V
vierailija
Vieras
Tarina sijoittuu -80 luvun alkuun jolloin ei ollut nettiä. Kuvastot ja jopa eloveenapurkin kansi toivat toivottua helpotusta.
Olen Leevi 20v nuorimies. Asumme kylässä jossa käytännössä on yksi tie.
Tyttöjä ei ole ikäisiäni.
Olen auttanut tienpäässä asuvia Liisaa 56v ja tytärtään Kaisaa 31v miestentöissä.
He asuvat kaksistaan.Liisan mies Heikki on lähtenyt kuulemma jo 15 vuotta sitten omille teilleen.
He ovat uskovaisia..niinkuin iso osa,mutta usko on heille se elämän tärkein asia.
On lokakuinen lauantai. Menen puutöihin heille taasen.
Iltakuuteen mennessä saankin jo sievoisen kasan puita tehtyä.
Liisa tulee ilahtuneena sanoon että sauna on lämmin,voisin käydä peseytymässä.
Hän on tumma,sellainen kiharapää.Ei lihava mutta töitä tehneen oloinen nainen.
Saunon ja nautin.Ulkosaunassa on tunnelmaa enkä malttaisi lopettaa.
Teen peseuvedet ja istun alalauteelle.
Hieron saippuaa ja huljuttelen välillä kunnes saunan ovi aukeaa.
”oletkin vielä täällä,luulin että oot Kaisan luona..sillä on jokin ongelma huoneessaan” Liisa sanoo saunan ovelta pyykkikori kädessään,pyykit on tapana kuivata saunassa.
” no mutta..minäpäs kuuraan työmiehen selän. Oot tosi reipas nuorimies.” Liisa sanoo laskien korin viereeni lauteille.Rintaliivejä,alus-ja sukkahousuja. Katsahdan Liisaa ja hän hymyillen astuu taakseni ylemmälle lauteelle istuun samalla napittaen ylimpiä nappeja auki paidastaan.
Läts..hän ottaa pesukintaan ja läsäyttää sen selkääni.
Melkein tekee kipeää.. hän hieroo karhealla kintaalla.Katson pyykkejä sivusilmällä.Liisa huomaa sen.
”Nousetko seisoon niin saan pestyä alempaa..”
Teen työtä käskettyä ja nousen. Selin Liisaan.Seison hänen haarojen välissä ,peppu hänen edessään.
Liisan hame on reisillä.
Hän alkaa saippuoimaan pakaroitani,tunnen kuinka kovenen.
Liisan kädet vaeltaa kylkiini ja sieltä etupuolelle.Hän alkaa hyräileen rauhallisesti.
Katson alas. Liisan saippuaiset kädet osuvat kaluuni ja isot ..aikuisen naisen kädet ottavat kalustani tottuneen otteen.
Hän alkaa pyöritellä terskaa ja vetää käteen.
Samalla hän vetäisee mua itseenipäin. Tunnen rinnat pakaroillani.
Hän alkaa hyräillä äönekkäämmin ja runkkaus kiihtyy samaan tahtiin,hän lypsää mua.
Ei aikaakaan kun laukean,syöksähdellen kiukaan vieren betonilattialle.
”Nyt huuhtelet ja käyt Kaisan luona,kuivaushuoneessa on mehua sulle” Liisa nousee takaani,näen rinnat ohimennen kun hän napittaa paitaansa.
Pesen itseni ja kuivaan. Laitan pitkät kalsarit jalkaani ja t-paidan.
Menen pihanpoikki taloon.
Rintamamiestalo,jonka toisessa kerroksessa on Kaisan huone.
Astelen narisevia portaita kalsareissa ja villasukissa.
Koputan Kaisan huoneeseen ja avaan oven.
”Terve,sulla oli jokin asia täällä” tervehdin Kaisaa.
Hän istuu pöydän äärellä lukien.
Pitkä hame,nätti vaalea nappipaita.
Kaisa on myös tumma,naisellisempi. Hänen ainoa harrastuksensa,jos sitä siksi voi sanoa on seurat.
”Terve,äiti lämmitti näemmä saunan” hän sanoo huomaten punan kasvoillani,enkä muutenkaan kalsareissa olisi vaan kun on kuuma niin on kuuma..sillon ollaan kalsareissa.
”Joo,lämmitti..ja toi pyykkejä kans ja mehua” sanon nielaisten.
