Tahkoojat 65

  • Viestiketjun aloittaja Sanelma
  • Ensimmäinen viesti
Keijukainen
Noista hajusteiden yliannostuksesta vielä...meillä on täällä töissä kans yks mies joka lotraa..jos se on jonkun mapin vaikka käynyt hakemassa täältä mun työpisteestä niin koko paikka dunkkaa vähintään puoli tuntia. Se ON yököttävää. Istu nyt siinä sitten, välillä tekisi mieli pitää mielenosoituksellisesti nenästä kiinni. Miten tollasesta voisi sanoa ilman että toinen ottaa nokkiinsa?

Ihan mitään hyttysmyrkkyä se ei ole (tiedätte ne ""vanhanajan"" miesten aerosolipullodödöt jotka oli ihan tappokamaa?) mutta silti liika on liikaa. Olen myös aika herkkänenäinen joten tuo pari suihkausta on erittäin ihmisystävällistä minunkin mielestäni...

Nekku, mä luin jostain ""voi hyvin""-tms. -lehdestä että jokaisen pitäisi käyttää tunti päivässä työaikaa esim. netissä pyörimiseen, on kuulemma tärkeää jaksamisen kannalta ;-) Joten no worries!!



 
Suvi
HINOA KATA, onnittelut vaan minunkin puolestani! Ja Sanelmalle vielä PQ, jospa se muuttuis plussaksi! En ole nyt vähään aikaan taas täällä pyörinytkään. On ollut kaikenlaista muuta mielessä...
 
Liina
HUomenia!
Ensiks Katalle ONEA ja miehelles myös. PQ kaikille sitä tarvitseville.
HajuG: valitettavasti mulla on tosi hyvä hajuaisti, kylläpä ruuhkabussissa joskus ahistaa ne hajujen sekamelskat. Ja miesten tuoksut se teidän kammottava dödö haju taitaa olla mennen jota pääasiassa käyttää vanhemmat miehet. Mun mielestä Fahrenhait on in tuoksu ainaskin omalla miehellä.

ON: (eritevaroitus) limoja on tullu normaalia enemmän eilisestä lähtien, mutta mies on ollu ihan ryytyny. Tänään 12. päivä putkeen töissä ja päivät venyny n. 11-12 tuntisiks. TOivottavasti se viikonloppuna lepää nii pääsis viimeistään sunnuntaina puuhailemaan ku vanhemmat on häippässy. Kp on 13 / 31-35 eli parhaimmat ajat alkaa kohta olla käsillä.

Nyt täytyy kiiruhtaa töihin, mutta hauskaa perjantaita kaikille.
 
sari
Ja Katalle minun puolestani kanssa vähän myöhässä tulevat onnittelut!

Hajuista tuli mieheen tää nykyinen mieheni, sillon ruvettiin tapailee n. 4 vuotta sitten, hän tuli luokseni jostain turnauksesta suihkugeelin ja partaveden raikkaana hiukset ja iho kosteena, niin se tuoksu tarttui hyvin kangassohvaani, mä nuuhkin sitä tuoksuu vielä viikonkin päästä siitä:=) aika hulluu, kun nyt aattelee. Tuoksu oli muuten joku Sergio Taggini.
 
Sandeman
Huomenia!
Ihana ilma, ensimmäinen oikein kesäinen aamu täälläpäin!!

Parin siiderin verran istuttiin eilen terassilla, joten onneksi ei krapulaa! Porukkaa oli kauheasti liikkeellä mutta ei tuossa Eatzin terassilla musta mikään lämmin ollut viiden aikaan! Katselin niitä tyttöparkoja jotka oli minihameella ja pikkupikkutopilla liikenteessä, jaiks. Eikö tätä nykynuorisoa palella? Vai onko se joku fashion statement??

Eilen kerroin miehelle että oon menossa siihen SSGhen, ihmetteli vaan että eikö ultralla näe niitä putkia ilman varjoainetta (vai oliko se vettä?). Jeps että sen verran on biologiaa taas kerrattu:). Sanoin että tämä on nyt viimeinen perustesti mitä NAISELLE tehdään ilman sitä simppatestiä. Ja sitten mies muutti puheenaihetta. Great. Mutta kyllä mä sen vielä väsytän. Periksi ei anneta.

OmaN kp 22(23-32). Milloinkas on Kastehelmen testauspäivä? Ens viikolla?
 
gissa
KATA HIRMUISESTI ONNEA!!!!!
Kastikselle sympat satunnaisesta epätoivosta. Aika tarkkaan on tiedossa miltä tuntuu!! Toivottavasti tänään on jo parempi päivä.

G:Meillä ei miehen kanssa ole mitään varsinaista yhtä biisiä. On joitakin, jotka tuntuu jotenkin läheisiltä molemmille, mutta en osaa nimetä yhtään. Tavattiin vähän hassussa paikassa, jossa soi iskelmä, joten se yksi iskelmäbiisikin kuuluu näihin seurustelun alun muistoihin. Mä kestän kyllä kuunnella iskelmää, vaikka en sitä mitenkään tarkoituksella koskaan kuuntelekaan. Ei kuitenkaan ole vaikeuksia kestää sitä. Ollaan kuitenkin vähän raskaamman kaman ystäviä.
Mulla tulee musiikista flasbackejä ja tuoksuista myös. Mulla saattaa myös joku biisi tuoda jonkun tuoksun mieleen. Jännästi toimii aivot!!

Mulla on tänään se sisäisen työpaikan haastattelu. Jännittää! Pitää varmaan palata teksteissä taaksepäin ja lukea Sandemanin ohjeet ja miettiä vastauksia hiukan etukäteen. Tunnen kyllä molemmat haastattelijat etukäteen, mutta musta tuntuu, että se on ennemminkin huono asia... äh, en tiedä. Toivottakaa onnea :)

Nyt ei ehdi enempää, mukavaa päivää kaikille!!
 
Julia
Heipparallaa likat,

kauheesti ootte jutellu, en tiä mistä alkaisin...

Kastehelmi, en tietenkään oo vielä muistanut katsoa sitä kokonaismäärää...vaikka ei varmaan maailman tärkein asia, mutta tsekkaan kyllä sen jahka kerkeen.

On ollu todella kiireisiä päiviä, suoraan töistä ystäväni hääjärjestelyjä tekemään ym. ja kotosalla oon ollut joka ilta aikaisintaan yheksältä! Oon ihan puhki ja ikionnellinen, että nyt on perjantai. Tosin huominen menee talkoissa, aamusta ilta seitsemään ja sunnuntaina ajelemme kummipojan synttäreille. Että ihan kiitettävästi on menoa viikonlopuksikin. Onneks ne häät on jo viikon päästä, sitten ehtii lepuuttamaan.

Nekulle kiitos inssi kannustuksesta, tärppäispä nyt!

Yrittämiseen kuluneesta ajastakin teillä oli puhetta. Kauhistuin kun rupesin ajattelemaan, että miten pitkään meillä on mennyt. Ehkäisy on meillä jätetty 9/02!! Tietty oon ollut kaks kertaa raskaana, vaikkakin laihoin tuloksin. Ei paljon lämmitä kun tuntuu, että mussa on joku sellanen vika ettei siemenet vaan mussa suostu kasvamaan kuin sen v****maisen 11 viikkoa. Blääh.

Onneksi täällä on paljon hyvääkin tapahtunut; Katan plussaaminen ja Riinuskallakin oli kaikki hyvin ultrassa. Hiano homma :)

Keijukainen, mää oon kade sulle! Olisin kans tahtonut Mötiköitten konserttiin. Ainakin niissä lehdissä mitä vilkasin, niitä kehuttiin kovasti.

Musiikista puheen ollen, G: ""meidän"" biisi on Neljän Ruusun Matka on syvä. Siihen liittyy niiiin suuri tunnelataus, että kylmät väreet menee joka kerta kun sen kuulen. On vaikee tässä sen kummemmin selittää...Muutenkin mulla on todella paljon musiikkiin liittyviä muistoja ja musiikki voi saada mut todellakin ihan täysin lumoihinsa.
Hih hih, junnuna mulla ja ensirakkaudellani oli myös ""meidän laulu"", se oli Banglesin Eternal Flame ja meillä oli siihen oikein koreografiakin!! Eipä vähän hauskaa! Silloin fiilisteltiin ihan hekumoissa ja nyt biisi tuo hauskan muiston mieleen ja naurattaa ihan tosissaan. Tiedän, että tää poikaystäväkin sille naureskelee vieläkin.

HajuG: mulla on ihan liian hyvä hajuaisti. Ärsyttävää toisinaan. Oon aina luullut, että se liittyy varmasti mun voimakkaisiin allergioihin, siis siten, että hajuaisti on herkkä kun elimistö yrittää varoa tiettyjä aineita ja hajuja. En tiä onko tuossa perää, mutta itse koen näin.
Hajuvesipilvi esim. leffassa on tuskaa. Hyi hitsi, joku Volupte tai Tresor yliannosteltuna. Järkkyä.
Ehkäpä juuri tuon herkkyyteni vuoksi myöskin hajuihin liittyy mulla paljon muistoja. Oon muuten jostain lukenutkin, että ihmisellä haju- ja makumuisti ovat huomattavasti parempia ja pitkäaikaisempia kuin ns. tavallinen muisti.

Jees, romaania pukkaa..pätkäsen tähän.
 
Keijukainen
Perjantaita kaikille! Ja aurinkoista sellaista. Ihanaa.
Minäkin eilen löhösin aurinkotuolissa ja luin läjän lehtiä. Vielä yhdeksän maissakin oli tosi lämmin kun ei tuullut.
Kata, oletko testannut uudestaan? Toivottavasti plussa on vahvistunut!

Täällä on niin moni käynyt/käy työpaikkahaastattelussa että todella puhaltaa uudet tuulet. *tuntee itsensä ihan saamattomaksi*...
Kyllähän sitä aina mielessä käy mutta nyt ei ole ollut mitään minne tekisi mieli hakeakaan. Ja meidän pienessä firmassa ei ole mahdollisuutta mihinkään sisäisiin hakuihin, työnkuvaa voisi tietysti vaihtaa mutta ei kiitos. Tässä firmassa teen sitä mitä tässä firmassa ylipäänsä haluan tehdä.
Henkilökemiat on täällä ne mitkä mättää. Työ ja palkka ok joten ei kai kaikkea voi saada :-(

Gissalle siis lykkyä pyttyyn työhaastatteluun! Ja sullahan oli hyviä uutisia lääkäristä että kaikki on tullut itsestään pois?
Tahkoomisen siis saatte aloittaa?

Kastehelmi, onko parempi päivä?

Sandeman, kyllä miehesi näemme vekslaa ton simppatestin kanssa. Älä luovuta ;-)

Huomenna on tyttöjen kemut, menemme työkaverille grillaamaan ja nauttimaan auringosta. Ne on jo klo 17 joten toiveina olisi päästä aikaisin kotiin...nyt on ollut niin paljon valvomista että olen vieläkin ihan naatti. Ei kai tän ikäisenä enää jaksa samalla tavalla...ainakin krapulat on pahempia!!

ON: Kp12/31-33 (terojen kanssa), ma aloitan tikutuksen mutta kriittiset hetket alkaa siis olla käsillä. Liina, mennään lähes samoissa... ;-)
 
Kastehelmi
On parempi päivä mutta usko siihen, että joskus voisi onnistua omalla kohdalla, on edelleen aika vähissä :(

Sandemanko sitä testauspäivää kyseli.. Periaatteessa se olisi viikon päästä perjantaina (ovis taisi olla viime viikon to) mutta koska veli ja lapset taitavat olla silloin meillä, niin voi olla testaus siirtyy lauantaihin, jolloin olisi tiedossa grilli-iltaa. Tai en tiedä. Luget varmaan tälläkin kertaa pitää vuodon kuitenkin pois, oli tulos mikä tahansa. Toisaalta, mistäs sitä tietää mitä elimistö päättää tällä kertaa.. Eka viikko oli sellaisia suht korkeita ajatuksia mutta eilen tuli sitten se normaali olotila, eli en usko tärppiin. Tämä kierto poikkeaa kaikista muista siinä suhteessa, että on tullut näppyjä (perkele, tuli mieleen kysta - olisi kai se näkynyt ultrassa) ja rinnat eivät ole juurikaan kipeät. Ei vaikka on luget käytössä. Hieman ihmettelen, mutta olkoon.

Ihanaa, pääsen tänään mökille. Mukana on mies, mun isä, veli ja hänen 2 lasta (vaimo ei onneksi tule). Mies joutuu huomenna lähtemään illalla keikalle sieltä, mutta ehditään silti vähän saunoa ja grillata. Kyllä sielu lepää siinä hommassa :)
 
Kata
Huomenta!

Toivottavasti en väsytä teitä nyt tällä hehkutuksella, mutta testasin uuden kerran ja jotenkin kummasti helpotti kun apteekin omakin näytti positiivista. Soitin Felicitakseen äsken ja jätin soittopyynnön Tarjalle. Juhannuksen jälkeisellä viikolla aion mennä ultraan, silloin pitäisi kuulua sydänäänet.

HajuG: Kouros on kaamea! Yleensä kaikki yliampuvat määrät mitä tahansa tuoksua ovat karmeita, ja imeliä hajuvesiä en voi sietää. Toisaalta minulla taitaa olla melko huono hajuaisti, sillä välillä en haista mitään kun muut valittaa jostain häiritsevästä hajusta.

Musiikista..alkuaikoina kuunneltiin George Michaelin hempeyksiä miehen luona viikonloppuisin, syötiin hyvin ja juotiin viiniä pitkälle yöhön..niitä biisejä kun kuulee niin nousee tippa linssiin..

En tiennytkään olevani näin neuroottinen ihminen, nyt alkaa kaikki mahdolliset pelot keskenmenoista yms. Apua!

Tänään lähdetään mökille, kunpa kerrankin ei sataisi. Huomenna on illalla mökkinaapureilla synttärijuhlat, puoli ruotsinkielistä saaristoa on paikalle, kiva mulle joka olen aivan nolla naapurimaan kielen kanssa..muutenkin tiedossa sellaista lapsipaljoutta että kääk!
 
Keijukainen
Hienoa Kata, tai siis HINOA! Onnea vielä.
Nyt pääset sitten mökille harjoittelemaan lasten kanssa...
Muista vaan että oma on aina oma vaikka muiden lapset stressaakin ;-)

 
Sandeman
Hih, meillä tiedossa sukujuhlat huomenna:--)). Serkkuja ja muita äidin puolelta, kokoontuvat melkein joka vuosi. Ihan ok mennä sinne mutta aiotaan karata sieltä ajoissa, kun ovat ihan tuossa Espoossa tällä kertaa. Äitini jaarittelisi kyllä vanhoja vaikka kuinka mutta eihän siellä muut juurikaan viihdy.
Sunnuntaina mies houkutteli erämessuille Korialle. On käynyt intin siellä, kuulemma vanhoja muistoja voisi verestää ja samalla valkata mulle haulikkoa:). Sen jälkeen kun suoritin sen metsästäjätutkinnon mies on kovasti ollut ostamassa mulle omaa pyssyä, mutta enhän mä osaa edes ampua!! Saati sitten käsitellä sitä asetta. Eli pieni harjoituksen paikka ennen omaa asetta!
Tänään voisi kyllä harrastaa tuota grillausta omalla takapihalla kunhan saisin ensin imuroitua sisällä. Gnhhhhhh. Homma jota siirrän ja siirrän ja siirrän. Mutta jos palkintona olisi lasi naminami-roseeta ja sitten vielä grillimättöä, niin ah!

Työmotivaatio zero, taidan surffailla uutta.....
 
Piritta
Heipsansaa leidit!
Ihana päivä, ja se on vielä perjantai. Koitan karata täältä niin ajoissa kuin vain kehtaan, kaupan kautta kotiin ja grillin ja valkoviinin ääreen. Meillä on firmassa muutto uusiin tiloihin, joten aika menee vähän epämääräisesti pakatessa ja himmaillessa. Ja uups, pomokin lähti sopivasti Tallinnaan :D

Katalle vielä kerran onnittelut, Hino homma!

Eilen käppäiltiin Töölönlahdella kaverin kanssa ja olihan tuota porukkaa liikkeellä. Se on jotenkin niin liikuttavan ihanaa, miten suomalaiset elää niin täysillä, kun tulee lämpimät ilmat. Tokoinranta oli ihan täynnä pullojensa kanssa istuvia ihmisiä ja sulassa sovussa miehet kävi kuseskelemassa viereisen puun juureen ja eikun takasin pullon ääreen.

Mä oon kyllä kade teille, joilla on mökki ihan lyhkäsen ajomatkan päässä. Onhan se eri kivaa jos vkloppuna pääsee ihan uusiin maisemiin ja luonnon helmaan. Meidän molempien mökit on 400 kilsan päässä =( No aion huomenna loikoilla koko pvän parvekkeella, ja sekin on ihanaa. Niin, jos paistaa.

Tony halme on kyllä Iltasanomissa mahtavan suora. Avioerostaan toteaa näin: Yksi päivä se rupesi natisemaan ja narisemaan. Sanoin, että pidä turpas kiinni tai lähde muualle"". Huh huh.
 
sari
Hohoi Ellit!

Missäs luuraatte? Se olis niinkun perjantai ja meikäläinen lähtee illalla Antti Tuiskun konserttiin:=) sellasen 10 vee tytöntylleröisen kanssa.....kamala flunssa vaan pukkaa päälle ja paleltaa.
 
Sanelma
Morjens!

Pikaisesti kelasin viestit läpi. Töissä ihan järjetön hoppu. Yksi on lomalla ja mulla senkin työt niskassa. Omiani ei tee kukaan, kun olen lomilla, joten teen nyt kahden kuun hommat kuukaudessa + tuo tuuraus. Ei naurata.

Mutta mutta. Katalle super rutistus. Onnea! Plussa se on.

Nyt vaan viikonlopun viettoon tai siis parin tunnin päästä.

Sommoro!
 
Keijukainen
Sanelmalle tsemppiä duuniin. Kohta koettaa viikonloppu...
Onko menkoista vieläkään mitää havaintoa? Sori jos multa on mennyt jotain ohi.

Sarille hauskaa keikkaa! Itse olen nähnyt Antti Tuiskun livenä Telvis-gaalassa, taisi laulaa yhden biisin :) En ole fanittaja.

Aargh, mistä saisi työmotivaatiota...?
Mies, aurinko ja grillaus odottaa kotona mullakin joten kiire olis!!!
 
Sandeman
Hih, Antti Tuisku...mulle saisi kyllä maksaa että lähtisin mukaan. Taitaa olla vähän tuollaisten keskenkasvuisten idoli. Yhtään en ihmettelisi jos se paljastuisi homoksi, on niin naismainen. Sori nyt jos vesitän jonkun päiväunia...:)).

Mies tuossa suunnitteli tulevansa hakemaan mua töistä ja jos mentäisiin yhdet terassioluet juomaan ennen kotiin menoa:), sillä taitaa olla ikävä Töölöön, kun terassillelähteminen ei ollut niin tuskantakana. Vaikka omalle terassille pääsee vaikka aina:)).

Taitaa olla viikonloppu mielessä kaikilla ja siksi niin hiljaista. Mä olen siivonnut pöytääni täällä töissä, alkaa kasaantua epämääräisiä kasoja joista ei hajua onko niissä jotain tärkeää. Jos vaikka tänään ehtisi sellaiseen kun mapittamaan omia papereita...jostainhan se aika on otettava.
 
Kastehelmi
Sarilta jalo teko lähteä seuraksi. On varmasti tuo Tuisku ihQ jonkun 10-vuotiaan mielestä. Itselle ei putoa, liian siirappia..

Katalle vielä onnitteluja. Ihanaa että plussa vain vahvistuu!

Itse odotan tässä kuumeisesti että mies tulee noutamaan ja pääsen mökille. Taidanpa ostaa hienon kelin kunniaksi kaupasta siideriä :) Ihanaa nähdä veljen lapset, ovat niin mainioita (4- ja 2.v).

Mukavaa viikonloppua!
 
Piritta
Rentoa vkloppua täältäkin naiset! Täällä porukka jo katoaa, ja mä jotenkin vain ""unohdun"" tänne koneen ääreen...tai siis pitäisi tehdä pakkaukset loppuun. Ja tiedättekö miten taivaallista: maanantaina PITÄÄ olla muuton tieltä veke ja niin kutsuttua duunia JOUTUU tekemään kotona. No...suunnittelin jo kullan kanssa retkeä Suokkiin ja kauppatorille, jolloin siellä ei ehkä niin kaameet tungokset kuin kesäsunnuntaisin. Ja en tod kanna sinne rantakalliolle mitään läppäriä. Töitä ehtii tehdä sitten tiistainakin :) Upeaa, eli summasummarum: 3 pvän vapaat!

Sarille voimia Tuiskun musan ääreen. Kyllä mä uskon, että se noihin nuoriin uppoaa hyvinkin sulavasti, naiset me ollaan siihen IHAN liian vanhoja =))

Ihanaa mökkeilyä ja terassia ja löpöilyä, ilma taitaa viimein suosia suomalaisia!
 
Tiitu
Tervepä terve, suurin osa on tainut jo lähteä viikonlopun viettoon... Meitsi täällä surffailee omalla terassilla, eläköön langaton yhteys:) Ihana ilma!

Tässä olenkin nyt sitten kesäleskenä koko viikonlopun, mies on poikien mökkireissulla saaristossa, on niiden perinne kerran vuodessa. Itse otan ihan levon kannalta, huomenna menen kasvohoitoon, otan arskaa ja urheilen:) Toivottavasti se mies kotiutuu hyvissä ajoin sunnuntaina, ehditään vähän viettämään aikaa yhdessä, se kun oli juuri viikolla työmatkallakin, aina kasaantuu reissut samalle viikolle. Tahkouskin pitäis aloittaa sitten taas sunnuntaina. Ihme juttu, mulla on ollut tosi kovia nippailuja tuossa vasemman munasarjan kohdalla, toivottavasti tietää hyvää, siis sitä, että ovis tulisi taas vaihteeksi. Eikös sulla Kastehelmi ollut vähän samaa, siis että luget pitivät menkat kauemmin pois ja ovis""oireet"" paukkasivat jo heti menkkojen jälkeen? Mulla siis vasta kp 9 menossa. No nippailee mitä nippailee, kunhan tosiaan välillä sattuisi oviskin kohdalle.

PQ kaikille ja oikein aurinkoista viikonloppua! Pyörin täällä varmaan viikonloppunakin, jos en muuta keksi...
 
Suvi
Iltaa! Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! Onpas ollut aivan hulinaviikko. Ja olen aivan rättipoikki! En ole edes ehtinyt kuin pikaisesti käydä toivottelemassa täällä Katalla onnittelut. Ajatukset ovat ainakin olleet tehokkaasti muissa asioissa kuin vauvahaaveilu. ;)

Jotenkin musta myös tuntuu, etten oikein välttämättä kuulu tähän ketjuun. Älkää nyt käsittäkö väärin. Alunperinhän liityin tänne lähinnä kun Kastehelmi oli tullut tutuksi viikkoketjuissa. Viikkoketjuja en enää jaksa. Tätä tahkoamista on kulunut jo vähän liikaa... Toisaalta en haluaisi kuitenkaan lapsettomiinkaan vielä liittyä. Lääkärihän minulle myös sanoi, ettei vuoden yrityksen jälkeen voi vielä puhua lapsettomuudesta!! ;)

Jotenkin mä olen vaan vähän kyllästynyt ja uupunut tähän vauvahankkeeseen ja luovuttanutkin, mutta silti haluaisin vielä jonnekin kirjoitella tuntojani. Jotenkin vain on tunne, että tämä ketju ei ole ""se oikea""? Osan kanssa tuntuu, että on samalla aaltopituudella, mutta osan taas ei. En tiedä, onkohan kenellekään muulle tullut yhtään samankaltaisia tuntemuksia? Tälläisiä mietteitä tänään...

 
Keijukainen
Lauantaita kaikille! Taidan olla eka tänään...?Ihana ilma taas ulkona. Eilen oli NIIN ihana ilta!! Syötiin ulkona, grilli ei toiminut kun kaadoin sinne liikaa vettä (sähkögrilli siis) ja se sammahti (blondi!). Joku suoja siis. JOuduttiin grillaamaan kalkkunat uunin grillivastuksen alla. Istuttiin puoli kymmeneen terassilla ja nautittiin auringosta. Käytiin myös jäätelöautolla =) kun se ajaa tohon muutaman metrin päähän. Ja kissojen kanssa pikkulenkillä jonka seurauksena sammahtivat ja nukkuivat koko yön tappelematta...

Aikaisin oli kyllä pakko mennä nukkumaan kun tänään on tyttöjen bileet Espoossa,grillausta ja ulkonaoloa ja viiniä...nice!. On hassua että mun kaikki kaverit asuu Espoossa ja se tietää aina pitkää matkaa vähintään kahdella bussilla...olisi ihanaa jos joskus pääsisi nopsaan ja helposti jonnekin. Mies oli sitä mieltä että ihmiset alkavat olla jo sen ikäisiä että ovat muuttaneet Espooseen mutta tosiasia on että ovat aina asuneet siellä! Muuttaneet vaan kotoa pois Espoosta muualle Espooseen...taidan olla ainoa joka on kotoisin Espoosta mutta ei lähtisi enää Helsingistä mihinkään!! 24-vuotiaaksi olen siis asunut Espoossa...

Suvi, kiva kun ilmoitit itsestäsi! Mietteesi on ihan ymmärrettäviä, tavallaan aika ""tuntemattomiahan"" me toisillemme ollaan, näin virtuaaliyhteydessä. Eikä voi millään olla kaikkien kanssa samalla aaltopituudella, meitähän on paljon! Mutta muista että samassa veneessä ollaan kaikki ja samaan tavoitteeseen tähdätään.
Itse koen kaikki teidät kovin arvokkaiksi ja läheisiksi ja musta on ihanaa vaihtaa ajatuksia kaikkien kanssa! Mulla ei ole ketään ystävää samassa tilanteessa joten on mahtavaa vaihtaa ajatuksia täällä! Kaikki ystävien bebet on saaneet alkunsa suurinpiirtein kertalaakista joten en ole edes viitsinyt kertoa tästä projektista, en jaksa niitä ""joko?""-kyselyjä...

ON: kp13/31-33 joten alkaa eritys lisääntyä mutta mitään ovikseen viittaavaa ei vielä ole.


 
Aniliini
Hello!
Samperin ukko, kun luuhaa jossain, ovis olis kaiketi käsillä/tuloillaan nipistelyistä päätellen (kp16), eilen oltiin ihan väsyjä molemmat, ettei saatu toimintaa aikaiseksi, leffan ääreen nukahdettiin kumpainenkin.
Mun isä, sen vaimo, mun pikkuveli ja -sisko sekä mummu on tulossa meille huomenna yökylään, kun pappa on ollut Tays:ssa leikkauksessa, niin tulevat sitten Pohjanmaalta samalla meille vierailulle, kun menevät pappaa katsomaan. Että sitä ennen pitäis sitten tehdä, mitä tehtävissä on.. Saapa nähdä sytytäänkö keskellä lauantaipäivää, illaksi oon menossa miehen siskon luo auttelemaan huomisten rippijuhlaruokien laitossa ja voi mennä myöhään.. Jos ei päädytä päivän aikana vällyjen väliin, niin sitten saa ainakin jussina kupittaa kunnolla. Ollaan siis menossa ison kamuporukan kanssa mökille, ettei sen puolesta kovasti harmita, saapahan siellä sitten taas nollata tilanteen.

Mä oo samoilla aatoksilla Teidän Tahkoojien suhteen kuin Keijukainen, ootte iso korsi mun tämänhetkisessä elämässä! Kamuille ja miehelle en halua kaikkea ilmiantaa ja paasata joka nipsauksesta, teidän ""niskaan"" on hyvä kaataa kaikkea. =) Ollaanhan me monesti puheltu, että on kivaa kun on samanhenkistä porukkaa kokoontunut samaan ketjuun, mä koen itse ton ""aallonpituuden"" vähän eri tavalla kuin Suvi, mutta ymmärrän kyllä fiiliksesi, kun me kaikki ei kuitenkaan olla ollenkaan samoissa tilanteissa, voi stressata kovastikin, kun toiset etenee hoitoihin nopeemmin tms. kuin itse. Kirjoittele vaan tänne tuntojasi, jos vielä siltä tuntuu, mä ainakin oon kiinnostunut jokaisen tilanteesta, vaikka ""painittais eri sarjoissa"".

Vitsi, ihana auringonpaiste, tuulee kyllä valtaisasti, mutta lämmintä on, eikä tuo puhuri sentään tukkaa päästä vie. Olin äsken miehen siskontyttären kanssa keräämässä tienvarsilta kukkia, hänellä on tosiaan huomenna konfirmaatio ja tyttöjen pitää täksi illaksi vielä kirkkoon koristukseksi luonnonkukkia ja poikien koivunoksia. Hitsiläinen, kun tekis mieli ottaa sidukkaa, mutta huomenna kirkkoon aamulla -no thanks krapulaisena. Mutta, jos kuitenkin ihan vaan pari..... :)
 

Yhteistyössä