TAHTOO TYTÖN!

  • Viestiketjun aloittaja Niimi
  • Ensimmäinen viesti
Niimi
MINULLA ON 2 POIKAA JA HALUAISIN KOVASTI VIELÄ TYTÖN!

Löytyiskö täältä muita, joilla olisi samanlaiset haaveet?

Kaikki "tytön teko-ohjeet" otetaan vastaan.

Tätä ei kannata ottaa liian vakavasti. Mutta, jos löytyisi vinkkejä edes o,o1% suurempi mahdollisuus tyttöön niin tulen sitä kokeilemaan =)
 
Mirella
On tutkittu, että poika tulee jos on yhdynnässä 0-1pv ennen ovista. Kun taas tyttö tulee 2-5pv ennemmin.

Pojat(siittiöt) on nopempia, mutta tytöt on kestävämpiä!

Onnea yritykseen...
 
3poikaa&tyttö
Mulle sanottiin että pojat tehdään ja tytöt saadaan...näin kävikin meille.

Perheessämme oli kolme poikaa eikä enempää lapsia pitänyt tulla. Sitten huomasin olevani raskaana (ehkäisystä huolimatta) ja tyttöhän sieltä tuli.
Ymmärrän tunteesi hyvin. Minä toivoin tuosta kolmosesta jo tyttöä ja kun sitä ei saatu...oli mieli apea kaikkien hormoni myrskyjen kanssa. Mutta ihana poika!!

Meidän kohdalla kävi niin että yhdynnässä oli oltu keskiviikkona ja hedelmöittyminen on luultavimmin tapahtunut perjantaina?? voiko näitä näin tarkkaan edes tietää mutta jokatapauksessa...

Tsemppiä sinne ja toivottavast tyttö tulee!!!
 
tyttö ja poika!
Kolmatta lasta yritetään, ja tyttöä toivotaan. Jotenkin vaan helpompia ku pojat! Mutta jos poika tulee ni tervetuloa vaan! Täytyy vaan kattoa et ei isoveli opeta kaikkia tyhmyyksiä toiselle!
 
jepaux
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö ja poika!;10448580:
Kolmatta lasta yritetään, ja tyttöä toivotaan. Jotenkin vaan helpompia ku pojat! Mutta jos poika tulee ni tervetuloa vaan! Täytyy vaan kattoa et ei isoveli opeta kaikkia tyhmyyksiä toiselle!

NIINniin ---- tämäkin pitää paikkansa vain todella pieneltä osin.
sehän on ihan vanhemmista kiinni kuinka lapsensa opettaa.
Itse koen että pojat on olleet ( ainakin tähän asti ) helpompia kuin tytöt...
Kohta koittavan murrosiän pyörteissähän senkin sitten näkee.

Sanonta muuten kuuluu " Vain suuret rakastajat tekevät tyttöjä,
muut tyytyköön poikiin " ... =o)
 
Tyttöjen äiti
MINULLA ON 2 POIKAA JA HALUAISIN KOVASTI VIELÄ TYTÖN!

Löytyiskö täältä muita, joilla olisi samanlaiset haaveet?

Kaikki "tytön teko-ohjeet" otetaan vastaan.

Tätä ei kannata ottaa liian vakavasti. Mutta, jos löytyisi vinkkejä edes o,o1% suurempi mahdollisuus tyttöön niin tulen sitä kokeilemaan =)
Oletko ajatellut adoptiota? Siinähän kai on mahdollisuus valita lapsen sukupuoli. Nuo tytönteko-ohjeet on kyllä kaikki ihan yhtä varmoja, että 50% mahdollisuus 'onnistua'. Itse en kyllä ole koskaan ymmärtänyt mitä merkitystä sillä sukupuolella on, kun lapset on kuitenkin aina yksilöitä. Jos tuleekin se tyttö, joka on poikamaisempi kuin kaikki pojat yhteensä. Onko se sitten äidille hirveä pettymys? Ja tyttö saa ikänsä kärsiä kun on vääränlainen tytöksi?
 
Viimeksi muokattu:
Niimi eli Ap
Kiitos kaikille jo vastanneille! Pitää laittaa vinkkejä ylös ja käyttää parhaimpia. Halu tytöstä on kova ja tulen tekemään kaiken sen eteen. Ei voi sitten myöhemmin jossitella. Adoptiokin voisi olla vaihtoehto, mutta katsotaan nyt miten 3. lapsen kanssa käy. Toivottavasti nämä puheeni ei nyt ketään loukkaa. Kaikilla on omat halut ja haaveet!
 
tyttö ja poika!
NIINniin ---- tämäkin pitää paikkansa vain todella pieneltä osin.
sehän on ihan vanhemmista kiinni kuinka lapsensa opettaa.
Itse koen että pojat on olleet ( ainakin tähän asti ) helpompia kuin tytöt...
Kohta koittavan murrosiän pyörteissähän senkin sitten näkee.

Sanonta muuten kuuluu " Vain suuret rakastajat tekevät tyttöjä,
muut tyytyköön poikiin " ... =o)
Paljon geeneistäkin kiinni millanen pojasta tulee, meillä ainakin periny isänsä vinkeet ja ei sekään ollu pienenä mikään helppo. Suvun muutkin pojat niin perkeleen vaikeita!
 
Viimeksi muokattu:
Happamuus
Olen joskus lukenut jostain, että mitä happammat olosuhteet siittiöille on sen parempi tytöille, jotka kestää sen paremmin. Hae googlesta ruoka-aineiden pH.

Onnea yritykseen! Toivottavasti vinkeistä on apua. Aina tosiaan voi yrittää maximoida tulos;)

Itselläni myös syntyi ensin poika ja kova halu oli saada myös se tyttö. Onneksi sen myös sain. Oli oikein "lottovoitto"!
 
Niimi
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö ja poika!;10448580:
Kolmatta lasta yritetään, ja tyttöä toivotaan. Jotenkin vaan helpompia ku pojat! Mutta jos poika tulee ni tervetuloa vaan! Täytyy vaan kattoa et ei isoveli opeta kaikkia tyhmyyksiä toiselle!
Toivottavasti se tyttö nyt tärppäis! Olisi se sitten helpompi tai ei!
 
Täällä myös!
Meidän suvussa ja kaveripiirissä tuntuu tulevan nyt vaan poikalapsia, joten tytön tekemiseen on paineita. En sitten tiedä mistä se johtuu että poikia niin kovin tulee - on lätkäjoukkue kasassa. ;) Ilmeisesti se on perinnöllistä että kumpia on taipuvaisempi saamaan, ja miehen siittiöthän sen ratkaisee, mutta kuulemma myös naisella on osuutta asiaan.

Sellaisen olen myös pistänyt merkille että hoitojen myötä tutuille on herkemmin tullut poikia. Eli jos kalenteri kädessä tehdään niin poikia tulee. Eli ei kovin helppoa tehdä tyttöä tulee jos on tullakseen meiningillä. ;)
 
minä
Meillä 3 poikaa,ja tyttöä toivoisin seuraavasta.Ekan kierron lopussa mennään (hormoonikierukan poiston jälkeen),ja seuraavasta sitten alkaa se varsinainen yritys.
Mä muistan jostain lukeneeni,että tyttösiittiöitä olisi enemmän usein vaihtuvassa spermassa(?) ja tän tiedon perusteella ajattelin,että oisko sitten niin,että yhdynnässä pitäisi olla aika usein,mutta kun ovulaatio lähestyy,niin lopettaa.Kiinnostais kyllä lukea tästä asiasta mielipiteitä.
 
Niimi eli AP
Alkuperäinen kirjoittaja minä;10450208:
Meillä 3 poikaa,ja tyttöä toivoisin seuraavasta.Ekan kierron lopussa mennään (hormoonikierukan poiston jälkeen),ja seuraavasta sitten alkaa se varsinainen yritys.
Mä muistan jostain lukeneeni,että tyttösiittiöitä olisi enemmän usein vaihtuvassa spermassa(?) ja tän tiedon perusteella ajattelin,että oisko sitten niin,että yhdynnässä pitäisi olla aika usein,mutta kun ovulaatio lähestyy,niin lopettaa.Kiinnostais kyllä lukea tästä asiasta mielipiteitä.
Kaverille oli joku lääkäri sanonut, että alle 4h vanhassa spermassa olisi enemmän tyttösiittiöitä. Eli 4h välein pitäis sit hommailla 2-3pv ja lopettaa sitten ennen ovista =)
 
