Tahtoisin vierasta miestä

  • Viestiketjun aloittaja Foxy lady
  • Ensimmäinen viesti
jukka.kettunen
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen
 
Viimeksi muokattu:
tuhma
Minä löysin nykyiseni uusiopoikamies kauden jälkeen ja ollaan oltu nyt 5 v. yhdessä. Pientä hakemista on ollut kun ovat tarpeet kovin erilaiset. Kroppa on kuin jumalattarella, mutta mitä sitten jos ei saa tarpeeksi usein ja joutuu vetämään käteen. Pari vuotta sitten tapasin entisen heilan sattumalta puutteessa ollessani ja poistettiin paineet kunnolla pariin kertaan. En ole tuon jälkeen vieraissa käynyt, mutta sanon että tässä asiassa määrälläkin on merkitystä. En ole tuntenut syyllisyyttä asiasta, kun vaimonkin olen nussinut tyytyväiseksi. Tapoinani en pidä, mutta minkäs teet kun tarpeeksi pusseja pakottaa.
 
RandoM
Uskon että monet naiset (ja miehet?) ovat samassa veneessä Foxyn kanssa. Olen itse eronnut ja parisuhteessa ollessani kävin vieraissa jonkun kerran. Haluja oli, mutta miksi se ei tyydyttänyt? Kertokaapa se. Enkä usko että se johtui siitä että olin väärän naisen kanssa... Olenkohan hölmö kun uskon kaiken jälkeen hyvään parisuhteesee, hyvään parisuhdeseksiin joka kestää loppuelämän?
 
Gunnel
Halu vieraisiin on ihan totinen aihe. Mielipiteet asiasta vain ovat melkein pelkästään
mustavalkeita.Halu on siis oikein tai väärin. Ihan kuin ihmisellä ei olisi minkäälaista
muuta vaihtoehtoa. Elämäntilanteet ovat yhtä erilaisia kuin on eläjiäkin. Ei siis kan-
nata puhua toisen puolesta kovin paljon.
Olen nainen 48v. Mieheltäni en saa juurikaan seksiä tai muutakaan läheisyyttä.
Kaipaan ajoittain miestä kaikessa,mitä miehestä voi irti saada. Olenko väärässä,
jos annnan itselleni luvan etsi rakastajan.Tiedän,että mieheni ei siitä paljon piittaisi.
Vaikka suoria ehdotuksia,kiitos.
 
RandoM
Halu vieraisiin on ihan totinen aihe. Mielipiteet asiasta vain ovat melkein pelkästään
mustavalkeita.Halu on siis oikein tai väärin. Ihan kuin ihmisellä ei olisi minkäälaista
muuta vaihtoehtoa. Elämäntilanteet ovat yhtä erilaisia kuin on eläjiäkin. Ei siis kan-
nata puhua toisen puolesta kovin paljon.
Olen nainen 48v. Mieheltäni en saa juurikaan seksiä tai muutakaan läheisyyttä.
Kaipaan ajoittain miestä kaikessa,mitä miehestä voi irti saada. Olenko väärässä,
jos annnan itselleni luvan etsi rakastajan.Tiedän,että mieheni ei siitä paljon piittaisi.
Vaikka suoria ehdotuksia,kiitos.

Gunnel, et ole väärässä, eikä kukaan voi muusta puhua kuin omista tunteistaan. Oma haluni oli ja on totista totta. Kysymykseni olivat avoimia, koska halusin tietää miltä muista tuntuu. Ei ole kahta samaa suhdetta tai suhteettomuutta silti. Järkyttävää tuhlausta jollet saa miehestäsi mitään, edes läheisyyttä.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Minkälainen se muu vaihtoehto voisi olla?

Lähtökohta minulla on ettei puolisoa pidä pettää.

Toisaalta haluaisin nähdä vieraan naisen alastomana.
Olisi nimittäin myönteisesti jännittävä olotila.
Katselua pidemmälle en haluaisi mennä.
Kyllä itsetyydytyksen katselu menisi siinä samalla.
Tuosta tilanteesta jäisi hyviä muistoja pitkäksiaikaa.

