Tahkoojat 200

  • Viestiketjun aloittaja ~~~~~~ :)
  • Ensimmäinen viesti
Aniliini#
Wau, mitä ihania uutisia sainkaan lukea heti kun kyläilyrreissulta kotiin palasin (siellä oli kone auki ja oli kyllä suuri kiusaus pyytää päästä nettiin..). Aivan mielettömän paljon onnea Manna sulle ja miehellesi, toivottavasti saat koneesi pian takaisin, jotta saamme kuulla lisätuntemuksia! :) Onnea, onnea!! =) Niin hienoa!
 
Nasuppi
Voi Manna, sylin täydeltä onnea ja hurjasti halauksia!!! Siis niisk, miten iloinen olenkaan puolestanne! Ei löydy sanoja... Jännäily jatkuu, onko kyydissä yksi vai kaksi kaveria :)
 
keiju**
oih, IHANAAAA!!!!!Mulla oli vieras ja mietin kuumeisesti Mannan kuulumisia ja heti hänen lähdettyään säntäsin koneelle! Aivan mahtava juttu, Manna! jotenkin oli kyllä tosi vahva usko sun onnistumiseen! Ties vaikka se akupunktio olisi ollut se salaisuus onnistumisessa kuten auttoi Mollyakin. Aivan sama, oli mikä oli, sä olet raskaana!

Voi miehen ilme oli varmasti näkemisen arvoinen. Siitä se nyt lähtee, ihana taival ja pieni ihmisalku masussa :)
miljoonat onnen halaukset!
 
Vippe
Oo, Manna, mikä ihana uutinen!!!!!!!! Ihan mahtistapahtista!!! Mää en aiemmin ehtinyt koneelle, kun meillä oli vieraita koko ilta, mutta nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan!! JESH! Ihan huippupuippua! :)

(Nimim. liikaa Studio Julmahuvia ja Toukopoukoa viime aikoina..) =D
 
Nasuppi
Täällä kukutaan, pieni hengähdys ennen omaa nukkumaanmenoa, juuri saatiin vauvat nukkumaan hetkeksi.

Manna vaan pyörii mielessä :) Se on niin ihana onnentunne, kun saa tietää olevansa raskaana niin hirmuisen pitkän ja raskaan taipaleen jälkeen. Sitä ei meinaa vaan millään uskoa. Aattele, nyt se vihdoinkin totta, olet onnellisesti raskaana! Vielä kerran tuhannesti onnea tuleville vanhemmille!!! :) :) :) Mitenköhän olette juhlistaneet tätä onnen uutista? Tulehan heti kertomaan lisää, kun saat taas koneen takaisin.

"Ilo tekee joskus itkuiseksi - niin on asia", sanoi Uppo Nalle ja Manna minulle aikoinaan, muistatko? :) Nyt olet itse samassa tilanteessa ja kyllä täällä kaikki vuodattavat onnen kyyneleitä teidän puolesta. Olette todella nyyttinne ansainneet. Isot halit vielä!
 
Molly*
Voi vitsi, eilen itkin ilosta kun kuulin Mannan uutisen (niin että mies huolestuneena kysyi mikä on) ja sen jälkeen on ollut ihan hölmöläisen hymy naamalla nonstop. Luin teidän muiden onnitteluja ja kommentteja vasta töissä aamulla ja pitihän sitä vähän niitäkin herkistellä ja kyynelehtiä sitten myös.

Toivottavasti Manna tosiaan pääsee taas linjoille jossain vaiheessa kertomaan lisäfiiliksiä. Kuinkakohan kauan se tietokone on korjattavana... Mutta ah mikä viikkis Mannalla ja miehellään edessä :) On varmaan hymy herkässä, voih, saavat myhäillä siellä yhdessä :)

Mitä muiden viikonloppuun? Vippellä oli biletystä tiedossa! Meillä on kivasti ohjelmaa ja illanistujaisia kanssa, mukavaa.
 
Manna*
Huomenta. Hyvin löydän tietokoneen, vaikka oma on huollossa. Mihen töissä siis jälleen.
KIITOS niin paljon onnitteluista, tsempeistä ja kaikesta mahdollisesta kaikille teille, myös taustalla oleville. MIten ihmeessä selviäisin ilman teitä. Ihania olette olleet, kun jaksatte jakaa kaikki ilot ja surut!
Tehtiin kotitesti illansuussa, saatiin ne kaksi ihanaa viivaa, vihdoin:) Siinä oli juhlan aihe ja loppuilta menikin ihmetellessä ja toistemme päälle vain katseltiin ja hymyiltiin, halittiin ja pussailtiin. Uni ei meinannut tulla millään, aamullakin pomppasin ylös jo aikaisin. Ensimmäisenä aamulla todettiin molemmat, että ollaan niin onnellisia. Ja etenkin kiitollisia. Miten 4 vuoden yritys ja se kamala stressi voikin olla nyt ohi. En voi ymmärtää. Tietenkin päällimmäisenä toivomme, että kaikki jatkuisikin hyvin loppuun saakka. Päivä kerrallaan siis mennään.
Niin se Nasuppi on, että ilo tekee joskus itkuiseksi ja tänään aamukahvia juodessa itkin vaan,e ikä meinanut loppua tulla. Äsken autossa itku tuli, kun ajelin. Niin suuri shokki tämä jotenkin on.
No, voisin puhua koko päivän vaan tästä asiasta, mutta taidan nyt lopettaa:)
Yksi pikku kysymys olisi..Klinikalta sanottiin, että saisin lopettaa Luget jo viikonloppuna, mutta omalääkäri (gyne, joka hoitanut siis mua julkisella) sanoi, että voisin jatkaa mieluusti ihan varhaisraskauden ultraan saakka eli marraskuun loppupuolelle. Miten teillä muilla on ollut? Ajattelin jatkaa, mutta hiukan pienetää annosta pikkuhiljaa itsekseni.

Voi apua, voiko tää olla totta, että mä olen raskaana!! En ymmärrä, oon ihan sekaisin!!
 
Molly*
Manna, niistä lugeista. Koska olet saanut kaksi hieman eriävää mielipidettä asiaan niin tekisin sinuna ehkä just niin kuin ajattelit. Eli jatka vaan, ja vähennä vaikka sitten loppua kohti jos niikseen. Ei siitä ainakaan haittaa ole. Sittenpä pääsette varhaisultraan ja lekurin juttusille paremmin muutenkin ja voitte kysellä häneltä enemmän perusteluja miksi niin tai näin, jne.

Mulla oli nyt tällä kertaa crinonet käytössä ihan rv12 saakka. Ja muutakin hormonitukea.
 
vastaan minäkin
Onnittelut Mannalle! Ihan ulkopuolisena eksyn vastailemaan luge-kysymykseen. Omalla kohdallani määräys varhaisultraan asti ( rv 7+ jotain ) ja samalla annoksella koko ajan. Mutta isosti onnea vielä! :)
 
annu78
ONNEA Manna ihan mielettömästi sulle ja miehellesi. Uskomattoman upeaa ja varmasti tuntuu mahtavalta. Nyt vaan nautit tästä hetkestä. Voi kunpa täältä tultais perästä. Mukavaa viikonloppua myös kaikille ja Halloweenia!
 
Sanelma*
Moi taas Manna ja muut!! Jippiii, vielä kerran!!!

Lugeista. Mullahan ei ollut ollenkaan ja Keiju mielestäni lopetti ihan testauksen tienoilla ne. Joten käytäntöjä on varmaan yhtä monta kuin lääkäreitäkin. Mutta yleisempää taitaa olla että jatketaan ainakin varhaisultraan. Sitä suosittelen ilman mitään lääketieteen opintoja.

Nyt pakko jatkaa töitä.
 
Nasuppi
Manna, vastaan vain pikaisesti, että itse käytin lugeja pitkään, muistaakseni rv 12 saakka. Sellaiset ohjeet sain Felicitaksesta.

Arvasin, että teet kotitestin myös, kyllä sitä haluaa nähdä ne kaksi viivaa tikussa :) Mä tein kaksi testiä saman päivän aikana, heh. Oliko sulla miten vahva se toinen viiva? Eihän siitä tietty mitään voi varmasti päätellä, mutta mulla ja Pellalla tuli silloin heti kaksi yhtä vahvaa viivaa tikkuun. Vaikka on niin tullut muillekin, vaikka onkin ollut yksösraskaus. Silti kyselen mielenkiinnosta :) Nauttikaa ihanasta onnestanne!

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Mannaejk
Taas lainakoneella:)
Voi itku, miten ihanaa tää edelleen on. Kiitos taustailija ja muut, kun neuvoitte Lugejen kanssa. Kyllä mä aion jatkaa niitä. Mullahan on mennyt iso annos eli 400mg x 2 vrk:ssa ja ajttelin vaikka nyt alkuun 300mg x 2 ja sitten pikihiljaa vähentää tai lopettaa varhaisultran aikoihin. JOS sinne asti päästään. Olen vaan niin seitsemännessä taivaassa tämän asian kanssa. Itkettää ja hymyilyttää, ihan hassua!

Nasuppi, meille tuli toinen viiva hiukan haaleampi kuin toinen eli ei samanvahvuiset kylläkään. Meinaakohan se mitään? Testiaika oli pp13 eli päivä verikokeen jälkeen.
No, suurin toive on, että raskaus jatkuisi ja sekin otetaan ilolla vastaan, jos mukana olisi kaksi.

Voi tätä elämää, en osaa muuta sanoa. Niin oma napaa kyllä tullut että...
 
annu78
Huomenta!
Manna, mitäs kaikkee sulla olikaan tässä hoidossa tukena? Etkös käynytkin akupunktiossa? Ihan vaan mietin sitä meiän tulevaa ivf-hoitoo jos kokeilis kanssa esim. vyöhyketerapiaa tmv.
 
Mannaejk
Lainakoneella, edelleen..
Annu, mulla oli nyt 7 vrk Puregon 200 IU vrk:ssa =ma-su ja sitten tapahtui se kämmäys, että jäi Orgalutran x 2 pistämättä, niin maanantaina pistin 1 x Orgalutran ja 1 x Puregon ja tiistaina lepopäivä ja keskiviikko punktio. Siirrosta alkaen söin Primasman 50mg x 1. Akupunktiossa kävin ennen stimulointia kerran ja siirtopäivän aamuna oli sellainen pidempi akuhoito, siinä kaikki. Vyöhyketerapiassa en nyt käynyt. Punaviinia otin kolmena päivänä siirron jälkeen iltaisin lasillisen. En tiedä oliko jostain apua vai oliko tämä vain hyvää säkää.

Mulla on vatsassa tuntemuksia kokoajan..Sellaista nippailua ja pientä kutinaa. Rinnat on tosi kipeät, tänään aamupäivällä tuli kerran oksennus lähes kurkkuun..Yöks. Meni ohi pian kuitenkin. Itkettää valtavasti välillä ja ihan yhtäkkiä tunteet saa vallan, kun ajattelen, että vihdoinkin näyttää hyvälle. Tosi varovaisen positiivinen yritän olla, mutta kun vaan tahdon leijua taivaissa:)

Kyllä mä toivon niin kovasti ja sydämestäni plussaa muillekin, meillekin se 4 vuoden jälkeen vihdoin suotiin. Jos tämä nyt vaan saisi jatkua hyvin.

Hyvää viikonloppua kaikille:)
 
Tiitu
Jee jee jee Manna, ihanaa!!! Onnea miljoonasti teille molemmille! Mahtavia uutisia kertakaikkiaan.

Mä tein lugejen kanssa juuri noin kuin suunnittelet, vähensin pikkuhiljaa. Mullekin oli yksi lekuri sanonut, että ne lopetetaan plussaan, toinen, että jatketaan. Muistaakseni niitä riitti vkolle 10 asti.

Hyviä pyhiä;)
 
Molly*
ON niin ihanaa lukea Mannan plussafiiliksiä!! :) Tunteet tosiaan ottaa vallan aina välillä ja silmät kostuu pelkästä ajatuksesta että tässä sitä ollaan, vihdoin. Mulla vieläkin siis näin.

Äh, mulla on välillä alaselkäkipuja, tietyssä asennossa tai lähinnä kun yritän päästä pystyyn huonosta puolimakaavasta asennosta. Täytyy kysellä Gissalta neuvoja toiselta puolelta. Ja aika oireetonta muuten tässä vaiheessa, että välillä unohtaa olevansa raskaana ja sitten miettii että toivottavasti kaikki on hyvin. Maha mulla on kyllä pumpsahtanut näkyviin nyt ihan tällä viikolla :) Että kaipa siellä joku pikkuinen kovasti kasvaa ja tekee tilaa itselleen :)

Meillä oli mukava sosialisesti vilkas viikonloppu. Perjantaina yhdet isommat juhlat ja eilen kotibileet meillä. Tänään on ollut vähän tiskiä... Mutta kivaa nähdä taas kaikkia kavereita ja syödä hyvin.

Mites muilla on sujunut?

Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille!
 
Mannaejk
Mollylla masu kasvanut! Kuva kiitos! Mukavalta kuulosti myos teidan viikonloppu, mutta alaselkakivut ei kuulosta kivalle, hoh. Gissahan ikavasti karsi niista kivuista pitkaan. No, jospa tama olisi sun kohdalla ohimenevaa. Toivotaan niin.

Huomaatte varmaan, etta mulla havisi aakkoset ja ookkoset jostain syysta.

Pikaisesti luin toista puolta jossain vaiheessa ja myos sen, etta Nasupin pojan sydan siis parantunut. Ihanaa, etta asia vaikuttaa olevan kunnossa. Pitaisi kayda lukemassa toisella puolella enemman arjen sujumisesta uusilla aideilla. Tyontayteista varmaankin arki on.

Omaa napaani mietn valilla kovastikin. Viimeyona sain nukuttua hyvin, rinnat ei olleet niin kipeat ja siitakos siitten aloin pelkaamaan, etta onko jotain takapakkia tapahtunut. Jotenkin sita pelkaa nyt, etta jos tama otettaisiinkin pois. Siiten mietin, etta pitaisiko mun ottaa jotenkin erityisen rauhallisesti nyt vai voinko touhata samallatavalla kuin ennenkin. Pelkaan, etta jos omalla toiminnallani jotenkin vahingoittasin jotain. Kummallisia ajatuksia. Meen huomenna tai keskiviikkona mittauttamaan HCG>n ja sita tietenkin mietin, etta enta jos ei ole noussut jne. Kunpa 12 viikkoa menisi nyt nopeasti, etta voisi saada edes jonkinlaista mielenrauhaa. Vai saako sittenkaan. Hyva asia on, etta mitaan vuotoja ei ole ollut. Oliko Nasupilla mitaan vuotoa tai Pellalla...En saa edes kysymysmerkkiia nakojaan tahan. Mietin vaan, etta tarkoittaako vuodottomuus jotain kaksosten suhteen..

Nyt alan muihin hommiin ja toivotan mukavaa viikkoa. Kunpa saisin oman koneen jo huollosta..
 

Yhteistyössä