J Jolla9 Vieras 15.09.2011 #1 siis tahdon sen miehen niin, että olen pulassa--- mikään muu ei riitä. tahdon niin, että sattuu!
C cdw Vieras 15.09.2011 #3 Tunnetko edes kunnolla? Se mies voi oikeassa elämässä olla luonteeltaan minkälainen riivinrauta hyvänsä.
Tunnetko edes kunnolla? Se mies voi oikeassa elämässä olla luonteeltaan minkälainen riivinrauta hyvänsä.
J Jolla9 Vieras 15.09.2011 #4 en tunne en... mutta kukaan ei ole näin kolahtanut koskaan. ja olen jo vanha akka...
J Jolla9 Vieras 15.09.2011 #6 ja jos vaan voin, harrastan villiä seksiä ensi viikonloppuna. Tai jollei tilaisuutta tule, niin ihastun vaan yhä syvemmin...
ja jos vaan voin, harrastan villiä seksiä ensi viikonloppuna. Tai jollei tilaisuutta tule, niin ihastun vaan yhä syvemmin...
V "vieras" Vieras 15.09.2011 #7 Minä sain tänään villiä seksiä... mies huonossa ja riitaisassa suhteessa ja minä vapaa. Oon kyllä vajonnut todella alas ja toivon ettei tää enää toistu vaikka tykkään siitä miehestä ihan hirveesti. :-(
Minä sain tänään villiä seksiä... mies huonossa ja riitaisassa suhteessa ja minä vapaa. Oon kyllä vajonnut todella alas ja toivon ettei tää enää toistu vaikka tykkään siitä miehestä ihan hirveesti. :-(