Tahtoisin vierasta miestä

  • Viestiketjun aloittaja Foxy lady
  • Ensimmäinen viesti
Tyttönen 28
niin ketään ei loukata eikä välit rikkoudu, päinvastoin ainakin meillä mieheni kanssa seksi sujuu ja parisuhde kukoistaa vaikka yhteisestä sopimuksesta aina joskus olenkin vieraan miehen pantavana.
 
Lååte
Ei muuta ku melaa mekkoon jos mieli tekee. Ei se pillu siitä hupene jos välillä vierasta saa. Ittelläni on väljähtänyt liitto ja huorissa oon käyny sen minkä on seisonut, ei vaivaa omatunto ei.
 
Tunteetonko
Olen ollut uskollinen miehelleni aina ja naimisissa noin 10v, ajuduin kuitenkin n.3kk sitten yhdenillan juttuun. Tästä sitten jäin kiinni, jonka jälkeen lupasin itselleni ettei koskaan enää.Olen kuitenkin pitänyt suhdetta ( hölmöltähän se kuulostaa mutta) yllä tähän toiseen mieheen ja kysysinkin vastaavia kokemuksia, miten ja missä tapailette kakkosen kanssa.Tällä palstalla näyttää olevan vastaavia kokemuksia joten olisin kiitollinen vastauksista, selviäisi ehkä omakin pää.
 
sari22
Alkuperäinen kirjoittaja Tunteetonko:
Olen ollut uskollinen miehelleni aina ja naimisissa noin 10v, ajuduin kuitenkin n.3kk sitten yhdenillan juttuun. Tästä sitten jäin kiinni, jonka jälkeen lupasin itselleni ettei koskaan enää.Olen kuitenkin pitänyt suhdetta ( hölmöltähän se kuulostaa mutta) yllä tähän toiseen mieheen ja kysysinkin vastaavia kokemuksia, miten ja missä tapailette kakkosen kanssa.Tällä palstalla näyttää olevan vastaavia kokemuksia joten olisin kiitollinen vastauksista, selviäisi ehkä omakin pää.
Tapaa mettässä ka nussin siellä. Perkele,noi hyttyset.

 
Tunteetonko
Ei kiitos haluaisin vain vastauksia etta kauanko olette harrastaneet kakkosia , entapa jos olette kiinni jaaneet. Kuinka olette tapaamiset jarjestaneet. Itse myos pohdiskelen etta miksi nain teen, vaikka miestani rakastan.toista kertaa ei kai ole varaa kiinni jaamiseen. Kiitollisena odotan asiallisia vastauksia.
 
Sivhos
On todella omituista suomalaisten naisten hinku saamaan vierasta jopa kumppanin yllyttämänä.Jotain on pahasti pielessä.Ovatko suomalaiset miehet nykyään niin surkeita rakastajia,vai suomalaiset naiset kyltymättömiä seksihurjastelijoita?Vai ovatko nämä vieraan munan haluajat vain huulta heittämässä?Samoin vaimoaan nussittavaksi tyrkyttäjätkin ?
 
naisen kokemana
Itsellä ihan ok avioliitto, pari lasta, seksiä säännöllisesti pari kertaa viikossa. Mutta mies on vaan liian "hellä" sängyssä. Nuorempana se oli juuri sitä mitä halusin, nyt keski-ikäisenä ajatukset ja mieltymykset ovat muuttuneet ja haluaisin vähän rajumpaa meininkiä. Kunnon kiihotusta, sormi- tai leluleikkejä ja kyytiä päälle joka asennossa ja paikassa. Kyllä ollaan jopa peppupanoa jonkun kerran harrastettu, mutta se on sitten sellaista kylmiltään liukkaria ja yritti sisään puoliväkisin. Kun ei tajua, ettei sinne huitaista samalla tavalla kun pimpsaan. Kerran olisin halunnut niin, että takaapäin naidessa mieheni työntää kalun pimpsaan ja dildon peppuuni, mutta ei se onnistunut kun miehellä järki jätti kun alkoi tuntumaan hyvältä. Ei pystynyt molempiin samaan aikaan.
No, siitä sitten asiaan, eli minulla on sitten nuorempi isokaluinen fuck buddy joka hoitelee minut, samanhenkisenä tietää ja ymmärtää mitä haluan. Hänen temppujen jälkeen tiedän saaneeni seksiä.