vierailija
Mä ostin karpalokapseleita joiden nimi on karpaLact.Olivat vaan aika kalliita.60 kpl on tossa pakkauksessa,ja maksoi 20€.Niitä otetaan 2 päivässä.Onko täällä joku kuka myös käyttää noita kapseleita?Ja sit kiinnostaa,mitä merkkiä.Muistaakseni karpalo stong (tai joku sellanen) maksaa alle 10€.Ajaiskohan noi saman asian.
Eli noilla kapseleilla yritetään vaikuttaa emättin ph-tasapainoon,jotta olisi "tyttösiittiöille" otollisemmat olot.No kaikkee täytyy kokeilla.
 
Niimi eli AP
Kiitos taas hyvistä vinkeistä. Olen etsinyt tuosta pH-jutuista tietoa. Apteekista saa jotain intiimikapseleitakin, jotka muuttaa olosuhteet happamammaksi. Kaikkea täytyy kokeilla=)
Yritys alkaa vasta elokuussa, joten on aikaa haalia kaikki tiedot kasaan.
 
Sairasta sakkia
Todella ällöttävää lukea tollasta, että adoptoimaan pitäisi lähteä jotta saa tiettyä sukupuolta lapsen. Kapseleita ja ties mitä! Et taida rakastaa lapsiasi vaan tehtailla vain "oikeanlaisia" lapsia.

Säälin kyllä lapsiasi ja sitä mahdollista tulevaa, oli sitten kumpi tahansa.
Todella hyvä pointti, että mitäs jos tyttö ei olekaan "oikeanlainen" ? Mitä jos toivoisit mielummin tervettä lasta tai hankkisit elämääsi sisältöä muuten.

Kaikkea sitä maa päällään kantaa.
 
Kuuluu sairaiseen sakkiin
Todella ällöttävää lukea tollasta, että adoptoimaan pitäisi lähteä jotta saa tiettyä sukupuolta lapsen. Kapseleita ja ties mitä! Et taida rakastaa lapsiasi vaan tehtailla vain "oikeanlaisia" lapsia.

Säälin kyllä lapsiasi ja sitä mahdollista tulevaa, oli sitten kumpi tahansa.
Todella hyvä pointti, että mitäs jos tyttö ei olekaan "oikeanlainen" ? Mitä jos toivoisit mielummin tervettä lasta tai hankkisit elämääsi sisältöä muuten.

Kaikkea sitä maa päällään kantaa.
AP oli kirjoittanut ettei pidä ottaa vakavasti... mutta näitä "ihmisiä" näköjään löytyy, jotka haluaa toisilla pahaa mieltä!
 
Viimeksi muokattu:
AP
No vielä surullisempaa on jos on jo miettinyt adoptiota ja ei ole vakavissaan. Toivottavasti et saa lasta ollenkaan, itsekeskeinen!
En kieltänyt adoptiota, mutta en ole sitä ajatellutkaan. Ehkä joskus 20v päästä...HALOO!

Kylläpäs täältä nyt löytyy ihmisiä, jotka haluaa lytätä toisten haaveet...

Pyysin tänne vain sellaisia, jotka kiinnosti asian... en mitään ******* =)
 
Viimeksi muokattu:
Niimi
MINULLA ON 2 POIKAA JA HALUAISIN KOVASTI VIELÄ TYTÖN!

Löytyiskö täältä muita, joilla olisi samanlaiset haaveet?

Kaikki "tytön teko-ohjeet" otetaan vastaan.

Tätä ei kannata ottaa liian vakavasti. Mutta, jos löytyisi vinkkejä edes o,o1% suurempi mahdollisuus tyttöön niin tulen sitä kokeilemaan =)

Tänne alkoi tulla "ilon pilaajia", joten tein sähköposti osoitten. Jos joku haluaa vielä jakaa vinkkejä asiasta tai muuten vaan jutella niin: tahtootyton@luukku.com =)

kIITOS KAIKILLE ASIALLISESTI VASTANNEILLE!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä