Tahtoisin vierasta miestä

  • Viestiketjun aloittaja Foxy lady
  • Ensimmäinen viesti
Hessu
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
Mutta kun en tiedä mistä saisin itsellänikin pitkä liitto takana .mutta vaimolta en ole saanut vuosiin kuin vaan syytöstä että on tässä elämässä paljon muutakin kuin seksiä, On tietenkin mutta kyllä se seksi on yksi avioliiton tärkeimpiä asioita. seksiä kaipaava mies.
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
Mutta kun en tiedä mistä saisin itsellänikin pitkä liitto takana .mutta vaimolta en ole saanut vuosiin kuin vaan syytöstä että on tässä elämässä paljon muutakin kuin seksiä, On tietenkin mutta kyllä se seksi on yksi avioliiton tärkeimpiä asioita. seksiä kaipaava mies.
mikä teitä riivaa, meillä on ollut vuosien varrella kaikenmoista ongelmaa, sairautta yms. aviossa 22 vuotta, mutta silti seksi sujuu tänään - täytyy sanoa, että paremmin kuin koskaan.

On pidetty liitosta huolta, liitto elävänä ja nyt kun lapset pikkuhiljaa lentävät kotoa pois, meille avautuu aivan uudet ajat :)))
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa
mikä teitä riivaa, meillä on ollut vuosien varrella kaikenmoista ongelmaa, sairautta yms. aviossa 22 vuotta, mutta silti seksi sujuu tänään - täytyy sanoa, että paremmin kuin koskaan.

On pidetty liitosta huolta, liitto elävänä ja nyt kun lapset pikkuhiljaa lentävät kotoa pois, meille avautuu aivan uudet ajat :)))

Ole omalla kohdallas iloinen että näin on. KAikilla ei ole noin.
Ihmisiä riivaa väljähtyneet suhteet, seksin ja sen variaatioiden puute. Moni tuntuu potevan sitä ja miettivän löytyiskö sitä suhteen ulkopuolelta. Löytyykö, en tiedä.
Toimikoon jokainen tyylillään. Jos harkitsee pettämistä, sen siemen on jo istutettu. Kaikki eivät vie asiaa loppuun asti. Joka vie, se on hänen oma asiansa, turha sitä on täällä moralisoida. Ehkä epäröinnin aiheuttaa juuri se, että tietää siinä olevan väärää, mutta ehkä myös kielletty hedelmä houkuttaa; se ei ole kuitenkaan yhtään makeampi kuin oma.
Jos kaipaa suhteeseen seksiä, niin tervettähän se on. Joku etsii sitä muualta, toinen tyytyy olemaan ilman. Jokainen tyylillään.
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
Ole omalla kohdallas iloinen että näin on. KAikilla ei ole noin.
Ihmisiä riivaa väljähtyneet suhteet, seksin ja sen variaatioiden puute. Moni tuntuu potevan sitä ja miettivän löytyiskö sitä suhteen ulkopuolelta. Löytyykö, en tiedä.
Toimikoon jokainen tyylillään. Jos harkitsee pettämistä, sen siemen on jo istutettu. Kaikki eivät vie asiaa loppuun asti. Joka vie, se on hänen oma asiansa, turha sitä on täällä moralisoida. Ehkä epäröinnin aiheuttaa juuri se, että tietää siinä olevan väärää, mutta ehkä myös kielletty hedelmä houkuttaa; se ei ole kuitenkaan yhtään makeampi kuin oma.
Jos kaipaa suhteeseen seksiä, niin tervettähän se on. Joku etsii sitä muualta, toinen tyytyy olemaan ilman. Jokainen tyylillään.
typerää kertoa, mutta viimeyönä viimeksi, ja voi sitä iloista temmellystä.
aina ei ole ollut näin, mutta löysimme piristeitä, rakkauspelejä, suhteen hoitamista, siihen täysilla satsamista, treffejä keskenämme, ts. kipinä löytyi uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
Ole omalla kohdallas iloinen että näin on. KAikilla ei ole noin.
Ihmisiä riivaa väljähtyneet suhteet, seksin ja sen variaatioiden puute. Moni tuntuu potevan sitä ja miettivän löytyiskö sitä suhteen ulkopuolelta. Löytyykö, en tiedä.
Toimikoon jokainen tyylillään. Jos harkitsee pettämistä, sen siemen on jo istutettu. Kaikki eivät vie asiaa loppuun asti. Joka vie, se on hänen oma asiansa, turha sitä on täällä moralisoida. Ehkä epäröinnin aiheuttaa juuri se, että tietää siinä olevan väärää, mutta ehkä myös kielletty hedelmä houkuttaa; se ei ole kuitenkaan yhtään makeampi kuin oma.
Jos kaipaa suhteeseen seksiä, niin tervettähän se on. Joku etsii sitä muualta, toinen tyytyy olemaan ilman. Jokainen tyylillään.
niin tähän vielä, älkää satuttako rakkaintanne, ottakaa ensin ero ja sitten vasta vieraaseen petiin.
älkää siis pettäkö, vaikka se kielletty hedelmä kuinka houkuttaisi, ei se ole loppupelissä sen kummenpaa kuin oman puolison kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
ninnu46
Kyllä on käynyt 2 kk aikana useinkin mielessä vieras mies, kun kotona makaa sohvalla omaan käteen tumputtaja. Seksi on kuollut vaikka vasta 6 vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies ei halua puhua koko asiasta. Alan olla kyllästynyt tähän tilanteeseen ja olen ilokseni huomannut, että mahdollisuudet vieraissa käyntiin vaan paranee. Tuskin mies edes huomaisi, että kävisin jossain. Liikun paljon pyöräillen ja tilaisuuksia on ollut. Mutta eivät ole vielä johtaneet mihinkään.
 