Tapaamisia on satunnaisesti. Muutaman kerran olen ollut hänen asunnollaan (asuu toisella paikkakunnalla), joskus hotellissa päivällä, joskus ihan luonnossa.
Esimerkiksi mieheni ei ikipäivinä antaisi imeä kalua samalla kun hän ajaa autoa. Tämä toinen kyllä pitää siitäkin : P
 
Sivhos
Jotkut ihmiset,niin miehet kuin naisetkin, ovat todella estoisia seksin suhteen.Kyllä seksi on hieno keksintö.Sitä kun saa harrastaa mieleisen ihmisen kanssa,siitä ei pidot parane.
 
naisen kokemana
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Jotkut ihmiset,niin miehet kuin naisetkin, ovat todella estoisia seksin suhteen.Kyllä seksi on hieno keksintö.Sitä kun saa harrastaa mieleisen ihmisen kanssa,siitä ei pidot parane.
Olet niin oikeassa!
Jokaisen pitäisi antaa itselleen lupa nauttia, huomata kuinka ihana asia itselleen oikeanlainen ja sopiva seksi on.
 
onnetonta
Alkuperäinen kirjoittaja naisen kokemana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Jotkut ihmiset,niin miehet kuin naisetkin, ovat todella estoisia seksin suhteen.Kyllä seksi on hieno keksintö.Sitä kun saa harrastaa mieleisen ihmisen kanssa,siitä ei pidot parane.
Olet niin oikeassa!
Jokaisen pitäisi antaa itselleen lupa nauttia, huomata kuinka ihana asia itselleen oikeanlainen ja sopiva seksi on.
Suosittelen kuitenkin, että jos oma kumppani ei sitä tarjoa, niin erotkaa. Turha käydä vieraissa.
 
Just joo...
Alkuperäinen kirjoittaja Emmyyyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo...:
Alkuperäinen kirjoittaja joa81:
Onko kaikki suomalaiset naiset huoria, ainakin siltä vaikuttaa kun lukee näitä tekstejä. Itse ainakin olen ollut uskollinen aina ja jokaisessa suhteessani, jos alkaa tekemään vierasta niin eroan...
Jos tuo 81 viittaa sun syntymävuoteen niin sinä oot vielä nuori etkä tiedä keski-iän kriiseistä mitään. Tuskin sulla on vielä edes yli 10 vuotta kestänyttä suhdetta takanasi.
Miksi se ei olisi mahdollista?
Olen itse syntynyt -86 ja mulla on 6 vuotta parisuhdetta takana. Joten varmaan -81 syntyneellä voi olla 10 vuotinen suhde takanaan. Toiset aloittaa nuorena ;)
Muuten olis mahdollista, mutta ku tuo joa81 kertoi että on ollu uskollinen JOKAISESSA suhteessa niin sain sellaisen kuvan että sillä on ollu niitä suhteita monta. Ja jos niitä on ollu monta niin tuskin siihen joukkoon mahtuu 10 vee suhdetta vielä tuossa iässä. Tai no, jos joa81 laskee mukaan kaikki teinivuosien kuukauden tai parin kestäneet "suhteet" kun puhuu jokaisesta suhteestaan, niin sittenhän se olis mahdollista.

Joo, minäkin aloitin nuorena. Teininä aloin seurustelemaan ensimmäisen avopuolison kanssa, mutta kuten noilla nuorena aloitetuilla suhteilla usein on tapana, se loppui 10 vuotta myöhemmin. Toivottavasti teillä menee paremmin.
 
mimosa_5
Eiköhän suhteen alussa (miksei myöhemminkin, jos tilanne muuttuu) sovita pelisäännöistä. Johonkin suhteeseen sopii vieraissa käynti, toisiin ei.

Olen itse ollut kaikin puolin avoin tässä asiassa, mutta jos kumppani vaikuttaa epävarmalta suhteen vakavuudesta, silloin tuollaiset on hyvä pitää poissa, jos ei halua riskeerata. Olen molempaa ääripäätä kokeillut, ja pidemmän päälle vaikuttaa hyvältä, että asiat vain ajan saatossa loksahtavat paikoilleen ilman isompaa kitkaa. Turha kieltää suoraan kaikkea, eikä toisaalta salliakaan ihan kaikkea.

