Tätä kumppanini ei tiedä minusta...!

  • Viestiketjun aloittaja inox
  • Ensimmäinen viesti
näinkin voi olla
Mun mieheni ei tiedä että harrastan säännöllisesti seksiä ystävättäreni kanssa. Miehelle sanon että vietämme tyttöjen iltaa mukamas viiniä juoden ja ravintolassa tanssien, vaikka todellisuudessa nuolemme ja sormetamme toisiamme aamuyöhön asti.
 
näinkin voi olla
Mieheni ei myöskään tiedä mun lauantaisuunnitelmiani. Aion seksin aikana yllättäen työntää dildon sen perseeseen. Kun mies ei muuten usko että sillä on se g-piste siellä takaluukussa.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin voi olla:
Mieheni ei myöskään tiedä mun lauantaisuunnitelmiani. Aion seksin aikana yllättäen työntää dildon sen perseeseen. Kun mies ei muuten usko että sillä on se g-piste siellä takaluukussa.
Joo, ja mä kerron tän sun miehellesi, tulet yllättymään...................

 
Maiju_xxx
Miesystäväni ei tiedä että :

* Minulla oli ex- avioliittoni jälkeen niin paha kriisi, että jouduin sairaalaan :(.
* OIin aikaisemmin lihava. Nyt painan 45 :).
* Olen pahasti koukussa karkin syöntiin. Kaikkea muuta joutuu syömään sitäkin vähemmän ettei kilot nouse :/. Miesystävä luulee että syön huipputerveellisesti.
* Entinen poikaystäväni oli naimisissa :/.
* Olen kai nymfo. Pakko saada ainakin kerran päivässä.
* Minulla oli nuorena "tyttöystävä".
* Olen kai oikeasti seksihullu :) . Rakastan seksiä kahden miehen kanssa (tai vaikka viiden jos olisi sopiva tilaisuus) :).
* Tuhlaan välillä mielettömiä summia kenkiin tai laukkuihin tai muihin tarpeettomiin luksusasusteisiin.
* En rakasta miesystävääni. Olen kai hänen kanssaan pelkän turvallisuudentunteen takia.
 

Yhteistyössä