Tahtoo mahtua pukuun somaan, vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pullamössö NO MORE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pullamössö NO MORE

Vieras
Tuli yllärikutsu ns. edustustilaisuuteen. Mekkokin olis jonka laittaa päälle, vaan äippä hieman pyöreässä kunnossa siihen.

Nyt siis huhuilen hyviä vinkkejä millä saisi 3 viikossa 2cm ympärysmitoista kautta linjaan pois? jos nyt sattuu ees saamaan...Hirmuisen paljoa ei levennys varaa ole mekossa ja varmaan muutenkin jonkin sortin puristu/kiristys korsetin päälleni laitan, pitää yllä ryhdinkin nätin mekon kanssa.

Olisi niin ihana laittaa tuo mekko kun olen tässä syksystä saakka laihduttanut ja -15kg on jo takana eikä tavoiteeseen ole kuin noin 5-7kg. Rauhallisella tahdilla olen laihduttanut ja ruokavalio on mielestäni jo suht kondiksessa. Laihtuisinkin varmasti tuohon mekkoon sopivaksi, mutta nyt tuo aika käy tiukaks ja tarttis "tehospurtin" tähän loppuun. Liikun 3-4 krt viikossa, enimmäkseen tosin aerobista liikuntaa kotona crosstrainerilla. Ei tahdo olla aikaa muuhun 3 alle 4 vuotiaan kanssa.

Autekee äitiä mäessä!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
vältä rasvaisia ja suolaisia ruokia

Tuo on kieltämättä just mun paha, lähinnä siis suolaisen kaipuu. Mä aika kivutta olen ollut ilman sokereita ja piilosokereitakin koitan karttaa kuin ruttoa. Mutta totthan se on että suolanen turvottaa.

Ripustin just mekon tohon näytille roikkumaan motivaatioksi. Ehkä se toimis tsemppaajana tähän loppuun...Kiitoksia vinkeistä. Ehkä mulla on vielä toivoa...

Yhteistyössä