Tahkoojat 200

  • Viestiketjun aloittaja ~~~~~~ :)
  • Ensimmäinen viesti
Vippe
Jesh! Hinoa hinoa Molly!! :))))))))

Täällä alkoi viikko paskasti, kun en saanut sitä paikkaa. :( Kokemus jyräsi, prkl, niinku mää vähän arvelinkin. Huoh, noh, siitä avautuu taas sit paikka, mutta ei se ole niin hyvä duuni.. :/ Kävin hierojalla lohduttautumassa. Hih.

Viikonloppu oli kiva, juhlat olivat onnistuneet ja humpsahti humalan puolelle jälleen kerran. Mutta muksaa oli!
 
Molly*
No voihan kökkö sentään, Vippe!! Kyllä ottaa päähän sun puolesta :/ Äääääh!! Miten nyt menivät noin valitsemaan, ihan syvältä :( Mutta sulle tulee jotain parempaa eteen!! Niin!!

Säkös Vippe aloitit uuden ketjun? Mä jo vähän närkästyneenä mietin, että onko joku ulkopuolinen ~~~~~~ vierailija tullut aloittamaan meidän juhlaketjun :) Ei siinä etteikö lisäväki ja uudet tahkoojat olisi tervetulleita ;)
 
Vippe
Joo, mää sen aloitin.. :D Heh, vai närkästyit sää.. ;)

Heh, ei siis mitenkään pahalla, mutta pakko sanoa, että näistä "sulle tulee jotain parempaa eteen" ja "kyllä sulla vielä tärppää joku parempi paikka" tulee mieleen ketjun aiheeseen liittyvät lohduttelut.. "kyllä teillä vielä tärppää" -tyyppiset siis. :) Lohdutteluita on siis mesessä ym. sadellut. Nojuu, tuli vaan mieleen, ku lapsettomien puolella on yks ketju näistä mitä läheiset ovat "möläytelleet" ja noi lauseet on siellä kirjottelevien mukaan pannassa..
 
Molly*
Heh, juu, mä en kyllä ikinä möläyttäisi neljä vuotta vauvaa yrittäneelle (tai neljä vuotta töitä hakeneelle) että kyllä se vielä tärppää :) Kun ei siitä voi olla varma. Eikä tietysti se aikakaan mitään tarkoita, että onko kuukausia tai vuosia yrittänyt. Mutta todennäköisesti sun koulutuksella ja tällä kokemuksella joku hyvä paikka tulee eteen, mielummin tietysti ennemmin kuin myöhemmin! Sori Vipsukka jos tuntui kliseiseltä kannustukselta.
 
Nasuppi
Heipat!

Mollya onnittelinkin jo tuolla toisella puolella hienoista ultrakuulumisista :)

Vippe, voi plääh! No, näinhän se valitettavasti menee, aina ei voi voittaa. Olisikin kyllä käynyt aika hyvä mäihä, jos noin nopeasti valmistumisen jälkeen olisit saanut huippupestin. Sori jos tääkin tuntuu nyt kliseiseltä :) Mutta siis jossain vaiheessa sullakin on enemmän kokemusta ja sitten sä olet se, joka saa sen paikan, kun muilla hakijoilla kokemusta puuttuu. Maltillisesti etiäpäin siis. Aiotko hakea kuitenkin sitä toista paikkaa, joka vapautuu?

Tosi ihanaa, kun Mannastakin kuului taas enemmän täällä. Toivottavasti jaksat kirjoitella kuulumisia taas vähän useammin. Jaksuja sinne edelleen ja halit!
 
Vippe
Kyllä mää sitä aion hakea, mutta niin aikoo hakea yks toinenkin täältä, jolla on sit taasen enemmän kokemusta, joten se sen paikan saa. (Mutta sitä sen paikkaa mää en halua.) Enpä siis odota tältä puljulta paljoa.
 
annu78
Maanantaita!
Ihania uutisia Molly, onnitteluja sulle! Harmi Vippe kun et saanut sitä työpaikkaa, ehkä sulle on luvassa jotain vielä parempaa.
Ihanaa että aurinkokin taas paistelee. Mä meen huomenna käymään lekurissa kun tuo navassa oleva haava on vähän ärtsyn näköinen ja erittää jonkin verran. Toivottavasti ei olis mitään tulehdusta. Nyt on kohta sitten menkat lusittu ja ei kun yrittämään, positiivisella mielellä mennään eteenpäin, syyskuussa on se jälkitarkastus ja katellaan mikä silloin on tilanne.
Mukavaa alkanutta viikkoa, mä meen ottaan pienet päikkärit, tuli nukuttua melko huonosti viime yö.
 