maraton1970
Kyllä on käynyt 2 kk aikana useinkin mielessä vieras mies, kun kotona makaa sohvalla omaan käteen tumputtaja. Seksi on kuollut vaikka vasta 6 vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies ei halua puhua koko asiasta. Alan olla kyllästynyt tähän tilanteeseen ja olen ilokseni huomannut, että mahdollisuudet vieraissa käyntiin vaan paranee. Tuskin mies edes huomaisi, että kävisin jossain. Liikun paljon pyöräillen ja tilaisuuksia on ollut. Mutta eivät ole vielä johtaneet mihinkään.
Ninnu46, koetappa puhua sen sohvalla makoilevan tumputtajan kanssa, sano suora ukaasi, jos seksi ei ala kiinnostaa, lähdet muiden miesten pariin, luulisi heräävän.
Jos ei herää potkaise tuollainen mies pois ja etsi itsellesi parempi, mutta älä tee sitä pettämällä.
 
Viimeksi muokattu:
peku
mulla eukonkanssa vähä sama viilis olen harrastanut seksiä vieraan kanssa ja tykännyt tulee elämään uusi maku ois kyllä kiivaa kun ois semmonen vakituinen ystävä jonka kanssa vois vaikka tapailla jutella ja harrastaa seksiä ja olla ystäviä ois aika hienoo eikä ei oikein huvita tuo baarissa vonkaaminen ja yhden yön jutut
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
 
Viimeksi muokattu:
Kikka2
Kyllä on käynyt 2 kk aikana useinkin mielessä vieras mies, kun kotona makaa sohvalla omaan käteen tumputtaja. Seksi on kuollut vaikka vasta 6 vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies ei halua puhua koko asiasta. Alan olla kyllästynyt tähän tilanteeseen ja olen ilokseni huomannut, että mahdollisuudet vieraissa käyntiin vaan paranee. Tuskin mies edes huomaisi, että kävisin jossain. Liikun paljon pyöräillen ja tilaisuuksia on ollut. Mutta eivät ole vielä johtaneet mihinkään.
Mun ukko vetää kaljaa iktaisin eikä enään kiinnostu mistään. Naapuritalossa asuu tyylikäs herrasmie, pyysi minut trinksulle kotiinsa. Menin kun olin ottanut vaikka olikin 35 vanhempi. Konjakki meni päähän ja siinä rupes vaatteet vähenemään, kun mies otti housut pois olin ihan kiihkoissani isosta munasta. Kyllä kannatti saada vierasta vaikka olikin vanha mutta iso ja raju tapaus.
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
Mun ukko vetää kaljaa iktaisin eikä enään kiinnostu mistään. Naapuritalossa asuu tyylikäs herrasmie, pyysi minut trinksulle kotiinsa. Menin kun olin ottanut vaikka olikin 35 vanhempi. Konjakki meni päähän ja siinä rupes vaatteet vähenemään, kun mies otti housut pois olin ihan kiihkoissani isosta munasta. Kyllä kannatti saada vierasta vaikka olikin vanha mutta iso ja raju tapaus.
Kumpi teistä olikaan se "parempi" sitten, miehesi joka juo kaljaa vai sinä joka juot driksuja ja petät?
 
