Tahdon saada kunnon miehen...aaaargh...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa aivoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa aivoon

Vieras
Hitto mua ärsyttää. Minä kun olen lasten kanssa niin pitää hoitaa lapset ja koti, mutta kun herra on niin kotia ei vahingossakaan hoideta jos en erikseen ole sanonut. Sitten aina sanoo et pitäs sunkin mennä töihin ja hänen levätä kotona. Niin just levätä...Kun eihän tässä nyt muutakaan tekemistä ole. Yksikin viikonloppu kun olin kipeä niin lapset eivät toisena päivänä saaneet lainkaan lämmintä ruokaa, kun kyllähän pullakin mahaa täyttää! Ja tänään lähti vanhempiensa luo, lapset ei ole syöny kun aamupalan, niin että jää varmaan taas ruoka väliin, jos ei jossain hampurilaisella matkalla käy. Kiitos kun sain purkaa itseäni...

Alkuperäinen kirjoittaja namma:
No höh. Ei kuulosta sielläkään olevan kovin fiksu mies. :/

palstalaisten miehet ovat tasoltaan keskimääräisen miehen alapuolella. Tää nyt vaan on karu tosiasia. Hyvät miehet vaativat myös naisiltaan keskimääräistä enemmän...

päätin, että parempi elämä ilman miestä. Saa ite tehä ja olla rauhassa. Se on sitten yks hailee haluanko lukea Kirjamessuilta (niin, sinnehän miestä ei saa mukaan edes pakottamalla) hankkimaani kirjaa (jota kukaan ei hauku älyttömäksi) kello kolme aamuyöllä (ei häikäise lukuvalo kenenkään silmiä) vai lähdenkö ystävieni (joita kukaan ei pääse irvimään) kanssa viettämään iltaa (eikä kukaan odota mustiksena kotona).

Saa olla, tehdä, mennä, tulla. Kaiken herruus ja rouvuus on omissa käsissä. Eikä mene rahaa miehen älyttömiin kaljoihin, tupakoihin, formulakanaviin tms. Ah, ihanaa!

Sitten tämä samainen mies vielä irvailee mun liikakiloista joita toki muutama on mutta onko aina pakko huomautella. (Varsinkaan kun itsekään ei ole mikään laihis.) Ja sitten samaan aikaan ikään kuin kiusallaan kantaa kaupasta sipsiä äitille, niin kuin itse asian sanoo.