Tätä kumppanini ei tiedä minusta...!

  • Viestiketjun aloittaja inox
  • Ensimmäinen viesti
inox
Tällainen viestiketju oli jossain vuosia sitten ja oli niin hauska, että yritetäänpä saada sellainen aikaiseksi tänne. Eli mitä pikkuasioita pimitätte kumppaniltanne? Alla oma syntilistani....

- Ostan uusia vaatteita, vaikka kaapit pursuaa entisiä. Jos kysyy, onko vaate uusi, väitän että on ikivanha, en vain ole pitänyt pitkiin aikoihin...

- Käytän hieromasauvaa, kun haluan pikaisen tyydytyksen. En kerro miehellä, koska loukkaantuu kun en halunnut seksiä hänen kanssaan (mies tykkää pitkästä esileikistä, minä en).

- Flirttailen lähikaupan myyjän kanssa, kun olen yksin ostoksilla.

- Ylipäätään kaikki autolla törttöilyt pysyvät omana tietona. Mies ei antaisi autoa enää lainaksi.

Että siinä alkaijaisiksi. Ja kiitos, moralisoijat voivat vain tuijottaa omaan napaansa.
 
ImGonnaTellYouaSecret
Hehee täähän oli hauska...

Taidan päästä pahistenpahikseksi, sillä hän tietää, että ostan uusia vaatteita itselleni ja lapsille(vaikka entisiä kannetaan pieneksi jäääneinä ja lähes pitämättöminä uffaffaa lootiin), suklaalevyjen paperitkin löytyvät aina autosta(ja niitä on paljon) ja tukkoista nenäänikin kaivelen täysin estottomasti, mutta

hän ei tiedä, että kun stressaannun jostain tarpeeksi, en pysty toimimaan järkevästi ja ajatukset vain kiertävät kehää. Onnistun naamioimaan sen tyyneltä näyttävän viileyden alle, vaikka oikeasti olen ihan paniikissa ja toimintakyvytön.

toivottavasti hän ei tiedä, että saatan iltaisin tai viikonloppuisin( jos siis mieheni ei ole kotona) roikkua netissä tai lukea tuntikausia ja kotitöistä jää suurin osa tekemättä.

hän ei tiedä, että kaikki silmääni miellyttävät miehet saavat aikaan väristyksiä selkäpiissäni.

Eikä tiedä sitäkään, että fantasioin kolmen kimpasta, parinvaihdosta tai toisen naisen kanssa olemisesta. Toteuttaminen onkin sitten jo kokonaan toinen juttu.

Pistäkääpä paremmaksi...


 
ilimi
Moon monesti fantasioinu notta lähären tuonne kaupungille kumiteris ja huivi pääs.
Sen mä vielä teen!
Toki minäki vilikuulen komeita miehiä, ja joskus meen juttusillekki, muka muina naisina.

Onhan nuita jonkunsortin salaisuuksia, ja minusta sei oo ollenkaa synti, päinvasto!

 
Puoli vuotta yhdessä
Kumppanini ei tiedä:

- Että mulla on tilillä paljon enemmän rahaa kuin hänellä (työni on nimittäin paljon huonompi palkkaista kuin hänen).

- Että pussailin toisten miesten kanssa kun olin vielä exäni kanssa avoliitossa

- Entisten seksikumppanien määrää

- Että mua ärsyttää hänen paras kaverinsa (joka kokee mut kilpailijaksi ja se on minusta todella kakaramaista ajattelua kolmekymppiseltä mieheltä)

- Että mun entinen suhteeni on antanut mulle sellaisia tunnevammoja jotka EHKÄ tulevat vaikuttamaan tähän suhteeseen (tästä joudun kuitenkin kertomaan pian)

- Että mulla on kotona seksileluja (pian tutustutan hänet niihin :))

- Kaikkia mun huonoja ominaisuuksia joihin ei ole vielä päässyt tutustumaan

- Että mä tiedän jo mahdollisten tulevien lasteni nimet

 
sixtyeight
Mieheni ei tiedä, että:

- harkitsen eroa hänestä lähiaikoina, jollei hän lopeta juomista

- masturboin 2-3 kertaa viikossa, koska en saa häneltä tarpeeksi seksiä

- haaveilen rankemmasta seksistä esim. parinvaihdosta ja seksistä 2 miehen kanssa

- säästän salaa rahaa toiselle tilille, joten mies luulee minua köyhemmäksi kuin mitä oikeasti olenkaan.
 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja sixtyeight:
Mieheni ei tiedä, että:

- harkitsen eroa hänestä lähiaikoina, jollei hän lopeta juomista
Tuo on ihan oikein että jätät juoppomiehen jollei lopeta juomista, mutta miksi ihmeessä miehesi ei TIEDÄ että sä harkitset eroa?? Etkö ole puhunut hänelle siitä kuinka suuri ongelma tuo juominen on teidän suhteessanne?
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja sixtyeight:
Mieheni ei tiedä, että:

- harkitsen eroa hänestä lähiaikoina, jollei hän lopeta juomista
Tuo on ihan oikein että jätät juoppomiehen jollei lopeta juomista, mutta miksi ihmeessä miehesi ei TIEDÄ että sä harkitset eroa?? Etkö ole puhunut hänelle siitä kuinka suuri ongelma tuo juominen on teidän suhteessanne?
On aivan normaalia käytöstä, että nainen salaa eronsa ja ilmoittaa sen sitten miehelle, kun hän on tarpeeksi aikaa harkinnut. 99% eroista on miehelle yllätys.
Ei luulisi olevan vaikeata kertoa aikeistaan etukäteen, jotta antaisi toisellekin mahdollisuuden.
Eron suunnittelun salaaminen on halpamainen temppu ja tuomittavaa salailua.


 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja sixtyeight:
Mieheni ei tiedä, että:

- harkitsen eroa hänestä lähiaikoina, jollei hän lopeta juomista
Tuo on ihan oikein että jätät juoppomiehen jollei lopeta juomista, mutta miksi ihmeessä miehesi ei TIEDÄ että sä harkitset eroa?? Etkö ole puhunut hänelle siitä kuinka suuri ongelma tuo juominen on teidän suhteessanne?
On aivan normaalia käytöstä, että nainen salaa eronsa ja ilmoittaa sen sitten miehelle, kun hän on tarpeeksi aikaa harkinnut. 99% eroista on miehelle yllätys.
Ei luulisi olevan vaikeata kertoa aikeistaan etukäteen, jotta antaisi toisellekin mahdollisuuden.
Eron suunnittelun salaaminen on halpamainen temppu ja tuomittavaa salailua.
Tuo tuli mulle kyllä ihan yllätyksenä, jos se totta on. Mä taidan itse sitten kuulua siihen 1 %:iin joka ei salaa eroaikeitaan. Exäni sai liiankin monta uutta mahdollisuutta. Myös kaikki naispuoliset kaverini jotka ovat joskus eronneet pitkäaikaisesta suhteesta ovat varoittaneet miehiään etukäteen.

Sitten on tietysti niitä oikein karmeita tapauksia, joissa luulisi että mies tietäisi ihan itsestään että hänen huono käytöksensä voi jossain vaiheessa johtaa eroon, mutta valitettavasti juuri nämä tapaukset ovat niitä kaikkein tyhmimpiä tunneosastolla. Heitä täytyy valistaa asiasta, että he saisivat mahdollisuuden muuttaa käytöstään (jos viitsivät edes yrittää).

Olet ihan oikeassa siinä että eron salaaminen on typerää. Mutta salaajan tulisi tietää ettei salaaminen ole antoisaa kummallekkaan osapuolelle. Asioista puhuminen kehittää suhdetta ja ihmistä ja parhaimmassa tapauksessa se pelastaa koko suhteen. Liian monta mahdollisuutta ei kuitenkaan kannata antaa. Jos asioista on puhuttu eikä muutosta näy, niin pihalle vaan koko äijä (tai nainen).

Tosin jos kyseessä on väkivaltainen tai uhkaava mies, niin eron kannattaakin salata.
 
no
Kyllä se pitää paikkansa; vaikka nainen ilmoittaisikin olevan ongelmia ja suunnittelevansa eroa, niin se menee kaiken sanhelinän piikkiin ja mies ei todellakaan tiedä tilanteen vakavuutta.
 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kyllä se pitää paikkansa; vaikka nainen ilmoittaisikin olevan ongelmia ja suunnittelevansa eroa, niin se menee kaiken sanhelinän piikkiin ja mies ei todellakaan tiedä tilanteen vakavuutta.
Ok. Jos mies on lajitellut naisen ilmaisut "sanahelinän piikkiin", niin ei muuta voi kun syyttää itseään. Naisen "sanahelinä" olisi ollut miehen toinen mahdollisuus parantaa suhdetta omalta osaltaan.
 

Yhteistyössä