä kuumaa kiihkeyttä itseään kohtaan jos ,sellaista huomaa ,niin silloin voi kysyä sanatonta silittely lu´paa ei muuten . Kyllä me aliensielut osaamme lukea toisiamme teidän tavisten ei tarvi meidän korkeiden aliensielujen tapoja sanatonta kieltä arvostella. Jota ymmärtää niin alienmiehet kuin aliennaiset erittäin hyvin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri