Tahtoo! *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sohva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sohva

Vieras
Ei kukaan haluis käydä ryöstää jostain mummolasta vanhaa sohvaa ja tuoda mulle. :D Semmonen retro tyylinen sohva hakusessa mutta kun ei taho löytyä. Tai sitten kun löytyy niin on toisella puolen suomea. Hitto vie. Olis helpompaa tykätä jostain semmosesta mitä saa suoraan kaupasta. :( Otetaan vastaan ideoita mistä voisi löytyä. Siis jos esim. jossain kirppiksellä olet nähnyt pk-seudulla lähiaikoina niin kertoisitko?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä e-p:llä on kirpparit täynnä 70-luvun samettisohvia myrkynvihreissä ja sinapinkeltaisissa säyvissä.

Arvaa oonko mä vähän kade! Jos ois auto niin taatusti lähtisin hakemaan. Pitääkin asua täällä pk-seudulla. :(

Hmmm... Käys katsoon kierrätyskeskukset ja lähetystorit. Kyllä luulisi vielä sellaisen sohvan läytyvän. Usinhan ne kuljettaa kotiin pientä korvausta vastaan.

täälläki pohjanmaalla on iso kirppis jossa on kaks hallia pelkkää sohvaa vuodelta 1800-1960. tosin näitä uudempia ei löydy mitään hienoja.

joo joskus ottaa kunnolla päähän että ei oo mikää ikeafani.

Mäki näin eilen ihanan ryhmän sohva+kaks nojatuolia, 59e, ois saanu niin hienon uudelleen verhoilemalla. Seinäjoen SPr-kirpparilla. Argh kun ei nyt vaan tarvita/ei mahdu minnekään. (Nyt kyllä aloin miettimään pitäiskö hakee tulevia vuosia varten säästöön kun oli noin halpakin :) )

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
täälläki pohjanmaalla on iso kirppis jossa on kaks hallia pelkkää sohvaa vuodelta 1800-1960. tosin näitä uudempia ei löydy mitään hienoja.

joo joskus ottaa kunnolla päähän että ei oo mikää ikeafani.

Mun sydäntä raastaa niin kuulla tuollaisista sohva taivaista! Ja sitten nää että pois heitetty hienoja sohvia. :'(

Yhteistyössä