*Kastehelmi
Pikatervehdys kaaoksen keskeltä. N 95 % on pakattu mutta tuntuu että hommaa riittää noissa vikoissa lamppujen irroituksissa yms vaikka kuinka. Onneks ei tarvitse olla huomenna täysin tyhjä kun kuorma lähtee aamulla. Kissa lähti hoitoon ja tuleekin sitten suoraan uuteen kotiin. Tällä viikolla tulee myös kissanpentu, jaiks!

Ensin Mollylle onnittelut! Toivottavasti huojentaa edes hieman mieltä ja pelko väistyisi taka-alalle.

Vippe.. Pöh! Mutta nehän siinä hävis. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun (vaikka fraaseja inhoatkin).

Multa on mennyt ihan ohi, että mikäs Mannaa "vaivaa", kun pitää hiljaiseloa. Uutta hoitoa sielläkin pukkaamassa, peukut ovat tanassa siihen suuntaan.

Jaahas, nyt pistän varmaan koneen pillit pussiin ja katsellaan koska ehdin tänne seuraavan kerran. Verkko kyllä toimii heti mutta saattaa olla "tärkeämpiäkin" hommia tiedossa - kuten esimerkiksi uuden kodin kaikkien huoneiden käyttöönotto :) Onneks on tässä muutama vapaa, muuten ois puhti loppunut.
 
Molly*
Täytyy hieman korjata edellistä viestiäni, kun alkoi vaivaamaan. Eli piti sanomani, että ainakin itselle hyvän ystävän hyvällä tarkoitettu kannustus "kyllä teillä vielä tärppää" kun ko. henkilö on tiennyt hoidoista ja ongelmista, ei ole tuntunut pahalta ollenkaan. Päin vastoin sellainen tsemppi ja luottavainen halaus "saatte vielä Molly lapsen" on tuntunut ihan lohduttavalta vaikkei siitä ole/ole ollutkaan takeita kellään. Itsekin olen itse asiassa suurinpiirtein noilla sanoilla lohduttanut ystävää, vaikka itse olenkin ollut samassa tilanteessa myös, kunhan tietää ettei vastaanottavaa kaveria ota päähän sellaiset tsemppaukset. Ainakin omalla kohdalla koen tosi tärkeäksi, että saa mahdollisimman positiivista tsemppiä kun (näissä lapsettomuusasioissa) menee huonosti ja masentaa. Liian realistiset kommentit vie vielä syvemmälle ja loukkaa. Mielummin siis kuulen oikein yltiöpositiivista tsemppausta ja uskoa muilta silloin kun itse olen surkeana ja huolissani. Tämä siis omalla kohdallani. En halua kuulla, että no niin kyllähän noissa sun peloissa on perää ja varmasti voikin mennä vielä huonosti mutta... Vaan mielummin (tyhjänpäiväisiä mutta ystävällisiä eikä "ylimielisiä") vakuutteluja siitä että kaikki on varmasti hyvin. Heh, tulipahan sepustettua :) Mutta aattelin vaan, että en halua loukata ketään edellisellä viestillä.

Vippelle vielä tsemppaukset kans! :)

Huh, muutot on kyllä tosiaan sitten rasittavia. Meillä oli muutto lähellä nyt tänä syksynä kans (lähialueella), mutta jäädään nykyiseen, huh.

Annulle peukkuja ettei ole mitään tulehdusta tms. ja oikein paljon onnea seuraavaan luomukiertoon!! :)
 
Sanelma*
Vipen puolesta PÖH valitsijoille. Eivät tajunneet nuoren tuoreen innon tuomaa lisäbonusta työpanokseen. No se oli heidän tappinosa. Ei kun hakemuksia menemään, kun sopivaa paikkaa tulee näköpiiriin.

Annulle tsempit edelleen paranemiseen ja tosiaankin myös luomuyritykseen! Jospa sinä olisit se onnekas, joka luomplussan vielä nappaa kaiken odottelun jälkeen. Ja muille toivon sitä toki myös.

Mannalle tsempit jatkoon. Yritän ehtiä sähköpostin puolelle tässä jonain päivänä pistämään viestiä.
 
Vippe
Helou naiset! Kiitos kaikille pahoitteluista. Sorry, eilen ei ollut oikein vastaanotto päällä, kun ketutti niin rankasta (juuri tuollaisia paikkoja ei ole paljon olemassa..).. Mutta tänään kelpaa "kliseetkin".. ;) Oon jo toipunut tappiosta. :)

Eilen tuli muuten vihdosta viimein tulos kolposkopiasta ja papasta. CIN muutoksia ei enää ollut, joten 6kk päästä uus kontrolli. Huh, ei tarvii mennä loop-hoitoon. :)

Eipä tänne sit muuta ihmeempiä tänään. Palataan!
 
annu78
Huomenia!
Tulehdushan siinä navassa sitten oli. Sain antibioottikuurin ja sellasta salvaa. Toivottavasti tepsii pian. Musta tuntuu, että vatsa on vieläkin hiukan turvoksissa (vai oonko lihonut) No, joka tapauksessa on aloitettava kuntoilu kun nyt on ollut taukoa. Toi muuttaminen on kyllä varmaan stressaavaa, mut tuleepahan heitettyä kaikki turha menemään. Tuntuiko Kastis yhtään haikealta katsoo tyhjää vanhaa kämppää?
Kiitokset tsempeistä Sanelma ja Molly, olishan se luomuplussa kyllä ihan jotain uskomatonta.
Nyt täytyy lähtee ensiapukurssille, palaillaan!
 
Molly*
No jee, tulihan Vippelle sentäs yksi positiivinenkin uutinen huonolle päivälle, se kolposkopian ja papan tulos. Hinoa, ettei ollut mitään loop-hoitoa vaativaa hommelia ja että pääsit tuosta murheesta eroon nyt ainakin puoleksi vuodeksi kunnes tarvii käydä uudessa tsekkauksessa.

Inhottavalta kuulosti Annun napatulehdus :/ Pikaista paranemista!

Täällä ei mitään uutta. Kuvotusta pukkaa vähän väliä, mutta en valita :)
 
Vippe
Helou!

Yyh, inhalta tosiaan kuulosti Annun napahaavan tulehdus. Mullakin se meinasi tulehtua, mutta huuhtelu ym auttoi asiaa.

Hyvä Molly, että on oireilua! :) Hinoahinoa!! :)

Täällä ei mitään ihmeempiä, hengissä ollaan. Illalla oon menossa käymään kaverilla, jolla on 2-kuinen neitokainen. Pääsen minäkin nuuskuttelemaan.. :)
 
Molly*
Diibadaa... Meillä jostain syystä nyt tosi hiljaista töissä. Pitäisi kai olla tyytyväinen vaan, ei ole ainakaan minkään näköistä stressiä, mutta kun aika kuluu niin pirun hitaasti. Olen jopa kaikenmaailman Alexander Stubbin blogeja sun muita ihme sivuja surffaillut, heh. Ja täälläkin on edelleen hiljaista...

Niin, eli eipä siis mitään asiaa :)

Vippe, pääsitkö nuuskuttelemaan pientä babya? Oliks ihanaa?
 
Vippe
Jeesh, eilen kävin nuuskuttelemassa 2-kuista tyttöstä. Oli se kyllä ihana. :) Ton ikäiset alkaa olla jo kivoja, kun ne killittelee ja sit osaa kannatella päätään aika hyvin jne.

Ei täälläkään mitään asiaa.. Vettä tulee ja sillee. Kohta lounastaan vanhan kamun kanssa.
 
*Kastehelmi
Täällä puolestaan hommaa piisaa. Eikä himassakaan tarvitse juuri laakereillaan levätä :)
En ole nähnyt vanhaa himaa tyhjänä, lähdin alta pois heti muuton alussa. Mutta kyllähän siellä tulee vielä käytyä. Uus mesta ei ihan vielä tunnu himalta, johtuen varmaan isoista muuttolaatikkoröykkiöistä ja itse asiassa kun odotin siellä tulevaa muuttokuormaa niin tuli ihan kylmä hiki, että kääk, olikohan tämä nyt viisas veto. Tunne meni kyllä nopeasti ohi ;)

Meille tulee tänään se kisuvauva ja huomenna on duunin rapujuhlta. La menee varmaan potiessa vaikka nyt ei ois ajallisesti "varaa".
 
Peppi_82
Mä nostelen päätäni hiljaiselon jälkeen. Täällä onkin tapahtunut hurjan paljon sitten kevään. Onnittelut vauvan saaneille, Keiju, Gissa ja Tiitu.. Aivan mahtavaa että vihdoin odotus palkittiin. Onnea teille vauva-arkeen! Sitten ihania plussa-uutisia. Molly ja Sanelma, sylin täydeltä onnea ja tsemppiä odotukseen. Annulle pikaista parenemista. Inhottava tuo tulehdus, toivottavasti kuuri auttaa siihen. Itselläni oli molemmilla kerroilla yksi haava muita ärtsympi. Mutta koti-hoidolla parani sitten kuitenkin. Jospa se luomu-plussa vaikka yllättäs =). Vipelle tsempit työkuvioihin. Tiedän hyvin miltä tuntuu kun työpaikka viedään "nenän edestä".. Sillä hetkellä ei auta vaikka joku lupais tuoda kuun taivaalta. Mielesi taisi nyt olla jo parempi. Hyvä niin.. Ja Kastehelmelle onnittelut uudesta perheenjäsenestä! Kisut on lähellä omaakin sydäntä. Teilläkin eletään nyt vauva-arkea, ihkua =) Ja onnea myös uuteen kotiin.. Manna pitää myös jonkinlaista taukoa täältä. Jos satut lukemaan tän, niin toivon teille onnea tuleviin koitoksiin. Nasupilla alkaa olla loppusuora käsillä. Uskomatonta miten nopeesti aika menee. Jaksamisia loppurutistukseen! Jos mä nyt unohdn jonkun, niin pyydän anteeksi. Koitin kovasti miettiä ja selata kirjoituksia..

Olen koittanut pysyä poissa linjoilta ihan vaan pitääkseni ajatukset pois vauva-asioista. Keväisen tuore-siirron jälkeen tehtiin myös pas, joka ei sekään tuottanut muuta kuin pettymyksen. Kesä meni siis siitä toipuessa ja uutta hoitoa suunniteltaessa. Takana 2 procrenia ja nyt menossa synarela-sumuttelut. Punktio osuu ( toivon mukaan ) viikolle 38.

Mollylta mun piti kysyä, et muistatko mitä pisteitä käytitte akupunktiossa. Kirjotuksia lukiessani huomasin, että kävit siellä nyt hoidon aikana. Mä oon aikasemmin käyny endon takia ja nyt oon käyny pari kertaa ihan vaan rentoutumis-mielessä. Ihan tarkkaan en kaikkia kirjoituksiasi lukenut, niin olisin kiitollinen jos viitsisit kertoa vähän tarkemmin.
 
Molly*
Ihan pikaisesti vaan täällä. Meitä säikäyteltiin viikonloppuna kun mulla oli veristä vuotoa, mutta kaikki näyttäisi olevan nyt sikiöllä ok. Saikulla olen.

Peppi, tosi kiva kuulla susta! Harmi ettei kevään hoidot tuonut tulosta :/ Mutta hienoa, että jaksatte uudestaan nyt yrittää, eikun katse eteenpäin! Pidetään peukkuja! Siitä akupunktiosta, se on tosiaan pääosin rentoutumismielessä kun tehdään IVF/ICSI-hoidon yhteydessä, ja riippuen vähän omasta tilanteesta niin ehkä siinä stimuloidaan jotain eri kohtia, energiakanavia tms. Mulla neulat pistettiin hoidon aikana ennen siirtoa: 3 neulaa kumpaankin korvaan, 5 alavatsalle (suunnilleen ympyrään navan ympärille), 1 kummankin polven yläpuolelle sisäreiteen, 1 pohkeen "penikkalihaksen" ulkosyrjään, 1 nilkan sisäpuolelle, 1 tai 2 eri kohtiin jalkapöytään (nämä oli näitä energiapisteitä). Jotain 20-30 minuuttia makoilin, lisäksi oli lämpölamppu alavatsalla, ja sen jälkeen käännyin jolloin alaselkään pistettiin 3 akuneulaa kummallekin puolelle "alaselkälihaksiin", eli yht. 6. Tää kyllä hieman sattui mulla, kuten ne jalkojenkin pistokset jonain kertoina. Joskus oli herkempi, sekä henkisesti (niin että itketti vaan :) ja fyysisesti (pistot sattui tai meni suoraan johonkin hermoon). Siirron jälkeen ei enää pistetty alavatsaan mitään, se ei ole enää suositeltavaa, muihin paikkoihin laitettiin neuloja kuten ennenkin ja lisäksi aika keskelle päätä, siis päänahasta läpi tuosta edestä keskeltä. Ja lisäksi 1 neulaa kumpaankin ranteeseen, mikä tuntui kans hurjalta. Siis "ranteet auki"-kohtaan, ihan keskelle :)

Mä olin lisäksi toukokuussa sellaisella kiinalaisella yrttikuurilla mikä puhdistaa kehoa, join sellaisia hirveitä litkuja kuukauden verran. Mutta IVF/ICSI-hoidon yhteydessä ei enää pitäisi käyttää mitään vaihtoehtoisia lääkkeitä. Akuneulat on kuitenkin ok!

Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä. Aina on kiva kun on jotain vertailukohtaa eiks vaan. Mihin niitä akuneuloja pistetään sinuun? Kuulisin mielelläni. Ja muutenkin yksityiskohtia ja kuulumisia hoidon edetessä, tietysti! Olehan linjoilla. Oikein paljon onnea hoitoon ja neulatyynynä olemiseen, koita rentoutua!
 
Manna*
Iltaa "taas".

Voi Molly, onneksi kaikki ok ja vuoto oli vain turha säikähdys. Lepää ja ota iisisti nyt. Tuntui nyt niin hurjalta muuten lukea noita akupunktiojuttuja; aikamoista touhua se oli/on, mutta oli apua tai ei, niin siinä sitä nyt ollaan raskaana:) Niin ja Molly:nyt, kun mulla on maanantaikiire töissä takana, niin repäisen aikaa taas mailailuun, kun olen siinä(kin) ollut niin saamaton. Olet niin ajatuksissa usein.

Kiva kuulla Pepistä, teilläkin hoito lähtenyt taas uudelleen käyntiin. Peukutuksia kovasti. Sulla ja mulla on siis molemmilla takana yksi tuoresiirto ja pas. Keväällä meilläkin kahden alkion pas päättyi kyyneliin. Mulla tahtoo ottaa vaan niin tosi koville nousta taas uuteen hoitoon, mutta kyllä se tästä tivottavasti taas. Olikos teillä nyt taas ihan samanlainen kaava, kuin ekassa? Meillä siis lyhyt ja samanlainen kuin eka.

Vippe, harmittelut, ettei sua valittu siihen tehtävään. Otti/ottaa pattiin varmaan. Täytyy myöntää, että mulla on hiukan kaipuuta muuhun hommaan kanssa, mutta se innostus kattella uusia paikkoja laantuu aina aika pian. Oma työ on ihan ok ja palkkakin tyydyttää, niin kaippa mä poljen paikollani työpaikan suhteen ainakin vielä. Äititysloma olisi kiva tauko kyllä:) Niin, hienoa, että kontrollissa kaikki ok ja uusia hoitoja ei tarvi; hjuva hjuva!

Nasupilla taitaa h-hetki lähestyä, huh huh* Tsemppiä kovasti.
Sanelman viikot hurahtavat niin nopeasti myös, että on jo reippaasti kolmannes ajasta mennyt. Ja Molly perässä:) Milloin Molly on ultra taas?

Viikonloppuna oltiin mökillä. Ihan uskomattoman hieno tähtitaivas ja niin pimeää, että sai urakalla laittaa lyhtyjä ja kynttilöitä. Ruoka oli ihanaa, seura mukavaa ja viini maistui. Oli siis tosi kiva ilta. Ei tuullut nimeksikään, niin oli suhteellisen lämmin istua välillä rannassa ja katsella lähestyvää syksyä. Mutta kyllä mua on väsyttänyt viikonlopun valvominen. Ei millään tahdo jaksaa vieläkään olla ihan täysin terävänä. Vanhuus tuo väsymyksen kai tullessaan..

Oletteko muuten BB-koukussa? Mä olen enkä häpeä edes tunnustaa :) Huoh, mitä soopaa koko ohjelma, mutta pakko sitä on töllöttä..
 
Molly*
Ihanalta kuulosti Manna teidän mökkiviikonloppu! Tähtitaivas, lyhdyt ja kynttilät. Oliko teillä rapuja pöydässä? :) Aattelin kun on sitä aikaa.

Harkitsitko sinäkin Manna sitä akupunktiota jossain vaiheessa? Tai ehkä muistan väärin. Rentoutumismielessä se on joka tapauksessa varmaan ihan hyvä juttu hoitoa ennen tai hoidon yhteydessä, ehkä vähentää hiukan stressiä ja rauhoittaa.

Mulla on seuraava ultra taas maanantaina. Toivottavasti spurttaisi vähän. Sormet ja varpaat ristissä, ettei ainakaan tule takapakkia.

Miten Kastiksen uusi kisaanpentu on sopeutunut perheeseen?

Mitä Vippelle kuuluu? Alkaako olemaan enemmän kiirusta töissä jo kun elokuu on takanapäin?
 
Mannaejk
Molly, en vieläkään ehtinyt sulla mailata! Liikaa kiirusta, yöks* Mutta kävin plussissa lukemassa huolesta sekaisin sun kirjoitusta, mutta _onneksi_ kaikki nyt ok. Voi että, miten säikähdin myös. Kyllä koetellaan, mutta toivotaan, että kaikki on nyt hyvin ja saisit jatkaa levollisin mielin odotusta. Tuntuu niin väärältä, että plussan jälkeen pidetään varpaillaan, kun olisi niin oikeutettua, että saisit nauttia jo. Pidän peukkuja!!

Plussapuolella oli tosiaan elämän koko kaari; ristiäisiä ja hautajaisia. Sitähän se elämä on, mutta liikutuksen vallassa lueskelin. Kauniita tilaisuuksia. Niin, ja kauniita nimiä oli lapset saaneet.

Molly, ei ollut rapuja. Pitäisi yrittää sovittaa myös rapujuhlat syksyyn, mutta enpä tiedä onnistuuko. Ja akupunktiosta..en mä tiedä oonko mä koskaan oikeen tosissaan sitä pohtinut, mutta uskon sen myönteiseen vaikutukseen kyllä. Sitä vyöhyketerapiaa voisi ottaa pari kertaa, kun se ainakin mua rentoutti.

Nyt pitää rientää taas. Mukavaa viikkoa kaikille.
 
Peppi_82
Mulla on käytetty akupunktiossa hyvin paljon samoja pisteitä kun sullakin Molly. Päälaella on ns. antenni, yleisrauhottavana. Sit jaloissa on useempia pisteitä. Ja viimesillä kerroilla on myös käytetty niska,- hartiaseudun pisteitä. Sillon edellisen kerran ( n. vuosi) sitten kun kävin usean kk ajan, oli käytössä myös vatsanseudun pisteet ja selässä myös. Muistan hyvin miten ilkeeltä tuntui kun selässä neulat osu johonkin tuntohermoon. Jalat sätki tahattomasti. Hurja tunne..

Meillä oli käytössä ( kai ) pitkä kaava. Ja on tälläkin kertaa. Pohjalla procrenit ja nyt lisäksi synarelat. Huomenna alkaa piikittelyt gonalilla. Oli käytössä viimeksikin. Toinen ultra ois 9.9 ja kolmas 12.9. Sillon kai sit selviää punktio päivä jne. Mulla loppuu työt nyt perjantaina, joten saa keskittyä "rauhassa" hoitoon. Vaikka toisaalta se voi olla huonokin juttu. Pitää vaan keksiä jotain muutakin puuhaa kun kotona märehtimistä.

Peukut on ihan tanassa teille Molly! Ikäviä tuollaiset säikytykset. Toivotaan kovaa kasvuspurttia pikkuiselle. Koittakaahan kuitenkin rentoutua, vaikka ei se varmaankaan helppoa ole..
 
annu78
Huomenta!
Hyvä Molly, et kaikki on hyvin, koitahan nyt nauttia odotusajastasi. Mannalla ja Pepillä hommat etenee hyvä juttu. Mullakin saatiin tulehdus kuriin ja nyt napa näyttää jo paremmalta. Tän kuun loppupuolella on sitten jälkitarkastuskäynti tayssissa. Mulla alkaa viikonloppuna koulu, jaiks, vähän jänskättää.
Mä oon kyllä kans BB-koukussa ja meillä mieskin on ihan ekaa kertaa. Tietää ennen mua kaikki uutisetkin mitä on tapahtunut.
Mulla on inhottava flunssanpoikanen. kurkku hiukan kipee ja räkä valuu, täytyy yrittää ottaa jotain rohtoja ettei pääsis pahemmaksi.
Nyt täytyy lähtee valmistautuun töihin, mukavaa keskiviikkoa!
 

Yhteistyössä