Vuoden alussa tuo 2 kk:n suhteen tynkä kaatui siihenkin, että useammin löysi itsensä muiden sängystä kuin omasta. Muutaman kerran kolmistaankin hoideltiin hommat. Mutta ei se vaan pidemmän päälle toiminut, vaikka aiemmin on ollut positiivisempia kokemuksia.
 
Ehkä kannattas ....
Meillä Rouva pisti asian toteutus asteelle ja hänen omat työkaverit ystävällisesti kertoivat minulle. Meillä on kaksi lasta ja sen jälkeen meillä on ollut seuranamme jatkuva epäilys joka kalvaa suhdetta ja ns normaali elämä on hukassa .Ollaan kyllä samassa sängyssä mutta se vähäkin fiilis on hukassa , suvussa vaan kun ei ole tapana ollut erota joten tässä vaan kärvistellään ja kellään ei ole kivaa. Kannataa miettiä seuraukset ennen niin ei tuu yllätyksiä.
Vaimo hokee aina kun ottaa hieman enemmän niin että "jos saisin asian tekemättömäksi niin en kyllä ikinä tekis"
No itse en asiaa enää 4v jälkeen jaksaisi jauhaa mutta vaimo ei saa sitä mielestään vaikka sanoi kuviteleensa että onnistuu helposti, mutta kun uskoi ettei kukaan tajua sitä töissä ja sen kumminkin tiesi kaikki ( miehet kun ei juorua muuta kuin laji tovereilleen) eli kaikki talon mies puoliset asian tiesivät ja ajattelivat sitten koittaa onneaan . Vaimo otti loparit , eli seuraukset olivat aika kovat.....
 
+++
Ostamme molemmat netistä ja nautimme, joskus jopa samassa hotellissa samaan aikaan ja kiihotun aina, jokakerta, kun kuulen vaimoni edellisen illan kokemukset.
Ne muut tulevat ja pyrkivät jäämään kiinni,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
Puuma
Itsellä ihan ok avioliitto, pari lasta, seksiä säännöllisesti pari kertaa viikossa. Mutta mies on vaan liian "hellä" sängyssä. Nuorempana se oli juuri sitä mitä halusin, nyt keski-ikäisenä ajatukset ja mieltymykset ovat muuttuneet ja haluaisin vähän rajumpaa meininkiä. Kunnon kiihotusta, sormi- tai leluleikkejä ja kyytiä päälle joka asennossa ja paikassa. Kyllä ollaan jopa peppupanoa jonkun kerran harrastettu, mutta se on sitten sellaista kylmiltään liukkaria ja yritti sisään puoliväkisin. Kun ei tajua, ettei sinne huitaista samalla tavalla kun pimpsaan. Kerran olisin halunnut niin, että takaapäin naidessa mieheni työntää kalun pimpsaan ja dildon peppuuni, mutta ei se onnistunut kun miehellä järki jätti kun alkoi tuntumaan hyvältä. Ei pystynyt molempiin samaan aikaan.
No, siitä sitten asiaan, eli minulla on sitten nuorempi isokaluinen fuck buddy joka hoitelee minut, samanhenkisenä tietää ja ymmärtää mitä haluan. Hänen temppujen jälkeen tiedän saaneeni seksiä.

Tapaamisia on satunnaisesti. Muutaman kerran olen ollut hänen asunnollaan (asuu toisella paikkakunnalla), joskus hotellissa päivällä, joskus ihan luonnossa.
Esimerkiksi mieheni ei ikipäivinä antaisi imeä kalua samalla kun hän ajaa autoa. Tämä toinen kyllä pitää siitäkin : P
Petin ensikertaa miestäni hänen ollessaan sairaalassa, nuori mies sai minut kunnolla syttymään. Nykyään kun mieheni on mökillä tai välillä sairaalassa on pakko mennä katselemaan komeita miehiä. Niitä on yllättävän helppo houkutella sänkyyn tälläisen vanhemmankin eukon, jos ei löydy niin tarjoo muutaman euron ja saa tehdä sängyssä kunnolla. Kerran ihastuin nuoreen poikaan tai sen ihanaan kieleen mun jalkojen välissä, pidin sitä viikon kotona ja tuli tehtyä kaikki mitä mieheni ei edes pysty. Nykyään halun heti kun mieheni lähtee, saa tehdä kaikkea mistä on vain lukenut tai haaveillut. Olen jäänyt koukkuun nuoriin miehiin/poikiin että saan tarpeeksi ja hetken mielenrauhan, ONKO MUITAKIN ?
 
Viimeksi muokattu:
Ylösalaisin
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttönen 28;10018861:
niin ketään ei loukata eikä välit rikkoudu, päinvastoin ainakin meillä mieheni kanssa seksi sujuu ja parisuhde kukoistaa vaikka yhteisestä sopimuksesta aina joskus olenkin vieraan miehen pantavana.

Olen poikanen, vanhempi naisystäväni tuo kapakasta naiskavereitaan kylään ja kehuu minua. Haluu että nain niitä, on välillä outo naida tuntematonta varsinkin oma haluu katsella eikä aina osallistu. Tykkää katsella kun parikin naista on samanaikaa sängyssä, jälkeenpäin kyselee miltä kukakin tuntu munassa ja miltä oli naida joka reikään. Sitten haluu itsekkin panna kunnolla kun olisin joku yleinen patja.
 
kuin aloittajalla
Jum"""a mä en kestä enää kun tapasin myös baarissa vappuna miehen jonka kanssa mulla on ollut joskus 15 vuotta takaperin pientä "peliä" ja nyt haluaisin häntä valtavasti. Hän on naimisissa ja minä onnellisesti avoliitossa mutta en halua enää omaa miestä niin usein vaan haluan vierasta. Onko minulla joku perhanan 45-vuoden villitys? heti kun joku hiukankin kehuu minun ulkonäköäni niin käyttäydyn kun teini ja ihastun....tämä ukkomies oli joskus ihastunut minuun ja petin aikoinani avokkiani hänen kanssaan...tosin kysymyksessä oli vain "kiihkeää" suutelua mutta kuitenkin.. mikä meitä naisia oikein vaivaa,kun kotonakin saisi mutta toinen vain mielessä?
 
veit jalat suustani
Jum"""a mä en kestä enää kun tapasin myös baarissa vappuna miehen jonka kanssa mulla on ollut joskus 15 vuotta takaperin pientä "peliä" ja nyt haluaisin häntä valtavasti. Hän on naimisissa ja minä onnellisesti avoliitossa mutta en halua enää omaa miestä niin usein vaan haluan vierasta. Onko minulla joku perhanan 45-vuoden villitys? heti kun joku hiukankin kehuu minun ulkonäköäni niin käyttäydyn kun teini ja ihastun....tämä ukkomies oli joskus ihastunut minuun ja petin aikoinani avokkiani hänen kanssaan...tosin kysymyksessä oli vain "kiihkeää" suutelua mutta kuitenkin.. mikä meitä naisia oikein vaivaa,kun kotonakin saisi mutta toinen vain mielessä?

Mikä siinä lie, että juuri tuossa 45 vuoden jälkeen alkoi pillu viedä naista, eikä päinvastoin.
Kotona on sileää ja rauhallista sillä sektorilla, ukon pieni kulli ei kiinnosta yhtään. Aina pitää ottaa kännit, että alkaa kotiseksi maistua. Mutta yksin ulkona on vieraan miehen pienikin kehuskelu ja lirkuttelu kuin kiimasuihke suoraan nenään. Parin baaritutun olen iltajatkoilla antanut panna oikein kunnolla ja sitten aamukamussa taksilla kotiin. Miestä epäilyttää, mutta kun ei jätä todisteita, niin pysyykin kotielämä rauhallisena.
 
Viimeksi muokattu:
kuin aloittajalla
Mikä siinä lie, että juuri tuossa 45 vuoden jälkeen alkoi pillu viedä naista, eikä päinvastoin.
Kotona on sileää ja rauhallista sillä sektorilla, ukon pieni kulli ei kiinnosta yhtään. Aina pitää ottaa kännit, että alkaa kotiseksi maistua. Mutta yksin ulkona on vieraan miehen pienikin kehuskelu ja lirkuttelu kuin kiimasuihke suoraan nenään. Parin baaritutun olen iltajatkoilla antanut panna oikein kunnolla ja sitten aamukamussa taksilla kotiin. Miestä epäilyttää, mutta kun ei jätä todisteita, niin pysyykin kotielämä rauhallisena.

Oi tosiaan kun pystyiskin tuohon samaan...arvelluttaa vaan kun tuo mitä mä himoitsen on naimisissa. Mä olen niin pirun kiukkuinenkin kun en saa tuota vierasta ja haluaisin juuri häntä!suoraan sanoen ei mulla ole pitkään aikaan ollut tällaisia Tuntemuksia,ehkä joskus parikymppisenä. Mistä tietää vaikka joskus viestittelisin tälle "salarakkaalle" himoissani...ja tuntuu kuin käyttäytyisin kuin joku kakara kun kaikki kohteliaisuudet otan vähän "vakavasti",no okei hän pyysi baarissa puhelinnumeroakin,mutta saa hän sen selville jos haluaa koska tietää nimeni...ai kun vielä kohtaisimme..ja alapäätä kutkuttaa..tää menee jo vähän runolliseksi..
 
Viimeksi muokattu:
jalat suussa
Oi tosiaan kun pystyiskin tuohon samaan...arvelluttaa vaan kun tuo mitä mä himoitsen on naimisissa. Mä olen niin pirun kiukkuinenkin kun en saa tuota vierasta ja haluaisin juuri häntä!suoraan sanoen ei mulla ole pitkään aikaan ollut tällaisia Tuntemuksia,ehkä joskus parikymppisenä. Mistä tietää vaikka joskus viestittelisin tälle "salarakkaalle" himoissani...ja tuntuu kuin käyttäytyisin kuin joku kakara kun kaikki kohteliaisuudet otan vähän "vakavasti",no okei hän pyysi baarissa puhelinnumeroakin,mutta saa hän sen selville jos haluaa koska tietää nimeni...ai kun vielä kohtaisimme..ja alapäätä kutkuttaa..tää menee jo vähän runolliseksi..

Aijaa, että sulla se on yks tietty. Mulla taas, niinkuin sanoin, pillu vie ja sille käy useampikin, kunhan on kunnollinen ja siisti ja terve jne jne.
Se oikeastaan alkoi siitä, kun huomasin, että elämä oli mennyt pienikaluisen miehen kanssa ollessa yli 20 v . Mietin, että kyllä sitä pitää isompaakin saada nauttia. Eihän se nyt voi olla niin, että se kerran valittu vaan pitää kelvata.
No sitten lähdin yhden vikittelevän baaritutun kanssa jatkoille. Olin saanut muualta tietää, että kaverilla on tosi hyvä penis. Pitkä ja paksu. Kaveri on sinkku ja hyvin suosittu seksikaveri piireissä.
Se sessio kyllä räjäytti kaikki taivaat näkyviin ja tunsin, että nyt saan kyytiä, enkä perusseksiä.

Siitä on jäänyt veto päälle ja olen ( varsinkin huppelissa ) ilmeisen herkästi vokoteltavissa sänkyyn. Eli en ihastu näihin miehiin, vaan panemiseen ja otetuksi tulemiseen. Onneksi asutaan täällä pääkaupunkiseudulla, joten jutut ei kierrä niinkuin pienillä paikkakunnilla.
 
Viimeksi muokattu:
uskollinenmies
Minulle tämä asia on täysin selvä: kenenkään ei tarvitse tyytyä yhteen mieheen tai naiseen jos ei halua. Mutta jos oman kumppanin kanssa ollaan sovittu että ollaan uskollisia, niin sitten ollaan. Jos haluttaa vierasta, niin erotaan. Simppeliä, eikö totta?

Läheisellä miehellä meni elämä sekaisin kun kymmenen vuoden parisuhde kaatui vaimon jäätyä kiinni vieraan panemisesta. "Ajattelin ettei se satuta mistä ei tiedä"-tason selittelyt lähinnä säälittivät, mutta ystäväni elämä meni muusiksi: Hän ei ole sen jälkeen kyennyt luottamaan yhteenkään naiseen ja on onneton sekä yksinäinen, pettynyt ja itsetuntonsa menettänyt.

Jos haluatte muita miehiä kuin omaanne niin erotkaa siitä omasta uskollisesta miehestä niin olette vapaita panemaan niin paljon kuin haluatte kenen kanssa haluatte. Pettäminen ei ole missään oloissa oikein, perusteltua tai jees.
 

Yhteistyössä