Viimeksi muokattu:
Nainen
Ninnu46, koetappa puhua sen sohvalla makoilevan tumputtajan kanssa, sano suora ukaasi, jos seksi ei ala kiinnostaa, lähdet muiden miesten pariin, luulisi heräävän.
Jos ei herää potkaise tuollainen mies pois ja etsi itsellesi parempi, mutta älä tee sitä pettämällä.

Puhut ihan asiaa,pettäminen on tosi raukkamaista.
Itsekkään en pettänyt, vaan lähdin suhteesta pois.
 
Viimeksi muokattu:
iisu
kun on vuosia naimisis, ilman pettämistä. en voisi miehenä mennä sänkyyn yhrenillan tuttavuuren kanssa. vantasioita on pettämisestä, mutta se vain virkistää mieltä eikä loukaa ketää.
 
iisu
hyvä parisuhre perustuu luottamukseen. Kerran petät ja jääät kiinni, luottamus on menny. Ei auta vaikka kuinka lupaa olla uskollinen. Seuraava iltameno panee puolisosi epäileen, pinna kiristyy,kyselyitä,riitoja, lopuksi ero. Se tuttu ja turvallinen puoliso on mennyttä, mitä jäi jäljele...
 
Usin ..,
Mun ukko vetää kaljaa iktaisin eikä enään kiinnostu mistään. Naapuritalossa asuu tyylikäs herrasmie, piyysi minut trinksulle kotiinsa. Menin kun olin ottanut vaikka olikin 35 vanhempi. Konjakki meni päähän ja siinä rupes vaatteet vähenemään, kun mies otti housut pois olin ihan kiihkoissani isosta munasta. Kyllä kannatti saada vierasta vaikka olikin vanha mutta iso ja raju tapaus.
Vuosi avioliitossa ja lopahti jostain syystä? Ei miestäni kiinnostavaikka olen 21v ja komea nainen. Menen "kavereiden" luosi välillä. Kiva mennä hotellin baariin missä ukot tuijottelevat rintojani. Tietää mitä huoneessa haluavat. Josku olen mustemmien miesten juotettamakai ei aina yhteistä kieltä ,huoneessa haluavat kimppakivaa ja tietää mitä antaa. En ole pettytyt vaikka välollä vanhoja irstaita ukkojakin ollut, ainakin on seisonut kun olen halunnut. Nyt välillä etsin että vois olla jollekkin miesporukalle naitavana kunnolla!?
 
Viimeksi muokattu:
Uskomaton unelma
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen;10642890:
Olen ollut 31v aviossa , naapuriin muutti nuori mies. Kutsu kylään kun sillä oli juomaa, katseli illan mun rintoja ja päädyttiin sänkyyn. Ekaa kertaa petin mutta tuntu hyvälle hyvän kokoinen ja kova. Käyn sen luona melkein päivittäin sari tuntia, kotiin kun menee on housut märkänä ja valuu pitkin reisiä spermat. Mieheni ei tiedä tai ei välitä, mulle sopii kun vanhempana saa ensimmäistä kertaa nuorta tuntitolkulla.

Olin vierailulla jo 90:n luona. Hän rupesi ihailemaan minua ja pian huomasin, että Hänellä sytytti muutakin. Aluksi Hän siveli reisiään hameen noustessa yhä ylemmäksi. Kun silmät pyöreänä katselin, Hän sanoi, että eiköhän me jo kumpikin tiedetä, mitä tämä hyvä olo tarkoittaa Sitten reippaasti nousi keinutuolista, tuli viereen ja alkoi hyväillä minuakin, avasi paidan nappeja yhä alempaqa ja vyön. Muuta ei tarvittukaan. Olimme pian molemmat alasti. Hän oli lähes kaksi kertaqa oman ikäni, mkutta hyvin säilynyt. Vanhan jotkut rypyt olivat vain kauniita. Kun siinä hyväilimme toisiamme, en ollut uskoa , miten kostean lämmin tuo mummeli olikaan. Sanoi luulleen, ettei Hän enää koskaan voisi nauttia kenenkään kanssa näin vapaasti. Sitten Hän kyllä kysyi: Tämä on niin mahtavaa, että mitä, jos tähän kuolen! Jos niin käy, vedä peitto ylitseni ja jätä minut tähän taivaaseeni.
Ei kuollut ennenkuin puolen vuoden kuluttua oli hilöjaa nukkunut pois. Nauttikaa vanhatkin! Kysykää reilusti ja tuokaa kokemuksenne.
 
bimo
Kaiken laista tarinaa vieraissa käymisetä ja pettämisestä, mut kai se olis tärkeetä elää itselleen niin että ei kadu sitten vanhoilla päivillään tekemisiään tai tekemättä jättämisiä. Onhan se hienoa kun voi sanoa että en ole ikinä käyny vieraissa en edes ajatellu, ja sitä samaa voikin sitten kiikkustuolissa vanhainkodissa toistella päivästä toiseen, ja samalla harmitella kun elämä olikin niin lyhyt eikä ne hyvin kasvatetut kakaratkaan enää jouda käymään, tai voi elää täysillä ja muistella siinä kiikkustuolissa että kenenkäs kaikkien kanssa sitä tuli nuorena peuhattua, ja samalla vinkata silmää ohikulkevalle nuorelle hoitajalle.
Lopputulos on kuitenkin sama kun elokuun viimeinenpäivä koittaa.
 
n 50+
Kyllä on käynyt 2 kk aikana useinkin mielessä vieras mies, kun kotona makaa sohvalla omaan käteen tumputtaja. Seksi on kuollut vaikka vasta 6 vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies ei halua puhua koko asiasta. Alan olla kyllästynyt tähän tilanteeseen ja olen ilokseni huomannut, että mahdollisuudet vieraissa käyntiin vaan paranee. Tuskin mies edes huomaisi, että kävisin jossain. Liikun paljon pyöräillen ja tilaisuuksia on ollut. Mutta eivät ole vielä johtaneet mihinkään.

Etelässä petin miestäni ja viellä tumman miehen kanssa, oli oikein seksiloma kolme viikkoa. Kotosuomessa kun mieheni ei kiinnostunut mun menoista hain itselleni seuraa mustista miehistä, välillä nuoriakin. Siitä on tullut tapa että saa vierasta vaihtelua, varsinkin nuorista.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Etelässä petin miestäni ja viellä tumman miehen kanssa, oli oikein seksiloma kolme viikkoa. Kotosuomessa kun mieheni ei kiinnostunut mun menoista hain itselleni seuraa mustista miehistä, välillä nuoriakin. Siitä on tullut tapa että saa vierasta vaihtelua, varsinkin nuorista.

Onk neekerpojal pareve jöpötin ja paneek see piremmän kaava kans? Nualeeks see vittusse myäs?
 
Viimeksi muokattu:
no joo
Sen verran haluan auttaa, että kun teet sen seksi jutun niin se on hetkellinen hurma sillä kertaa, jos ei ole tunnetta mukana toista kohtaan. Sitten alkaa se oma tunto piinata ja ...
Olisin sitä mieltä, että hakeutuisit kumppanisi kanssa hoitoon tai vielä parempaa juttele kunnolla kumppanillesi missä mennään ja pyydä lupa jos ei auta niin vaihtoehtoja löytyy....


Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
 
Viimeksi muokattu:
Just joo
En ymmärrä, en kertakaikkiaan. Kyllä näistä viesteistä aika pitkälle huomaa että ihminen on sekin vaan eläin. Jos seksissä mennään pieleen, KESKUSTELLAAN ja etsitään YHTEINEN mieluisa ratkaisu tai sitten erotaan. Pitkäaikanen kumppanuus toki on tärkeää ja kunnioitettavaa mutta jos seksi takkuaa ja loppuu niin ei se ole enää parisuhde vaan ystävyyssuhde, jos sitäkään. Ja miksi kunnioittaa sitä kumppanuutta kun nimenomaan tulisi kunnioittaa sitä KUMPPANIA.
 
mies zx
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
joo minä tahtoisin etteä saisin naista joka ottaisi suihin.ja joskus tahtoisin naisen jolle on ilo että mies tulee takaapäin. puutteet seksissä on juuri nämä 2 asiaa. Muuten ihan ok.
 
Viimeksi muokattu:
Askoman
Meillä suhdetta yli 20 vuotta ja seksi vain paranee. Miksi? Koska aloimme ajoissa puhumaan seksiin liittyvistä asioista/toiveista avoimemmin. Suosittelen. Itsestään asiat eivät miksikään muutu. Eipä ole pahemmin tullut tarvetta vieraasta haaveilla, kun omat seksit paranee vuosi vuodelta. Mikäli kuitenkin olisimme pitäneet suumme supussa ja tyytyneet valittamaan erilaisuudestamme nettifoorumeilla, itse olisin jo varmaan langennut vieraaseen = eronnut. Pettäminen on alhaista ja turhaa.
 

Yhteistyössä