TAHTOO TYTÖN!

  • Viestiketjun aloittaja Niimi
  • Ensimmäinen viesti
Niimi eli AP
Rakenneultrassa oltiin, mutta sukupuolta ei saatu selville. Oli tosi huonossa asennossa ja vielä ihan kippurassa. Varasin 2vk päähän tavallisen ultran yksityiseltä, josko sitten onnistais. Np-ultrassakin tämä versio oli jalat ristissä koko ultrauksen ajan ja nyt istui toisen jalan päällä.
 
3poikaa ja tyttö
Rakenneultrassa oltiin, mutta sukupuolta ei saatu selville. Oli tosi huonossa asennossa ja vielä ihan kippurassa. Varasin 2vk päähän tavallisen ultran yksityiseltä, josko sitten onnistais. Np-ultrassakin tämä versio oli jalat ristissä koko ultrauksen ajan ja nyt istui toisen jalan päällä.

Kylläpä hän pitää teitä jännityksessä...ja meitä. Meillä vähän sama kuvio. Rakenneultrassa ei varmaa tietoa saatu...oli myös huonossa asennossa. Mentiin käymään vielä 25 ja jotain ultrassa ja siellä asia varmistui...en silti uskonut ennenkuin syntyi. =) Tsemppiä vielä odotukseen...Jännää!!
 
Viimeksi muokattu:
käyttis
Ultrassa käyty eikä merkkejä pojasta löytynyt. Mä pakahdun onnesta! Nyt siis menossa rv22+. En uskalla vielä mitään ostella vaan odottelen "lisää todisteita".
Jännää katsoa, kumpi sieltä sitten tulee! :) Varmaan se tyttö sitten on, jos ei merkkejä pojasta. Molemmat varmaan silti yhtä rakkaita. :) Huomasin että tämä ketju on aika vanha, ja nyt mielenkiinnosta haluaisin kysyä, Niimi, että käytittekö mitä "kikkoja" tärppikierrossa, vai annoitteko mennä vaan ihan normaalisti?
 
Viimeksi muokattu:
Niimi
Kiitos! Varasin vielä 4d:hen ajan niin saadaan se varma vastaus.

Täällä ketjussa varmaan olen jo kertonut, mutta käytin paljon eri kikkoja =)
Esim. karpalokapseleita, kokista, joguttia ym hapanta.
Koko alku kierto hirmuisesti yritystä ja stop 3pv ennen ovista.
Oviksen aikaan huonolla/ pienellä ravintoarvoisella/ lihattomalla/ suolattomalla- ruokavaliolla.

Tuossa oli ehkä tärkeimmät, mutta näyttää pahasti siltä, että tuotti "oikean" tuloksen.
Itselläni siis 2 poikaa ja meidän kummankin suvut on vain poikia täynnä, joten siksi tämä "projekti".
 
Niimi
Poika olisi ollut yhtä rakas, mutta unelmani on saada tyttö!
Itse olen meidän suvun(isän puolelta) eka tyttö ainakin 5. sukupolveen ja miehelläni on vain veljiä ja sen isällä vain veljiä ja sen isällä =)
 
3poikaa ja tyttö
4D-ultrassa käyty ja siro, 100% varmasti tyttö tulossa! Nyt on hommattu paljon pinkkiä! =)

AIVAN MAHTAVAA!! Tosi kiva juttu teidän perheelle. Kyllä meillä mieskin myönsi tytön syntymän jälkeen että mukavaa saada tyttökin poikien perään. Ja luonnollisesti poikakin olisi ollut ihan yhtä rakas mutta ihanaa oli päästä ostelemaan mekkoja...ja meidän tytön ekan mekon osti mies =) se onkin nyt tallessa...ja jääkin muistoksi. =) Onnea vielä!!
 
Viimeksi muokattu:
Niimi
Kiitos paljon. Oon kyllä onnesta soikeena ja kulkenut hymy korvissa. En meinaa millään uskoa. Nyt sitten vain pinkkiä huonetta suunnittelemaan =) Toivottavasti 4kk menee nopeasti!!!
 
Tuli mieleeni...
Joskus luin tutkimuksesta, johon osallistui naisia, jotka toivoivat voimakkaasti tiettyä sukupuolta lapsestaan. Ja tulos oli yllättävä, en muista otantaa tai prosentteja, mutta voimakas toivominen vaikutti sukupuoleen paljonkin. Mitään muita "vippaskonsteja" ei ollut käytössä.
Näin myös meillä, ensin toivoin paljon poikaa ja seuraavana tyttöä, molemmat tuli. :)
 
Amorphis
Onnittelut tyttöuutisista! Tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen... Meilläkin kaksi poikaa ja kun kolmatta odottaessa käytiin koko konkkaronkka neljädeessä kuulemassa tyttöuutiset, niin itkuhan siinä pääsi. Nyt tämä ihanainen lupaus on 7-kuinen koko perheen silmäterä. Kaapit pursuaa mekkoja ja rimpsuja. :)
 
ihanuus
Itsellänikin on poikia, mutta olen onnistunut helpottamaan rimpsumekkojen ostovimmaa sillä, että ostelen niitä sisareni kahdelle pikkutyttärelle. Oma lapsiluku on jo täynnä(3 poikaa), joten haavetta tyttövauvausta tuskin enää tulee. Mutta kuten sanottua; on ihanaa hypistellä kaupoissa tyttöjen pikkumekkoja ja muita ihania hörsöjä. Annan niitä lahjaksi sitten siskontytöille.

Sen olen huomannut, että poikien vaatteet on vaan niin paljon harmaampia ja tylsempiä kuin tyttöjen. Olen yrittänyt omille pojilleni hommata aina erivärisiä vaatteita ja vähän erikoisempia, ettei kaikki olisi aina sitä 'viidakko'kuosia tai sinistä. Vaikeeta on!

Onnea kaikille teille lapsistanne: olkoot sitten tyttöjä tai poikia!
 
Lottamaaria
Onko poikalapset sitten mitättömiä kun tyttöjä näin pitää ylistää?

Ei ole, maailma on vaan pinnallistunut näin pahasti; jopa lapset halutaan tiettynä sukupuolena ja ultran jälkeen itketään pettymystä kuin pikkulapsi, kun ei saatukaan sitä mitä oltiin haluttu. Ei saadakaan tehdä yhdessä "tyttöjen juttuja" ja tai "poikien juttuja", jota oltiin suunniteltu. Yhyyyy. Sitten aletaan uskomaan joihinkin rituaaleihin, jotka suoritettuaan antaa vain tietynmerkkiselle mikroskooppisen pienelle sukusolulle mahdollisuuden päästä hedelmöittämään toinen mikroskooppinen sukusolu. Myös tämä on ihmisen mielelle tyypillistä; kuvitellaan että tekemällä jotain pakonomaisia rituaaleja, pystytään vaikuttamaan asioihin joihin ei oikeasti tietenkään pystytä.

Kun eletään yltäkylläisyydessä, näin merkityksettömistä asioista kuten oman lapsen sukupuoli, voi tulla stressiä, murhetta ja surua. Jos saadaan se, mitä haluttiin, uskotko että ihminen on silloin tyytyväinen? Ei, halutaan taas jotain parempaa ja enemmän. Näkeehän sen katukuvasta ihan konkreettisesti; todella monet ihmiset ovat lihavia. Tämäkin on seuraamusta siitä, että mikään ei riitä, kokreettisella tasolla. Ei syödä vain sen verran että on hyvä olla, vaan ahmitaan lisää, enemmän, parempaa jne.

Sellainen ihmisen mieli on; koskaan ei ole tarpeeksi hyvä, kun on liian hyvä olla, kuten meillä täällä Suomessa. Surullista, mutta näin se maailma muuttuu, eskoseni.
 
Viimeksi muokattu:
Sain
Meillä oli kolme poikaa ja halusin tytön, niiiin kovasti halusin tytön, oman kaverin tyttöjen juttuihin ettei tarvisi yksin olla out noista miesten kiinnostuksista, you know. Luin täältä vinkkejä ja en olisi uskonut mutta tässä hän nyt on, 7kk ikäinen tyttölapseni! Uskon kyllä että se on Jumala joka lapset antaa mutta siitä huolimatta oli ihan pakko kokeilla vippaskonstejakin.
 

Yhteistyössä