Tuskin milloinkaan tulee toteutumaan.
Tietysti hyvä niin etten lipsahda väärällepuolelle aitaa.
 
Kari
Halu vieraisiin on ihan totinen aihe. Mielipiteet asiasta vain ovat melkein pelkästään
mustavalkeita.Halu on siis oikein tai väärin. Ihan kuin ihmisellä ei olisi minkäälaista
muuta vaihtoehtoa. Elämäntilanteet ovat yhtä erilaisia kuin on eläjiäkin. Ei siis kan-
nata puhua toisen puolesta kovin paljon.
Olen nainen 48v. Mieheltäni en saa juurikaan seksiä tai muutakaan läheisyyttä.
Kaipaan ajoittain miestä kaikessa,mitä miehestä voi irti saada. Olenko väärässä,
jos annnan itselleni luvan etsi rakastajan.Tiedän,että mieheni ei siitä paljon piittaisi.
Vaikka suoria ehdotuksia,kiitos.
Olemme nuori pari ja naistani ei seksi paljon kiinnosta nykyään. Olin vieraan miehen luona saunomassa ja huomasin kun kun sillä rupes seisoo, annoin ekaakertaa miehen naida pyllyyn. Kivaa vaihtelua. En kotona kertonut että olin vanhan miehen naitavana koko yön.
 
Viimeksi muokattu:
EEro
Olemme nuori pari ja naistani ei seksi paljon kiinnosta nykyään. Olin vieraan miehen luona saunomassa ja huomasin kun kun sillä rupes seisoo, annoin ekaakertaa miehen naida pyllyyn. Kivaa vaihtelua. En kotona kertonut että olin vanhan miehen naitavana koko yön.
Olisin painanut pandaksi tuollaisen homostelijan. Ei mitään muuta kuin poikasaunaan ja parrua pakoputkeen. Sairasta meininkiä. Niin ja pitää olla suvaitsevainen. Nykyisin ollaan niin suvaitsevaisia, jollet ole mamu, homo, tai muuten vaan taiteilija niin olet rasisti ja suvaitsematon.

Perushetero suomalainen on nykyisin syrjitty.
 
Viimeksi muokattu:
Onnellinen
Rupes kiinnostamaan vieraista meihistä kun täytin viiskyt. Juhlista jäi mulle nuori mies (poika) ja kummasti piristi kunnon seksi nuoremman kanssa. Nyt olen ostanut uusia muodikkaita vaatteita ja varsinkin seksy alusvaatteita. Viidettä vuotta olen saanut viikottain samaa "vierasta poikaa ja meno naidessa menee vain rajummaksi.
 
Tiga
Halu vieraisiin on ihan totinen aihe. Mielipiteet asiasta vain ovat melkein pelkästään
mustavalkeita.Halu on siis oikein tai väärin. Ihan kuin ihmisellä ei olisi minkäälaista
muuta vaihtoehtoa. Elämäntilanteet ovat yhtä erilaisia kuin on eläjiäkin. Ei siis kan-
nata puhua toisen puolesta kovin paljon.
Olen nainen 48v. Mieheltäni en saa juurikaan seksiä tai muutakaan läheisyyttä.
Kaipaan ajoittain miestä kaikessa,mitä miehestä voi irti saada. Olenko väärässä,
jos annnan itselleni luvan etsi rakastajan.Tiedän,että mieheni ei siitä paljon piittaisi.
Vaikka suoria ehdotuksia,kiitos.
Minä olen 45-vuotias ja avioliitossa. Liitto toimii ihan hyvin, me viihdymme yhdessä ja me teemme paljon asioita yhdessä. Meitä yhteinen seksi ei vaan enää kiinnostanut. Ei varmaan kumpaakaan. Minulla on yli 10 vuotta nuorempi rakastaja. Minun elämään hän tuli vahingossa, niin kai aina. En minä koskaan näin suunnitellut. Minä tapasin rakastajani näissä merkeissä ensimmäisen kerran yli vuosi sitten ja päivääkään en ole katunut. Minä saan mitä haluan ja tämä sopii minulle.
Aina kuitenkin kannattaa miettiä miten itse pärjää pettäjänä.
 
