Hae Anna.fi-sivustolta

Tahdotko tietää mistä tulet?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Tutkija, 15.09.2018.

1. Tutkija Vierailija

Kerron sen sinulle ulkonäkösi perusteella. Jos olet yli 30-vuotias, kerro miltä näytit 30-vuotiaana. Tarvitsen nämä tiedot:

-Ruumiinrakenne, oletko pitkä, lyhyt, tukeva, laiha.. (luusto, erityisesti sormet tärkeät)
    -Hiusten (oikea) väri, laatu (ohuet, keskivahvat, paksut), "yleisin" pituus: Lyhyt, puolipitkä (olkapäille), pitkä, siili, kalju
    -Silmäripset (pitkät, lyhyet, keskipitkät)
    -Silmien väri, malli, koko, ja jos katseestasi on enemmän kuin kerran sanottu jotain
    -Korvien koko ja malli
    -Oletko usein kuullut kehuja jostain tietystä piirteestäsi, mikä se on?
    -Minkä piirrettä korjaisit itsessäsi?
    (Ellet ole jo sattunut korjaamaan, nykyaikaa kun eletään)

2. Tutkija Vierailija

Huom, vierailijat! Keksikää mielellään nimimerkki, etten vastaa vahingossa kahteen kertaa samalle, jos ketjusta tulee pitkä.

3. Kokeilunhalusta Vierailija

Okei, testataanpa, tämä nimittäin vaikuttaa hauskalta :D

- Aavistuksen keskivertoa lyhyempi, normaalipainoinen, lihakset tulevat näkyviin melko vähällä vaivalla, notkea ja sulava liikkeissä, luusto on melko siro mutta naisellinen, sormet keskimittaiset, kädet muuten isohkot suhteessa esim. kapeisiin ranteisiin
    - Hiukset keskivaaleat, pitkät ja paksut
    - Silmäripset keskivaaleat ja keskipitkät, vahvat ja suorat
    - Silmät valaistuksesta riippuen siniharmaat tai vihertävät, keskikokoiset, kissamaisen malliset (nousevat sivuilta aavistuksen ylöspäin); silmistäni olen kuullut usein juuri tuosta kissamaisesta muodosta ja siitä, että katseeni on usein intensiivinen
    - Korvat keskikokoiset ja pyöreähköt, korvannipukka "normaali"
    - Kuulen usein kehuja näyttävistä hiuksistani, silmistäni ja ilmeikkäistä kasvoista
    - Venyttäisin jalkojani hieman pidemmiksi :D

4. Tutkija Vierailija

Rotusi on Yahyel. Yahyelit tulevat kaukaa, ilmeisesti kahdelta Maan kaltaiselta planeetalta. Valitettavasti tarkka sijainti ei ole tiedossa. Netistä löytyy jonkin verran tietoja yahyeleistä. Voit myös kokeilla nimellä "Shalinaya".

5. Kitty girl Vierailija

Ihan leikilläni kokeilen

Lyhyt, ennemmin kai tukeva kun laiha, luusto ennemmin kai siro kuin näkyvä, mun käsittääkseni sormet pitkät verrattuna mun kokoon, myös kohtalaisen hoikat.

Hiukset tummanruskeat, ohuet, lyhyet.

Silmäripset ilmeisesti pitkät kun ripsiväri sotkee silmälasit.

Silmät siniset enemmän vaaleemman kun tumman, silmien mallista en osaa sanoa kun että normaalit, koko pienet.

Korvien koko normaali suhteessa mun päähän ja kroppaan enkä mä mallistakaan osaa mitään kummenpaa sanoa kun että normaalit verrattuna millaset ihmisillä yleensä on, tosin en nyt ole toisten korvia vahdannut erityisesti. Omiakin on suht hankalaa tutkia.

Sääriä on kehuttu ja sieviä kasvonpiirteitä jotka peittyy silmälasien taa.

Haluaisin olla hoikempi ja että hiukset ei ois niin ohuet.

6. elli-anna Vierailija

Ruumiinrakenne: pitkä, hoikka, kurvikas, erittäin kapea vyötärö, kevyt luusto ja pitkät sormet, kapeat kädet

Hiukset: pitkät, paksut, vaaleat

Silmät: Suuret. vihreät, intensiivinen katse (usein sanotaan), pitkät, tummat, tuuheat, kaartuvat ripset

Korvat: pienet ja sievät

Saan kohteliaisuuksia useiden, ulkoisten ominaisuuksien vuoksi.

Olen tyytyväinen, en muuttaisi mitäään.

7. Tutkija Vierailija

Pahoittelen, että vastauksissa kestää. Olen ulkomailla ja palaan keskiviikkona. Vastaan kaikille, kun olen toipunut reissusta. :)

8. 12vierailija21 Vierailija

-Ruumiinrakenne, oletko pitkä, lyhyt, tukeva, laiha.. (luusto, erityisesti sormet tärkeät)
    • Jotain vähän päälle 170cm, kapee vyötärö, levee lantio ja aika harteikas. Sormet on pitkiä ja vahvoja paitsi vähä lyhyt pikkurilli. En osaa sanoo luustosta mut jos jotku sanoo "kevyt", "siro" niin eipä ainakaan sellanen :D

-Hiusten (oikea) väri, laatu (ohuet, keskivahvat, paksut), "yleisin" pituus: Lyhyt, puolipitkä (olkapäille), pitkä, siili, kalju
    • Ruskee, keskivahvat/paksut, nykysin puolipitkä/lyhempi mut lapsena olin aina mahd. pitkillä hiuksilla. Tykkään että ne on tuuheet niin siks lyhempi nykyään.

• Keskipitkät
    -Silmien väri, malli, koko, ja jos katseestasi on enemmän kuin kerran sanottu jotain
    • Hazel, usei kehutaa silmien väriä ja sit että on murhaaja-katse tai vaihtoehtisesti poissaoleva.
    Varmaan keskikokoset, kelpais kyllä isommat ja avarammat. Muoto on kait manteli ja luomet raskaammat mitä ne vois olla.
    -Korvien koko ja malli
    • Keskikokonen perus
    • Silmät. Ihe ain kehun mun nenää.
    • Haluaisin poskiin ees jonku muodon koska on vähän peruna olo.

9. vierailija34626362 Vierailija

Ruumiinrakenne, oletko pitkä, lyhyt, tukeva, laiha.. (luusto, erityisesti sormet tärkeät)
    • Jotain vähän päälle 170cm, kapee vyötärö, levee lantio ja aika harteikas. Sormet on pitkiä ja vahvoja paitsi vähä lyhyt pikkurilli. En osaa sanoo luustosta mut jos jotku sanoo "kevyt", "siro" niin eipä ainakaan sellanen :D

• Ruskee, keskivahvat/paksut, nykysin puolipitkä/lyhempi mut lapsena olin aina mahd. pitkillä hiuksilla. Tykkään että ne on tuuheet niin siks lyhempi nykyään.

• Keskipitkät
    • Hazel, usei kehutaa silmien väriä ja sit että on murhaaja-katse tai vaihtoehtisesti poissaoleva.
    Varmaan keskikokoset, kelpais kyllä isommat ja avarammat. Muoto on kait manteli ja luomet raskaammat mitä ne vois olla.
    -Korvien koko ja malli
    • Keskikokonen perus
    • Silmät. Ihe ain kehun mun nenää.
    • Haluaisin poskiin ees jonku muodon koska on vähän peruna olo.

10. ??????? Vierailija

Missä tutkija vastauksineen?

11. vierailija Vierailija

rotusi on mongooli.

12. vierailija Vierailija

Rotusi on narsismus mongoloidus.

13. vierailija Vierailija

rotusi on mongoloidus perunanenäs

14. Soikkis Vierailija

Tällainen oli 30-vuotiaana

-Keskimittainen ja sopusuhtainen. Sormet pitkät ja kapeat. Kapea vyötärö.

-Hiukset ohuet mutta määrältään runsaat. Maantien ruskeat joissa jo muutama hopeinen harmaa 30-kymppisenä. Pitkä tukka.

-Silmäripset ovat pitkät.

-Silmät ruskeat, joissa aavistuksen verran vihreätä. Silmät ovat ns. syvällä, mutta kauniin malliset. Huono näkö, käytän silmälaseja.

-Korvat tavallisen kokoiset ja malliset

-Silmistä, lantiosta (muodokas). Joidenkin mielestä nätti ollut nuorena, mutta tämähän on makuasia.

-Tissit voisi olla isommat ja nykyaikana voisi olla myös painoa vähemmän (vaikka en ole ylipainoinen). Ja kasvoista voisi ottaa 15-vuotta pois ja olen aina haaveillut hyvästä tasaisen värisestä ihosta sekä valkoisista suorista hampaista

15. vierailija Vierailija

rotusi on mongolus mongoloidus

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus