Tahkoojat 65

  • Viestiketjun aloittaja Sanelma
  • Ensimmäinen viesti
Aniliini
No, en nyt näköjään kirjoittaessani osannut tulkita oikein tota tarkoittamaani aallonpituusjuttua, siispä tarkoitin, että mua ei haittaa just se, että ""paneskellaan eri sarjoissa"" :D eli tarkoittaen sitä, että itse en koe etten siitä syystä olisi jonkun kanssa samalla aaltopituudella. Jos Suvi susta tuntuu jonkun muun syyn vuoksi siltä, niin reilusti kirjoitat vaan mikä askarruttaa, me ollaan täällä just sitä varten! =)
Sekä edellinen että tämä viestini on siis ihan hyväntahtoisesti kirjoitettu, pakko erikseen mainita, kun täällä on hivenen hankalaa saada näitä äänensävyjä mukaan.. :D
 
Nekku
Hellurei. Huh, sormet ihan soseena, kun olen teräsvillalla tai mitä se nyt on, öljynnyt vessan uusia puisia tasoja. Vielä pitäisi pari kerrosta jaksaa sitä hinkata.

Suvi, mun mielestä on positiivista, että välillä tää projekti jää ajatuksissa taustalle! Joten onnittelut siitä! Onnistuisiko se, että pitäisit meistä Tahkoojista taukoa? Tai siis, että et aktiivisesti seuraisi tätä ja sitten taas pölähtäisit paikalle tilittämään tuntoja, kun siltä tuntuu. Itseasiassa niin tein itsekin viime syksynä eli ensin vieroitin itseni hetkeksi ja sitten olikin töissä niin kiire, että tämä jäi pakostakin. Sitten tuli se plussa ja jne. Mutta tsemppiä valitsemallasi tiellä, mikä liekään. Täällä me kuitenkin ollaan, jos tarvitaan ja kyllä tähän ketjuun mölyä mahtuu, vaikka joskus oltaisiin eri mieltäkin. Kuten Keijukainen kirjoitti, päämäärä on sama.

Kuten Keijukaiselle ja Aniliinille, mullekin tämä on tietynlainen henkireikä! Ei jotenkin ole fiiliksiä tilittää kavereille kasvotusten limoista ja kiertopäivistä. :)

Aniliinille toivon actionia vällyjen väliin. Josko plussa pärähtäisi juuri, kun haluaisit kupittaa juhannuksena... Käänteispsykologiaa.

Me lähdetään just grillaamaan kavereille - Espoosta Espooseen. Keijukainen, sä olet sikäli ""omituinen"" espoolainen, että yleensä ko. kaupungin alkuasukkaat haluavat palata lintukotoonsa. Vielä ""pahempaa"" kotiseuturakkautta tosin harrastavat granilaiset! Huh, sitä ei kestä. Mä en ole paljasjalkainen, joskin täällä hyvin viihdyn.

Adios.

 

Yhteistyössä