Viimeksi muokattu:
Ida:3
Onko järkevää pettää toista? Voisit sanoa miehellesi asiasta niin, että mitään epäselvää ei jäisi.
Jospa miehesi ymmärtäisi asian? Mitään ei voi tietää, jos ei kysy. Sinuna kertoisin totuuden miehellesi tai jättäisin hänet kokonaan ennen, kun pettäisin häntä.
 
Olli
Tuli teini iässä tuli dämät ja teki mieli vierasta. Yks naapurin ulla tuli apuun ja sai purkaa paineitaan. Akka on yli viiskymppinen ja tulee vieläkin naitua sitä että kunnolla tuntuu. En tiiä kumpi on parenpi, nuori vai vanha?
 
Himo
Kotona on kaikki hyvin mutta välillä haluttaa. Olen kakskymminen nainen ja välillä halut hyrrää. Töissä yli 50v ukko vei jatkoille kämpilleen, rupes riisumaan ja antauduin vaikka ei ollut komea mies. Kyllä oli paksu kyrpä kun pari tuntia nai. Käyn salaa sen luona kun haluttaa vierasta pika panoa Se on vaan kiva antautua vanhan ukon haluille.
 
jänkäjoonas1943
Kotona on kaikki hyvin mutta välillä haluttaa. Olen kakskymminen nainen ja välillä halut hyrrää. Töissä yli 50v ukko vei jatkoille kämpilleen, rupes riisumaan ja antauduin vaikka ei ollut komea mies. Kyllä oli paksu kyrpä kun pari tuntia nai. Käyn salaa sen luona kun haluttaa vierasta pika panoa Se on vaan kiva antautua vanhan ukon haluille.

Ilmeisesti jos vielä saa"kunnolla"?
 
Viimeksi muokattu:
Ei snään puuttesa
Mieheni on nykyään sairaalassa usein. ja olen kiiihottunut "vierasta". Ja vielä nuorista miehistä. Kun ravintolassa haluttaa niin olen maksanut nuorelle että panee kunnolla. Se on niin kiihottavaa kun vieras nuori riisuu housunsa ja saa katsoa seisovaa kullia. Musta on tullut seksi riippuvainen kun tekee jatkuvasti vierasta kullia, onneksi on nuoria mitkä haluu panna 55v akkaa kunnolla.
 
Tyytyväinen
Olemme yli viiskyppinen pari ja seksipuoli on sammunut aikaa sitten. Miehellä käy 18v poika töistä saunomassa usein. Kerran katoin mitä touhuuvat ovenraosta, mieheni oli kulli pystyssä pojan pepussa. Aamulla kun mieheni lähti niin menin aamutakki auki viemään aamupaukut pojalle ja ehdotin että panettaa. Oli heti valmis ja sain sellasta kyytiä nuorelta. Vein pariksi viikoksi pojan etelään mistä ukkoni ei tiennyt, sain pitää kunnon seksiloman.
 
Ei snään puuttesa
Mieheni on nykyään sairaalassa usein. ja olen kiiihottunut "vierasta". Ja vielä nuorista miehistä. Kun ravintolassa haluttaa niin olen maksanut nuorelle että panee kunnolla. Se on niin kiihottavaa kun vieras nuori riisuu housunsa ja saa katsoa seisovaa kullia. Musta on tullut seksi riippuvainen kun tekee jatkuvasti vierasta kullia, onneksi on nuoria mitkä haluu panna 55v akkaa kunnolla.
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Ei snään puuttesa;11147691:
Mieheni on nykyään sairaalassa usein. ja olen kiiihottunut "vierasta". Ja vielä nuorista miehistä. Kun ravintolassa haluttaa niin olen maksanut nuorelle että panee kunnolla. Se on niin kiihottavaa kun vieras nuori riisuu housunsa ja saa katsoa seisovaa kullia. Musta on tullut seksi riippuvainen kun tekee jatkuvasti vierasta kullia, onneksi on nuoria mitkä haluu panna 55v akkaa kunnolla.

Jee,jee! Kuuno Kuntoilija iski jälleen!
 
Jassoo
Olemme nuori pari ja naistani ei seksi paljon kiinnosta nykyään. Olin vieraan miehen luona saunomassa ja huomasin kun kun sillä rupes seisoo, annoin ekaakertaa miehen naida pyllyyn. Kivaa vaihtelua. En kotona kertonut että olin vanhan miehen naitavana koko yön.
Niin se savo-karjalainen saunaperinne kukoistaa taas, sekasaunat ynnä muut. Tekisi mieleni alkaa kertoilemaan seiskytluvun perinteistä, jotka kenties sekasaunomiseenkin liittyy. Tuloksena nyt sitten katkeria ihmisiä, vailla toista vanhempaa.
 
Viimeksi muokattu:
qjuu
Alkuperäinen kirjoittaja Ei snään puuttesa;11147707:
Mieheni on nykyään sairaalassa usein. ja olen kiiihottunut "vierasta". Ja vielä nuorista miehistä. Kun ravintolassa haluttaa niin olen maksanut nuorelle että panee kunnolla. Se on niin kiihottavaa kun vieras nuori riisuu housunsa ja saa katsoa seisovaa kullia. Musta on tullut seksi riippuvainen kun tekee jatkuvasti vierasta kullia, onneksi on nuoria mitkä haluu panna 55v akkaa kunnolla.
No on se elämä helppoa tuossa iässä. Toivottavasti asut jossain isommassa kaupungissa kuin Helsingissä, sillä kuviot on aika pienet tuolla ravintolamaailmassa, ravintolatyöntekijät on kovia juoruilemaan ja nyt on tää Facebookikin, auta armias jos siellä alkaa juttu levitä.
 
Jassoo
Kotona on kaikki hyvin mutta välillä haluttaa. Olen kakskymminen nainen ja välillä halut hyrrää. Töissä yli 50v ukko vei jatkoille kämpilleen, rupes riisumaan ja antauduin vaikka ei ollut komea mies. Kyllä oli paksu kyrpä kun pari tuntia nai. Käyn salaa sen luona kun haluttaa vierasta pika panoa Se on vaan kiva antautua vanhan ukon haluille.
Minuakin kaksikymppisenä eräs huoltomies työpaikalla yli 50 v. yritti saada mökilleen juhlimaan, hyvää ruokaa ja juomaa, hän houkutteli. Sen takia varmaan, että olen huumorinaisia. Huoltomies oli sinkku. En muuten mennyt, koska minulla ollut komeat poikaystävät aina, joiden tyydyttämisessä täysi työ ettei enää jaksanut ihan ventovieraisiin asti.
 
Viimeksi muokattu:
Jassoo
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen;11147705:
Olemme yli viiskyppinen pari ja seksipuoli on sammunut aikaa sitten. Miehellä käy 18v poika töistä saunomassa usein. Kerran katoin mitä touhuuvat ovenraosta, mieheni oli kulli pystyssä pojan pepussa. Aamulla kun mieheni lähti niin menin aamutakki auki viemään aamupaukut pojalle ja ehdotin että panettaa. Oli heti valmis ja sain sellasta kyytiä nuorelta. Vein pariksi viikoksi pojan etelään mistä ukkoni ei tiennyt, sain pitää kunnon seksiloman.
Jos toi on totta niin silloin täytyy olla pätäkkää eli jonkin verran tileillä. Money makes happy.
 
siru
[ minulla on vähän samanlaisia tuntemuksia. poikakaverini on armeijassa ja viimeksi lomalla ollessaan meni ranta saunassa vähän pitkäksi. menin vähän kuulostelemaan kun ei kuulu , eikä näy että onko jotain tapahtunut. No ei tupakaverinsa kanssa olivat ottaneet liikaa, ja sammahtaneet terassille.tomppa eli tupakamun pyyhe ei peittänyt mitään.hitsi kuinka ihananalta sen vehje näytti.omallani on aika skidi.KoitinTomppaa töniä ylös, ei mitään reaktiota.En voinut vastustaa kiusausta koskea sen jämerää vehjettä.Aah olisinpa saanut tuollaista.r tQUOTE=Foxy lady;9390558]Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssTomppaa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä