taidan haista kamalalle jo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testi

Vieras
olen lomalla ja ihan muuten vaan testaan, miltä tuntuu olla viikko peseytymättä. tänään on sauna ja siitä tulee nautinto. ihanaa suihkusaippuaa, kylmää olutta, puhdas sauna. Täälä maalla voi olla ihan rauhassa, en ole kaupassa käynyt enkä mitään muutakaan tehnyt. tukka on tosi likanen ja muutenkin vähän likainen olo. Tää tekee hiuksille hyvää. Olen illalla varmaan kuin uusi ihminen. Yleensä käyn joka päivä suihkussa ja jokatoinen päivä saunassa.

Oikeesti tekee hiuksille ja hiuspohjalle hyvää. Pesuväli pitenee tuommoisen likakuurin jäljiltä pitkäksi aikaa.

Mistä muuten tiedät haisetko? Eihän sitä itse haista vaan muut.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
et ole hiuksia pessy viikkoon vai et ole muutenkaan peseytynyt viikkoon. jos toi jälkimmäinen niin mahdat kyllä haista

en ole pessyt kun käsiä ja puhdistanut kasvoni. Tämä on siis koe. Mies sanoi että en haise edes hielle. Ja mitäpä sen väliä on kun kotona olen ei täälä maalla kukaan minua katsele, en ole ihmisiä nähnyt viikkoon, muuta kun oman perheeni. On tosi ihanaa ollut ja lomaa on vielä ensiviikkokin. mutta ensi viikolla kyllä käyn pesulla ja menen ihmisten ilmoille!

vaelluksilla joskus ollaan päiväkausia peseytymättä, mitä nyt käsiä ja naamaa virutetaan jos sattuu sopiva vesistö lähelle. ei se mikään katastrofi pitäisi olla, kun normaalisti kuitenkin huolehtii hygieniastaan. ne puistokemistit jotka todella haisee niin niillä siis haisee vuosikausien paskat ja liat. ei viikossa niin paljon vielä ala haista jos sillon tällön kuitenkin vaatteita vaihtaa.

Yhteistyössä