”Siis toi pyykkejä ja mehua saunaan” Kaisa katsoo mua kuin säikähtäen.Hän kääntää pään kirjaan.
”Niin,mun sängyn alta on tällaiset ruuvit tippunu.Voisikko auttaa ja laittaa” Kaisa kysyy kromiset ruuvit kädessään.
”No mikä ettei” sanon ja otan ne..kaisa antaa puuvartisen meisselin myös.
Menen sängyn alle puolittain selälleen ja ruuvaan ne paikalleen.
” no nyt on paikallaan” alan hilata itseä
” oota..kato vielä että siellä on kaikki ne pienat kunnolla..se niin nitisee ja paukkuu..se sänky”
No höh..nitisee ja paukkuu,katotaa sitte ajattelen.
Piena kerrallaan alan katsomaan.
Näen sängyn alta kuinka Kaisa nousee tuoliltaan tai oikeastaan hänen jalat..ruskeat,läpinäkyvät sukkahousut varpaiden verhona.
Hän kävelee ovelle.Kuulen kuinka hän lukitsee ovet.
Hänkin alkaa hyräillä ja tulee sitten pöydän ääreen.Vetää verhot kiinni.
Kuulen vetoketjun..hame tippuu nilkkoihin.
Siirrän päätäni,näen Kaisan täyteläisen lanteen..nyloneissa.Nostan katsetta ja hän katsoo mua.
”Onko ne kaikki hyvin..kokeile vielä niitä jalkoja” hän sanoo lempeästi ja astuu lähemmäs.
Toinen jalka haaroväliini ja toinen viereen..hän hyräilee ja alkaa oikoon lakanoita.
Hänen varvas hipaisee etumustani ja jää sepaluksen kohdalle.
Varvas kaivautuu sisään..paljaalle kalulleni,se sivelee,kutittelee..
Kovenen..penikseni nousee sepaluksesta pystyyn varpaiden viereen.
Kaisa hyräilee..
” nyt on..lakanat ..hyvin” hän sanoo.
”Niin täälläkin..” vetäisen itseni sängyn alta. Kaisa horjahtaa.
Hän laskeutuu säörieni päälle ja katsoo mua lempeästi silmiin. Kaluni sojottaa sepaluksesta.
”Leevin hartiat on kyllä niin jumissa että hieron niitä” Kaisa sanoo ja laittaa toisen kätensä olalleni,toinen käsi avaa paidan napit nopeaa.
Hän laskee toisenkin käden hartioilleni.. rinnat roikkuvat vaaleissa liiveissä edessäni.
”Leevin hartiat on kyllä.. ihan ..jumissa” hän painelee niitä,samalla lanteen alkaessa keinua haaroissani..
Hän alkaa hyräillä,kaluni soljuu kovana nylonreisien välissä.
Kaisa hymyilee ja hyräilee,näen sukkahousujen alta hänen karvoituksen..ei alushousuja.
Nostan katseeni Kaisan silmiin,ne kääntyvät samantein katsoon hartioitani..hän huomasi mitä katsoin.
Hän hyräilee,hieroo ja asettelee lannettaan kalulleni..painellen..
Tunnen Kaisan kosteuden,lämmön kullilla..nyloni venyy ja painuu kaluni mukana Kaisan sisään..
Kaisa huohahtaa hyräillen,hän on niin kostea ettei nyloni tunnu kullilla. Yritän nostaa käsiäni Kaisan vartalolle..mutta hän painaa ne käsivarsista lattiaa vasten.
Taadaatatadaa..mmh..hän hyräilee ..hänen lanne liikkuu voimaakkaasti ratsastaen ja lattialankut natisevat.
Uppoan Kaisan sisään..hän on kuin transsissa.
Kaisa huokaisee syvään ja jännittyy. Hänen rinta paljastuu kupista ulos.Alan syöksähdellä melkein samaan aikaan.
Vieno hyräily alkaa kuuluun punaisilta kasvoilta jälleenz
Kaisa nousee päältäni.
” ..kiitos..avusta” hän sanoo pidellen paitaa rintojen edessä.
Hän kääntyy selin,riisuu sukkahousut ja napittaa paidan.
Nousen ylös ja kävelen alas..
Kaisa antaa sukkahousut Liisalle.
”Nehän on sotkuiset. Huomiseksi on kaapissa puhtaat seuroihin”
Liisa hymyilee maireasti Kaisalle.
Olen Leevi 20v nuorimies. Asumme kylässä jossa käytännössä on yksi tie.
Tyttöjä ei ole ikäisiäni.
Olen auttanut tienpäässä asuvia Liisaa 56v ja tytärtään Kaisaa 31v miestentöissä.
He asuvat kaksistaan.Liisan mies Heikki on lähtenyt kuulemma jo 15 vuotta sitten omille teilleen.
He ovat uskovaisia..niinkuin iso osa,mutta usko on heille se elämän tärkein asia.
On lokakuinen lauantai. Menen puutöihin heille taasen.
Iltakuuteen mennessä saankin jo sievoisen kasan puita tehtyä.
Liisa tulee ilahtuneena sanoon että sauna on lämmin,voisin käydä peseytymässä.
Hän on tumma,sellainen kiharapää.Ei lihava mutta töitä tehneen oloinen nainen.
Saunon ja nautin.Ulkosaunassa on tunnelmaa enkä malttaisi lopettaa.
Teen peseuvedet ja istun alalauteelle.
Hieron saippuaa ja huljuttelen välillä kunnes saunan ovi aukeaa.
”oletkin vielä täällä,luulin että oot Kaisan luona..sillä on jokin ongelma huoneessaan” Liisa sanoo saunan ovelta pyykkikori kädessään,pyykit on tapana kuivata saunassa.
” no mutta..minäpäs kuuraan työmiehen selän. Oot tosi reipas nuorimies.” Liisa sanoo laskien korin viereeni lauteille.Rintaliivejä,alus-ja sukkahousuja. Katsahdan Liisaa ja hän hymyillen astuu taakseni ylemmälle lauteelle istuun samalla napittaen ylimpiä nappeja auki paidastaan.
Läts..hän ottaa pesukintaan ja läsäyttää sen selkääni.
Melkein tekee kipeää.. hän hieroo karhealla kintaalla.Katson pyykkejä sivusilmällä.Liisa huomaa sen.
”Nousetko seisoon niin saan pestyä alempaa..”
Teen työtä käskettyä ja nousen. Selin Liisaan.Seison hänen haarojen välissä ,peppu hänen edessään.
Liisan hame on reisillä.
Hän alkaa saippuoimaan pakaroitani,tunnen kuinka kovenen.
Liisan kädet vaeltaa kylkiini ja sieltä etupuolelle.Hän alkaa hyräileen rauhallisesti.
Katson alas. Liisan saippuaiset kädet osuvat kaluuni ja isot ..aikuisen naisen kädet ottavat kalustani tottuneen otteen.
Hän alkaa pyöritellä terskaa ja vetää käteen.
Samalla hän vetäisee mua itseenipäin. Tunnen rinnat pakaroillani.
Hän alkaa hyräillä äönekkäämmin ja runkkaus kiihtyy samaan tahtiin,hän lypsää mua.
Ei aikaakaan kun laukean,syöksähdellen kiukaan vieren betonilattialle.
”Nyt huuhtelet ja käyt Kaisan luona,kuivaushuoneessa on mehua sulle” Liisa nousee takaani,näen rinnat ohimennen kun hän napittaa paitaansa.
Pesen itseni ja kuivaan. Laitan pitkät kalsarit jalkaani ja t-paidan.
Menen pihanpoikki taloon.
Rintamamiestalo,jonka toisessa kerroksessa on Kaisan huone.
Astelen narisevia portaita kalsareissa ja villasukissa.
Koputan Kaisan huoneeseen ja avaan oven.
”Terve,sulla oli jokin asia täällä” tervehdin Kaisaa.
Hän istuu pöydän äärellä lukien.
Pitkä hame,nätti vaalea nappipaita.
Kaisa on myös tumma,naisellisempi. Hänen ainoa harrastuksensa,jos sitä siksi voi sanoa on seurat.
”Terve,äiti lämmitti näemmä saunan” hän sanoo huomaten punan kasvoillani,enkä muutenkaan kalsareissa olisi vaan kun on kuuma niin on kuuma..sillon ollaan kalsareissa.
”Joo,lämmitti..ja toi pyykkejä kans ja mehua” sanon nielaisten.
”Siis toi pyykkejä ja mehua saunaan” Kaisa katsoo mua kuin säikähtäen.Hän kääntää pään kirjaan.
”Niin,mun sängyn alta on tällaiset ruuvit tippunu.Voisikko auttaa ja laittaa” Kaisa kysyy kromiset ruuvit kädessään.
”No mikä ettei” sanon ja otan ne..kaisa antaa puuvartisen meisselin myös.
Menen sängyn alle puolittain selälleen ja ruuvaan ne paikalleen.
” no nyt on paikallaan” alan hilata itseä
” oota..kato vielä että siellä on kaikki ne pienat kunnolla..se niin nitisee ja paukkuu..se sänky”
No höh..nitisee ja paukkuu,katotaa sitte ajattelen.
Piena kerrallaan alan katsomaan.
Näen sängyn alta kuinka Kaisa nousee tuoliltaan tai oikeastaan hänen jalat..ruskeat,läpinäkyvät sukkahousut varpaiden verhona.
Hän kävelee ovelle.Kuulen kuinka hän lukitsee ovet.
Hänkin alkaa hyräillä ja tulee sitten pöydän ääreen.Vetää verhot kiinni.
Kuulen vetoketjun..hame tippuu nilkkoihin.
Siirrän päätäni,näen Kaisan täyteläisen lanteen..nyloneissa.Nostan katsetta ja hän katsoo mua.
”Onko ne kaikki hyvin..kokeile vielä niitä jalkoja” hän sanoo lempeästi ja astuu lähemmäs.
Toinen jalka haaroväliini ja toinen viereen..hän hyräilee ja alkaa oikoon lakanoita.
Hänen varvas hipaisee etumustani ja jää sepaluksen kohdalle.
Varvas kaivautuu sisään..paljaalle kalulleni,se sivelee,kutittelee..
Kovenen..penikseni nousee sepaluksesta pystyyn varpaiden viereen.
Kaisa hyräilee..
” nyt on..lakanat ..hyvin” hän sanoo.
”Niin täälläkin..” vetäisen itseni sängyn alta. Kaisa horjahtaa.
Hän laskeutuu säörieni päälle ja katsoo mua lempeästi silmiin. Kaluni sojottaa sepaluksesta.
”Leevin hartiat on kyllä niin jumissa että hieron niitä” Kaisa sanoo ja laittaa toisen kätensä olalleni,toinen käsi avaa paidan napit nopeaa.
Hän laskee toisenkin käden hartioilleni.. rinnat roikkuvat vaaleissa liiveissä edessäni.
”Leevin hartiat on kyllä.. ihan ..jumissa” hän painelee niitä,samalla lanteen alkaessa keinua haaroissani..
Hän alkaa hyräillä,kaluni soljuu kovana nylonreisien välissä.
Kaisa hymyilee ja hyräilee,näen sukkahousujen alta hänen karvoituksen..ei alushousuja.
Nostan katseeni Kaisan silmiin,ne kääntyvät samantein katsoon hartioitani..hän huomasi mitä katsoin.
Hän hyräilee,hieroo ja asettelee lannettaan kalulleni..painellen..
Tunnen Kaisan kosteuden,lämmön kullilla..nyloni venyy ja painuu kaluni mukana Kaisan sisään..
Kaisa huohahtaa hyräillen,hän on niin kostea ettei nyloni tunnu kullilla. Yritän nostaa käsiäni Kaisan vartalolle..mutta hän painaa ne käsivarsista lattiaa vasten.
Taadaatatadaa..mmh..hän hyräilee ..hänen lanne liikkuu voimaakkaasti ratsastaen ja lattialankut natisevat.
Uppoan Kaisan sisään..hän on kuin transsissa.
Kaisa huokaisee syvään ja jännittyy. Hänen rinta paljastuu kupista ulos.Alan syöksähdellä melkein samaan aikaan.
Vieno hyräily alkaa kuuluun punaisilta kasvoilta jälleenz
Kaisa nousee päältäni.
” ..kiitos..avusta” hän sanoo pidellen paitaa rintojen edessä.
Hän kääntyy selin,riisuu sukkahousut ja napittaa paidan.
Nousen ylös ja kävelen alas..
Kaisa antaa sukkahousut Liisalle.
”Nehän on sotkuiset. Huomiseksi on kaapissa puhtaat seuroihin”
Liisa hymyilee maireasti Kaisalle.