Hae Anna.fi-sivustolta

tässä ketjussa saa keskustella musta mutta muistakaa asiállisesti jos joku loukkaa kunniaa

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä KARSJEDISENSEIOPETTAJA, 19.02.2016.

1. kerroskuules Vierailija

nyt lopultakin tyhmälle tavikselle mitä se sellainen "kysytään rock kielellä lupa" tarkoittaa. Sitä minä vaan ihmettelen mikä on "rock kieli"? Ensinnäkään mikään mitä sinä kerrot tanssilattialla tapahtuvan ei viittaa rockiin, tuntuu ettet edes tiedä mitä rock tarkoittaa, mutta mitäpäs minä tyhmä tavis ymmärränkään jedien tavoista, paitsi sen että jos alkaisit käyttäytyä tuolla lailla minun seurassani, korvillesi saisit niin että raikuisi. Ensinnäkään mitään "rock kielellä" kysyttyä lupaa ei ole, tuo on aivan selvää kourimista ja lääppimistä, sano mitä sanot, mutta kähmijä sinä ole ja sellaisille pitäisi jo ravintolankin älytä antaa porttikielto.

2. wheeee.... Vierailija

:D

3. Soturiprinsessa Vierailija

Sorge, ei sitä musaketjui ooklaan mihkänb sössitty en vaa sity aiermin hojkannut. Toki ymmätrtäähän tuon kubn usein pytritään tillintallin puilvessa kuin menninkäisert.

4. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Anteeksi vaan mä en tästä aiheesta jatka mä oisin odattuntyt jo muita kysymyksiä,

mutta jotku ovat halunneet väen vängfelä jatkaa saman aiheen käsittelyä . Toi vimeinen oli rautalangasta väännetty taviksille ,. Toivon mukaan nyt heitätte jo muista aiheista kysymyldsiä tämä aihe onm mun tahlta täysin käsitelty .

ensi viikon perjanaina en tähän ketjuun enään vastaa eli´ teilä on viikko aikaa kysyä suur jedimestarilta kysymyksiä sen jälkeen ei tipu ainoatakaan vastausta ootte aika ,monta päivää käyttäneet aliensielujen sanattomaan kieleen . toivon että nyt ,voidaan päädstä jo muihin aiheisiin.

5. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    niin teen nykyisin.

tämä aihe on jo käsitelty seuraava kysymys.

6. eläinpalsta Vierailija

oriit kuuluvat eri palstalle, eläin tai lemmikki tms. Ei tänne sen enempää kun senssi seksi opetus tai reittien sopiminen, niille lienee omat osiinsa.

7. eläinpalsta Vierailija

Kirjoitusvirhe, piti olla "deittien" sopiminen

8. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    NO mä oon siihen syytön että tavikset haluaa routyia jedin seksuaakisuutta . kysmykseen yksí vastaan riitävän en rupea täällä kangen mittoja ilmoittamaan ei kiinnosta ja paksuutta on hyvin muttei liikaa kaikilla jedeilä ja alirensielulla in kookas elin ja ori tarkoittaa siis tässä tapauksessa kestävää . Mutta kestäväkin voi hellä rakastaja tantramaisesti . Sith lordsit taas heille on vain oma nautinto tärkeää ei kumppanin jedeille on myös tärkeää että myös kumppani saa.

Eikä kysymys ole mistään panosta vaain aidosta haluamisesta toiseen suhteen tasolla . Aidosdta kiinnostukseta toiseen Tuo käsi ele tpomii ehkä sith lordille jedien mielesta se on halpa .

9. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    smusta voitaisiin jo siirtyä seksuaaliseta aiheesta kokonaan pois tää on nyt käsitelty eli seuraava kysymys ei seksuaalisuutta koskeva kiitos .

10. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    no Jedit on kestaviä yks voiman ominaisuuksista .

ok en olisi sil,oin suudellut toinen olisi tajun´nut se oli vain tanssihuumaa ei muuta jos toisen kanssa halutaan jotain vakavaa tällööin suudellaan tanssin aikana jopa kielisuudelma.

11. nimererkiamonyy Vierailija

Tämän lukemiseen tarvittaisiin tulkkipalvelua, kun ei tuosta oikeen tolkkua saa. Ei edes googlekääntäjä osaa tuota virolaista jedikieltä kääntää.
    Seuraava sanat olisi hyvä suomentaa:
    Luiuttaa=? jajasisz=? náinrenn=? monrsti=? siviöta=?tyykiä=?sansattomsata=?lattaslla =?läytynuyt=?teiklle ?
    Pitäs joltain kielitieteilijältä kysyä mitä kieltä tämä mahtaa olla. Arvelen että jostain suomensukuisesta kielestä on kysymys.Vai olisiko peräti löytynyt muinainen alkuperäiskieli, mistä suomenkielikin on saanut alkunsa? Vai onko tämä jotain paikallista Keravalaista murretta?

12. "jedipalu" Vierailija

Itken naurusta tälle ketjulle.... Kiitos viihteestä :'D

13. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    No sanotaan 4 vuotta etsinyt sitä oikeaa muutama yhden illan juttu olis kohdalle eräs jopa olisi ollut tosi star wars fani joka rakasti yhden illan juttuja , tullut yks henkilö joka oli kristitty nainen joka piti ja esitteli mua jeesuksena tiedän mussa on hänen näköä mutta jokainen jedi on oma jedinsä ,oli tosi kuisallista kun henkilö esitteli mut muille jeesuksena ravintolassa ei mukavaa . Henkilön pitää olla voimassa riittävä vahva kykyineen jotta pystyy jedimestarin vierellä seisomaan tasavertaisena kumppanina tai henkilössä pitää olla jotain sen kaltasta olemusta ku Padme Amidala.
    Wahva wicca tai jediprantaja tai näkijä . tai hoitsu ,
    jotta pystyy olemaan tasavertanen kumppani eikä tunne itseään pieneksi jedin rinnalla semin sanoja lainatakseni . Meidän voiman olemuksen rinnalla . Tai koe seurustelevansa " jumalan kanssa"

Kerran tullut vastaan todella ylimelinen nainen kun sanoin hänelle olet tosi kaunis no toinen tokas kaikkihan niín sanoo todella ylimieliselä äänellä . jos mua sanotaan kauniiksi tai komeaksi en todellakaan sano kaikkihan´ niin sanoo . no lisäsin siihen sitten henkisesti sisäisesti kaunis mun poiti lähteä junalle sanoin sen hänelle että mun pitää lähteä junalle ja anoin puhelinnumeron kotisivuni käyntikortilla taakse kirjoitrettuna korttiin .

toinen ei soittanut ei seuraavan kerrasn nähtöäessä ei se ollut tuntea . no selitin kerrran miksi mun oli pakko lähteä silloion , no sen tapauksen takia mä aloin nyt loppuun saakka liki . Nykään meillä on ok tanssi välit no ollaan lähinnä tanssikavereita . Josku´s on tullut mieleen pitöisikö tóiselle ehdottaa muuta no en oo ehdottanut , koska muuten nainen on kaikkein lähimpänä sitä mitä oon hakenut . Siten tullut vastaan ne pari Sith neitoa jotla on purreet huulta .
    Ja yks taek wondoka jopka rupes vetämään mun kanssa tanssilattolla treeniä ku mä oidsin halunnut ennemmin tanssia no en poltanut menintoisen kanssa ulos kummnkin ja anoin käyntikortin puhelin numerolla no sen jälkeen lähdeyiin pois tupakka tilastsa ulkoa toiset meni vessaan sen ystävätär sano sille oisit pyytäny sen vessaan no odottelin heitä jonkin aikaa no sit mun oli pakko mennä vessaan . No en nähnyt heitä enään illan aikana . Näin seuraavan kerran mut toinen ei ollut tuntea . Syytä en tiedä .
    no toki mulle puolivakavakin suhde kelpaa mutta tullut lähinnä vastaan niitä yhden illan juttuja ne ei kiinnosta yhtään . Siitä jää tyhjä viilis ei anna mitään .
    no ssinä muutma mieleen jäänyt juttu .
    eli yhdenillan ´jutut juttu ei kiinnosta .

Se,llasia olisi kyllä irronut ei oo kiinnostanut .

eli etsin vakavaa tai puolivakavaa suhdetta EN yhden illan saatia se ei mua kiinnosta ikinä.

Last edited: 29.02.2016
  14. Anna.fi-moderaattori Anna-moderaattori Ylläpidon jäsen

Saadut tykkäykset:
    10
    Pysytäänhän palstan aiheessa, eikä aleta keskustelemaan seksistä.

• Tykkään Tykkään x 3
  15. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    olen samaa mieltä mutta ei mun vika että toiset esittää kysymykdiä jotka ei paldtan aiheseen liity. eli siis pysykää asiallsella linjalla kii´tos.

16. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Ok jatketaan kun en kunilla päässyt tätä keskustelua lopettamaan tässä tulee viimeinen rautalana tai teräslanka

eli kun aliensielu kysyy sanattomaasti lupaa leikkiin rohkempaan tanssilattian joko luittamalla jalkaa uumelle lantiolle kiiinni tai siirtämällä kättä alaspä'in eltä kaksi sentiä vaaka suorassa pepulle siis vain kaksi senttiä . No tähän aliensielu odattaa vastausta tuikkaa ritidstusta itseään vasten ja suudelmaa ja tai kädestä tuikentavaa otetta kaikia tätä yhdessä , jos ei mitään reagointia tapahdu aliensielutietää että , leikille näytetään punasta tällöin aliensielu jatkaa tanssia normaalisti no oli kyseessä mies tai nainen tämä ihmetelee ja miettii onko hän minusta oikeasti ollenkaan kiinnostunut tällööin monesti oli kyseessä nais tai mies kysyjä tanssitettava helnkilö menettää monesti tällööin mahikset aliensielu arvostaa estotomutta ja ei kovonkaan paljon arvosta estoista naista tai miestä eli monesti kun jos lupaa leikkiiin tanssilatiiann ei anneta sanattomalla kysymyksellä , niin tanssitettavaan henkilöön aliemsielu monesti menettää kiinnostuksen sillä annamme aliensieluina korkean arvostukdsen estottomuudselle me emme pidä estoisista yhtään , aliensielut niin naiset ku miehet testaa mahdollisen kumppanin estotomuutta tällä kunniottavalla sanattomalla kysymys tyylillä . Jos ei tule vasta elettä tanssitettava menettää usein häntä tansiuttavan alienseilun . Jos ei tule vasta elettä ei tule rock lambadaa .

eli taviksille tiedoksi mies jos koitat iskeä aliensielua naista jos sulla ei ala hitaisssa tai rock tyylihitaissa kangistumaan . Aliensielu nainen ei sínusta ole kiinnostunut jos toinen ehdottaa rock lambanaa naisena jos torjut eleen eli et vastaa naisen luiutukseen tuikasti vasten rutistamalla ja kielisuudelmalla menetät mahikset aliensielu naisen suhteen välittömsti .

tavis nainen jos koitat iskeä aliensielumiestä jos et vastaa aliensielu miehen luitukdseen tai heinoon kunoittavaan käsieleeseen mitään menetät mahikset aliensielu miehen suhteen välittömästi sillä me aliensielit emme todellakaan pidä estoisuudesta me aliensielut olemme estottomomia aina juomme me alkoholia tai ei . Ja testaamme tanssiparnerin mahdollisen kumppanin estottomuutta näillä pienillä sanattomilla eleillä oli si´tten aliensielu nainen tai mies kyseessä tämä on fakta .

loppuun esimerkkejöä aliensieluista naisia ensin kikka, madonna , samantha , sabriina , arjakoridseva , kaija koo , sinitta , lady gaga , kardassit kaikki urheilija naiset , naispuoliset poliitikot , vartijat , järjästyksenvalvojat , taidemaalarit , kuvanveisdtäjät, arkkitehdit . oikeus viranomaiset , enemmistä näistä ammatin harjopittajodyta on aliensieluja ei ihan kaikki tosin hoitsut ,lääkärit ,psykiatrit,papit. psykologit. ja toki kosmiset ammatit näkijät, parantajat ,ennusjat , vaatturit . laulajat. astroklogit viihde ammatin harjoitajat
    seksimallit,seksinäyttelijät ,ilotytöt , tripparit. kauneus alan työntekijät Missit vaatemallit.
    Esimerkkejä miespuolisista aliensieluista genn simmons ,aksel roses , glass . ac/dc jäsenet, scorpionsin jäsenet , Micc Jagger rollintonsin keulahahmo ja perustsaja , ZZtopin tyypit , James Dio , Dep Lerppardin jäsente Quueenin Merkuiruis . Jari sillanpää , Rederik , Bad Bous , Obi Wan kenobin näyttelijä Darth Maulin näyttelijä , Quin Jinn Gonin näyttelijä , Mase Windu ., Kee Mundi . Stallone , Renny Harling . Han solo eli Harrison ford ,Luke eli Mark Hamil . Matti Nykänen,

mutta aliensieluus ei tarkoita sitä että , toisesta tulee hyvis huonon kasvatuksen kautta voi tulla pahis eli Sith tai varjoihin osi pimeyteen vajonnut . mutta aliensieluus antaa hyvät lähtlkohdat sille että henkilöstä oli se nainen tai mies tulee hyvis . mutta loppu on kiinni kasvatuksesta ja kasvatus olosuhteista missä asuu . Ja maintyaan tämä ilotöksi ihmiskaupan me alienaielut tuomitsemme jyrkästi .

tähän ketjuun en enään vastaa tämä oli tämän ketjun päätös kirjoitus kysely on ohi..............

t. Kars Skywalker Jedimestari /Jedisoturi ps nykyään käytän luvan kysymisessä vain luitudta ja pidän käden ihan ala selässä edustunikan kanssa rock/ diccolambadassa nuorempanma olin jedinä huikan vallattomampi no nyt ikää 46 joten vallattomuutta vähemmän nykyään ja silloon myös tiesun ettö on aika ottaa köytöön virallinen edustus tunkika kun nuoren jedin tietty vallattomuus on jäänyt taka alalle . Mutta tuomiyse niitä jotka ovat vallattomappomimpia kuhan sanattoman luvan siihen kysyvät já saavat siihen sanattoman vastauksen rutistuksella ja kielisuudelmilla.

VOIMA OLKOON KANSSANNE

Last edited: 08.03.2016
  17. Ja höpöhöpö sanon Karsille. Tuo sinun ylläolevaan tekstiisi viitaten. Pistäpä poju jalat maahan ja maadoitu oikeen kunnolla perinjuurin perusteellisesti ja siirry fiktiosta reaalielämään

Vaíkka tuon listasi mukaan siis aliensielu minäkin olen ja vielä tuplaten.

18. Havainto Vierailija

Tuosta aliensielu listalta puuttuu ainakin Tauno Pasanen.

19. toinen havainto Vierailija

Tuo lista aliensieluista näyttää siltä että Karsin mielestä aliensieluksi onnistuu pääsemään jos on näyttävännäköinen naishenkilö ja "pulleat purjeet ja mahtava peräsin"

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    No täs kiperiä kysymyksiä:

1. Mikä on elämän tarkoitus?
    2. Kuinka sun/jedien opin mukaan maailmankaikkeus syntyi ja kuinka vanha se on ja onko jotain ounastelua milloin se "kuolee" ja miten?
    3. Mikä on sun/jedien suhde evoluutioon?
    4.Kannatatko yhteiskuntasopimusta?
    5. Kannatatko perustuloa?
    6. Mitä mieltä olet Donald Trumpista?
    7.Mistä aineista pidit koulussa ja mistä et pitänyt?
    8.Montako siskoa/veljeä sulla on?
    9.Oletko nuorin, vanhin vai keskeltä sisarusarjaa?
    10. Mitä kouluja olet käynyt peruskoulun lisäksi?
    11. Monessako työpaikassa olet ollut?
    12. Asuuko kaikki sukulaises Keravalla?
    13.Miten suhtaudut maahanmuuttoon?
    14.Mikä on lempitv -ohjelmasi?
    15. Paras kirja jonka olet lukenut?
    16. Viimeisin kirja jonka olet lukenut?
    17.Käytätkö paljon kirjastoa?
    18.Lempibändisi?
    19.Lempilaulajasi?
    20.Oletko koskaan ratsastanut hevosella?
    21.Olenko mielestäsi vittumainen akka?
    22. Olisinko vähemmän vittumainen jos mielistelisin sinua ja olisin samaa mieltä vaikka en ole, siis valehtelisin sinulle ja olisin epärehellinen?
    23.Perustuuko ihmissuhteet mielestäsi rehellisyyteen vai mielistelyyn?
    24.Mitä sun mielestä on kuoleman jälkeen? Millainen paikka?
    25.Onkos Sem sulle sukua avioliiton kautta? Tai muuten sukua?
    26.Onko sulla ajokorttia?
    27.Oletko koskaan ajanut skootterilla?
    28.Entäs moottoripyörällä?
    29.Miten suhtaudut siihen jos joku lähestyisi sinua yksärillä ja puhuisi kolmannesta osapuolesta pahaa? Menisitkö mukaan?
    30.Miten suhtaudut siihen että sinua yritettäisiin (yksärillä) saada jotakuta toista nikkiä vastaan täällä? Menisitkö mukaan?

Sitten vielä tilanne:

Sinulla on padawan, jolle olet esittänyt kysymyksen. Padawan tietää tarkalleen mitä siihen pitäisi vastata, että tyydyttää sua. Hän ei kumminkaan ole samaa mieltä. Hän vastaa siten minkä tietää tyydyttävän sua, ei niinkuin itse ajattelisi ja mitä mieltä olisi. Hän tekee näin koska tietää pääsevänsä "seuraavalle portaalle" jos vastaa niinkuin sinä haluat ei rehellisesti mitä itse ajattelee. Tekikö padawan oikein?

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Ymmärränkö mä nyt oikein että sunlaisesi aliensielu menee tanssimaan VAIN KUN HAKEE SEURAA? Ettekä ymmärrä sitä että monet menee kaveriporukalla tansseihin pitämään hauskaa ei siis hakemaan seuraa? Meinaankun sanot että
    "ihmettelee onko oikeasti kiinnostunut jos ei vastaa vihreää?" Jos mä menen vain pitämään hauskaa ja tanssimaan, niin en ainakaan vastaa mihinkään "kopelointiin" jota kutsut "rock-kieleksi". Ihmisellä on oikeus mennä tanssimaan ilman jotta se meinaa että pitää lähtee sekstaamaan tanssipartnerin kanssa.

ja kaiken kruunaa miesesimerkki Matti Nykänen. Ei ole seuraa jossa viihtyisin ja pitäisin kovin henkisenä. Aliensieluja lienee ainakin kahdenlaista porukkaa Karsinlaiset alienit ja toiset.:)
    Mihis unohdit Taavi Kassilan?:):ROFLMAO::LOL: [​IMG]http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c053.gif

Vaatturit, mun eno ja paappa oli vaattureita.:)

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986

Ettei nyt kukaan ala morkata Karsia ettei ole vastannut näihin, niin sanon jotta vastas hän yksityisesti ja ihan hyvin vastas. Yksityisesti, kun kuulemma joku vastausaika tähän ketjuun oli mennyt. Tosin olis noi varmaan kiinnostanu muitakin nuo vastaukset ja olivat ihan asiallisiakin vielä nämä mun kysymykset.
    Ei pitäis kenenkään TÄLLÄ KERTAA vetää herneitä nenään... ;)

Ja senkin takia sanon että vastas kun täällä on jotkut niin riitaahaluavia ja tuntuvat toivovan mun ja Karsin välille oikein kunnon välirikkoa ja etteivät he luule että Kars ei vastaa kun välit on poikki. Kyllä meillä Karsin kanssa ihan hyvät välit on vaikka välillä kinastellaan, että sorry vaan riitaahaluavat.;)

23. Sivusta seuraaja Vierailija

Tämä on ollut niin kertakaikkisen ratkiriemukas ketju. Kiitos, kiitos, kiitos kiitos!!! On kuin olisi seurannut pakkopaitaan ja suukapulaan sullottua Karsia, joka köytettynä tuoliin ottaa litsareita molemmille poskille parijonossa hänen luokseen itsevarmoin askelin käveleviltä naisilta - ja täysin syystä vielä.

Minulla ei ole ollut kovinkaan vitsikkäät viimeiset neljä kuukautta tässä, mutta tämä kyllä piristi ja paljon. Oli mukava huomata, että Kars on joutunut niin koville täällä teidän naisten ja seksikysymysten kanssa, että oikein oli YV:nä huutanut moderaattorit apuun.

Oli väitetyt saamasi vastaukset sinulle olleet sitten kuinka asiallisia hyvänsä, onko se sinulle ihan OK, että hän - niin valaistunut Jedimestari kun onkin - valehteli lopulta sinun silmät ja korvat täyteen? Sellaista ei olekaan tällä palstalla, kuin "vastausaika". Jos sellainen olisi ollut, Kars olisi varmaankin ilmoittanut sen ketjun alussa, enkä sellaista nähnyt siellä kun vasta yksittäisessä ketjupostauksessa sitten kun hänet oli puserrettu palloksi paineen alla. Se siitä teräksestä ja timantista.

Ymmärrän kyllä sen, että on syytä keksiä joku syy lopettaa keskustelu viimeistään kun vastalauseiden määrä nousee nopeammin, kuin Jedimestari jedinopeudellaan niihin kykenee vastaamaan, mutta olisi syytä varmaan miettiä pari sekuntia mitä kirjoittaa ja miten kirjoittaa, ettei saa aikaan julkista lynkkausta ja tilannetta, jossa tarvitaan modet paikalle kaitsemaan keskustelua.

Mutta Kars on Kars: Kuten kaikissa aiemmissakin ketjuissa, en olisi ketjun päätteeksi muuta odottanutkaan kuin savupanoksen laukaisua ja sen suojassa juoksua kyyneleet silmistä valuen suoja-asemiin, jonka nurkkaan käpertyy sikiöasentoon keinumaan ja hyräilemään Star Warsin tunnusmusiikkia. Varmasti hänen Raatteentien sankari-pappansa on taas ylpeä lapsenlapsestaan.

• Tykkään Tykkään x 1
  24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Siis ei kun hän sanoi että hän vastaa viikon? kuluessa tulleisiin kyymyksiin. Emmä nyt niin tyhmä ole että luulen että ei voisi vastata, että ylläpito olis laittanut jonku esteen. Kars ilmoitti siinä kyllä alussa minkä ajan sisällä tulleisiin hän vastaa.
    Oli ne nyt Karsin mittapuulla ihan ok vastauksia. Mutta olis se nyt saanu ne vastaukset tänne laittaa, kun mun kyssärit oli niitä muutamia harvoja joissa ei keskitytty pelkkään seksiin...:LOL::ROFLMAO:

Ja asiallisuudesta, että MUN KYSYMYKSET oli asiallisia (tällä kertaa, mun sanomisista kun täällä "joku" "nimetön" vetää pultit hyvin usein) Oli ne Karsinkin ihan asiallisia vastaukset toki.

25. Sun kysymykset Vierailija

Oli todella hyviä ja olisi Kars voinnut vastata niihin ihan tähän ketjuun kun niistä vastauksista olisi voinnut päätellä paljon ja ne vastaukset olisi antaneet paremman yleiskuvan Karsista.

• Tykkään Tykkään x 1

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri