Tätä kumppanini ei tiedä minusta...!

  • Viestiketjun aloittaja inox
  • Ensimmäinen viesti
Pispis pis
Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:
Eikö teitä pissaliisoja häiritse tuo haju?
*Nauraa ääneen* No eihän se pissan haju mihinkään jää, jos suihkussa pissaa! Vettä ja suihkusaippuaa & shampoota menee mukana vaikka kuinka, pienenpieni liraus se pisu on kaiken muun nesteen seassa!

Ei kai kukaan nyt kuivalle suihkun lattialle lorota. Täällähän on puhuttu nimenomaan siitä että "pissaan suihkussa." Kyllä se mulle tarkoittaa pissaamista suihkun aikana, ei ennen tai jälkeen joskus ohikävellessä :) :) :) Tuskin kukaan nainen kylppärissä käydessään yhtäkkiä kyykistyy lattialle vessanpytyn viereen... *Nauraa taas ihan hillittömästi*
 
Muutaman kerran kokeillut
"Pispis pis" kertoilee asiaa. Ei sinne suihkutilaan vartavasten pissille mennä. Itse muutamia kertoja kivanlämpimän suihkun alla yksinkertaiseti vain päästänyt rennosti tulemaaan, ehkä hiukan nautinnollisestikin. Sateesta huolimatta mukavaa päivänjatkoa.
 
Lillukka-
Ehkäpä sitä hajua ette itse huomaa. Olin kerran saunanpuolella ja tullessani sieltä pois, leijui suihkutilassa selkeästi kusi -saunavieraani oli käyttänyt suihkun viemäriä, vaikka meillä on vessa parin metrin päässä saunasta!. Hyi hitto kun oksetti. Eli pointti; se pissanhaju leviää lämpöisten höyryjen mukana koko suihkutilaan, vähän sama kuin jos joku pieree saunassa, näin se vaan menee.
 
nenätön lienee
Myönnän, että minäkin saatan päästää pissaa valumaan, jos olen lämpimässä suihkussa. En kylläkään ole koskaan haistanut mitään pissanhajua, vaikka vuorenvarmasti esimerkiksi uimahallin suihkutilassa varsinkin lapset päästävät lirejä, kun eivät osaa/jaksa/ehdi mennä vessaan. Ehkäpä vika onkin nenässäni, kun en mitään "voimatuoksuja" erota.

Minä pesen kerran viikossa kylppärin eli lavuaarin, käsienpesualtaan sekä suihkukulman sekä lattian, joten tiedän kyllä tarkkaan, että meillä ei suihkukulma ole tosiaankaan "kellastunut" satunnaisen pissaamisen takia.

Jos mieheni tunnustaisi minulle virtsaavansa suihkussa käydessä suihkunurkkaan, niin en kyllä laittaisi miestä vaihtoon sen vuoksi. Paljon paljon suurempia syntejä ja ärsyttävämpiä tapoja on olemassa. Oma mies voisi esimerkiksi heittää rikkinäiset sukat ja alushousut vähän herkemmin roskikseen. Tuntuu, että hänellä on jatkuvasti jalassaan monireikäiset "golf-sukat" ja alushousutkin ovat aika "tuuletettua" mallia.
 
Leila -58
Kyllä virtsa jää haisemaan suihkuun, jos sinne päivittäin losotetaan. Ihminen joka käyttää suihkua vessana, ei itse huomaa sitä hajua mikä viemäristä ja laattojen välistä leijuu ilmaan. Se, että naiset virtsaa suihkunlattialle ei tullut minulle yllätyksenä, ovathan he muutenkin valitettavan epähygienisiä nykyisin. Ei kaikki, mutta liian moni. Ei pestä käsiä kun käydään vessassa eikä pestä käsiä kun aletaan laittamaan ruokaa. Kaiken huippu oli eräs tuttavan tuttava, kun olimme kerran pubissa yhtäaikaa ja olin menossa vessaan kohentamaan meikkiä, hän änkesi itsensä mukaan. Hänellä oli vessa hätä. Veskissä ei ollut mitään väliseiniä, vain pönttö, peili ja lavuaari. Tämä nainen istui pöntölle, virtsasi, nosti housut ylös ja sitten suki hiuksiaan. Hän ei pyyhkinyt alapäätään eikä pessyt käsiään. Meikkiä oli kasvoissa vaikka muille jakaa, hiukset värjätyt ja permanentatut, vaatteet viimeisen päälle ja päällisin puolin tiptop. Sitten vain miesten kimppuun. Minua iljetti todella. Ja aina kun näen tämän naisen tulee mieleen, että mahtaa hänen haaroissaan haista k*si.

Epähygieenisyydessä ei ole mitään hyvää, eikä sillä kannata kehuskella. Ennemmin olisi syytä hävetä ja todella paljon. Tulee mieleen vielä sellainen asia, että missä kunnossa on julkistentiloijen pesupaikat. Sairaalat ja hotellit, potilaat ja asukkaat kuseksii lattioille ja nykyinen siivoustaso on todella surkea, mahtaa olla mukavaa tallustella vieraan ihmisen virtsassa. Te suihkuun virtsaajat, eikö tunnukin mukavalta sellainen ajatus, että jos joudutte vaikka sairaalaan ja menette siellä suihkuun, niin saatte seisoskella jonkun vieraan ihmisen virtsassa. Eikö kuulosta kivalta? Sairaaloiden suihkun lattioita kun ei pestä edes viikottain. Eräs tuttava oli sairaalassa ja hän sanoi, että koko viikon aikana ei pesty suihkun lattiaa kertaakaan. Kysyin naapuriltani, että pitääkö se paikkaansa, hän kun on siivoojana sairaalassa, hän sanoi,että kyllä. Heillä ei ole aikaa pestä suihkunlattioita, kiire on niin kova.
 
Leila -58:lle
Puhut niin asiaa! Monet naiset ovat nykyisin likaisia ja osa vielä ylpeilee sillä! Tai ehkä niin on ollut aina, mutta aiemmin on pystytty pitämään jotain ihme puhtausmyyttiä yllä paremmin...

t. siisti sista
 
Hihityttää
Vaikka minustakin suihkuun pissiminen tuntuu vieraalta ja ällöltä ajatukselta, en voi silti olla nauramatta tälle ketjulle. Tuskin kukaan, joka on tunnustanut pissivänsä suihkuun, tosiaankaan sitä tekee jatkuvasti ja aina ja iänkaiken, vaan pikemminkin varmasti ehkä kerran elämässään. En siis usko, että he rynnivät heti suihkukopin nähdessään sinne pissille ; )

 
Kyssäri >Leilalle
Alkuperäinen kirjoittaja Leila -58:
Tämä nainen istui pöntölle, virtsasi, nosti housut ylös ja sitten suki hiuksiaan. Hän ei pyyhkinyt alapäätään eikä pessyt käsiään.
Haaroissa varmaan pissa haiseekin jos ei pyyhi, mutta miten sinun mielestäsi, Leila -58, tämän naisen kädet sitten likaantuivat epähygieenisiksi? Tosin koskettihan hän paljain käsin housujaan... ja ties kuinka likaiset ne hiukset olivat?

 
Leila -58
Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri >Leilalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Leila -58:
Tämä nainen istui pöntölle, virtsasi, nosti housut ylös ja sitten suki hiuksiaan. Hän ei pyyhkinyt alapäätään eikä pessyt käsiään.
Haaroissa varmaan pissa haiseekin jos ei pyyhi, mutta miten sinun mielestäsi, Leila -58, tämän naisen kädet sitten likaantuivat epähygieenisiksi? Tosin koskettihan hän paljain käsin housujaan... ja ties kuinka likaiset ne hiukset olivat?


Kun menee yleiseen wc:en, niin ihmisen pitää avata ovi ja myös sulkea se. Ovenkahvoissa on hyvin usein, niitä pissajäämiä, kun jotkut ihmiset pyyhkii, mutta ei pese käsiään. Yleisesti ottaen, kyllä siisti ihminen pesee kätensä vessassa käynnin jälkeen, vaikka ei suoraan sormilleen pissaakaan.
 
Kyssäri > jatkaa
Juu kyllä tuon ovenkahvojen likaisuuden yleisissä paikoissa tiedostan. Siis samalla lailla niitä flunssabekteereita on ihan siinä vessan tai ravintolan yleisovessakin (en nyt siis tarkoita pelkästään pissajämiä). Mutta ihan tosi, pesevätkö nekin naiset muka aina kätensä ketkä menevät sinne ravintolan vessaan vain kampaamaan hiuksensa tai tarkistamaan meikkinsä tai soittamaan kännyllä?
 
Pispis pis
[/quote]
Kun menee yleiseen wc:en, niin ihmisen pitää avata ovi ja myös sulkea se. Ovenkahvoissa on hyvin usein, niitä pissajäämiä, kun jotkut ihmiset pyyhkii, mutta ei pese käsiään. Yleisesti ottaen, kyllä siisti ihminen pesee kätensä vessassa käynnin jälkeen, vaikka ei suoraan sormilleen pissaakaan.[/quote]



Kannattaa muistaa, että se vesihanakin on täynnä bakteereita! Ei pesusta ole paljoa hyötyä, jos sitten tarttuu reippaalla tervehdysotteella hanaan. Muistakaa se.

Joo, en minä käy päivittäin suihkussa pissalla, vaikka tässä nyt oletetaan, että pissijät sitä säännöllisesti harrastavat. Satunnaisesti vain, jos sattuu olemaan just silloin pisuhätä. Eikä meidän kylppäri haise! Onkin tosin amme, siihen ei jää mitään laattojen saumoihin hautumaan.
 
Haisee se,usko pois.
Eräällä koulukaverilla oli amme silloin kun olimme lapsia.Ja hän kutsui kerran kylpemään kun menimme leikkimään.Auta armias sitä pissan hajua siellä kylppärissä.En mennyt toista kertaa sinne ammeeseen.Tiesi heti mitä he olivat ammeessaan tehneet.Ihmiset eivät huomaa niitä ominaishajuja mitä on kotiin tullut.Naapurissani haisee aivan hirvittävä home ja kun joskus käyn kylässä, niin vaatteet on pakko pestä kun ne haisee niin homeelle.Heillä haisee kaikki homeelle,vaatteet,huonekalut,kirjat aivan kaikki.En vain kehtaa sanoa sitä heille,etteivät suutu.Turha siis luulla,että kun pissaa ammeeseen niin se virtsan haju ei tule esille.Kyllä se tulee.Sehän on kuitenkin jokaisen asia kuinka sikasesti elää.Jos joku pissaa kylppäriinsä,niin siitä vaan.
 
Sivupersoona
Todennäköisesti ne hajut johtuvat ihan muusta syystä, kun pissaamisesta viemäriin. On vesivaurioita, tai ilma ei vaihdu riittävästi. Tuleehan niitä hajuja sinne ihan normaalissa käytössäkin, mutta jos ne ei poistu, niin mitä silloin tapahtuu? Viemäriputkikin voi vuotaa liitoksesta. Eikä tarvita isoakaan reikää mistä haju tulee.

Minun mielestä hykienia on mennyt liiallisuuksiin. Allergiat vaan lisääntyy mitä steriilimpää on.
 
Haiseeee
Meilläkin haisi kylppäri, nimenomaan ammeen alta, aikoinaan kauhealta. Haisi ja haisi just sille itselleen. Huoltomies tuli katsomaan ja lattiakaivosta oli joku tulppa irti, viemärin haju tuli sitä kautta sisään. Ihan ilman pissaamista ammeeseen!

Kyllä sinne paljuun pitää lorottaa joka päivä monta kertaa, jotta haju muka tarttuu kiinni johonkin, sanokaa mun sanoneen.
 
Salaisuuksia***
Harrastan päiväunelmia (niistä ei tiedä kukaan)
Pelkään pirua
En vastaa aina hänen puheluiihinsa ja valehtelen, että en ole kuullut
Minulla on säästöjä joista hän ei tiedä mitään
 
Salapiilonen
Miesystäväni ei tiedä että
- käyn jatkuvasti tällaisilla keskustelusivuilla netissä. Hän pitäisi minua idioottina!
- etsin jatkuvasti netistä tietoja exästäni ja myös hänen exästään.
- kaivelen usein nenääni
 

Yhteistyössä