Tahkoojat 64

  • Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti
Kastehelmi
Sanelma, kylläpä vetää jännäksi! Mä kyllä vahvasti veikkaan, että jos haet apteekista uuden testin esim. huomenna, niin saat sillä 10 min sisään 2 viivaa. PQ siis sitä varten. Rautaiset hermot tosiaan sulla on, jaiks.. :) Eihän noihin sitä toista viivaa tule, jos ei jotain ole tapahtumassa. Paitsi jos testi on kuivunut ja reagoinut esim. virtsan valkuaiseen. Veikkaan kuitenkin enemmän, että hormonia on vasta niin vähän. Huisin jännää! Mä olisin kyllä hakenut samantein uuden testin ja odottanut sen 10 min. rauhassa..

Silloin kun mä testasin viimeksi (pakko testata että voi lopettaa luget) niin Acon10 teki ihan kirkkaan viivan paikan, siis kirkuvan valkoisen, vaikka testi on yleensä ollut sellainen tasavalkoinen. Myöhemmin, n. 15 min päästä (10 min on siinäkin se virallinen testiaika) kirkkaan valkoisen viivan paikan toinen reuna oli haaleasti punainen. Mutta vain niin, että se näkyi kun tarkkaan katsoi. Menkkojen alkuunhan meni lugejen lopettamisen jälkeen vielä 5 vrk, joka on ihmeen pitkään. En sitten tiedä, olisiko joku sintti yrittänyt kiinnittyä, mutta surkeasti epäonnistunut vai kuivuiko testi vaan ja teki sen takia värillisen viivan (oli koko testin pituinen). Myöhemmin en testannut ja sittenhän ne menkat pitkän odottelun jälkeen alkoivat. Toivottavasti mulla olisi tällä kertaa parempi onni :)

Vitsi, kyllä tämä kevät on hedelmällistä aikaa!
 
Sanelma
Juu, minäkin olisin varmaan hakenut uuden testin heti, jos vaan se ei olisi tarkoittanut 60 km automatkaa... Eli siksi en hakenut. Mies kyllä ehdotti sitäkin vaihtoehtoa ;)

Mutta nyt on Aconit tilattu ja odottelen niitä. Ja otin vielä jostain kumman syystä 25 herkkää 10:n sijaan... Aattelin varmaan, että jos on plussa, niin pitää näkyä tollakin.

Nyt vaan odotellaan sitten pari päivää ja kurkitaan ahkerasti housuihin, hehe...
Takaraivossa vain kaihertaa se, etten löytänyt sitä ovista.
 
Kastehelmi
Enpä tosiaan ajatellut tuollaista 60 km:n ajomatkaa. Meillä kun apteekkiin on n. 1 km :) Ja jo kuuden kilsan sisällä on varmaan 8 apteekkia :)

Kyllähän se 25 yksikön testissä näkyy, jos on näkyäkseen. Onhan apteekin testikin 25 yksikköön reagoiva. Jos maksoit Aconit heti, niin hyvässä lykyssä ne on sulla jo tiistaina :) Ja raskaushormonin määrä tuplaantuu parissa päivässä, joten sitten tulee varmaan vahva plussa. Vitsi, jännää.. PQ! Eihän se ovis aina testeissä näy, moni on silti tullut raskaaksi juuri siinä kierrossa, jossa ovista ei ole löytynyt..

Pidän kovasti peukkuja!
 
Keijukainen
Sanelma, onpa jännää! Kiva kun pääsit meille heti kertomaan! Ja täytyy minunkin todeta että on sulla tosi rautaiset hermot kun jaksat odotella ti-ke, olosuhteiden pakosta tosin. Täällä kun tosiaan noita apteekkeja on tuhkatiheään ja jotkut ovat pyhäisinkin auki niin ei tule aina ajatelleeksi että on siitä kiinni. Kultaista kuitenkin että miehesi ehdotti kuitenkin jopa tuota ajomatkaa :)Isot PQ:t täältä!

Ja yhdyn Kastikseen että kyllä on todella hedelmällistä tämä kevät/alkukesä! Toivottavasti tarttuu meihin kaikkiin Tahkoojiin!

Me käytiin just kaupassa, mies tuossa tokenee, ostettiin pitsaa ja jäätelöä. Samalla sain kuulla että miehellä on jotain kuvausjuttuja taas ensi su joten mökkireissu jäänee väliin. Olisi se jäänyt muutenkin jos on sateista ja nyt näyttää pahasti siltä..

Liinalle piti sanomani että en katso luontofilmejä, mies kylläkin niitä katsoo jos sattuu olemaan kotona. Ja kisut joskus =)

Tänään pääsee jännäämään American Idolsin voittajaa!!
 
Aniliini
Huih Sanelma, kyllä menee tämä seikkailu jännäksi! Peukut on ladattu kattoa kohti..

Keijukainen, varmaan tosi inha reissata sillä kantosiipialuksella, itellä ei kokemuksia.
Täällä on yksi (tai kaksi) krapulapesäke, eilisissä ylppäreissä oli tarjolla boolia (kaverit siis kutsuttu illaksi hieman perinteisistä poikkeaviin pirskeisiin) ja tulihan sitä vedettyä. Järkyttävää hengenahdistusta ja vellovaa oloa, rinnasta pistää ja väsymys on sitä luokkaa, että vois nukkua viikon putkeen. Mulla alkoi onneksi loma, eipä tarvi murehtia huomista työpäivää ja taidan ottaa yhden korjaavan siiderin, ei tästä muuten selviä. ;)

Näin eilen yhden vanhan tutun, joka on raskaana, la elokuun puolivälissä, (samaan aikaan kun mulla olis ollut) oli kyllä haikea ja surullinen olo kun katselin hänen isoa vatsaansa. Olen kyllä ihan iloinen hänen puolestaan, ettei katkeruutta ollut ilmassa laisinkaan. Paha mieli vaan omasta puolesta.. =(

Mies katsoo luonto-ohjelmia ja dokkareita usein, Animal Planet on joka päivä auki. Mäkin siinä samalla katson sivusilmällä, joskus keskityn kokonaan niihin, mielenkiintoinen maalima! :)

Alamasua nipistelee jo siihen malliin, että munis siellä toivottavasti kypsyttelee itseään. Nyt on kp 10 ja puuhailut aloitettu innokkaasti eilen ja tänään. Ovis kaiketi vasta to, joten nämä intoilut ei sinne asti riitä, lisää kehiin vaan, toivon mukaan mies ei oo ensi viikolla kovin väsy töiden jälkeen, nuo viikkopuuhailut kun meillä tuppaa jäämään minimaaliseksi... Mulla menee jännäilyt muuten just jussiin, eli aatonaattona oltais jo starttaamassa kamupoppoon kanssa mökkiä kohti, menkkojen olis tarkoitus alkaa juuri sinä päivänä. Mälsää, koska mökillä on ulkovessa. :/
 
Kata
Hei krapulapesäkkeet ja muut!

Täällä kerrankin vietetty tervehenkinen viikonloppu mökillä kahdestaan, nukuttu ja vain pari olutta nautittu..(kuulostanko täysin alkkikselta?)

Nähtiin viikonloppuna vaikka kuinka monta harmaahaikaraa, juteltiin miehen kanssa että nyt kyllä luonto kettuilee jos ei ole tärpännyt..ja sitten vielä la kaveri lähetti viestin että näki unta että mä olen raskaana..hohhoi, julmaa pilaa varmaan, torstaina selviää..

Aika monella teillä on ovisaika käsillä, paitsi Sanelmalla, jota jännätään kyllä nyt ihan kybällä! PQPQPQPQPQPQ!!

Julialla ensi viikolla inssi, PQ sinnekin! Toivotaan että nyt kesä näyttäisi parhaat puolensa ja tulisi tärppiä kuin lohialtaasta konsanaan!
 
Piritta
Horkkaiset heipat!
Käytiin pyöräilemässä ja nyt on kestovilu päällä, perskules. Asiaa ei yhtään auttanut äsken nautittu suklaajäätelö ja espresso..Aamulla oli niin lämmin vielä (okei, siis aamupvällä, noustiin 11.30...), mutta sitten heitti sateen ja sen myötä kylmyyden. Mut fillarointi on kivaa. Nyt seurataan tennistä, on noi taitavia noi miehet.

Sanelmalle mahtipqqq! Jännät paikat tosiaan. Ja näitäkin tarinoita on kuultu, eli että haamu tulee vasta jälkikäteen, mutta raskaana ollaan. Kyllä mä vähän ounastelisin, että siellä masussa jotain eloa on...pq!

Eilen ei tehty mitään sen erityisempää. Sauvakäveltiin ja illalla kokkailtiin sellaiset hampurilaisateriat, että oksat pois. Otettiin ohjeet uudesta Glorian ruoka&viinistä eli kunnon pihvit väliin, chilimajoneesit, tomaattisalsat ja lohkopotut. Oltiin niin ähkyt jo yksien purilaisten jälkeen, että piti pitää taukoa :D ja jatkaa taas tauon jälkeen...hih! Tänään kanavartaita ja salaattia eli hieman kevyempää. Ollaan kyllä aika mässääjiä näin vkoppuisin....

Aniliinille zemppiä krapulan hoitoon. Harmi, ettei ei sää oikein suosinut eilisiä juhlia. On kyllä niin lupaava suomen kesä taas...No parin vkon päästä meikät on jo Italian - toivottavasti - kuumassa lämmössä. Aaah...sinne asti jaksaa vaikka päällä seisoen.

Keiju, täällä odotetaan jo Idolsia. Mä oon aina ihan tippa linssissä, kun ne laulaa..se Boukin on aika ihana :)
 
Sanelma
Tere vielä!

Jos nyt kommentoisi noita muitakin aiheita. Eli minä rakastan kaikkia luonto-ohjelmia. Mies ei tykkää niistä, kun ne on sen mielestä liian raakoja. Ei kestä niitä kohtauksia missä näytettään esim. jonkun leijonan saalistavan itselleen ruokaa. Musta maailman luonnollisin asia, jota tapahtuu päivittäin. No anyway. Katson aina kun vain ehdin, ja oikeastaan saa käsitellä ihan mitä vaan luontoaihetta.

Niin niistä apteekeista vielä. Meillä on kyllä apteekki 5 kilsan päässä, mutta se oli eilen lauantaina jo mennyt kiinni, kun aloin harkita uutta testiä. Ja huomenna menen toki töihin ja viereisessä talossa on apteekki, mutta en kyllä kehtaa mennä ostamaan sieltä testiä, kun just pe ostin. Tyhmää, mutta kuitenkin näin on. Aconit on tilattu ja maksettu, joten eiköhän ne tiistaiksi saavu. Ja vielä se tätikin ehtii. Tulis nyt edes jotain oireita.

Julialle PQ insiin ja muille jännääjille rautaisia hermoja! Ovistelijoille tietysti intoa peiton alle.
 
Keijukainen
Onhan täällä eloa ;-)
Aniliinille tsemppiä kankkuseen, muistan fiiliksen torstaista..ei kiva. Ja olin vielä töissä!
Mullakin on kummalliset 2 pv lomaa ti ja ke joten huominen viikko on lyhyempi. Tiistaina mennään ennen konserttia syömään, mietittiin sitä Coloradoa. Miehellä on kans ti-ke vapaata.

Piritta, mä oon ihan Bo-fani ;-) Saas nähdsä kumpi voittaa. Molemmat on kyllä ihan huippuja.

Kata, haikarahomma kuullosti lupaavalta ;-) PQ ens viikkoon!

Onko kukaan katsonut sitä Nelosen uutta ""Näkijä""-sarjaa? Musta se on ihan hyvä ja oon jääny jo vähän koukkuun...
 
Stella
Oho, jännää Sanelma! Mä tein sen oman plussatestini siis Apteekin omalla. Viiva tuli n. 5 min. päästä ja säilytin tikun muutaman päivän. Viiva pysyi täysin muuttumattomana. Eli voi hyvin olla, että sun plussa on tullut siinä 5-10 min. välillä. Vaikka niissä testin ohjeissa tosin sanotaan, että 10 min. jälkeen tulokseen ei ole luottamista - varma ei siis voi olla. Toivottavasti saat aconit pian ja selvyyden asiaan! PQ!!!
 
Suru
Vautsi Sanelma! Lupaavaa :) Peukut on soirona sojottamassa! Toivottavasti Katan haikarabongailut olisi myös enteellisiä!

Kauhea väsy. Olin aamun töissä ja ilta meni raksalla. Sauna on lämpenemässä, mutta taitaa suihku ja pehkut kutsua hyvin pian...

Mulla vissiin vaihteeksi yrittää jotain hiivaa pukata, pkle. Kastis, tietäjänainen, voiko tiettynä aikana olla normaalia herkempi hiivalle? Meinaan voiko jokin hormonaalinen heittely altistaa, oletko kuullut? Musta tuntuu, että joka kierrossa on nykyään näitä tuntemuksia ennen ovista. Eikä asia meillä kyllä liity mihinkään hygieniahommaan, samat kuviot sen puolesta joka kerta.

Jos telkusta bongaan luontodokkarin, niin voin kyllä katsella. Harvemmin tulee suunnitellusti niitä katseltua, vaikka ihan mielenkiintoisia ovatkin.

Liina muuten, meidän naapurit voivat roikottaa ulkona narulla pyykkejään viikonkin sateessa ja paisteessa... Se on oikein vitsi laskea miehen kanssa niiden kuivatuspäiviä kullakin kertaa!

Meillä on Aniliini tässä kuussa sitten sama tahti; mullakin menkat pitäisi alkaa juuri ennen juhannusta.

Ei, kyllä nyt täytyy laskea levolle. Zzzz.
 
sari
Hyvää alkavaa viikkoa ja huomenta kaikille!

Minä katson luonto-ohjelmia kanssa ihan mielelläni. Inhottavan sateisen harmaa aamu täällä etelässä. oma n: KP25/32 menkkoja siis odotellessa.
 
Nekku
Auvoisaa alkanutta viikkoa leidit! Ainakin täällä pk-seudulla sataa tihuttaa. Suht ankean oloista, mutta toisaalta ei juurikaan haittaa, kun joutuu kuitenkin olemaan täällä konttorirottana...

Sanelma, kyllä vetää jännäksi. Uskoisin, että plussa on totinen tosi. PQ!

Oliko se Suru, joka kyseli kp-päivityksiä. Täällä tilanne se, että tätiä odotellaan kuin kuuta nousevaa, jotta virallinen tahkous voi alkaa. Oho, ""unohdettiin"" kyllä kumi välistä pois viikonloppuna pari kertaa. ;-)

 
Tiitu
Huomenta sateiseen maanantaihin! Sanelma, huih, PQ! Ja peukkuja myös muille jännääjille!

Mulla oli eilen illalla joku ihme itsesääli-masennuskohtaus, oltiin nähty päivällä kaverien ihana puolivuotias tyttö ja kuultu, et toiset kaverit saavat kolmannen lapsensa. Niillä on melkein tasan kaks vuottaa jokaisen lapsen välillä, et varmaan kalenterista katsottu, että nyt tehdään uusi, prkl! Itkeskelin siinä sitten, että miks me ei saada ja me ei varmaan koskaan saada jnejne, tiedätte varmaan. No, kai se tästä taas kirkastuu, kun menkatkin on kohta selätetty...

Nyt jo nippailee lupaavasti oikeasta muniksesta, toivottavasti on jotain jo tekeillä. Olen miettinyt tässä sellaistakin, että oliskohan tossa vasemmassa puolessa jotain häikkää, koska nyt olisi ollut sen ""vuoro"", edellinen irtosi oikealta... Gynen on ollut myös aina vaikea ultrassa nähdä sitä vasenta puolta, että tiedä sitten. Nyt täytyy tilata lisää tikkuja, viimeks kun meni kaikki, turhaan;)

Luonto-ohjelmia en varta vasten katso, joskus on tosin sattunut silmään, ihan mielenkiintoisia...

Mukavaa viikkoa kaikille!

 
gissa
Huomenta!
Taas palailtu töihin vkonlopun jälkeen. Se meni pääosin raksalla, vaikka lauantaina oltiin kyllä lakkiaisissa. Ihan kiva, näki miehenkin välillä puvussa työvaatteiden sijaan :)

Kastikselle ISOPQ ja lisäksi onnittelut palkankorotuksesta. Katalle ja Sanelmalle myös tsemppiä lisääntyvään jännitykseen. Julialle onnea inssiin.

Mä hain työpaikan sisällä yhtä toista työtä, katsellaan kuinka käy. Palkka nousisi ja muutenkin olisi ihan kiva vaihtaa vähän hommia.

Luontodokkareissa mulla on sama ongelma kuin Sanelman miehellä. En halua katsella niitä tappokohtauksia, on sitten kuinka luonnollista tahansa. Muuten pidän niistä kyllä kovasti :)

ON: Ei mitään uutta vielä, en oikein jaksaisi odotella niitä menkkoja... huomenna on onneksi se seurantaverikoe, selviää sitten sekin, että onko raskaus varmasti loppunut.

Jaa, siinä taisikin olla kaikki tällä erää. Palailen taas, kun töiltäni ehdin. Mukavaa viikkoa kaikille :)
 
Sandeman
Gruss Gott! Elikkäs moro vaan Itävallasta! Karmea väsy, kun kone tuli vasta puolen yön maissa ja nukkumatti oli myöhässä. Reissu oli oikein onnistunut, aurinkoa ja mukavaa porukkaa ja mies ampui la iltana ensimmäisen villisikansa Unkarin puolella. Oli aika polleaa miestä:)!

OmaN: torstai-aamuna vielä testailin ovista, viiva alkoi tummua ja torstai-iltana nippaili masussa. Pe-aamuna sitten hiirenhiljaa hommailtiin (pahviseinät ja kolme muuta ihmistä viereisessä huoneessa) ja siinä se sitten olikin. Eli kertalaakin varassa mennään kohti menkkoja. kp19/23-32 tosin edellinen kierto oli 27.

Kastikselle onnea palkankorotuksesta! Mä voisin ottaa vaikka palkanalennuksen jos saisin tehdä jotain uutta...:-((. Ehkä se lottovoitto tulee?? Maybe next year.....

PQta jännääjille ja samoin höh Tiitulle! Sanelmalla onkin jännät paikat, odotan kuulumisia.

Nyt olis vissiin tehtävä töitä...mutta palataan.
 
Sanelma
Heippa tytöt!

Sandemanille tervetuloa takaisin kotimaan kamaralle.

ON: Tilanne jatkuu muuttumattomana. Ei näy tätiä eikä oireita mistään muustakaan. Paitsi psyykkisiä. Ja jännittää niin että maha on sekaisin. Kp nyt 36/30-33. Aamulla sanoin miehelle, että tämä onkin sitten sellainen tilaus, jota ei niin helposti perutakaan. Viittasin siinä viikko sitten perumaani isoon ostokseen, joka myös sai vatsani sekaisin.

Huomenna toivottavasti tikut saapuu. Lähden töistä jo aikaisemmin, koska meille tulee nuohooja. Sitten on kiirus treeneihin, mutta ehkä sitä illalla ehtis testata tai viimeistään sitten ke aamuna.


 
Keijukainen
Harmaata maanantaita! Sanelma, nyt kuullostaa kyllä lupaavalta. Monethan ovat sanoneet että plussakierrossa on ollut oireita vähemmän kuin normaalisti kun menkat on alkaneet. PQ edelleen!

Sandeman, tervetuloa takaisin! Kiva että reissu meni mukavasti ja pääsitte myös hommailemaan, edes sitten sen yhden kerran. Sehän voi riittää!

Piritta, Idolsissa kävi sitten ihan just niin kuin olin arvannutkin. Hyvä juttu mutta just sellaista tyypillistä Idols-ainesta, pepsodenthymyineen. Mahtava ääni kyllä mutta olis se Bo saanut voittaa... ;-)

Mulla jotenkin vieläkin velloo vatsassa sen lauantaisen merenkäynnin jäljiltä. Ja väsyttää aivan tajuttomasti...
Onneksi on huominen ja ke vapaata! YES!!
 
sari
Eilen saunassa mies tuumasi, että hän aikoo ainakin pitää kaikki vanhempainlomat ym mitä saatavilla on sitten joskus....no onnex hänellä on vielä toivonkipinä ihan sadalla mukana!
 
Sandeman
Sari, meillä mies on luvannut metsästää kaikki vanhempainlomat:)) kuulemma miehen tehtävä on tuoda perheelle ruokaa pöytään:)). Nojoo, voi olla että muuttuu ääni kellossa josjakun (optimismia tähänkin aamuun) meillä natsaa.

Ja tosiaan voihan se vaavi yhdestäkin kerrasta lähteä kehittymään, muistelen että tahkoojissakin oli joitakin onnekkaita, mutta tuskinpa meillä käy sellaista tuuria. Täytyy vaan pitää tätä simppatestikeskustelua yllä, jossain vaiheessa saan sen kuitenkin väsytettyä, ja sinne testeihin. Ja siitä pääsis sitten etenemään. Hoh. On tämä turhauttavaa hommaa joka kk.

Nyt olis vielä kk lomaan, jollain ilveellä pitäisi jaksaa tätä työstressiä ja miettiä näitä omia perusarvoja oikein kunnolla. Jos rupeiskin vetelemään niitä pilsuja taas että nämä nousut ja laskut olis helpompia ja hyväksyis oman lapsettomuutensa????? ÄHHHHHHHH, sori tytöt, ei karmeen valoisa päivä tänään(kään).
 
Julia
Iik! Sanelma...oon melko sanaton, uskon vahvasti sun plussaan :)

Kata, koita kestää vielä vähän PQ.

Sandeman, meillä eka tärppi tuli vain yhdellä touhuilulla...

ON: eilen pistin irroituspiikin ja huomenna inssiin.

En pysty nyt enempiä skriivaamaan kun työt painaa päälle ja ihme ""takapiruja"" juoksee konttorissa. Later!
 
Kastehelmi
Päivää.
Kiroan Soneran alimpaan h*lvettiin. Kirjoitin pitkän viestin ja puff, se katosi.
On ollut kiire päivä, aika on mennyt kesätyöntekijän kanssa. Tietysti alussa sitä aikaa pitää käyttää ja käydä asioita yhdessä läpi, että toinen pärjää sitten loman ajan :)

Suru, kyllä hiiva voi reagoida juuri hormonimäärän muutoksiin. Eli tulee kausittain enemmän :( Tylsä vitsaus sekin.

Sanelma, peukut ja varpaat ovat pystyssä! PQ tietysti kaikille muillekin.

Sandeman, tervetuloa takaisin Suomeen. Loma oli varmasti mukava, niinhän ne aina ovat :) Älä nyt manaa mitään palkanalennusta, ei sekään kiva olisi. Sain juuri virallisen vahvistuksen sille, että liksa nousee 6/05 alkaen. Olen ihan tyytyväinen. Vaikka tuskin mun tyytyväisyys kauaa kestää.

Julialle megapeukutukset inssiin! Katalle kovasti peukkuja ja toivotaan että loppuviikosta on sielläkin suunnassa iloisia uutisia!

Gissalle voimia ja tsemppiä. Samanlaisia alemmuudentunteita ja kurjuutta on tullut koettua itsekin. Onneksi niistä soista pääsee sitten aina lopulta ylös.

Palaan myöhemmin paremmalla ajalla asiaan :)
 
Piritta
Päivää!
Ilmoilla ilmeistä maanantai-maanisuutta...Kyllä niin ramas aamulla, että ai jai, jos oiskin nyt opettaja ja ois alkanut 2,5 kuukauden loma! Miettikää sitä :) Ei kyllä nappaa duunit täälläkää, eli istutaan naiset samaan veneeseen. Sande olit sentään auringossa ja muualla - sitä ei tällä leveysasteella vkloppuna ollut, mikä ainakin mun psyykeeseen vaikuttaa. Eilenkin aamiaisen jälkeen just kun olin ehtinyt levittää aurinkorasvaa (!!) nenän varteen, kerätä lehtiä luettavaksi ja asettua mukavaan asentoon lepotuoliin, niin mitä vielä: kaamea pilvilaatta työntyi ihanan auringon eteen ja siinä se päivän paiste sitten oli =((( Oikeesti, hieman masentaa tämä suomen lupaavasti alkanut kesä.

No joo, tämä rutina enteilee mun tätipäivää, joten iloisimpiin aiheisiin. Sanelmalle hermojen venytystä, vaikka se ei ole helppoa, voit ainakin ajatella, että tuleepahan sitten vahvempi viiva, jos sellainen on tuleva - ja siihenhän me uskomme =))

Keiju, idolsista...Musta on oikeestaan parempi, että se Carrie voitti, Bo menestyy aivan yhtälailla omalla sarallaan, eihän sillä voitolla sinänsä ole merkitystä. C:llä oli kyllä sellainen colgatehymy, että suomalainen jo häikäistyis :D Mutta hieno laulaja, voi vitsi sitä ääntä!

Pitää jatkaa...
 
Keijukainen
Juu, kyllä todella tökkii tämä yhteys nyt! Mulla on kännykässäkin jotain feelua..yhteydessä siis. Pätkii ja pätkii eikä välillä ihmiset ole saaneet edes yhtyettä vaikka on ollut puhelin päällä ja kenttää. Great.

Piritta, mun broidi on ope ja mä oon tosi kade sille noista kesälomista!!
Niin, onhan sillä Carriella todella hyvä ääni, ärsytti vaan kun se oli niin ""selvä"" tapaus. Mutta huippujahan ne oli molemmat tosiaan.

Kyllä tämä sää on omiaan laittamaan mielen matalaksi itse kullakin. Minäkin luulin että eilen tulis hieno päivä mutta toisin kävin Tiedän ettei huomennakaan aurinko paista mutta musta on silti ihanaa pitää 2 pv vapaata!
 

Yhteistyössä